Had je niet beter kunnen oversteken en naar de Mac kunnen gaan? Is toch veel dichterbijquote:
ik zit op de van welderenstraat bij dat bloemenkeetje.. dus de bb was dichterbijquote:Op maandag 26 mei 2008 15:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Had je niet beter kunnen oversteken en naar de Mac kunnen gaan? Is toch veel dichterbij
Je zit in dat daklozen- en verslaafdencentrum?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zit op de van welderenstraat bij dat bloemenkeetje.. dus de bb was dichterbij
jaquote:Op maandag 26 mei 2008 15:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zit in dat daklozen- en verslaafdencentrum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
zit die hier ook ?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:57 schreef Mikkie het volgende:
Multivlaai?
de wekker ging om 7:30 en ik sliep pas om 1:30quote:Op maandag 26 mei 2008 14:06 schreef swarmahoer het volgende:
goeiemorgenvan lang liggen word je duf... (of was je al lang wakker
)
Mja, dat dusquote:Op maandag 26 mei 2008 12:13 schreef morgane het volgende:
Ok m'n filosofie examen ging écht slechtde antwoorden uit het antwoordmodel van ongeveer 3 van de 16 vragen lijken enigszins om mijn antwoorden
Jah! Ik stond op mijn vader te wachten.. en beetje voor me uit aant staren en beetje mijn woordewisselingmet de huisbaas aant nagaan en ik zag ineens een bekend hoofd.. Dus ik denk oeh! bekend hoofd.. en voor ik er achter was dat jij het was, wass de bus al weg dus kon ik niet meer zwaaien.. Ik schrok niet van je hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 18:41 schreef Coiler het volgende:
Hoi iedereen
Ik ga ook douchen, want ik ben ook viesch... Net terug van het werk.
En volgens mij zag ik Yasha bij de Hezelpoort, vanuit de bus. Ze schrok in ieder geval wel van mijn hoofd volgens mij
Hahaha, gelukkig dat je niet schrok dan. Had je me eens van dichtbij moeten zien...quote:Op maandag 26 mei 2008 19:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah! Ik stond op mijn vader te wachten.. en beetje voor me uit aant staren en beetje mijn woordewisselingmet de huisbaas aant nagaan en ik zag ineens een bekend hoofd.. Dus ik denk oeh! bekend hoofd.. en voor ik er achter was dat jij het was, wass de bus al weg dus kon ik niet meer zwaaien.. Ik schrok niet van je hoor
Ik zag wel dat je moest lachen
Ik zat laatst al te bedenken dat ik je superlang niet int topic had gezien
Ik heb er gemengde gevoelens overquote:Op maandag 26 mei 2008 19:37 schreef LastRequest het volgende:
Gefeliciteerd Yasha! Ben je dr blij mee? Volgens mij heb je er ook echt heeel hard voor gewerkt..
Dat idee kreeg ik al een beetje haha, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb er gemengde gevoelens over
Het gesprek was erg leuk en ging wel goed.. dus ik had stiekem eigenlijk iets hoger verwacht..
House is vetquote:Op maandag 26 mei 2008 20:13 schreef LastRequest het volgende:
Gossip Girl is heerlijk!! Echt ik hou ervan, blij dat het eindelijk in NL op tv komt
Ik heb bij de AH trouwens seizoen 1 van House gehaald, omdat ik het nog nooit gezien had
Heb alleen afl 1 nog gekeken, vreemd moet ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |