dat klinkt als erg kort!quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moguh![]()
en dat de dag maar snel om mag gaan(hoef gelukkig maar tot 10:30)
hihi ik dacht ik help je gewoon even herinneren naar een beter uitzicht!quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
Ja daarom DraakjeDat maakt ook alles goed
Ja zekerquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik dacht ik help je gewoon even herinneren naar een beter uitzicht!
gelukkig maakt dat veel goed!
mwa valt wel mee als je om 5uur je bed uit bentquote:
Kssst! Dan heb je hier niks te zoekenquote:
Mogguh, en hoe laat was het toen geworden?quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:50 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen... gisteren werd ik opgehouden om normaal om 5 uur weg te gaan
17:40quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh, en hoe laat was het toen geworden?
Hmm minderquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:59 schreef tripack het volgende:
[..]
17:40en toen hoopte ik eigenlijk al thuis te zijn....
nog beter!quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, Vanaf vrijdag ben ik al samen met mijn vriendin![]()
dat hoop ik ook... en hoop dat ik vandaag WEL wat aan mijn stage opdracht kan doenquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm minder![]()
Ik mag hopen dat ik vandaag ook rond die tijd thuis ben
Dat bedoel ik maarquote:
Mogguh!!!quote:
Mogguh Droxzquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, ik ben er ook weer....
Kut collega is de hele dag lopen, dus hoop een relaxtere dag te hebben.
GVD eerste aanvaring is er al weer!quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Droxz
Hoop ik dan maar ook voor je jongen
toch geen rustige dag dan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
GVD eerste aanvaring is er al weer!
Welk wapen zal ik vandaag eens gebruiken?
de zaag natuurlijk, want het is alweer woensdagquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
das idd wel goeiequote:Op woensdag 21 mei 2008 09:25 schreef tripack het volgende:
[..]
de zaag natuurlijk, want het is alweer woensdag![]()
dat vind ik idd een goed plan!quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:25 schreef tripack het volgende:
[..]
de zaag natuurlijk, want het is alweer woensdag![]()
Die gozer moet gaan (productief) rondlopen vandaag, maar hij blijft maar op zijn aars zitten....quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch geen rustige dag dan?
ik ben niet zo op de hoogte van wapens, als je maar voorzichtig doet!
Ik zeg, als woorden niet meer voldoende zijn... works like a charmquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:
is ook een ideequote:Op woensdag 21 mei 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gozer moet gaan (productief) rondlopen vandaag, maar hij blijft maar op zijn aars zitten....![]()
Ik ga zo aftellen... anders schop ik hem door het gebouw heen
Dan is het ook productief voortbewegen... alleen andersquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gozer moet gaan (productief) rondlopen vandaag, maar hij blijft maar op zijn aars zitten....![]()
Ik ga zo aftellen... anders schop ik hem door het gebouw heen
Aaaightquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Woensdag komt meneer zaagmans altijd langs... om de week in 2en te zagen!
Dank je Draakjequote:Op woensdag 21 mei 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
zo en nu ga ik mezelf hier weer eens nuttig maken door alle schema's aan te passen en opnieuw in te voeren!
Als ik hier niet meer voor 10.00 uur ben alvast succes voor beller!
Ej, vooruitgang! Hij heeft door dat hij niet meer tegen me moet praten.... hij zit nu heul stil achter zijn pc...*iets* te doenquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan is het ook productief voortbewegen... alleen anders
Ach jah... dan heb jij tenminste geen last meer van hemquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej, vooruitgang! Hij heeft door dat hij niet meer tegen me moet praten.... hij zit nu heul stil achter zijn pc...*iets* te doen![]()
Ik ga me dus heul productief maken, door heul productief mijn collega het gebouw door te trappen
Inderdaad, maar wel weer een kut begin van de dagquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach jah... dan heb jij tenminste geen last meer van hem
Dat ken ik ergens van!quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:58 schreef draculettetje het volgende:
ik kom officieel melden dat ik geen zin meer heb
Nou heb ik nog veeeeeeeeeeeul minder zin!quote:
Kijk eens aan, welkom!quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:19 schreef StretchingKoala het volgende:
Dit topic was t reggen van een nick waard.
Zon en werk...slechte combi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |