quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er zijn genoeg leukeAh, onze GRTDOJW'ers hebben het weer gezellig gehad op "station X" ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spelletjes hoor![]()
![]()
ah , had ik weer verkeerd begrepenquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bedoelde dat jij ook net de post van beller had gequote
of ik onduidelijk neergezet...quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah , had ik weer verkeerd begrepen
Dat dan weer wel, maar waarom al die moeite als het ook een stuk makkelijker kanquote:
Nope...quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, onze GRTDOJW'ers hebben het weer gezellig gehad op "station X" ?
je wilt toch ook nirwana bereiken ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar waarom al die moeite als het ook een stuk makkelijker kan
Nirvana... nirwana... WTF?!... gewoon gezellig neuken bedoel jequote:Op donderdag 22 mei 2008 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wilt toch ook nirwana bereiken ?
Denk aan de smaak van een Appel, je kunt die op verschillende manieren beschrijven en waarover je verschillende theorieën kunt ontwikkelen. Maar pas wanneer je de appel zelf proeft, weet je echt wat de smaak van een appel is, en weet je dat de verschillende beschrijvingen misschien wel waar zijn, maar niet tot de essentie van 'de smaak van een appel' behorenquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nirvana... nirwana... WTF?!... gewoon gezellig neuken bedoel je
guruquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Denk aan de smaak van een Appel, je kunt die op verschillende manieren beschrijven en waarover je verschillende theorieën kunt ontwikkelen. Maar pas wanneer je de appel zelf proeft, weet je echt wat de smaak van een appel is, en weet je dat de verschillende beschrijvingen misschien wel waar zijn, maar niet tot de essentie van 'de smaak van een appel' behoren
Sambal bij?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Denk aan de smaak van een Appel, je kunt die op verschillende manieren beschrijven en waarover je verschillende theorieën kunt ontwikkelen. Maar pas wanneer je de appel zelf proeft, weet je echt wat de smaak van een appel is, en weet je dat de verschillende beschrijvingen misschien wel waar zijn, maar niet tot de essentie van 'de smaak van een appel' behoren
valt het zo op ?? hahahaquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sambal bij?
Waar heb je dat niet weer van gecopy/past?
Ja dat viel best wel op ja hahahahaquote:
Huh wat?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nirvana... nirwana... WTF?!... gewoon gezellig neuken bedoel je
Dat ik geen zin meer hebquote:
Ik dacht ook dat er eerste "nirvanan" stond, vandaar mijn post hahahaquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:37 schreef Bellerophon het volgende:
Ow geen zin...Ik las iets over Nirvana bereiken
Meeen die vergadering was mij toch nodig, wel een lekkere lunch... dat dan weer wel
Ja zeker... alleen de verhouding melk / jus d'orange is niet goed geregeld moet ik zeggen...quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat er eerste "nirvanan" stond, vandaar mijn post hahaha
Lunch ed. zijn altijd wel goed geregeld enzo moet ik zeggen bij de KUT BANK....
Kan ik nog niet roken, andere collega is net naar huis...
Nu moet ik wachten op mijn kut collega die ik zelf op pad heb gestuurd..
Ik typ dit, en hij komt aanlopen... roken !
Damn, buiten is niet verkeerd.. nu super warm, maar wel goed te doen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker... alleen de verhouding melk / jus d'orange is niet goed geregeld moet ik zeggen...
Later, tot zo man!
Ja is lekker weer he! Moest daarnet even van de FP naar de OL lopen, was goed te doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Damn, buiten is niet verkeerd.. nu super warm, maar wel goed te doen.
Wat ben ik blij als ik vakantie heb volgende week....
FP, daar heb ik ook nog bijna een jaar gezetenquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja is lekker weer he! Moest daarnet even van de FP naar de OL lopen, was goed te doen
http://buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken
Het weer blijft ook goed
Ik zit te twijfelen, of relaxen of poolscentre (meer zuipen dan poolen).quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:12 schreef lynda het volgende:
Woohoo vanavond de stad weer onveilig maken
Weet ik nog niet, je ziet me vanzelf online als ik er ben.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:13 schreef Bellerophon het volgende:
AaaaightBier en BBQ
![]()
NA is echt spuug lelijk, FP gaat wel en OL ook wel
Gast ik ga er vandoor! Vanavond potje GTA?
latersquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:13 schreef Bellerophon het volgende:
AaaaightBier en BBQ
![]()
NA is echt spuug lelijk, FP gaat wel en OL ook wel
Gast ik ga er vandoor! Vanavond potje GTA?
Wat ja allemaal doen dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:26 schreef lynda het volgende:
Oe ook nog zin in zaterdagen in zondag
krijg het nog druk.. onee dat had ik het al
Klinkt als een goed weekend!!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:49 schreef lynda het volgende:
Feestje, uitgaan, housewarming, feestje etc etc etc
We zien het wel..quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klinkt als een goed weekend!!!![]()
Malibu erbij, gezellige mensen.... toppie!!!!
Groot gelijk!quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:02 schreef tripack het volgende:
ik ga lekker naar huis toe.... mazzel mensenfijne avond
Mzzl tripack, fijne avondquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:02 schreef tripack het volgende:
ik ga lekker naar huis toe.... mazzel mensenfijne avond
Gelukkig wel, ben wel toe aan weekend!quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:40 schreef draculettetje het volgende:
nog 1 dagje werken en dan weekend!
Bwahahahaquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:24 schreef Sm0keZ het volgende:
ROFL
Drie keer raden wie de FP heeft gehaald
Suïcidaal rickrollt AVRO-dj tijdens uitzending
ik ook!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ben wel toe aan weekend!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 06:58 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
ik werd wakker met het idee dat het zaterdag was, valt dat even tegen zeg
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 06:58 schreef draculettetje het volgende: