Koffie graag...vanavond tenminste wakker voor Champions Leage finally met de onvermijdelijke brakheid morgen als resultaatquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk eens aan, welkom!
* Dr.Droxz zet een dienblad koffie/thee neer!
Wat heb je dan gedaan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:09 schreef lynda het volgende:
Woei op dinsdagavond/nacht maf doen is ook cool
Beetje minder alleen dat ik om 8 uur de dokter moest bellen en ik om half 1 pas wakker werd
Ik denk dat ik vanavond ook maar even ga kijken, lekker biertje erbij.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:18 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Koffie graag...vanavond tenminste wakker voor Champions Leage finally met de onvermijdelijke brakheid morgen als resultaat
altijdquote:
Kijk eens aan, dat is nog eens goed nieuwe man!quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:25 schreef tripack het volgende:
[..]
altijd
nja ik ben zo weer weg achter de vpn aan het werk
![]()
goed nieuws wel volgende week woensdag tekenen voor de sleutel van het huis
![]()
beetje laat maar hoi!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:09 schreef lynda het volgende:
Woei op dinsdagavond/nacht maf doen is ook cool
Beetje minder alleen dat ik om 8 uur de dokter moest bellen en ik om half 1 pas wakker werd
Draakjequote:Op woensdag 21 mei 2008 16:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
beetje laat maar hoi!
en hoi smokez
Hoi slaapkoppiequote:Op woensdag 21 mei 2008 16:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
beetje laat maar hoi!
en hoi smokez
Zeggen we geen gedag meer?quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoi slaapkoppie![]()
Ik pm je zo ff hoor wat betreft die smsjes van vannacht
Allow!quote:
Normaal gelijk antwoord, lynda beetje afwezig?quote:
We zien het allemaal welquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:31 schreef lynda het volgende:
Reageer lang niet altijd gelijk hoorWas nu ook met van alles en nog wat bezig dus telefoon heul niet gehoord.. Bios moet ik nog ff kijken drukke week hierzo.
Hier het zelfde man, zit aan een overheerlijke irish koffie... zo even voetbal kijken en slapenquote:
Pff morgen "mag" ik weer zo lang vergaderenquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier het zelfde man, zit aan een overheerlijke irish koffie... zo even voetbal kijken en slapen
Zal ik nodig hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:05 schreef draculettetje het volgende:
succes
Mogguh WLquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:17 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
bah brak!![]()
maja savonds een vent sochtends een vent
zo dan! das wel minder ja. kussen meegenomen ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL
Bwehehe dat ben ik vanmiddag ook, van 12.00 - 17.00 vergaderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |