Zelfs de problemen van je computer?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik geef dan toch maar altijd de schuld aan de medicatie
Hahaha, nah valt me nog mee Smokezquote:
Beller? Een rood kruis? Heeft je moeder weer een hap uit je kloten genomen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[ afbeelding ]
omdat ik bij beller een rood kruisje zie
verdorie ik moet echt opletten met wat ik neer typequote:Op donderdag 22 mei 2008 08:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Beller? Een rood kruis? Heeft je moeder weer een hap uit je kloten genomen?
kon het wel proberen natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zelfs de problemen van je computer?
Zo zie je maar weer, gewoon niet doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Probéér ik eindelijk eens vriendelijk te zijn...
En bedankt draakjequote:Op donderdag 22 mei 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
verdorie ik moet echt opletten met wat ik neer type
dankje draakjequote:Op donderdag 22 mei 2008 08:50 schreef draculettetje het volgende:
hoi tri pack
en nog gefeli alvast voor de sleutel van het huis, heb er gister zo over heen gelezen zag ik
huuhuis, vriendin en ik, sleutel ophalenquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Tripack
Ehr... sleutel van je huis? Donde esta?
Proud to be fout?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ok ok dat was heel fout van mij .......
Relaxed man! Topquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:59 schreef tripack het volgende:
[..]
dankje draakjejah ik heb gister ook niet zoveel meer gekeken
[..]
huuhuis, vriendin en ik, sleutel ophalenen contract tekenen enzo
ff de samenvatting
Pfffquote:
het is een 4 kamer appartement, woonkamer 20 m2 op de 2e verdieping van een flatje in 's gravendeelquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Relaxed man! Top
Hoe groot is het huisje nou eigenlijk?
is dit de vergadering tot 16.00?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pfff![]()
Hehe![]()
Ongekend ik heb nu al een vergadering!
niet echt maar ochtend dienst hea......quote:
gefopt!quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
Toch geen vergadering... gelukkig maar
Ok danquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:05 schreef tripack het volgende:
[..]
het is een 4 kamer appartement, woonkamer 20 m2 op de 2e verdieping van een flatje in 's gravendeel
Nee heb vanmiddag van 12.00 - 17.00 een vergadering... maar hij gaat gelukkig niet doorquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dit de vergadering tot 16.00?
hoe dan ook succes maar weer
Inderdaad jaquote:
Ja dat dan weer welquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:10 schreef draculettetje het volgende:
dus nu even vergaderloos om strax de hele middag te vergaderen
maar morgenmiddag vrij
ik moet dinsdag weer bij je in de buurt werken trouwens, hoop niet voor de 3de keer voor niks te gaan
ow taxi is erquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel
Ik hoop het ook voor je, zou wel ontzettend zuur zijn als dat weer het geval was
.Knipquote:
Ehr niet op die manier... lijkt me niet verstandig om dergelijke opmerkingen te maken als je niet echt helemaal weet waar het over gaatquote:
dat kan je hem niet kwalijk nemen toch ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr niet op die manier... lijkt me niet verstandig om dergelijke opmerkingen te maken als je niet echt helemaal weet waar het over gaatMaar dat is maar mijn mening
Nee, helemaal nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan je hem niet kwalijk nemen toch ?
Sorry martin!quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Probéér ik eindelijk eens vriendelijk te zijn...
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee, helemaal nietMaar daarom ook mijn mening/advies he
* Dr.Droxz pakt een droxz special, en rent naar beneden om een pc af te configureren/plaatsten/data over te zetten blablablalbaquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
hoi droxz
* draculettetje zet maar eens een dienblad vol koffie, thee, droxz specials enzo neer
Ga werken!!quote:
"Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej"quote:
wheheh da Fonzquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
"Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej"
[ afbeelding ]
Geniale seriequote:Op donderdag 22 mei 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wheheh da Fonz
aargh gelijk dat stomme liedje in me kop
Sunday, Monday, Happy Days,
Tuesday, Wednesday, Happy Days,
Thursday, Friday, Happy Days,
Saturday, what a day,
Rockin all week with you.
The Fonz: [Marion has just told off the Fonz and stormed out of the room] I'm gonna hit her.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geniale serie
En tha Fonz is gewoon een icoon geworden
Hahahaquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
The Fonz: [Marion has just told off the Fonz and stormed out of the room] I'm gonna hit her.
Howard Cunningham: No, you're not gonna hit my wife.
The Fonz: Then I'll hit you!
Howard Cunningham: You're not gonna hit my son.
The Fonz: Then I'll hit you!
Richie Cunningham: You're not gonna hit my father either.
The Fonz: Well I gotta hit somebody. You know where Potsie is?
![]()
Ralph Malph: [Richie is worried that he's going crazy] Come on, Richie! You're no crazier than the rest of us! Look at Potsie. You think he's normal? And Fonzie... super-cool Fonzie. Fonzie with his "Ayyy!" I mean, that's pretty... that's really sicko when you come right down to it.
haha
ja idd, dat had ik nou ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
HahahaEn het stomme is, als je het zo leest... dan hoor je het ze zeggen
haha , ja net of ik dat nu nog niet doequote:Op donderdag 22 mei 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
WL, koooooooooooop!! Mwahaha dan is het online gamen in de avond geblazen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd, mn vingers jeuken om de ps3 gta4 pack te kopen, maar weet niet of mn geld al gestort is
STERF BOSMONGOOL!quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Hebben we er nog een beetje in in vandaag?
Gewoon doen!quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd, mn vingers jeuken om de ps3 gta4 pack te kopen, maar weet niet of mn geld al gestort is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
je moet het roch even inhalenquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , ja net of ik dat nu nog niet doeik speel iedere dag wel op mn pc
![]()
ps. gisteren niet natuurlijk, dus vannochten om 5.00 uur maar even een half uurtje gedaan
p.s Dat is spel is echt goed/mooiquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
benl nog steeds aan het twisten ...
ps3 of xdoos
ben er nog niet helemaal uit
alhoewel Gran turismo wel een streepje voor heeft
Ja maar dan is het GTA4 met Droxz en mijquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , ja net of ik dat nu nog niet doeik speel iedere dag wel op mn pc
![]()
ps. gisteren niet natuurlijk, dus vannochten om 5.00 uur maar even een half uurtje gedaan
Ah... kijk... ik wilde al zeggen, waar blijft de doodsverwensingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |