dat klinkt als erg kort!quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moguh![]()
en dat de dag maar snel om mag gaan(hoef gelukkig maar tot 10:30)
hihi ik dacht ik help je gewoon even herinneren naar een beter uitzicht!quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
Ja daarom DraakjeDat maakt ook alles goed
Ja zekerquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik dacht ik help je gewoon even herinneren naar een beter uitzicht!
gelukkig maakt dat veel goed!
mwa valt wel mee als je om 5uur je bed uit bentquote:
Kssst! Dan heb je hier niks te zoekenquote:
Mogguh, en hoe laat was het toen geworden?quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:50 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen... gisteren werd ik opgehouden om normaal om 5 uur weg te gaan
17:40quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh, en hoe laat was het toen geworden?
Hmm minderquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:59 schreef tripack het volgende:
[..]
17:40en toen hoopte ik eigenlijk al thuis te zijn....
nog beter!quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, Vanaf vrijdag ben ik al samen met mijn vriendin![]()
dat hoop ik ook... en hoop dat ik vandaag WEL wat aan mijn stage opdracht kan doenquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm minder![]()
Ik mag hopen dat ik vandaag ook rond die tijd thuis ben
Dat bedoel ik maarquote:
Mogguh!!!quote:
Mogguh Droxzquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, ik ben er ook weer....
Kut collega is de hele dag lopen, dus hoop een relaxtere dag te hebben.
GVD eerste aanvaring is er al weer!quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Droxz
Hoop ik dan maar ook voor je jongen
toch geen rustige dag dan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
GVD eerste aanvaring is er al weer!
Welk wapen zal ik vandaag eens gebruiken?
de zaag natuurlijk, want het is alweer woensdagquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
das idd wel goeiequote:Op woensdag 21 mei 2008 09:25 schreef tripack het volgende:
[..]
de zaag natuurlijk, want het is alweer woensdag![]()
dat vind ik idd een goed plan!quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:25 schreef tripack het volgende:
[..]
de zaag natuurlijk, want het is alweer woensdag![]()
Die gozer moet gaan (productief) rondlopen vandaag, maar hij blijft maar op zijn aars zitten....quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch geen rustige dag dan?
ik ben niet zo op de hoogte van wapens, als je maar voorzichtig doet!
Ik zeg, als woorden niet meer voldoende zijn... works like a charmquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:
is ook een ideequote:Op woensdag 21 mei 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gozer moet gaan (productief) rondlopen vandaag, maar hij blijft maar op zijn aars zitten....![]()
Ik ga zo aftellen... anders schop ik hem door het gebouw heen
Dan is het ook productief voortbewegen... alleen andersquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gozer moet gaan (productief) rondlopen vandaag, maar hij blijft maar op zijn aars zitten....![]()
Ik ga zo aftellen... anders schop ik hem door het gebouw heen
Aaaightquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Woensdag komt meneer zaagmans altijd langs... om de week in 2en te zagen!
Dank je Draakjequote:Op woensdag 21 mei 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
zo en nu ga ik mezelf hier weer eens nuttig maken door alle schema's aan te passen en opnieuw in te voeren!
Als ik hier niet meer voor 10.00 uur ben alvast succes voor beller!
Ej, vooruitgang! Hij heeft door dat hij niet meer tegen me moet praten.... hij zit nu heul stil achter zijn pc...*iets* te doenquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan is het ook productief voortbewegen... alleen anders
Ach jah... dan heb jij tenminste geen last meer van hemquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej, vooruitgang! Hij heeft door dat hij niet meer tegen me moet praten.... hij zit nu heul stil achter zijn pc...*iets* te doen![]()
Ik ga me dus heul productief maken, door heul productief mijn collega het gebouw door te trappen
Inderdaad, maar wel weer een kut begin van de dagquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach jah... dan heb jij tenminste geen last meer van hem
Dat ken ik ergens van!quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:58 schreef draculettetje het volgende:
ik kom officieel melden dat ik geen zin meer heb
Nou heb ik nog veeeeeeeeeeeul minder zin!quote:
Kijk eens aan, welkom!quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:19 schreef StretchingKoala het volgende:
Dit topic was t reggen van een nick waard.
Zon en werk...slechte combi
Koffie graag...vanavond tenminste wakker voor Champions Leage finally met de onvermijdelijke brakheid morgen als resultaatquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk eens aan, welkom!
* Dr.Droxz zet een dienblad koffie/thee neer!
Wat heb je dan gedaan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:09 schreef lynda het volgende:
Woei op dinsdagavond/nacht maf doen is ook cool
Beetje minder alleen dat ik om 8 uur de dokter moest bellen en ik om half 1 pas wakker werd
Ik denk dat ik vanavond ook maar even ga kijken, lekker biertje erbij.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:18 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Koffie graag...vanavond tenminste wakker voor Champions Leage finally met de onvermijdelijke brakheid morgen als resultaat
altijdquote:
Kijk eens aan, dat is nog eens goed nieuwe man!quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:25 schreef tripack het volgende:
[..]
altijd
nja ik ben zo weer weg achter de vpn aan het werk
![]()
goed nieuws wel volgende week woensdag tekenen voor de sleutel van het huis
![]()
beetje laat maar hoi!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:09 schreef lynda het volgende:
Woei op dinsdagavond/nacht maf doen is ook cool
Beetje minder alleen dat ik om 8 uur de dokter moest bellen en ik om half 1 pas wakker werd
Draakjequote:Op woensdag 21 mei 2008 16:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
beetje laat maar hoi!
en hoi smokez
Hoi slaapkoppiequote:Op woensdag 21 mei 2008 16:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
beetje laat maar hoi!
en hoi smokez
Zeggen we geen gedag meer?quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoi slaapkoppie![]()
Ik pm je zo ff hoor wat betreft die smsjes van vannacht
Allow!quote:
Normaal gelijk antwoord, lynda beetje afwezig?quote:
We zien het allemaal welquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:31 schreef lynda het volgende:
Reageer lang niet altijd gelijk hoorWas nu ook met van alles en nog wat bezig dus telefoon heul niet gehoord.. Bios moet ik nog ff kijken drukke week hierzo.
Hier het zelfde man, zit aan een overheerlijke irish koffie... zo even voetbal kijken en slapenquote:
Pff morgen "mag" ik weer zo lang vergaderenquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier het zelfde man, zit aan een overheerlijke irish koffie... zo even voetbal kijken en slapen
Zal ik nodig hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:05 schreef draculettetje het volgende:
succes
Mogguh WLquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:17 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
bah brak!![]()
maja savonds een vent sochtends een vent
zo dan! das wel minder ja. kussen meegenomen ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL
Bwehehe dat ben ik vanmiddag ook, van 12.00 - 17.00 vergaderen
Ik ga wel op mijn armen rustenquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan! das wel minder ja. kussen meegenomen ?
gisteren nog die geweldige wedstrijd gezien ?
ben wel blij dat ik sport1 heb, wat een verslaggever op nl3 zeg![]()
toch beschaafd gehouden deze keerquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:14 schreef Bellerophon het volgende:
Ga slapen vreemde vrouw menschen!! Kssst!!
Mogguh iedereen
Een slowchat met lynda rond 0.00 beschaafd?quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch beschaafd gehouden deze keer![]()
mogguh iedereen
wat dacht je vanquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mensen nog boeiende dingen vandaag van plan na het vergaderen (of tijdens)
Zal ik Droxz maar alvast voor zijn dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmorgen ook tegen m'n wekker om 5 uur
Ach jah, het is mijn werkquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:38 schreef WhiteLightning het volgende:
ja vergaderen blijft altijd leuk
mogguh draakje!
Aaaaaaightquote:
echt dat je zegt van:quote:
Vanaf 2 uur; richting huis, ff m'n motor schoonmaken (mooie groene velgen zijn alweer helemaal zwart voor het vet wat van de ketting af slingertquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mensen nog boeiende dingen vandaag van plan na het vergaderen (of tijdens)
quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zal ik Droxz maar alvast voor zijn dan?
Nu heb ik nog veeeeeeeeeeeeul minder zin
BOEM! En ofquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt dat je zegt van:
TJAKKA!!
[ afbeelding ]
Hebben we dat tenminste ook al gehadquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mja, da's ook zo...quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hebben we dat tenminste ook al gehad
Ehr...quote:
Dat weet ik ook wel zeker... wat zeg ik? Hij doet er zelfs nog een schepje bovenopquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, da's ook zo...
Toch weet ik wel bijna zeker dat Droxz het alsnog ff gaat herhalen
Waarschijnlijk dat ik een slet ben en dat ik moet sterven ofzo?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel zeker... wat zeg ik? Hij doet er zelfs nog een schepje bovenopWat vriendelijke woorden aan jouw adres
Mjah ik denk dat, dat de lading zal dekken jaquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ik een slet ben en dat ik moet sterven ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Foh sho!quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mjah ik denk dat, dat de lading zal dekken ja![]()
Ja Smokez, kom er maar in...Nee, wees eens wat creatiever manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De Sfeer zit er iig weer goed in vandaag
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
zo mn ochtend gymnastiek zit er ook weer op
en of mn pjoeter doet raar of fok
deze keer gok ik het eerste![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, wees eens wat creatiever manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MwahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaast, mijn water, wat doe je
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]![]()
Hier altijdquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:De Sfeer zit er iig weer goed in vandaag
![]()
![]()
M'n móeder, wat doe jíj?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
MwahahahaGaaast, mijn water, wat doe je
![]()
![]()
Raar is wel een container begrip hequote:Op donderdag 22 mei 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
zo mn ochtend gymnastiek zit er ook weer op
en of mn pjoeter doet raar of fok
deze keer gok ik het eerste
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:De Sfeer zit er iig weer goed in vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
BOEM!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]Haha, ik zat er ook al aan te denken, maar zag het dit keer door de vingers omdat ie nog relatief nieuw is hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha, ik zat er ook al aan te denken, maar zag het dit keer door de vingers omdat ie nog relatief nieuw is hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
Haha sociaal van ons zegquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha, ik zat er ook al aan te denken, maar zag het dit keer door de vingers omdat ie nog relatief nieuw is hier
Go go bash !!quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha, ik zat er ook al aan te denken, maar zag het dit keer door de vingers omdat ie nog relatief nieuw is hier
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
ja maar je kent me toch.... dan weet je toch wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Raar is wel een container begrip he
![]()
![]()
Dat is dan ook weer zoquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja maar je kent me toch.... dan weet je toch wel wat ik bedoel
mogguuh
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity![]()
hoi tri pack
en nog gefeli alvast voor de sleutel van het huis, heb er gister zo over heen gelezen zag ik![]()
Go go bash?quote:
Wat is dat voor een Powerranger kreet?
Go Go Power Rangers!! BOEM!!
Nou heb ik nog veul minder zin!quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough![]()
Mogguh Tripackquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:50 schreef draculettetje het volgende:
hoi tri pack
en nog gefeli alvast voor de sleutel van het huis, heb er gister zo over heen gelezen zag ik
Ehr... sleutel van je huis? Donde esta?[b]PSN:[/b] Bellerophon-
Zelfs de problemen van je computer?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik geef dan toch maar altijd de schuld aan de medicatie
Hahaha, nah valt me nog mee Smokezquote:
Mogguh Droxz
Beller? Een rood kruis? Heeft je moeder weer een hap uit je kloten genomen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[ afbeelding ]
omdat ik bij beller een rood kruisje zie![]()
![]()
verdorie ik moet echt opletten met wat ik neer typequote:Op donderdag 22 mei 2008 08:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Beller? Een rood kruis? Heeft je moeder weer een hap uit je kloten genomen?
![]()
![]()
kon het wel proberen natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zelfs de problemen van je computer?
![]()
![]()
ok ok dat was heel fout van mij .......#Gomorra
Zo zie je maar weer, gewoon niet doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Probéér ik eindelijk eens vriendelijk te zijn...
En bedankt draakjequote:Op donderdag 22 mei 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
verdorie ik moet echt opletten met wat ik neer type
dankje draakjequote:Op donderdag 22 mei 2008 08:50 schreef draculettetje het volgende:
hoi tri pack
en nog gefeli alvast voor de sleutel van het huis, heb er gister zo over heen gelezen zag ikjah ik heb gister ook niet zoveel meer gekeken
huuhuis, vriendin en ik, sleutel ophalenquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Tripack
Ehr... sleutel van je huis? Donde esta?en contract tekenen enzo
ff de samenvatting
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity![]()
Proud to be fout?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ok ok dat was heel fout van mij .......
Relaxed man! Topquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:59 schreef tripack het volgende:
[..]
dankje draakjejah ik heb gister ook niet zoveel meer gekeken
[..]
huuhuis, vriendin en ik, sleutel ophalenen contract tekenen enzo
ff de samenvatting
Hoe groot is het huisje nou eigenlijk?[b]PSN:[/b] Bellerophon-
Pfffquote:![]()
Hehe![]()
Ongekend ik heb nu al een vergadering!
het is een 4 kamer appartement, woonkamer 20 m2 op de 2e verdieping van een flatje in 's gravendeelquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Relaxed man! Top
Hoe groot is het huisje nou eigenlijk?
myminicity![]()
is dit de vergadering tot 16.00?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pfff![]()
Hehe![]()
Ongekend ik heb nu al een vergadering!
hoe dan ook succes maar weer![]()
niet echt maar ochtend dienst hea......quote:#Gomorra
Toch geen vergadering... gelukkig maar
gefopt!quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
Toch geen vergadering... gelukkig maar![]()
myminicity![]()
Ok danquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:05 schreef tripack het volgende:
[..]
het is een 4 kamer appartement, woonkamer 20 m2 op de 2e verdieping van een flatje in 's gravendeel
Netjes hoor
Nee heb vanmiddag van 12.00 - 17.00 een vergadering... maar hij gaat gelukkig niet doorquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dit de vergadering tot 16.00?
hoe dan ook succes maar weer
Die van nu dan tenminste... die van vanmiddag wel
Inderdaad jaquote:
dus nu even vergaderloos om strax de hele middag te vergaderen
maar morgenmiddag vrij
ik moet dinsdag weer bij je in de buurt werken trouwens, hoop niet voor de 3de keer voor niks te gaan![]()
Ja dat dan weer welquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:10 schreef draculettetje het volgende:
dus nu even vergaderloos om strax de hele middag te vergaderen
maar morgenmiddag vrij
ik moet dinsdag weer bij je in de buurt werken trouwens, hoop niet voor de 3de keer voor niks te gaan
Ik hoop het ook voor je, zou wel ontzettend zuur zijn als dat weer het geval was[b]PSN:[/b] Bellerophon-
ow taxi is erquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel
Ik hoop het ook voor je, zou wel ontzettend zuur zijn als dat weer het geval was
![]()
.Knipquote:
wist ik nie solly![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door _F.U.B.A.R_ op 22-05-2008 09:36:31 ]#Gomorra
Ehr niet op die manier... lijkt me niet verstandig om dergelijke opmerkingen te maken als je niet echt helemaal weet waar het over gaatquote:Maar dat is maar mijn mening
dat kan je hem niet kwalijk nemen toch ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr niet op die manier... lijkt me niet verstandig om dergelijke opmerkingen te maken als je niet echt helemaal weet waar het over gaatMaar dat is maar mijn mening
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Nee, helemaal nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan je hem niet kwalijk nemen toch ?
Maar daarom ook mijn mening/advies he
Sorry martin!quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Probéér ik eindelijk eens vriendelijk te zijn...
!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee, helemaal nietMaar daarom ook mijn mening/advies he
* Dr.Droxz pakt een droxz special, en rent naar beneden om een pc af te configureren/plaatsten/data over te zetten blablablalbaquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
hoi droxz
* draculettetje zet maar eens een dienblad vol koffie, thee, droxz specials enzo neer
DAnk u!* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
Ga werken!!quote:
"Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej"quote:
wheheh da Fonzquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
"Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej"
[ afbeelding ]
aargh gelijk dat stomme liedje in me kop
Sunday, Monday, Happy Days,
Tuesday, Wednesday, Happy Days,
Thursday, Friday, Happy Days,
Saturday, what a day,
Rockin all week with you.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Geniale seriequote:Op donderdag 22 mei 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wheheh da Fonz
aargh gelijk dat stomme liedje in me kop
Sunday, Monday, Happy Days,
Tuesday, Wednesday, Happy Days,
Thursday, Friday, Happy Days,
Saturday, what a day,
Rockin all week with you.
En tha Fonz is gewoon een icoon geworden[b]PSN:[/b] Bellerophon-
The Fonz: [Marion has just told off the Fonz and stormed out of the room] I'm gonna hit her.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geniale serie
En tha Fonz is gewoon een icoon geworden
Howard Cunningham: No, you're not gonna hit my wife.
The Fonz: Then I'll hit you!
Howard Cunningham: You're not gonna hit my son.
Richie Cunningham: You're not gonna hit my father either.
The Fonz: Well I gotta hit somebody. You know where Potsie is?
![]()
Ralph Malph: [Richie is worried that he's going crazy] Come on, Richie! You're no crazier than the rest of us! Look at Potsie. You think he's normal? And Fonzie... super-cool Fonzie. Fonzie with his "Ayyy!" I mean, that's pretty... that's really sicko when you come right down to it.
haha
Hahahaquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
The Fonz: [Marion has just told off the Fonz and stormed out of the room] I'm gonna hit her.
Howard Cunningham: No, you're not gonna hit my wife.
Howard Cunningham: You're not gonna hit my son.
Richie Cunningham: You're not gonna hit my father either.
The Fonz: Well I gotta hit somebody. You know where Potsie is?
![]()
Ralph Malph: [Richie is worried that he's going crazy] Come on, Richie! You're no crazier than the rest of us! Look at Potsie. You think he's normal? And Fonzie... super-cool Fonzie. Fonzie with his "Ayyy!" I mean, that's pretty... that's really sicko when you come right down to it.
haha
En het stomme is, als je het zo leest... dan hoor je het ze zeggen
ja idd, dat had ik nou ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
HahahaEn het stomme is, als je het zo leest... dan hoor je het ze zeggen
gvd, mn vingers jeuken om de ps3 gta4 pack te kopen, maar weet niet of mn geld al gestort is
WL, koooooooooooop!! Mwahaha dan is het online gamen in de avond geblazen
haha , ja net of ik dat nu nog niet doequote:Op donderdag 22 mei 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
WL, koooooooooooop!! Mwahaha dan is het online gamen in de avond geblazenik speel iedere dag wel op mn pc
![]()
ps. gisteren niet natuurlijk, dus vannochten om 5.00 uur maar even een half uurtje gedaan
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd, mn vingers jeuken om de ps3 gta4 pack te kopen, maar weet niet of mn geld al gestort is
benl nog steeds aan het twisten ...
ps3 of xdoos
ben er nog niet helemaal uit
alhoewel Gran turismo wel een streepje voor heeft
#Gomorra
STERF BOSMONGOOL!quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Hebben we er nog een beetje in in vandaag?
Gewoon doen!quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
je moet het roch even inhalenquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , ja net of ik dat nu nog niet doeik speel iedere dag wel op mn pc
![]()
ps. gisteren niet natuurlijk, dus vannochten om 5.00 uur maar even een half uurtje gedaan
ben benieuwd welk spel me pa meeneemt uit de VS. vroeg of hij een NDS spel wou meenemendtrauma centre of 1 van de phoenix wright spellen
myminicity![]()
p.s Dat is spel is echt goed/mooiquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ps3 of xdoos
![]()
Vond alleen de eerste 3 competitie's een beetje makkelijk!* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
Ja maar dan is het GTA4 met Droxz en mijquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , ja net of ik dat nu nog niet doeik speel iedere dag wel op mn pc
![]()
Ah... kijk... ik wilde al zeggen, waar blijft de doodsverwensingquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Bitch... krijg een SOASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moeder, díe heeft een SOA!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik denk dat de ps3 net wat exclusievere spellen heeft. zelfde als nintendo.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ps3 of xdoos
de xbox spellen komen ook op de pc uit uiteindelijk.
tevens gaat een xbox nogal eens kapotbij de ps3 hoor je dat niet zoveel.
als je van racen houdt moet je de demo van grid voor de pc eens proberen, dat wordt echt een gaaf spel. en hij is niet zo veeleisend qua systeem
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe heeft een SOA!En ondertussen zei jij;"A Soa... the gift so nice, I gave it twice?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
Heb de GRID demo op de PS3 gespeeld, zeker een leuk spelquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat de ps3 net wat exclusievere spellen heeft. zelfde als nintendo.
de xbox spellen komen ook op de pc uit uiteindelijk.
tevens gaat een xbox nogal eens kapotbij de ps3 hoor je dat niet zoveel.
als je van racen houdt moet je de demo van grid voor de pc eens proberen, dat wordt echt een gaaf spel. en hij is niet zo veeleisend qua systeem
Maar blijf toch zweren bij GT5... en GTA4 natuurlijk, want Droxz kan hier ook antwoord op geven, totaal geen lag als we online gamen met GTA
maar verwacht je wel lagg bij GRID dan ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb de GRID demo op de PS3 gespeeld, zeker een leuk spelMaar blijf toch zweren bij GT5... en GTA4 natuurlijk, want Droxz kan hier ook antwoord op geven, totaal geen lag als we online gamen met GTA
Dat niet, maar de framerate zou kunnen kelderen als je online aan het gamen bent en er gebeurt van alles om je heen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar verwacht je wel lagg bij GRID dan ?
Nou Droxz en ik hebben al een riante "Carnage" aangebracht in Liberty City met GTA4, maar de framerate bleef constant.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
dat zou wel triest zijn voor een console game.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat niet, maar de framerate zou kunnen kelderen als je online aan het gamen bent en er gebeurt van alles om je heen.
Nou Droxz en ik hebben al een riante "Carnage" aangebracht in Liberty City met GTA4, maar de framerate bleef constant.
bij de pc is dat logisch, en komt er uiteraard een patch voor (game of driver wise) (aangezien iedere pc anders is)
Klopt, maar het komt wel voor...quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zou wel triest zijn voor een console game.
bij de pc is dat logisch, en komt er uiteraard een patch voor (game of driver wise) (aangezien iedere pc anders is)
Gelukkig niet bij GTA4, bedoel als je online gaat, dan is er niets mooiers dan samen Liberty City onveilig maken
Zoooo, weer op 't werk. Zojuist m'n rijbewijs B theorie examen behaald en morgen komt m'n meisje dus ik ben happy![]()
![]()
idd co-op FTW. alhoewel het leuker zou zijn als je samen de missies qua verhaallijn kon doen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klopt, maar het komt wel voor...
Gelukkig niet bij GTA4, bedoel als je online gaat, dan is er niets mooiers dan samen Liberty City onveilig maken
gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:04 schreef TommyGun het volgende:
Zoooo, weer op 't werk. Zojuist m'n rijbewijs B theorie examen behaald en morgen komt m'n meisje dus ik ben happy
trakteer je nog ?
Dank u.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gefeliciteerd
trakteer je nog ?
Ja jullie mogen allemaal 'n uurtje eerder naar huis![]()
![]()
kijk, daar kan geen gebak tegenopquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:06 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Dank u.
Ja jullie mogen allemaal 'n uurtje eerder naar huis
Gefeliciteerd met je rijbewijs... en nu gaat het rijden pas beginnen he
Praktijk komt nog (over 'n paar weken)quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
Gefeliciteerd met je rijbewijs... en nu gaat het rijden pas beginnen heDit was alleen theorie
Maar is ook alweer 'n last minder
![]()
Ty anyway!![]()
Ja ok... maar ach er zijn genoeg MP modi die je kan volgenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd co-op FTW. alhoewel het leuker zou zijn als je samen de missies qua verhaallijn kon doen.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:04 schreef TommyGun het volgende:
Zoooo, weer op 't werk. Zojuist m'n rijbewijs B theorie examen behaald en morgen komt m'n meisje dus ik ben happy![]()
![]()
Ik weet ut, heb de vorige delen allemaal op de ps2quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s Dat is spel is echt goed/mooi![]()
Vond alleen de eerste 3 competitie's een beetje makkelijk!
alleen tijdens een ongelukjethuis iets met ps2 en vlieg les verloor de ps2 …
dus moet opzoek naar iets nieuws nu de vraag wat
Ps hij ging vliegen iets met draadjes en vloer en slingeren
#Gomorra
makkelijk voor als je maar even tijd hebt ieder gevalquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ok... maar ach er zijn genoeg MP modi die je kan volgen![]()
wat vindt jij de leukste ?De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
das kut, ps3 speelt geen ps2 spellen afquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ik weet ut, heb de vorige delen allemaal op de ps2
alleen tijdens een ongelukjethuis iets met ps2 en vlieg les verloor de ps2 …
dus moet opzoek naar iets nieuws nu de vraag wat
Ps hij ging vliegen iets met draadjes en vloer en slingeren
Hoeveel fout had je? Ehr mensen ik ben er vandeur! Op naar een draak van een vergadering.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:10 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Praktijk komt nog (over 'n paar weken)Dit was alleen theorie
Maar is ook alweer 'n last minder
![]()
Ty anyway!
Adieu
5quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoeveel fout had je? Ehr mensen ik ben er vandeur! Op naar een draak van een vergadering.
AdieuHad liever wat minder maarja mag niet klagen voor 'n paar uurtjes leren verspreid over 3 dagen
Laters!![]()
![]()
De laatste MP modus, Free roaming door Liberty City, waar je alles kan doen wat je maar wiltquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
makkelijk voor als je maar even tijd hebt ieder geval![]()
wat vindt jij de leukste ?
De 80GB versie wel, maar die had ook de meeste errors met GTA4quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das kut, ps3 speelt geen ps2 spellen af
![]()
kansloos dusquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De 80GB versie wel, maar die had ook de meeste errors met GTA4![]()
zitter er trouwens ook slo-motion jumps in , zoals bij de voorgaande delen ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De laatste MP modus, Free roaming door Liberty City, waar je alles kan doen wat je maar wiltDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
er was toch wel een versie die dat wel deedquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das kut, ps3 speelt geen ps2 spellen af
![]()
verder ziet die demo er wel vet uit
en pc wise heb ik tot op heden niets te klagen![]()
systeempje kan nog wel wat jaartjes mee#Gomorra
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
er was toch wel een versie die dat wel deed![]()
systeempje kan nog wel wat jaartjes meequote:Op donderdag 22 mei 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ja zie maar wat beller zegtquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
er was toch wel een versie die dat wel deed![]()
systeempje kan nog wel wat jaartjes mee
en nu dus ook WLquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
![]()
maar dan lijkt me dus dat sony dat allemaal nog niet onder controle heeft
beide moet toch goed zijn eer ik dan toch eentje aanschaf ha ha
goed excuus om uit te stellen![]()
Ziet dat ie vaker moet F5'en![]()
idd draculettetje strak plan.
wie weet word ie ook nog goed koper
#Gomorra
of dan halen we hem wel weer bij een telefoon, geloof datquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ziet dat ie vaker moet F5'en![]()
idd draculettetje strak plan.
wie weet word ie ook nog goed koper
dat dit jaar kan
![]()
ja maar dat duurd nog tot november ofzo![]()
en voel er niet super veel voor om zo lang te wachten#Gomorra
denk ook niet dat het voor nov nog echt goedkoper gaat worden....quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja maar dat duurd nog tot november ofzo![]()
en voel er niet super veel voor om zo lang te wachten
![]()
och het vakantie geld is weer binnen zie ik
dus kan me uit leven woei
#Gomorra
Toch maar even kijkeken naar die demo, ziet er wel geinig uit!quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb de GRID demo op de PS3 gespeeld, zeker een leuk spelMaar blijf toch zweren bij GT5... en GTA4 natuurlijk, want Droxz kan hier ook antwoord op geven, totaal geen lag als we online gamen met GTA
Inderdaad, totaal geen lag ofzo met GTA, gaat prima!!!* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
Die sla ik graag over, en geef hem gelijk over aan mijn KUT (@$#%@#$%) collegaquote:
Er zijn genoeg leukequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spelletjes hoor![]()
ik nog niet hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja zie maar wat beller zegt
[..]
en nu dus ook WL
Ik pas wel gewoon en stort me weer op het rapport.. Vannacht tot half 3 doorgewerkt
Nog paar uurtjes en het moet een dikke vette acht zijn *duimt*![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er zijn genoeg leukeidd kamasutra heeft al 10 hoofdstukken erover: )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spelletjes hoor
Waarvan je 85% niet kan uitvoeren omdat je niet lenig genoeg bentquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd kamasutra heeft al 10 hoofdstukken erover: )
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waarvan je 85% niet kan uitvoeren omdat je niet lenig genoeg bent
nou oefening baart kunst
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er zijn genoeg leukeAh, onze GRTDOJW'ers hebben het weer gezellig gehad op "station X" ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spelletjes hoor![]()
![]()
![]()
ah , had ik weer verkeerd begrepenquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bedoelde dat jij ook net de post van beller had gequote
of ik onduidelijk neergezet...quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah , had ik weer verkeerd begrepen
![]()
![]()
Dat dan weer wel, maar waarom al die moeite als het ook een stuk makkelijker kanquote:
Nope...quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, onze GRTDOJW'ers hebben het weer gezellig gehad op "station X" ?
Wat denken jullie wel niet van mij/ons zeg
je wilt toch ook nirwana bereiken ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar waarom al die moeite als het ook een stuk makkelijker kanDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Nirvana... nirwana... WTF?!... gewoon gezellig neuken bedoel jequote:Op donderdag 22 mei 2008 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wilt toch ook nirwana bereiken ?
Denk aan de smaak van een Appel, je kunt die op verschillende manieren beschrijven en waarover je verschillende theorieën kunt ontwikkelen. Maar pas wanneer je de appel zelf proeft, weet je echt wat de smaak van een appel is, en weet je dat de verschillende beschrijvingen misschien wel waar zijn, maar niet tot de essentie van 'de smaak van een appel' behorenquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nirvana... nirwana... WTF?!... gewoon gezellig neuken bedoel jeDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
guruquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Denk aan de smaak van een Appel, je kunt die op verschillende manieren beschrijven en waarover je verschillende theorieën kunt ontwikkelen. Maar pas wanneer je de appel zelf proeft, weet je echt wat de smaak van een appel is, en weet je dat de verschillende beschrijvingen misschien wel waar zijn, maar niet tot de essentie van 'de smaak van een appel' behoren
myminicity![]()
Weet je hoe verdomde moeilijk het is om in een rapport met het niveau van een groep 8'er dingen te verbeteren.. Hele rapport opnieuw maken is zelf nog sneller![]()
![]()
Sambal bij?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Denk aan de smaak van een Appel, je kunt die op verschillende manieren beschrijven en waarover je verschillende theorieën kunt ontwikkelen. Maar pas wanneer je de appel zelf proeft, weet je echt wat de smaak van een appel is, en weet je dat de verschillende beschrijvingen misschien wel waar zijn, maar niet tot de essentie van 'de smaak van een appel' behoren
Waar heb je dat niet weer van gecopy/past?
valt het zo op ?? hahahaquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sambal bij?
Waar heb je dat niet weer van gecopy/past?De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Ja dat viel best wel op ja hahahahaquote:
Maarja, het klink wel interessant![]()
Zo, ik laat mijn kut collega alle kut klusjes doen, evil me
Huh wat?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nirvana... nirwana... WTF?!... gewoon gezellig neuken bedoel je
Dat ik geen zin meer hebquote:
Zo, ik ga maar weer even roken....
Ow geen zin...Ik las iets over Nirvana bereiken
Meeen die vergadering was mij toch nodig, wel een lekkere lunch... dat dan weer wel[b]PSN:[/b] Bellerophon-
Ik dacht ook dat er eerste "nirvanan" stond, vandaar mijn post hahahaquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:37 schreef Bellerophon het volgende:
Ow geen zin...Ik las iets over Nirvana bereiken
Meeen die vergadering was mij toch nodig, wel een lekkere lunch... dat dan weer wel
Lunch ed. zijn altijd wel goed geregeld enzo moet ik zeggen bij de KUT BANK....
Kan ik nog niet roken, andere collega is net naar huis...
Nu moet ik wachten op mijn kut collega die ik zelf op pad heb gestuurd..
Ik typ dit, en hij komt aanlopen... roken !
Ja zeker... alleen de verhouding melk / jus d'orange is niet goed geregeld moet ik zeggen...quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat er eerste "nirvanan" stond, vandaar mijn post hahaha
Lunch ed. zijn altijd wel goed geregeld enzo moet ik zeggen bij de KUT BANK....
Kan ik nog niet roken, andere collega is net naar huis...
Nu moet ik wachten op mijn kut collega die ik zelf op pad heb gestuurd..
Ik typ dit, en hij komt aanlopen... roken !
Later, tot zo man![b]PSN:[/b] Bellerophon-
Damn, buiten is niet verkeerd.. nu super warm, maar wel goed te doen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker... alleen de verhouding melk / jus d'orange is niet goed geregeld moet ik zeggen...
Later, tot zo man!
Wat ben ik blij als ik vakantie heb volgende week....
Ja is lekker weer he! Moest daarnet even van de FP naar de OL lopen, was goed te doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Damn, buiten is niet verkeerd.. nu super warm, maar wel goed te doen.
Wat ben ik blij als ik vakantie heb volgende week....
http://buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken
Het weer blijft ook goed
FP, daar heb ik ook nog bijna een jaar gezetenquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja is lekker weer he! Moest daarnet even van de FP naar de OL lopen, was goed te doen
http://buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken
Het weer blijft ook goed
Dat is best een redelijk gebouw, NA zuigt..,
Ol wel gezien, nooit binnengeweest eigenlijk.
BBQ time!
Mocht hier iemand niets te doen hebben, biertje staat er altijd wel!* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
AaaaightBier en BBQ
![]()
NA is echt spuug lelijk, FP gaat wel en OL ook wel
Gast ik ga er vandoor! Vanavond potje GTA?[b]PSN:[/b] Bellerophon-
Ik zit te twijfelen, of relaxen of poolscentre (meer zuipen dan poolen).quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:12 schreef lynda het volgende:
Woohoo vanavond de stad weer onveilig maken
Veel plezier/succes vanavond!!!
Weet ik nog niet, je ziet me vanzelf online als ik er ben.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:13 schreef Bellerophon het volgende:
AaaaightBier en BBQ
![]()
Gast ik ga er vandoor! Vanavond potje GTA?
C ya!
latersquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:13 schreef Bellerophon het volgende:
AaaaightBier en BBQ
![]()
Gast ik ga er vandoor! Vanavond potje GTA?fijne avond beller
nog een klein half uurtje en dan weer naar huisHet leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity![]()
Wat ja allemaal doen dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:26 schreef lynda het volgende:
Oe ook nog zin in zaterdagen in zondag
krijg het nog druk.. onee dat had ik het al
Ik heb zin in volgende week vrijdag tot en met die zondag daarop
Klinkt als een goed weekend!!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:49 schreef lynda het volgende:
Feestje, uitgaan, housewarming, feestje etc etc etc
![]()
Malibu erbij, gezellige mensen.... toppie!!!!* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
ik ga lekker naar huis toe.... mazzel mensenfijne avond
myminicity![]()
We zien het wel..quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klinkt als een goed weekend!!!![]()
Malibu erbij, gezellige mensen.... toppie!!!!![]()
Groot gelijk!quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:02 schreef tripack het volgende:
![]()
![]()
Mzzl tripack, fijne avondquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:02 schreef tripack het volgende:
!
yes overwerken! Daar had ik nou net zin in!![]()
Gelukkig wel, ben wel toe aan weekend!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:40 schreef draculettetje het volgende:
nog 1 dagje werken en dan weekend!
BOEM, morgen vrij om 12 uur
Droxz zegt: Sterf!! Bosmongool[b]PSN:[/b] Bellerophon-
Bwahahahaquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:24 schreef Sm0keZ het volgende:
ROFL
Drie keer raden wie de FP heeft gehaald
Suïcidaal rickrollt AVRO-dj tijdens uitzending
ik ook!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ben wel toe aan weekend!
![]()
Goeiemorgen!
idd zaterdag had beter geweestlekker karten en bbqen
das toch fokking niet normaal meer!
Moguh waar is die koffie machinequote:Op vrijdag 23 mei 2008 06:58 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
ik werd wakker met het idee dat het zaterdag was, valt dat even tegen zeg
uhu
was het idd maar zo dan lag ik nu nog te maffen ...
maar goed iig vandaag geen vergaderingen
#Gomorra
dank u dank uquote:Op vrijdag 23 mei 2008 06:58 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
ik werd wakker met het idee dat het zaterdag was, valt dat even tegen zeg
uhu
was het idd maar zo dan lag ik nu nog te maffen ...
maar goed iig vandaag geen vergaderingen
#Gomorra
Fubar, 2x hetzelfde? Zo vroeg is het nou ook weer niet hoor...
Mogguh WL en Draakje
nou beller, ik heb me geld binnen , heb ik net gechecked.
en dat betekent maar een ding heh![]()
ps. good fucking morning!!De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Mogguh WL!
BOEM!!! PS3 ganz geil!!11!Einz!![b]PSN:[/b] Bellerophon-
yupquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:32 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh WL!
BOEM!!! PS3 ganz geil!!11!Einz!!
moet ik nog ergens op letten als ik hem haal ofzo ? accesoires ?
Geen Reet Te Doen Op Je Werk # 218De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: