Ik ga wel op mijn armen rustenquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan! das wel minder ja. kussen meegenomen ?
gisteren nog die geweldige wedstrijd gezien ?
ben wel blij dat ik sport1 heb, wat een verslaggever op nl3 zeg![]()
toch beschaafd gehouden deze keerquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:14 schreef Bellerophon het volgende:
Ga slapen vreemde vrouw menschen!! Kssst!!
Mogguh iedereen
Een slowchat met lynda rond 0.00 beschaafd?quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch beschaafd gehouden deze keer![]()
mogguh iedereen
wat dacht je vanquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mensen nog boeiende dingen vandaag van plan na het vergaderen (of tijdens)
Zal ik Droxz maar alvast voor zijn dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmorgen ook tegen m'n wekker om 5 uur
Ach jah, het is mijn werkquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:38 schreef WhiteLightning het volgende:
ja vergaderen blijft altijd leuk
mogguh draakje!
Aaaaaaightquote:
echt dat je zegt van:quote:
Vanaf 2 uur; richting huis, ff m'n motor schoonmaken (mooie groene velgen zijn alweer helemaal zwart voor het vet wat van de ketting af slingertquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mensen nog boeiende dingen vandaag van plan na het vergaderen (of tijdens)
quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zal ik Droxz maar alvast voor zijn dan?
Nu heb ik nog veeeeeeeeeeeeul minder zin
BOEM! En ofquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt dat je zegt van:
TJAKKA!!
[ afbeelding ]
Hebben we dat tenminste ook al gehadquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mja, da's ook zo...quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hebben we dat tenminste ook al gehad
Ehr...quote:
Dat weet ik ook wel zeker... wat zeg ik? Hij doet er zelfs nog een schepje bovenopquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, da's ook zo...
Toch weet ik wel bijna zeker dat Droxz het alsnog ff gaat herhalen
Waarschijnlijk dat ik een slet ben en dat ik moet sterven ofzo?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel zeker... wat zeg ik? Hij doet er zelfs nog een schepje bovenopWat vriendelijke woorden aan jouw adres
Mjah ik denk dat, dat de lading zal dekken jaquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ik een slet ben en dat ik moet sterven ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Foh sho!quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mjah ik denk dat, dat de lading zal dekken ja![]()
Ja Smokez, kom er maar in...Nee, wees eens wat creatiever manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De Sfeer zit er iig weer goed in vandaag
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
zo mn ochtend gymnastiek zit er ook weer op
en of mn pjoeter doet raar of fok
deze keer gok ik het eerste![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, wees eens wat creatiever manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MwahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaast, mijn water, wat doe je
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]![]()
Hier altijdquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:De Sfeer zit er iig weer goed in vandaag
![]()
![]()
M'n móeder, wat doe jíj?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
MwahahahaGaaast, mijn water, wat doe je
![]()
![]()
Raar is wel een container begrip hequote:Op donderdag 22 mei 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
zo mn ochtend gymnastiek zit er ook weer op
en of mn pjoeter doet raar of fok
deze keer gok ik het eerste
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:De Sfeer zit er iig weer goed in vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
BOEM!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]Haha, ik zat er ook al aan te denken, maar zag het dit keer door de vingers omdat ie nog relatief nieuw is hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha, ik zat er ook al aan te denken, maar zag het dit keer door de vingers omdat ie nog relatief nieuw is hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
Haha sociaal van ons zegquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha, ik zat er ook al aan te denken, maar zag het dit keer door de vingers omdat ie nog relatief nieuw is hier
Go go bash !!quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha, ik zat er ook al aan te denken, maar zag het dit keer door de vingers omdat ie nog relatief nieuw is hier
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
ja maar je kent me toch.... dan weet je toch wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Raar is wel een container begrip he
![]()
![]()
Dat is dan ook weer zoquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja maar je kent me toch.... dan weet je toch wel wat ik bedoel
mogguuh
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity![]()
hoi tri pack
en nog gefeli alvast voor de sleutel van het huis, heb er gister zo over heen gelezen zag ik![]()
Go go bash?quote:
Wat is dat voor een Powerranger kreet?
Go Go Power Rangers!! BOEM!!
Nou heb ik nog veul minder zin!quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough![]()
Mogguh Tripackquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:50 schreef draculettetje het volgende:
hoi tri pack
en nog gefeli alvast voor de sleutel van het huis, heb er gister zo over heen gelezen zag ik
Ehr... sleutel van je huis? Donde esta?[b]PSN:[/b] Bellerophon-
Zelfs de problemen van je computer?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik geef dan toch maar altijd de schuld aan de medicatie
Hahaha, nah valt me nog mee Smokezquote:
Mogguh Droxz
Beller? Een rood kruis? Heeft je moeder weer een hap uit je kloten genomen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[ afbeelding ]
omdat ik bij beller een rood kruisje zie![]()
![]()
verdorie ik moet echt opletten met wat ik neer typequote:Op donderdag 22 mei 2008 08:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Beller? Een rood kruis? Heeft je moeder weer een hap uit je kloten genomen?
![]()
![]()
kon het wel proberen natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zelfs de problemen van je computer?
![]()
![]()
ok ok dat was heel fout van mij .......#Gomorra
Zo zie je maar weer, gewoon niet doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Probéér ik eindelijk eens vriendelijk te zijn...
En bedankt draakjequote:Op donderdag 22 mei 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
verdorie ik moet echt opletten met wat ik neer type
dankje draakjequote:Op donderdag 22 mei 2008 08:50 schreef draculettetje het volgende:
hoi tri pack
en nog gefeli alvast voor de sleutel van het huis, heb er gister zo over heen gelezen zag ikjah ik heb gister ook niet zoveel meer gekeken
huuhuis, vriendin en ik, sleutel ophalenquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Tripack
Ehr... sleutel van je huis? Donde esta?en contract tekenen enzo
ff de samenvatting
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity![]()
Proud to be fout?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ok ok dat was heel fout van mij .......
Relaxed man! Topquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:59 schreef tripack het volgende:
[..]
dankje draakjejah ik heb gister ook niet zoveel meer gekeken
[..]
huuhuis, vriendin en ik, sleutel ophalenen contract tekenen enzo
ff de samenvatting
Hoe groot is het huisje nou eigenlijk?[b]PSN:[/b] Bellerophon-
Pfffquote:![]()
Hehe![]()
Ongekend ik heb nu al een vergadering!
het is een 4 kamer appartement, woonkamer 20 m2 op de 2e verdieping van een flatje in 's gravendeelquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Relaxed man! Top
Hoe groot is het huisje nou eigenlijk?
myminicity![]()
is dit de vergadering tot 16.00?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pfff![]()
Hehe![]()
Ongekend ik heb nu al een vergadering!
hoe dan ook succes maar weer![]()
niet echt maar ochtend dienst hea......quote:#Gomorra
Toch geen vergadering... gelukkig maar
gefopt!quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
Toch geen vergadering... gelukkig maar![]()
myminicity![]()
Ok danquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:05 schreef tripack het volgende:
[..]
het is een 4 kamer appartement, woonkamer 20 m2 op de 2e verdieping van een flatje in 's gravendeel
Netjes hoor
Nee heb vanmiddag van 12.00 - 17.00 een vergadering... maar hij gaat gelukkig niet doorquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dit de vergadering tot 16.00?
hoe dan ook succes maar weer
Die van nu dan tenminste... die van vanmiddag wel
Inderdaad jaquote:
dus nu even vergaderloos om strax de hele middag te vergaderen
maar morgenmiddag vrij
ik moet dinsdag weer bij je in de buurt werken trouwens, hoop niet voor de 3de keer voor niks te gaan![]()
Ja dat dan weer welquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:10 schreef draculettetje het volgende:
dus nu even vergaderloos om strax de hele middag te vergaderen
maar morgenmiddag vrij
ik moet dinsdag weer bij je in de buurt werken trouwens, hoop niet voor de 3de keer voor niks te gaan
Ik hoop het ook voor je, zou wel ontzettend zuur zijn als dat weer het geval was[b]PSN:[/b] Bellerophon-
ow taxi is erquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel
Ik hoop het ook voor je, zou wel ontzettend zuur zijn als dat weer het geval was
![]()
.Knipquote:
wist ik nie solly![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door _F.U.B.A.R_ op 22-05-2008 09:36:31 ]#Gomorra
Ehr niet op die manier... lijkt me niet verstandig om dergelijke opmerkingen te maken als je niet echt helemaal weet waar het over gaatquote:Maar dat is maar mijn mening
dat kan je hem niet kwalijk nemen toch ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr niet op die manier... lijkt me niet verstandig om dergelijke opmerkingen te maken als je niet echt helemaal weet waar het over gaatMaar dat is maar mijn mening
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Nee, helemaal nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan je hem niet kwalijk nemen toch ?
Maar daarom ook mijn mening/advies he
Sorry martin!quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Probéér ik eindelijk eens vriendelijk te zijn...
!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee, helemaal nietMaar daarom ook mijn mening/advies he
* Dr.Droxz pakt een droxz special, en rent naar beneden om een pc af te configureren/plaatsten/data over te zetten blablablalbaquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
hoi droxz
* draculettetje zet maar eens een dienblad vol koffie, thee, droxz specials enzo neer
DAnk u!* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
Ga werken!!quote:
"Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej"quote:
wheheh da Fonzquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
"Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej"
[ afbeelding ]
aargh gelijk dat stomme liedje in me kop
Sunday, Monday, Happy Days,
Tuesday, Wednesday, Happy Days,
Thursday, Friday, Happy Days,
Saturday, what a day,
Rockin all week with you.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Geniale seriequote:Op donderdag 22 mei 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wheheh da Fonz
aargh gelijk dat stomme liedje in me kop
Sunday, Monday, Happy Days,
Tuesday, Wednesday, Happy Days,
Thursday, Friday, Happy Days,
Saturday, what a day,
Rockin all week with you.
En tha Fonz is gewoon een icoon geworden[b]PSN:[/b] Bellerophon-
The Fonz: [Marion has just told off the Fonz and stormed out of the room] I'm gonna hit her.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geniale serie
En tha Fonz is gewoon een icoon geworden
Howard Cunningham: No, you're not gonna hit my wife.
The Fonz: Then I'll hit you!
Howard Cunningham: You're not gonna hit my son.
Richie Cunningham: You're not gonna hit my father either.
The Fonz: Well I gotta hit somebody. You know where Potsie is?
![]()
Ralph Malph: [Richie is worried that he's going crazy] Come on, Richie! You're no crazier than the rest of us! Look at Potsie. You think he's normal? And Fonzie... super-cool Fonzie. Fonzie with his "Ayyy!" I mean, that's pretty... that's really sicko when you come right down to it.
haha
Hahahaquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
The Fonz: [Marion has just told off the Fonz and stormed out of the room] I'm gonna hit her.
Howard Cunningham: No, you're not gonna hit my wife.
Howard Cunningham: You're not gonna hit my son.
Richie Cunningham: You're not gonna hit my father either.
The Fonz: Well I gotta hit somebody. You know where Potsie is?
![]()
Ralph Malph: [Richie is worried that he's going crazy] Come on, Richie! You're no crazier than the rest of us! Look at Potsie. You think he's normal? And Fonzie... super-cool Fonzie. Fonzie with his "Ayyy!" I mean, that's pretty... that's really sicko when you come right down to it.
haha
En het stomme is, als je het zo leest... dan hoor je het ze zeggen
ja idd, dat had ik nou ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
HahahaEn het stomme is, als je het zo leest... dan hoor je het ze zeggen
gvd, mn vingers jeuken om de ps3 gta4 pack te kopen, maar weet niet of mn geld al gestort is
WL, koooooooooooop!! Mwahaha dan is het online gamen in de avond geblazen
haha , ja net of ik dat nu nog niet doequote:Op donderdag 22 mei 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
WL, koooooooooooop!! Mwahaha dan is het online gamen in de avond geblazenik speel iedere dag wel op mn pc
![]()
ps. gisteren niet natuurlijk, dus vannochten om 5.00 uur maar even een half uurtje gedaan
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd, mn vingers jeuken om de ps3 gta4 pack te kopen, maar weet niet of mn geld al gestort is
benl nog steeds aan het twisten ...
ps3 of xdoos
ben er nog niet helemaal uit
alhoewel Gran turismo wel een streepje voor heeft
#Gomorra
STERF BOSMONGOOL!quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Hebben we er nog een beetje in in vandaag?
Gewoon doen!quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
je moet het roch even inhalenquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , ja net of ik dat nu nog niet doeik speel iedere dag wel op mn pc
![]()
ps. gisteren niet natuurlijk, dus vannochten om 5.00 uur maar even een half uurtje gedaan
ben benieuwd welk spel me pa meeneemt uit de VS. vroeg of hij een NDS spel wou meenemendtrauma centre of 1 van de phoenix wright spellen
myminicity![]()
p.s Dat is spel is echt goed/mooiquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
benl nog steeds aan het twisten ...
ps3 of xdoos
ben er nog niet helemaal uit
alhoewel Gran turismo wel een streepje voor heeft
![]()
Vond alleen de eerste 3 competitie's een beetje makkelijk!* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
Ja maar dan is het GTA4 met Droxz en mijquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , ja net of ik dat nu nog niet doeik speel iedere dag wel op mn pc
![]()
Ah... kijk... ik wilde al zeggen, waar blijft de doodsverwensingquote:
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: