quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Uiteindelijk he,Niet als het ieder project weer gebeurt en er gewoon vanuit school te weinig aan te doen is. Dan is het voornamelijk frustrerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
bij ons werkt school ook nooit mee.. meot je ook mee leren om te gaanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Niet als het ieder project weer gebeurt en er gewoon vanuit school te weinig aan te doen is. Dan is het voornamelijk frustrerend
Ja maar toch het blijft frustrerend want je bent toch gewoon met je toekomst bezig en wilt gewoon dat papiertje behalen en als er dan van die halve garen niks doen en alleen maar voor problemen zorgen is dat heel irritant. Vooral omdat er niemand van school wat aan doet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij ons werkt school ook nooit mee.. meot je ook mee leren om te gaan
Op de uni heb je dit ook, het gewoon onderdeel van een studie tegenwoordig. We zijn niet voor niks de einsteingeneratie, zelfstandig maar in groepjes info zoeken, gebruiken en casussen oplossenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:21 schreef J-heronimus het volgende:
Vraag me af of dit alleen op het HBO is, als dit niet op de Uni is ga ik volgend jaar gewoon naar uni.
Ja maar op het HBO zit er echt veel volk dat net z,n HAVO op het nippertje heeft gehaald en dan maar denkt dat ze het HBO ook halen en daardoor helemaal geen fuck uitvoeren en iemand anders maar het werk laten oplossen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op de uni heb je dit ook, het gewoon onderdeel van een studie tegenwoordig. We zijn niet voor niks de einsteingeneratie, zelfstandig maar in groepjes info zoeken, gebruiken en casussen oplossen.
Grootschalig naar een suffe meneer met grijze haren luisteren is zo 1965.
dat krijg ik ook altijd te horenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
als ikzelf dingen moet doen stel ik het altijd uit tot het laatste moment..
count me in!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:36 schreef LastRequest het volgende:
Als ik het zelf moet doen ben ik ook vaak laat hoor.. Maar dan ga ik wel zo hard in de eindsprint dat ik het alsnog heel goed maak haha. Maar in een groep snap ik niet dat je je verantwoordelijkheid gewoon niet neemt.
J-heronimus zullen we een nieuwe school beginnen met zo'n sfeer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |