quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee, helemaal nietMaar daarom ook mijn mening/advies he
* Dr.Droxz pakt een droxz special, en rent naar beneden om een pc af te configureren/plaatsten/data over te zetten blablablalbaquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
hoi droxz
* draculettetje zet maar eens een dienblad vol koffie, thee, droxz specials enzo neer
Ga werken!!quote:
"Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej"quote:
wheheh da Fonzquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
"Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej"
[ afbeelding ]
Geniale seriequote:Op donderdag 22 mei 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wheheh da Fonz
aargh gelijk dat stomme liedje in me kop
Sunday, Monday, Happy Days,
Tuesday, Wednesday, Happy Days,
Thursday, Friday, Happy Days,
Saturday, what a day,
Rockin all week with you.
The Fonz: [Marion has just told off the Fonz and stormed out of the room] I'm gonna hit her.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geniale serie
En tha Fonz is gewoon een icoon geworden
Hahahaquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
The Fonz: [Marion has just told off the Fonz and stormed out of the room] I'm gonna hit her.
Howard Cunningham: No, you're not gonna hit my wife.
The Fonz: Then I'll hit you!
Howard Cunningham: You're not gonna hit my son.
The Fonz: Then I'll hit you!
Richie Cunningham: You're not gonna hit my father either.
The Fonz: Well I gotta hit somebody. You know where Potsie is?
![]()
Ralph Malph: [Richie is worried that he's going crazy] Come on, Richie! You're no crazier than the rest of us! Look at Potsie. You think he's normal? And Fonzie... super-cool Fonzie. Fonzie with his "Ayyy!" I mean, that's pretty... that's really sicko when you come right down to it.
haha
ja idd, dat had ik nou ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
HahahaEn het stomme is, als je het zo leest... dan hoor je het ze zeggen
haha , ja net of ik dat nu nog niet doequote:Op donderdag 22 mei 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
WL, koooooooooooop!! Mwahaha dan is het online gamen in de avond geblazen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd, mn vingers jeuken om de ps3 gta4 pack te kopen, maar weet niet of mn geld al gestort is
STERF BOSMONGOOL!quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Hebben we er nog een beetje in in vandaag?
Gewoon doen!quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd, mn vingers jeuken om de ps3 gta4 pack te kopen, maar weet niet of mn geld al gestort is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
je moet het roch even inhalenquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , ja net of ik dat nu nog niet doeik speel iedere dag wel op mn pc
![]()
ps. gisteren niet natuurlijk, dus vannochten om 5.00 uur maar even een half uurtje gedaan
p.s Dat is spel is echt goed/mooiquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
benl nog steeds aan het twisten ...
ps3 of xdoos
ben er nog niet helemaal uit
alhoewel Gran turismo wel een streepje voor heeft
Ja maar dan is het GTA4 met Droxz en mijquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , ja net of ik dat nu nog niet doeik speel iedere dag wel op mn pc
![]()
ps. gisteren niet natuurlijk, dus vannochten om 5.00 uur maar even een half uurtje gedaan
Ah... kijk... ik wilde al zeggen, waar blijft de doodsverwensingquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Bitch... krijg een SOASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Je moeder, díe heeft een SOA!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat de ps3 net wat exclusievere spellen heeft. zelfde als nintendo.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
benl nog steeds aan het twisten ...
ps3 of xdoos
ben er nog niet helemaal uit
alhoewel Gran turismo wel een streepje voor heeft
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe heeft een SOA!En ondertussen zei jij;"A Soa... the gift so nice, I gave it twice?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Heb de GRID demo op de PS3 gespeeld, zeker een leuk spelquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat de ps3 net wat exclusievere spellen heeft. zelfde als nintendo.
de xbox spellen komen ook op de pc uit uiteindelijk.
tevens gaat een xbox nogal eens kapotbij de ps3 hoor je dat niet zoveel.
als je van racen houdt moet je de demo van grid voor de pc eens proberen, dat wordt echt een gaaf spel. en hij is niet zo veeleisend qua systeem
maar verwacht je wel lagg bij GRID dan ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb de GRID demo op de PS3 gespeeld, zeker een leuk spelMaar blijf toch zweren bij GT5... en GTA4 natuurlijk, want Droxz kan hier ook antwoord op geven, totaal geen lag als we online gamen met GTA
Dat niet, maar de framerate zou kunnen kelderen als je online aan het gamen bent en er gebeurt van alles om je heen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar verwacht je wel lagg bij GRID dan ?
dat zou wel triest zijn voor een console game.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat niet, maar de framerate zou kunnen kelderen als je online aan het gamen bent en er gebeurt van alles om je heen.
Nou Droxz en ik hebben al een riante "Carnage" aangebracht in Liberty City met GTA4, maar de framerate bleef constant.
Klopt, maar het komt wel voor...quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zou wel triest zijn voor een console game.
bij de pc is dat logisch, en komt er uiteraard een patch voor (game of driver wise) (aangezien iedere pc anders is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |