Ik ga wel op mijn armen rustenquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan! das wel minder ja. kussen meegenomen ?
gisteren nog die geweldige wedstrijd gezien ?
ben wel blij dat ik sport1 heb, wat een verslaggever op nl3 zeg![]()
toch beschaafd gehouden deze keerquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:14 schreef Bellerophon het volgende:
Ga slapen vreemde vrouw menschen!! Kssst!!
Mogguh iedereen
Een slowchat met lynda rond 0.00 beschaafd?quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch beschaafd gehouden deze keer![]()
mogguh iedereen
wat dacht je vanquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mensen nog boeiende dingen vandaag van plan na het vergaderen (of tijdens)
Zal ik Droxz maar alvast voor zijn dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmorgen ook tegen m'n wekker om 5 uur
Ach jah, het is mijn werkquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:38 schreef WhiteLightning het volgende:
ja vergaderen blijft altijd leuk
mogguh draakje!
Aaaaaaightquote:
echt dat je zegt van:quote:
Vanaf 2 uur; richting huis, ff m'n motor schoonmaken (mooie groene velgen zijn alweer helemaal zwart voor het vet wat van de ketting af slingertquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mensen nog boeiende dingen vandaag van plan na het vergaderen (of tijdens)
quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zal ik Droxz maar alvast voor zijn dan?
Nu heb ik nog veeeeeeeeeeeeul minder zin
BOEM! En ofquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt dat je zegt van:
TJAKKA!!
[ afbeelding ]
Hebben we dat tenminste ook al gehadquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mja, da's ook zo...quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hebben we dat tenminste ook al gehad
Ehr...quote:
Dat weet ik ook wel zeker... wat zeg ik? Hij doet er zelfs nog een schepje bovenopquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, da's ook zo...
Toch weet ik wel bijna zeker dat Droxz het alsnog ff gaat herhalen
Waarschijnlijk dat ik een slet ben en dat ik moet sterven ofzo?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel zeker... wat zeg ik? Hij doet er zelfs nog een schepje bovenopWat vriendelijke woorden aan jouw adres
Mjah ik denk dat, dat de lading zal dekken jaquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ik een slet ben en dat ik moet sterven ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Foh sho!quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mjah ik denk dat, dat de lading zal dekken ja![]()
Ja Smokez, kom er maar in...Nee, wees eens wat creatiever manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De Sfeer zit er iig weer goed in vandaag
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
zo mn ochtend gymnastiek zit er ook weer op
en of mn pjoeter doet raar of fok
deze keer gok ik het eerste![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, wees eens wat creatiever manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MwahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaast, mijn water, wat doe je
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]![]()
Hier altijdquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:De Sfeer zit er iig weer goed in vandaag
![]()
![]()
M'n móeder, wat doe jíj?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
MwahahahaGaaast, mijn water, wat doe je
![]()
![]()
Raar is wel een container begrip hequote:Op donderdag 22 mei 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
zo mn ochtend gymnastiek zit er ook weer op
en of mn pjoeter doet raar of fok
deze keer gok ik het eerste
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:De Sfeer zit er iig weer goed in vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
BOEM!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]Haha, ik zat er ook al aan te denken, maar zag het dit keer door de vingers omdat ie nog relatief nieuw is hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha, ik zat er ook al aan te denken, maar zag het dit keer door de vingers omdat ie nog relatief nieuw is hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
Haha sociaal van ons zegquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha, ik zat er ook al aan te denken, maar zag het dit keer door de vingers omdat ie nog relatief nieuw is hier
Go go bash !!quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha, ik zat er ook al aan te denken, maar zag het dit keer door de vingers omdat ie nog relatief nieuw is hier
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
ja maar je kent me toch.... dan weet je toch wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Raar is wel een container begrip he
![]()
![]()
Dat is dan ook weer zoquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja maar je kent me toch.... dan weet je toch wel wat ik bedoel
mogguuh
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity![]()
hoi tri pack
en nog gefeli alvast voor de sleutel van het huis, heb er gister zo over heen gelezen zag ik![]()
Go go bash?quote:
Wat is dat voor een Powerranger kreet?
Go Go Power Rangers!! BOEM!!
Nou heb ik nog veul minder zin!quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough![]()
Mogguh Tripackquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:50 schreef draculettetje het volgende:
hoi tri pack
en nog gefeli alvast voor de sleutel van het huis, heb er gister zo over heen gelezen zag ik
Ehr... sleutel van je huis? Donde esta?[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: