idd co-op FTW. alhoewel het leuker zou zijn als je samen de missies qua verhaallijn kon doen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klopt, maar het komt wel voor...
Gelukkig niet bij GTA4, bedoel als je online gaat, dan is er niets mooiers dan samen Liberty City onveilig maken
gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:04 schreef TommyGun het volgende:
Zoooo, weer op 't werk. Zojuist m'n rijbewijs B theorie examen behaald en morgen komt m'n meisje dus ik ben happy
Dank u.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gefeliciteerd
trakteer je nog ?
kijk, daar kan geen gebak tegenopquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:06 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Dank u.
Ja jullie mogen allemaal 'n uurtje eerder naar huis
Praktijk komt nog (over 'n paar weken)quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
Gefeliciteerd met je rijbewijs... en nu gaat het rijden pas beginnen he
Ja ok... maar ach er zijn genoeg MP modi die je kan volgenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd co-op FTW. alhoewel het leuker zou zijn als je samen de missies qua verhaallijn kon doen.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:04 schreef TommyGun het volgende:
Zoooo, weer op 't werk. Zojuist m'n rijbewijs B theorie examen behaald en morgen komt m'n meisje dus ik ben happy
Ik weet ut, heb de vorige delen allemaal op de ps2quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s Dat is spel is echt goed/mooi![]()
Vond alleen de eerste 3 competitie's een beetje makkelijk!
makkelijk voor als je maar even tijd hebt ieder gevalquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ok... maar ach er zijn genoeg MP modi die je kan volgen
das kut, ps3 speelt geen ps2 spellen afquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ik weet ut, heb de vorige delen allemaal op de ps2
alleen tijdens een ongelukjethuis iets met ps2 en vlieg les verloor de ps2 …
dus moet opzoek naar iets nieuws nu de vraag wat
Ps hij ging vliegen iets met draadjes en vloer en slingeren
Hoeveel fout had je? Ehr mensen ik ben er vandeur! Op naar een draak van een vergadering.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:10 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Praktijk komt nog (over 'n paar weken)Dit was alleen theorie
Maar is ook alweer 'n last minder
![]()
Ty anyway!
5quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoeveel fout had je? Ehr mensen ik ben er vandeur! Op naar een draak van een vergadering.
Adieu
De laatste MP modus, Free roaming door Liberty City, waar je alles kan doen wat je maar wiltquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
makkelijk voor als je maar even tijd hebt ieder geval![]()
wat vindt jij de leukste ?
De 80GB versie wel, maar die had ook de meeste errors met GTA4quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das kut, ps3 speelt geen ps2 spellen af
kansloos dusquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De 80GB versie wel, maar die had ook de meeste errors met GTA4![]()
zitter er trouwens ook slo-motion jumps in , zoals bij de voorgaande delen ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De laatste MP modus, Free roaming door Liberty City, waar je alles kan doen wat je maar wilt
er was toch wel een versie die dat wel deedquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das kut, ps3 speelt geen ps2 spellen af
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
er was toch wel een versie die dat wel deed![]()
verder ziet die demo er wel vet uit
en pc wise heb ik tot op heden niets te klagen![]()
systeempje kan nog wel wat jaartjes mee
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ja zie maar wat beller zegtquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
er was toch wel een versie die dat wel deed![]()
verder ziet die demo er wel vet uit
en pc wise heb ik tot op heden niets te klagen![]()
systeempje kan nog wel wat jaartjes mee
en nu dus ook WLquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
of dan halen we hem wel weer bij een telefoon, geloof datquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ziet dat ie vaker moet F5'en![]()
idd draculettetje strak plan.
wie weet word ie ook nog goed koper
denk ook niet dat het voor nov nog echt goedkoper gaat worden....quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja maar dat duurd nog tot november ofzo![]()
en voel er niet super veel voor om zo lang te wachten
Toch maar even kijkeken naar die demo, ziet er wel geinig uit!quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb de GRID demo op de PS3 gespeeld, zeker een leuk spelMaar blijf toch zweren bij GT5... en GTA4 natuurlijk, want Droxz kan hier ook antwoord op geven, totaal geen lag als we online gamen met GTA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |