quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Bitch... krijg een SOASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Je moeder, díe heeft een SOA!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat de ps3 net wat exclusievere spellen heeft. zelfde als nintendo.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
benl nog steeds aan het twisten ...
ps3 of xdoos
ben er nog niet helemaal uit
alhoewel Gran turismo wel een streepje voor heeft
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe heeft een SOA!En ondertussen zei jij;"A Soa... the gift so nice, I gave it twice?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Heb de GRID demo op de PS3 gespeeld, zeker een leuk spelquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat de ps3 net wat exclusievere spellen heeft. zelfde als nintendo.
de xbox spellen komen ook op de pc uit uiteindelijk.
tevens gaat een xbox nogal eens kapotbij de ps3 hoor je dat niet zoveel.
als je van racen houdt moet je de demo van grid voor de pc eens proberen, dat wordt echt een gaaf spel. en hij is niet zo veeleisend qua systeem
maar verwacht je wel lagg bij GRID dan ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb de GRID demo op de PS3 gespeeld, zeker een leuk spelMaar blijf toch zweren bij GT5... en GTA4 natuurlijk, want Droxz kan hier ook antwoord op geven, totaal geen lag als we online gamen met GTA
Dat niet, maar de framerate zou kunnen kelderen als je online aan het gamen bent en er gebeurt van alles om je heen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar verwacht je wel lagg bij GRID dan ?
dat zou wel triest zijn voor een console game.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat niet, maar de framerate zou kunnen kelderen als je online aan het gamen bent en er gebeurt van alles om je heen.
Nou Droxz en ik hebben al een riante "Carnage" aangebracht in Liberty City met GTA4, maar de framerate bleef constant.
Klopt, maar het komt wel voor...quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zou wel triest zijn voor een console game.
bij de pc is dat logisch, en komt er uiteraard een patch voor (game of driver wise) (aangezien iedere pc anders is)
idd co-op FTW. alhoewel het leuker zou zijn als je samen de missies qua verhaallijn kon doen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klopt, maar het komt wel voor...
Gelukkig niet bij GTA4, bedoel als je online gaat, dan is er niets mooiers dan samen Liberty City onveilig maken
gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:04 schreef TommyGun het volgende:
Zoooo, weer op 't werk. Zojuist m'n rijbewijs B theorie examen behaald en morgen komt m'n meisje dus ik ben happy
Dank u.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gefeliciteerd
trakteer je nog ?
kijk, daar kan geen gebak tegenopquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:06 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Dank u.
Ja jullie mogen allemaal 'n uurtje eerder naar huis
Praktijk komt nog (over 'n paar weken)quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
Gefeliciteerd met je rijbewijs... en nu gaat het rijden pas beginnen he
Ja ok... maar ach er zijn genoeg MP modi die je kan volgenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd co-op FTW. alhoewel het leuker zou zijn als je samen de missies qua verhaallijn kon doen.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:04 schreef TommyGun het volgende:
Zoooo, weer op 't werk. Zojuist m'n rijbewijs B theorie examen behaald en morgen komt m'n meisje dus ik ben happy
Ik weet ut, heb de vorige delen allemaal op de ps2quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s Dat is spel is echt goed/mooi![]()
Vond alleen de eerste 3 competitie's een beetje makkelijk!
makkelijk voor als je maar even tijd hebt ieder gevalquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ok... maar ach er zijn genoeg MP modi die je kan volgen
das kut, ps3 speelt geen ps2 spellen afquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ik weet ut, heb de vorige delen allemaal op de ps2
alleen tijdens een ongelukjethuis iets met ps2 en vlieg les verloor de ps2 …
dus moet opzoek naar iets nieuws nu de vraag wat
Ps hij ging vliegen iets met draadjes en vloer en slingeren
Hoeveel fout had je? Ehr mensen ik ben er vandeur! Op naar een draak van een vergadering.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:10 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Praktijk komt nog (over 'n paar weken)Dit was alleen theorie
Maar is ook alweer 'n last minder
![]()
Ty anyway!
5quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoeveel fout had je? Ehr mensen ik ben er vandeur! Op naar een draak van een vergadering.
Adieu
De laatste MP modus, Free roaming door Liberty City, waar je alles kan doen wat je maar wiltquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
makkelijk voor als je maar even tijd hebt ieder geval![]()
wat vindt jij de leukste ?
De 80GB versie wel, maar die had ook de meeste errors met GTA4quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das kut, ps3 speelt geen ps2 spellen af
kansloos dusquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De 80GB versie wel, maar die had ook de meeste errors met GTA4![]()
zitter er trouwens ook slo-motion jumps in , zoals bij de voorgaande delen ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De laatste MP modus, Free roaming door Liberty City, waar je alles kan doen wat je maar wilt
er was toch wel een versie die dat wel deedquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das kut, ps3 speelt geen ps2 spellen af
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
er was toch wel een versie die dat wel deed![]()
verder ziet die demo er wel vet uit
en pc wise heb ik tot op heden niets te klagen![]()
systeempje kan nog wel wat jaartjes mee
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ja zie maar wat beller zegtquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
er was toch wel een versie die dat wel deed![]()
verder ziet die demo er wel vet uit
en pc wise heb ik tot op heden niets te klagen![]()
systeempje kan nog wel wat jaartjes mee
en nu dus ook WLquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
of dan halen we hem wel weer bij een telefoon, geloof datquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ziet dat ie vaker moet F5'en![]()
idd draculettetje strak plan.
wie weet word ie ook nog goed koper
denk ook niet dat het voor nov nog echt goedkoper gaat worden....quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja maar dat duurd nog tot november ofzo![]()
en voel er niet super veel voor om zo lang te wachten
Toch maar even kijkeken naar die demo, ziet er wel geinig uit!quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb de GRID demo op de PS3 gespeeld, zeker een leuk spelMaar blijf toch zweren bij GT5... en GTA4 natuurlijk, want Droxz kan hier ook antwoord op geven, totaal geen lag als we online gamen met GTA
Die sla ik graag over, en geef hem gelijk over aan mijn KUT (@$#%@#$%) collegaquote:
Er zijn genoeg leukequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spelletjes hoor![]()
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
ik nog niet hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja zie maar wat beller zegt
[..]
en nu dus ook WL
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er zijn genoeg leukeidd kamasutra heeft al 10 hoofdstukken erover: )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spelletjes hoor
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Waarvan je 85% niet kan uitvoeren omdat je niet lenig genoeg bentquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd kamasutra heeft al 10 hoofdstukken erover: )
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waarvan je 85% niet kan uitvoeren omdat je niet lenig genoeg bent
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er zijn genoeg leukeAh, onze GRTDOJW'ers hebben het weer gezellig gehad op "station X" ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spelletjes hoor![]()
![]()
ah , had ik weer verkeerd begrepenquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bedoelde dat jij ook net de post van beller had gequote
of ik onduidelijk neergezet...quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah , had ik weer verkeerd begrepen
Dat dan weer wel, maar waarom al die moeite als het ook een stuk makkelijker kanquote:
Nope...quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, onze GRTDOJW'ers hebben het weer gezellig gehad op "station X" ?
je wilt toch ook nirwana bereiken ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar waarom al die moeite als het ook een stuk makkelijker kan
Nirvana... nirwana... WTF?!... gewoon gezellig neuken bedoel jequote:Op donderdag 22 mei 2008 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wilt toch ook nirwana bereiken ?
Denk aan de smaak van een Appel, je kunt die op verschillende manieren beschrijven en waarover je verschillende theorieën kunt ontwikkelen. Maar pas wanneer je de appel zelf proeft, weet je echt wat de smaak van een appel is, en weet je dat de verschillende beschrijvingen misschien wel waar zijn, maar niet tot de essentie van 'de smaak van een appel' behorenquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nirvana... nirwana... WTF?!... gewoon gezellig neuken bedoel je
guruquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Denk aan de smaak van een Appel, je kunt die op verschillende manieren beschrijven en waarover je verschillende theorieën kunt ontwikkelen. Maar pas wanneer je de appel zelf proeft, weet je echt wat de smaak van een appel is, en weet je dat de verschillende beschrijvingen misschien wel waar zijn, maar niet tot de essentie van 'de smaak van een appel' behoren
Sambal bij?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Denk aan de smaak van een Appel, je kunt die op verschillende manieren beschrijven en waarover je verschillende theorieën kunt ontwikkelen. Maar pas wanneer je de appel zelf proeft, weet je echt wat de smaak van een appel is, en weet je dat de verschillende beschrijvingen misschien wel waar zijn, maar niet tot de essentie van 'de smaak van een appel' behoren
valt het zo op ?? hahahaquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sambal bij?
Waar heb je dat niet weer van gecopy/past?
Ja dat viel best wel op ja hahahahaquote:
Huh wat?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nirvana... nirwana... WTF?!... gewoon gezellig neuken bedoel je
Dat ik geen zin meer hebquote:
Ik dacht ook dat er eerste "nirvanan" stond, vandaar mijn post hahahaquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:37 schreef Bellerophon het volgende:
Ow geen zin...Ik las iets over Nirvana bereiken
Meeen die vergadering was mij toch nodig, wel een lekkere lunch... dat dan weer wel
Ja zeker... alleen de verhouding melk / jus d'orange is niet goed geregeld moet ik zeggen...quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat er eerste "nirvanan" stond, vandaar mijn post hahaha
Lunch ed. zijn altijd wel goed geregeld enzo moet ik zeggen bij de KUT BANK....
Kan ik nog niet roken, andere collega is net naar huis...
Nu moet ik wachten op mijn kut collega die ik zelf op pad heb gestuurd..
Ik typ dit, en hij komt aanlopen... roken !
Damn, buiten is niet verkeerd.. nu super warm, maar wel goed te doen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker... alleen de verhouding melk / jus d'orange is niet goed geregeld moet ik zeggen...
Later, tot zo man!
Ja is lekker weer he! Moest daarnet even van de FP naar de OL lopen, was goed te doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Damn, buiten is niet verkeerd.. nu super warm, maar wel goed te doen.
Wat ben ik blij als ik vakantie heb volgende week....
FP, daar heb ik ook nog bijna een jaar gezetenquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja is lekker weer he! Moest daarnet even van de FP naar de OL lopen, was goed te doen
http://buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken
Het weer blijft ook goed
Ik zit te twijfelen, of relaxen of poolscentre (meer zuipen dan poolen).quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:12 schreef lynda het volgende:
Woohoo vanavond de stad weer onveilig maken
Weet ik nog niet, je ziet me vanzelf online als ik er ben.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:13 schreef Bellerophon het volgende:
AaaaightBier en BBQ
![]()
NA is echt spuug lelijk, FP gaat wel en OL ook wel
Gast ik ga er vandoor! Vanavond potje GTA?
latersquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:13 schreef Bellerophon het volgende:
AaaaightBier en BBQ
![]()
NA is echt spuug lelijk, FP gaat wel en OL ook wel
Gast ik ga er vandoor! Vanavond potje GTA?
Wat ja allemaal doen dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:26 schreef lynda het volgende:
Oe ook nog zin in zaterdagen in zondag
krijg het nog druk.. onee dat had ik het al
Klinkt als een goed weekend!!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:49 schreef lynda het volgende:
Feestje, uitgaan, housewarming, feestje etc etc etc
We zien het wel..quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klinkt als een goed weekend!!!![]()
Malibu erbij, gezellige mensen.... toppie!!!!
Groot gelijk!quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:02 schreef tripack het volgende:
ik ga lekker naar huis toe.... mazzel mensenfijne avond
Mzzl tripack, fijne avondquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:02 schreef tripack het volgende:
ik ga lekker naar huis toe.... mazzel mensenfijne avond
Gelukkig wel, ben wel toe aan weekend!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:40 schreef draculettetje het volgende:
nog 1 dagje werken en dan weekend!
Bwahahahaquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:24 schreef Sm0keZ het volgende:
ROFL
Drie keer raden wie de FP heeft gehaald
Suïcidaal rickrollt AVRO-dj tijdens uitzending
ik ook!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ben wel toe aan weekend!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 06:58 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
ik werd wakker met het idee dat het zaterdag was, valt dat even tegen zeg
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 06:58 schreef draculettetje het volgende: