Dat kan Huub beter niet aannemen, anders moet Peter R opnieuw naar de Antillenquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:34 schreef agter het volgende:
Huub en Brian nodigen elkaar uit voor Carnaval in respectivelijk Oldenzaal en Bonaire.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:35 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dat kan Huub beter niet aannemen, anders moet Peter R opnieuw naar de Antillen
om hem dan, met het bootje van zijn oom tom, te lozen...quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:34 schreef T-lex het volgende:
Huub nodigde Brian al uit voor carnaval.
Brian wil op zijn beurt dat Huub dan over 5 jaar ofzo (als hij veilig die kant op kan) ook naar de antillen moet komen voor het carnaval daar.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:36 schreef agter het volgende:
Ondertussen in de slaapkamer drukt Amanda wat puistjes uit.
quote:
Welnee joh, Jensen was een absolute ramp, zelfs René Froger is boos weggelopen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
Vorige COS was er een streamlock.
Huub en Brian zijn momenteel gezellig in gesprek.
ik zag het wel hoor, op stream 3 en 4.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:41 schreef Disana het volgende:
Het was niet te zien, maar je kon horen dat ze elkaar even omhelsden en op de rug klopten.
Ik snap er HELEMAAL NIETS van.
Het komt op mij over alsof er al een belangrijke beslissing genomen is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:41 schreef Disana het volgende:
Het was niet te zien, maar je kon horen dat ze elkaar even omhelsden en op de rug klopten.
Oh, bij mij staat op 4 nog steeds africam... te moe om te bedenken hoe ik dat weg kan krijgen.quote:
Ik was te verbaasd om het te cappenquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:41 schreef Disana het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welnee joh, Jensen was een absolute ramp, zelfs René Froger is boos weggelopen.
Brian nog een dikke clash met Huub![]()
Beetje inlezen Peter.
die beslissing is volgens mij allang genomen...de mannen kunnen nu dus weer normaal door 1 deur...op de uitzendings en streammomentjes na...quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het komt op mij over alsof er al een belangrijke beslissing genomen is.
Nee joh, laat je niet meeslepen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:43 schreef VirtualPOM het volgende:
Hoop niet dat Jaap weg is, maar het zou goed kunnen...
Dat ging echt niet van hartequote:Op woensdag 21 mei 2008 00:41 schreef Disana het volgende:
klopt toch.... vandaag is het woensdag en morgen donderdag.... lampiequote:Op woensdag 21 mei 2008 00:43 schreef L0t.. het volgende:
Amanda: morgen is één van ons miljonair.
Brian: ja, morgen is één van ons de winnaar.
Hahaha, hij voelde zich zeker gepasseerd! De blaaskaak!quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:44 schreef Ziet het volgende:
[..]
is rené froger weggelopen????
whahahahahaha
Aaah, dat hielpquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:43 schreef Py het volgende:
[..]
Ik was te verbaasd om het te cappen![]()
t was on stream, refresh de streams misschien?
Die kan wat mij betreft niet ver genoeg lopenquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:44 schreef Ziet het volgende:
[..]
whahahahahaha
Ik geloof dat hij boos was dat hij anderhalf uur moest wachten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hahaha, hij voelde zich zeker gepasseerd! De blaaskaak!
hij had toch dat nummer,where there`s a will,there`s a way???......wat lafbek dan met dat weglopenquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:44 schreef Ziet het volgende:
[..]
whahahahahaha
africamquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, bij mij staat op 4 nog steeds africam... te moe om te bedenken hoe ik dat weg kan krijgen.
Ok, laten we het daar maar op houden danquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee joh, laat je niet meeslepen.
Die finale is gewoon live, donderdag.
Ja maar dan nog is het hoogst ongebruikelijk dus verdacht.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:45 schreef Borga het volgende:
[..]
Die kan wat mij betreft niet ver genoeg lopen
tja geen aandacht is dodelijk voor zo`n volle zalen trekkerquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hahaha, hij voelde zich zeker gepasseerd! De blaaskaak!
Ja, nee, maar dat wist ik welquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:45 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt toch.... vandaag is het woensdag en morgen donderdag.... lampie
Ja? Leuk, kom je dan ook in het africam topic in flora en fauna? Gaan we gewoon die beesten namen geven. Ik heb 'Huub' al gereserveerd voor een wrattenzwijnquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:46 schreef miesy het volgende:
[..]
africam![]()
die zal mij gelukkig een beetje kunnen helpen met het afkicken na DGK.
Het spel is over. De laatste opnames voor de uitzendigen zijn gemaakt. Ze hebben het draaiboek voor de uitzending van de finale doorgenomen....quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Aaah, dat hielp![]()
Wat Dementor zegt, het is net alsof er al een kogel door de kerk is. Dat, of ze hebben ook een psycholoog voor een groepsgesprek gehad... ik kan er niets van maken.
geen ideequote:Op woensdag 21 mei 2008 00:46 schreef MargrietV het volgende:
Naar Jensen geweest? Voor nieuwe opnames?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:47 schreef Desii het volgende:
Amanda wenst zowaar Huub vriendelijk welterusten........... wats gebeurd daaro
Ja, hij zei ook zoiets van 'welterusten lief huis' ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:47 schreef Ziet het volgende:
daar ligt jaap
huub kuste net de muur van de trap
ze komen opgelucht over. geen spanning meer te bekennen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar dan nog is het hoogst ongebruikelijk dus verdacht.
Ze zijn alledrie trouwens zo vrolijk.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
Er ligt een acteur die Jaap speelt op stream 1, of het zijn oude beelden.
Jaap heeft zelf natuurlijk een koffer geaccepteerd en is onderweg naar een onderduikadres in de Ardennen.
haha!quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja? Leuk, kom je dan ook in het africam topic in flora en fauna? Gaan we gewoon die beesten namen geven. Ik heb 'Huub' al gereserveerd voor een wrattenzwijn
Dat klinkt nog helemaal niet zo gek. Het zou alleen veel te laat zijn. Het haatzaaien heeft maanden en maanden plaats mogen vinden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:47 schreef humberto.tan het volgende:
Zou het kunnen dat de Febo eindelijk eens een keer is gaan nadenken en heeft gezegd: om een einde te maken aan alle dreigementen op internet doen jullie nu alsof jullie vriendjes zijn en anders ga je maar naar huis?
Nee, daar geloof ik niet in. Ik denk wel dat de dreigementen een rol gespeeld kunnen hebben in een groepsgesprek geleid door een professional, dat wel.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:47 schreef humberto.tan het volgende:
Zou het kunnen dat de Febo eindelijk eens een keer is gaan nadenken en heeft gezegd: om een einde te maken aan alle dreigementen op internet doen jullie nu alsof jullie vriendjes zijn en anders ga je maar naar huis?
Dus ze nemen de boel morgen op?quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:51 schreef Prospera het volgende:
Huub"morgen is er hier eentje miljonair."
Held Huub kan het faciliteren maar niet latenquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:49 schreef VirtualPOM het volgende:
Blij dat we deze afsluiting hebben kunnen zien en zijn oprecht blij, Huub lacht zelfs hartelijk terwijl hij tegen Brian en Mannie praat.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:52 schreef MargrietV het volgende:
De Gouden kooi wordt niet meer bij Jensen genoemd. Uitzending gaat niet door?
'Welterusten gekkenhuis'quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, hij zei ook zoiets van 'welterusten lief huis' ofzo![]()
Wat een gemoedelijkheid in het huis nu zeg....
Het is al woensdagquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus ze nemen de boel morgen op?
Lekker live.
Dat was ook mijn gedachte, dat er tijdens de streamlock oa duidelijk is gemaakt dat ook de verliezers voldoende vergoeding mee naar huis krijgen, om iets op te kunnen bouwen. Geen tienduizenden euro`s, maar wel gewoon voldoende.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:50 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat ze allemaal met genoeg geld naar huis gaan,
Ik hoop op harmonie en een gezellige finalequote:Op woensdag 21 mei 2008 00:53 schreef Py het volgende:
[..]
'Welterusten gekkenhuis'![]()
Ben benieuwd morgen aan het ontbijt
Ellende qua posten. Niet belangrijk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Wat jammer, bij mij gaat fok zelfs behoorlijk snel op dit moment.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte, dat er tijdens de streamlock oa duidelijk is gemaakt dat ook de verliezers voldoende vergoeding mee naar huis krijgen, om iets op te kunnen bouwen. Gaan tienduizenden euro`s, maar wel gewoon voldoende.
Er is iig iets gezegd of gedaan waardoor er een groepsgevoel is gecreëerd, want zo vriendelijk heb ik ze de afgelopen maand niet gezien.
Ik denk dat we de beelden en opnames donderdag live mogen bekijken...quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:49 schreef Ziet het volgende:
[..]
misschien is het al opgenomen en mag ie er pas donderdag uit in de live
Ohh, ik dacht al!quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:53 schreef Py het volgende:
[..]
'Welterusten gekkenhuis'![]()
Ben benieuwd morgen aan het ontbijt
Ik hoop ook op anderhalf uur hoogte- en dieptepunten, tussenstanden, bezweette bilspleten, klamme handjes, koffers, oud-bewoners, ...quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:54 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik hoop op harmonie en een gezellige finale
Ik vond Huub toeschietelijker dan Brian.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:41 schreef Disana het volgende:
kan ik wel mee leven........ alleen dan gaat het nog om de titelquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe denken jullie over het volgende:
De hele finale is gescript. Alle bewoners krijgen gewoon 750.000 euro voor bewezen diensten. De show gaat over de hoofdprijs, maar die is er helemaal niet. Hoe zou je dat ook moeten doen in een spel waarbij iedereen een rol is aangemeten en opdrachten kreeg....
Ik denk dat er dan nog een miljonair is die als winnaar iets meer mee naar huis neemt, ik denk niet dat ze iedereen 750k euro geven want dan hadden ze de winnende miljonair net zo goed het huis kunnen geven.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De hele finale is gescript. Alle bewoners krijgen gewoon 750.000 euro voor bewezen diensten. De show gaat over de hoofdprijs, maar die is er helemaal niet. Hoe zou je dat ook moeten doen in een spel waarbij iedereen een rol is aangemeten en opdrachten kreeg....
ik ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vond Huub toeschietelijker dan Brian.
Ik vond Brian erg op de vlakte.
Dat is juist het probleem, het huis kun je niet delen door vier. Dat wordt gewoon verkocht.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan nog een miljonair is die als winnaar iets meer mee naar huis neemt, ik denk niet dat ze iedereen 750k euro geven want dan hadden ze de winnende miljonair net zo goed het huis kunnen geven.
Morgennacht kunnen ze toch nog?quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht al!
Laatste keer wiebelen in DGK nu voor B&A?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat huis word niet verkocht maar zal waarschijnlijk gebruikt worden voor een nieuwe show.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, het huis kun je niet delen door vier. Dat wordt gewoon verkocht.
Geld maakt (bijna) alles goed.....quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:01 schreef humberto.tan het volgende:
Toch snap ik nog steeds niet hoe haat opeens omgaat in vriendschap in een streamlock van een paar uur.
Ik geloof niet dat die afkeer tussen Huub en Amanda/Brian van beide kanten alleen maar spel was.
Amanda ook nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:53 schreef Borga het volgende:
[..]
Held Huub kan het faciliteren maar niet laten
John de Mol heeft ze vast toegesproken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:01 schreef humberto.tan het volgende:
Toch snap ik nog steeds niet hoe haat opeens omgaat in vriendschap in een streamlock van een paar uur.
Ik geloof niet dat die afkeer tussen Huub en Amanda/Brian van beide kanten alleen maar spel was.
Ik zie het zo:quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Opzich wel maar ik zou er met al die stress geen zin in hebben morgenquote:
Jups, maar ze kregen daarnaast ook opdrachten, mochten medewoners er niet uitstemmen, etc.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:03 schreef Py het volgende:
[..]
Ik zie het zo:
Elke speler heeft een karakter aangemeten. Die hebben ze samen met achter gevormd en ontwikkelt. Ze waren hun eigen avatar om het zo te zeggen. En met hun karakters moesten ze elkaar eruit acteren. Zo liep het spel op een gegeven moment volgens mij.
ik zou het wel fair vinden als iedereen een deel krijgt, maar ik kan me van John de Mol niet voorstellen dat ie opeens Sinterklaas gaat spelen. Daarvoor zijn de bedragen te hoog, en het programma heeft geen cent opgeleverd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
dat idee is niet zo gek....quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:03 schreef Py het volgende:
[..]
Ik zie het zo:
Elke speler heeft een karakter aangemeten. Die hebben ze samen met achter gevormd en ontwikkelt. Ze waren hun eigen avatar om het zo te zeggen. En met hun karakters moesten ze elkaar eruit acteren. Zo liep het spel op een gegeven moment volgens mij.
Amanda kun je vast nog wel wijsmaken dat een kwart van anderhalf miljoen 26.000 is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, maar ze kregen daarnaast ook opdrachten, mochten medewoners er niet uitstemmen, etc.
De winnaar zal nooit een eerlijke winnaar zijn. Misschien was het oliebollen akkoord de aanzet tot de oplossing van dit probleem. En heeft men nu op basis van inzet een verdeelsleutel gevonden om iedereen redelijk tegemoet te komen. Hiet hoeft niet persé gedeeld door vier te zijn.....
Dat zou ook nog kunnen Avonne.....met niet teveel verschil ertussen en dat dan wel weer op basis van smsjes......Maar als er niet zoiets zou zijn, dan zou de hel losbreken, omdat het geen recht doet....quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:05 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zou het wel fair vinden als iedereen een deel krijgt, maar ik kan me van John de Mol niet voorstellen dat ie opeens Sinterklaas gaat spelen. Daarvoor zijn de bedragen te hoog, en het programma heeft geen cent opgeleverd.
Maar goed, hij is rijk, het kan. Ik denk dan eerder aan een oplopende trap voor de nummers 4,3,2 en 1
denk inderdaad dat iedereen een soort bonus verdiend...(als is het maar dat ze hun kleppie houden over het echte gebeuren).quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:05 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zou het wel fair vinden als iedereen een deel krijgt, maar ik kan me van John de Mol niet voorstellen dat ie opeens Sinterklaas gaat spelen. Daarvoor zijn de bedragen te hoog, en het programma heeft geen cent opgeleverd.
Maar goed, hij is rijk, het kan. Ik denk dan eerder aan een oplopende trap voor de nummers 4,3,2 en 1
dit is 1 van de weinige dingen waar ik het mee eens ben!quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het trieste is natuurlijk dat die mensen maar smsjes blijven sturen...zo oliedom eigenlijk....(no offence)
nee die 4e pakt een koffertje met veel minder geld?quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, maar ze kregen daarnaast ook opdrachten, mochten medewoners er niet uitstemmen, etc.
De winnaar zal nooit een eerlijke winnaar zijn. Misschien was het oliebollen akkoord de aanzet tot de oplossing van dit probleem. En heeft men nu op basis van inzet een verdeelsleutel gevonden om iedereen redelijk tegemoet te komen. Hiet hoeft niet persé gedeeld door vier te zijn.....
Ja zoietsquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:05 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat idee is niet zo gek....
maar je kan nooit iemand zn persoonlijkheid totaal uitvlakken...dus vandaar regelmatig vlam in de pan,en nu ook de haat/liefde naar elkaar.
maar ook het nu collectief opgelucht zijn.....wij zijn klaar bijna!![]()
reden dat natasja eruit moest...en menig andere bewoner...die deden niet mee aan het collectieve geheel!
natasja was te egocentrisch,sylvia te mat,etc etc
ik vind ook dat men beter niet kan sms-enquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het trieste is natuurlijk dat die mensen maar smsjes blijven sturen...zo oliedom eigenlijk....(no offence)
In die show pakt die vierde voor de show het geld, zeg 125.000. Maar achteraf wordt gewoon de rest op de bankrekening gestort. Klaar is Kees.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:10 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee die 4e pakt een koffertje met veel minder geld?
denk het niet.
áls er al zo'n verdeling is, dan zal ie door 4en zijn.
maar ik zou behoorlijk pissig zijn als ik in een programma stapte waarin ruim een miljoen werd beloofd voor de winnaar (en de villa!) en ik vervolgens anderhalf jaar van mijn leven er aan heb gegeven
en maar met zo'n bedrag zou worden afgescheept omdat de programmamakers zich er geen raad meer mee weten
Omdat ze anders niet meer smsen natuurlijk. Ze houden de schijn op, dus mensen blijven maar bellen. Als iedereen het zou weten, waren de inkomsten gelijk weg...quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Als nu ook nog blijkt dat de overgebleven personen zowiezo een flinke duit krijgen, kun je je afvragen waarom er uberhaupt een winnaar aangewezen moet worden. Het publiek hoeft zijn favoriet in dat geval niet te steunen, want geld krijgt ie dan toch wel.
Er komt nog een schnabbelperiode voor allemaal. Als de deal een beetje handig in elkaar zit dan stellen ze dat de bewoners zelf medeverantwoordelijk zijn voor hun marktwaarde. En dat de uiteindelijke winst van hun deelname pas na de schnabbelperiode zal blijken. Zo kan iemand er pas na maanden achter komen dat hij minder overhoudt dan hij had gedacht.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en dan krijg je alsnog het gelazer en komt alles naar buiten......Er moet meer zijn dan dat Pyquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:17 schreef Py het volgende:
[..]
Zo kan iemand er pas na maanden achter komen dat hij minder overhoudt dan hij had gedacht.
eigenlijk moet je dit hele geheel zien als een soort experiment,met zowel bewoners als tv kijkers en streamers!quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:13 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind ook dat men beter niet kan sms-en
Ten eerste weten we niet of de Febo betrouwbaar is met het tellen
Ten tweede zijn de regels voor de finale zo ingewikkeld dat ik vind dat iedereen zo'n systeem principieel moet boycotten
Ten derde ben ik er nog niet uit of de finale wel fair is, in de zin dat Brian en Huub vér op achterstand gezet zijn.
Als nu ook nog blijkt dat de overgebleven personen zowiezo een flinke duit krijgen, kun je je afvragen waarom er uberhaupt een winnaar aangewezen moet worden. Het publiek hoeft zijn favoriet in dat geval niet te steunen, want geld krijgt ie dan toch wel.
Zoals ik al eerder zei.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijk, na twee jaar zou het huis ook vrij vallen. We spreken dan over 2 miljoen. Als je al die apperatuur en bijgebouwen erbij op gaat ellen, dan zit je zo aan 2.5 tot 3 miljoen. Een vette afschrijving. Als ze het weer gebruiken, dan is het klaar.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In die show pakt die vierde voor de show het geld, zeg 125.000. Maar achteraf wordt gewoon de rest op de bankrekening gestort. Klaar is Kees.
En ik zou niet woedend zijn, zonder scripting was het al veel eerder afgelopen. Het contract gaf ook aan dat het gewijzigd kon worden. Het was aan de bewoners, vertrek of blijf en doe mee!
Dat staat wel vast....quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
in ieder geval zal hun leven nooit meer hetzelfde zijn, da's wel zeker
Toch kan ik me niet voorstellen dat die schnabbelperiode lang gaat duren. De timing is nog wel gunstig dat ze nog net even de foute tenten op Salou aan kunnen doen, maar veel meer zit er volgens mij toch echt niet in, daar kunnen ze gewoon te weinig voor.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:17 schreef Py het volgende:
[..]
Er komt nog een schnabbelperiode voor allemaal. Als de deal een beetje handig in elkaar zit dan stellen ze dat de bewoners zelf medeverantwoordelijk zijn voor hun marktwaarde. En dat de uiteindelijke winst van hun deelname pas na de schnabbelperiode zal blijken. Zo kan iemand er pas na maanden achter komen dat hij minder overhoudt dan hij had gedacht.
Wat moet er nog zijn dan? Ze hebben anderhalf jaar in luxe geleefd. Wijven geneukt. Haren getangd. Vliegbrevetje hier. Paar nieuwe tieten daar. Ieder kon doen wat ie wou. Ze hebben maandelijks onkostenvergoeding op hun rekening gestort gekregen. Geen cent hoeven uitgeven. En straks nog ff wat ruggen scoren in het circuit. Zowiezo gaat er niemand minder dan 50.000 tot 100.000 overhouden. En das toch mooi meegenomen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en dan krijg je alsnog het gelazer en komt alles naar buiten......Er moet meer zijn dan dat Py
Voor 100.000 euro wil ik toch echt niet anderhalf jaar 24/7 bekeken worden. Als je dat bedrag deelt door het aantal uren is het een schijntje. Ik kom er in ieder geval niet mijn bed voor uit....quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:23 schreef Py het volgende:
[..]
Wat moet er nog zijn dan? Ze hebben anderhalf jaar in luxe geleefd. Wijven geneukt. Haren getangd. Vliegbrevetje hier. Paar nieuwe tieten daar. Ieder kon doen wat ie wou. Ze hebben maandelijks onkostenvergoeding op hun rekening gestort gekregen. Geen cent hoeven uitgeven. En straks nog ff wat ruggen scoren in het circuit. Zowiezo gaat er niemand minder dan 50.000 tot 100.000 overhouden. En das toch mooi meegenomen.
Ik denk ook dat hun 'houdbaarheidsdatum' erg snel verlooptquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:22 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Toch kan ik me niet voorstellen dat die schnabbelperiode lang gaat duren. De timing is nog wel gunstig dat ze nog net even de foute tenten op Salou aan kunnen doen, maar veel meer zit er volgens mij toch echt niet in, daar kunnen ze gewoon te weinig voor.
Huub loopt naast z'n schoentjes, Huub en drank is een fatale combi. Huub neukt binnen twee maanden een groupie. Huub en Claire is binnen een paar maanden over.quote:[b]Op woensdag 21 mei 2008 01:25
(thea en theo van het tenenkaasimperium, had toch leuker geweest als het een andere combi was geworden? Maar deze combi is beter. Huub met Claire!)
Vergeet de wurgcontracten niet waarin een (volgens Ilona) levenslange zwijgplicht is opgenomen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en dan krijg je alsnog het gelazer en komt alles naar buiten......Er moet meer zijn dan dat Py
Het EK komt eraan, dan is het helemaal klaar.....lijkt mij...quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:22 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Toch kan ik me niet voorstellen dat die schnabbelperiode lang gaat duren. De timing is nog wel gunstig dat ze nog net even de foute tenten op Salou aan kunnen doen, maar veel meer zit er volgens mij toch echt niet in, daar kunnen ze gewoon te weinig voor.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:23 schreef cindy10 het volgende:
moet eerlijk zeggen...zou in dit geheel het wel zeer geinig vinden,als iemand van de bewoners plots zou zeggen....IK TREK DIT NIET MEER,IK VERTREK NU ACUUT!
gohhh wat een paniek bij regie en allerhande betrokkenen!
Er bestaan geen contracten voor het leven.....dat is gewoon een COS verhaal. Ik gok dat het maximaal 3-5 jaar zal zijn. Al het andere zal een rechter om lachen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:28 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Vergeet de wurgcontracten niet waarin een (volgens Ilona) levenslange zwijgplicht is opgenomen.
Voor het geld dat je krijgt voor het verkopen van je verhaal hoef je het niet te doen, dat is direct opeisbaar door Talpa.
Je kunt natuurlijk wel proberen 1 van de bewoners dronken te voeren en hem/haar dan uit te gaan horen
Of je lekt info via het internet via een openbare lokatie waar geen camera's hangen en je ongezien het pdfje kunt uploaden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:28 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Vergeet de wurgcontracten niet waarin een (volgens Ilona) levenslange zwijgplicht is opgenomen.
Voor het geld dat je krijgt voor het verkopen van je verhaal hoef je het niet te doen, dat is direct opeisbaar door Talpa.
Je kunt natuurlijk wel proberen 1 van de bewoners dronken te voeren en hem/haar dan uit te gaan horen
vraag me echt af of jij een drank obsessie hebt?quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub loopt naast z'n schoentjes, Huub en drank is een fatale combi. Huub neukt binnen twee maanden een groupie. Huub en Claire is binnen een paar maanden over.
Tenzij Claire echt alles slikt en pikt van hem....
Ik kan me niet herinneren een tijdsduur te hebben zien staan op geheimhoudingsverklaringen die ik heb moeten ondertekenen bij het aangaan van een werkverband.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er bestaan geen contracten voor het leven.....dat is gewoon een COS verhaal. Ik gok dat het maximaal 3-5 jaar zal zijn. Al het andere zal een rechter om lachen.
Voor mij ook niet. Maar voor de bewoners is het een feest geweest. Maar die vinden zich dan ook helemaal da bombquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor 100.000 euro wil ik toch echt niet anderhalf jaar 24/7 bekeken worden. Als je dat bedrag deelt door het aantal uren is het een schijntje. Ik kom er in ieder geval niet mijn bed voor uit....![]()
Nah, 't zal mij ook eigenlijk worst wezen.......'k ga nog even mediteren (op mijn eigenste wijze) en dan lekker slapen....
't Zou aangenaam zijn als je mij er even buiten liet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:31 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vraag me echt af of jij een drank obsessie hebt?
zie een soort spiegelend gedrag van jou naar huub?
huub drinkt al maanden geen druppel,maar meestal in jouw topics die zich richten op huub,voel je de noodzaak alcohol te melden?
zie je een herkenbaar punt in huub,,,,of heb je een persoonlijk probleem met alcohol wat je wil verbloemen door juist hem als drankorgel neer te zetten?
Die termijnen zijn er wel. Ga maar eens vragen bij PZ of wie er dan ook maar over gaat. Kijk, als het over ontwikkeling van een nieuw apparaat gaat, waar octrooi op zit, dan heb je misschien iets langere termijnen. Maar zelfs dat geloof ik niet. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik het zou moeten nazoeken. Mijn logisch verstand zegt dat wat ik nu schrijf.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:32 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren een tijdsduur te hebben zien staan op geheimhoudingsverklaringen die ik heb moeten ondertekenen bij het aangaan van een werkverband.
Het zal er misschien wel instaan, maar niet JdM gaat over dat wat mensen mogen doen of laten. Althans, maar zeer beperkt. Je kunt ook in je algemene voorwaarden zetten wat je wil, uiteindelijk gaat het de rechter erom wat er in de normale wetgeving staat. Die overruled alles.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:38 schreef Ziet het volgende:
ilona heeft het wel gezegd in die uitzending hoor, op de webradio, van dat levenslange zwijgcontract
Dat zal wel kunnen kloppen. mamanda wil zeker niet met amanda gezien worden. Bang om te herkent te worden. Dat wilde ze in dgk niet en straks buiten ook zeker weten niet. Dus je zult amanda nimmer nooit met haar moeder zien. En als ze toch ergens samen heen moeten zal dat heel stiekem gaan zodat er een later aankomt op de plek van de bestemming, meters achteraan loopt (om er niet bij te horen) of door middel van vermommingen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:25 schreef Lieve het volgende:
Ik voorspel een spoedig einde aan haar leven, in ieder geval aan haar mobiliteit. En dan hoeft mama haar weer niet meer te zien. Wat een leuke jongen is die Brian Amanda. En Hub, mama manda mag weer weg want Brian slaat zijn mokkeltje wel het ziekenhuis in. En daar kan thea niet gezien worden.
het zou ook aangenaam zijn als je ongenuanceerde uitspraken eens achterwege zou latenquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zou aangenaam zijn als je mij er even buiten liet.
Verder heb ik heb streams gekeken en geconstateerd....
Vergeet niet dat Huub een halve dag compleet van de wereld was op de jaardag van natasia.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
het zou ook aangenaam zijn als je ongenuanceerde uitspraken eens achterwege zou laten![]()
dus pot verwijt de ketel?
blijkbaar heb je niet genoeg streams genoeg gekeken om je uitspraken te kunnen staven....want huub zn drank gebruik/misbruik was miniem,in tegenstelling tot bv amanda,die dagelijks laveloos op de streams huppelde!)
Heel prima dat je het niet met mij eens bent Cindy, Maar mijn verzoek was of je mij er buiten wilde laten zodat het niet te persoonlijk wordt. Je kan ut...quote:
ieder zijn mening, maar mijn mening is het ook dat Huub absoluut niet met drank kan omgaan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:31 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vraag me echt af of jij een drank obsessie hebt?
zie een soort spiegelend gedrag van jou naar huub?
huub drinkt al maanden geen druppel,maar meestal in jouw topics die zich richten op huub,voel je de noodzaak alcohol te melden?
zie je een herkenbaar punt in huub,,,,of heb je een persoonlijk probleem met alcohol wat je wil verbloemen door juist hem als drankorgel neer te zetten?
sorry,maar als gedwongen was een verjaardag van natasja bij te wonen....had ik mezelf ook lam lazerus gezopen en gaan maffen!quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:44 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Huub een halve dag compleet van de wereld was op de jaardag van natasia.
luister liefie,het is net zoals in het huis....sommige mensen zie je vaak voorbij komen en soms drijven ze je erg ver!quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heel prima dat je het niet met mij eens bent Cindy, Maar mijn verzoek was of je mij er buiten wilde laten zodat het niet te persoonlijk wordt. Je kan ut...![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:48 schreef cindy10 het volgende:
[..]
sorry,maar als gedwongen was een verjaardag van natasja bij te wonen....had ik mezelf ook lam lazerus gezopen en gaan maffen!
zal niet beweren dat huub optimaal is met drank op!quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:47 schreef avonne het volgende:
[..]
ieder zijn mening, maar mijn mening is het ook dat Huub absoluut niet met drank kan omgaan.
Verschillende keren hebben we hem sterke drank uit volle limonade glazen zien drinken.
De alcoholverboden waren ook niet om hem te pesten.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:52 schreef cindy10 het volgende:
[..]
luister liefie,het is net zoals in het huis..
quote:
ben het met je eens dat huub een doorzuiper is,en geen mate weet te houden...quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:54 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik ook,
maar dan had ik nog wel geweten wat ze daarna allemaal met me uitspookten...
sylvia kreeg heb met geen mogelijkheid wakker, weet je nog?
nee ik ben het wel eens: huub kan geen mate houden.
toch heb ik de leukste streamavonden toen gehad.
daarna was het alleen maar saai
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:58 schreef Ziet het volgende:
[..]
![]()
heb eigenlijk alleen nooit begrepen waarom brian nooit een kickboxverbod heeft gekregen
oke ,dat houd in,horen,zien en zwijgen!quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even snel, dit vond ik op het weblog van kleine Frankie.....klinkt plausibel vind ik, met mijn boerenverstand.
Ambtelijke zwijgplicht kan met pijn en moeite 30 jaar lang duren, maar in de privésfeer zoals hier het geval is, duurt het meestal niet langer als 3-5 jaar en komt tot stand door een schriftelijke (meestal notariele) overeenkomst tussen de verschillende partijen.
Zolang zoals in dit geval een programma nog in productie is, kan de producent zijn (ex-) deelnemers aan de overeenkomst houden, wat enigzins logisch is.
Doch de wet vindt dit eigenlijk een inmening en inbreuk op en in de privesfeer (niet te vergelijken met de staat) en een handige advocaat weet vaak al na enkele maanden zo’n overeenkomst van de tafel te vegen. Bij de Gouden Kooi is veel te verbergen, met name hoe men het programma en deelnemers manipuleert, RTL zal derhalve alle deelgenomen personen zeer zeker een bepaalde periode een maandelijkse of jaarlijkse vergoeding of zwijggeld geven, op die manier moeten de deelnemers zich wel aan hun zwijgplicht houden anders krijgen ze niets meer. En deze vergoedingen liggen echt wel hoger als de opbrengst van een boek over DGK.
In het budget van DGK , 6 miljoen euro (prijzengeld, eten en voor te besteden activiteiten) blijft na de finale meer als de helft nog over, villa valt niet binnen dat bedrag, De totale inrichtingvan de villa, kleding, make up, 80% van de activiteiten zijn gesponserd en hebben Endemol/RTL niets gekost, dus blijft er genoeg over om de deelnemers met zwijggeld te laten horen, zien en zwijgen!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even snel, dit vond ik op het weblog van kleine Frankie.....klinkt plausibel vind ik, met mijn boerenverstand.
Ambtelijke zwijgplicht kan met pijn en moeite 30 jaar lang duren, maar in de privésfeer zoals hier het geval is, duurt het meestal niet langer als 3-5 jaar en komt tot stand door een schriftelijke (meestal notariele) overeenkomst tussen de verschillende partijen.
Zolang zoals in dit geval een programma nog in productie is, kan de producent zijn (ex-) deelnemers aan de overeenkomst houden, wat enigzins logisch is.
Doch de wet vindt dit eigenlijk een inmening en inbreuk op en in de privesfeer (niet te vergelijken met de staat) en een handige advocaat weet vaak al na enkele maanden zo’n overeenkomst van de tafel te vegen. Bij de Gouden Kooi is veel te verbergen, met name hoe men het programma en deelnemers manipuleert, RTL zal derhalve alle deelgenomen personen zeer zeker een bepaalde periode een maandelijkse of jaarlijkse vergoeding of zwijggeld geven, op die manier moeten de deelnemers zich wel aan hun zwijgplicht houden anders krijgen ze niets meer. En deze vergoedingen liggen echt wel hoger als de opbrengst van een boek over DGK.
In het budget van DGK , 6 miljoen euro (prijzengeld, eten en voor te besteden activiteiten) blijft na de finale meer als de helft nog over, villa valt niet binnen dat bedrag, De totale inrichtingvan de villa, kleding, make up, 80% van de activiteiten zijn gesponserd en hebben Endemol/RTL niets gekost, dus blijft er genoeg over om de deelnemers met zwijggeld te laten horen, zien en zwijgen!
gelukkig... het jenssen-mysterie ook weer opgelost.quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:01 schreef Dementor het volgende:
Ik zag weer een DGK promo bij jensen.
De 4 deelnemers rechtsonder heel klein in beeld die 1 voor 1 aankomen lopen en altijd als laatste komt Jaap gister met de bassie pruik vandaag met zijn opblaaspop Gea 2?
zingen jullie allemaal effe mee,en haak in????quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:01 schreef Ziet het volgende:
[..]
als ze dit jaarlijks moeten doen
bij ALLE (ex) miljonairs
dan is jdm toch wel de boot in gegaan
quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:05 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zingen jullie allemaal effe mee,en haak in????
IK HEB EEN BOOT,IK HEB EEN HELE GROTE BOOT,MIJN NAAM IS NIET EENS VAN DR SLOOT LALALALALA
IK DOE ALLEEN CONSEPTEN VERKOPEN IN HET GROOT,LALALALAA![]()
![]()
MAAK IK ME KWAAD, DAN WORD IK ROODquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:07 schreef Ziet het volgende:
[..]
EN IDEREEN VINDT ME EEN GROTE IDIOOOT
ALS IK DIT GEWETEN HAD DAN WAS IK LIEVER DOOOOOD
![]()
![]()
ZE NOEMEN MIJ NIET VOOR NIETS EEN GROTE KLOOTquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:07 schreef Ziet het volgende:
[..]
EN IDEREEN VINDT ME EEN GROTE IDIOOOT
ALS IK DIT GEWETEN HAD DAN WAS IK LIEVER DOOOOOD
![]()
![]()
ZE NOEMEN JAPIE ALTIJD WEL LEKKER SNOOD!!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
MAAK IK ME KWAAD, DAN WORD IK ROOD
EN MANNIE LOOPT IN ROMMEL VAN DE KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPGOOT!!!!
![]()
![]()
tussen die regels moest je doorlezen...ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:02 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zit al die tijd al te peinzen,en me af te vragen....er waren toch regels???![]()
zelfs tussen die regels...stonden geen kleine lettertjes??quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
tussen die regels moest je doorlezen...ofzo
die stonden er wel, maar waren zwart gemaaktquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:14 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zelfs tussen die regels...stonden geen kleine lettertjes??
quote:
owwhh vandaar onleesbaar,en dus niet te volgen voor bewoners danwel streamers?quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die stonden er wel, maar waren zwart gemaakt
TOMMY IS OKÉ, OLÉ OLÉquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:17 schreef Ziet het volgende:
[..]
was tommy aardig vandaag?
(misschien een hele domme vraag!)
je hebt toch wel gezegd dat wij fan zijn he?
zelfs niet voor de eigen medewerkers, die zaten regelmatig met hun handen in het haarquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:17 schreef cindy10 het volgende:
[..]
owwhh vandaar onleesbaar,en dus niet te volgen voor bewoners danwel streamers?![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
TOMMY IS OKÉ, OLÉ OLÉ![]()
hij ging hier toch meelezen???
Tommy is een schatjequote:Op woensdag 21 mei 2008 02:17 schreef Ziet het volgende:
[..]
was tommy aardig vandaag?
(misschien een hele domme vraag!)
je hebt toch wel gezegd dat wij fan zijn he?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
TOMMY IS OKÉ, OLÉ OLÉ![]()
hij ging hier toch meelezen???
ZET DAN WEL EVEN HET NR IN BEELD oelewapperquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:20 schreef cindy10 het volgende:
gezien de rust.....vind ik het wel tijd voor een reclame blok(op tv krijg je dat ook constant tussendoor!)
STEM OP HUUB!!!!!!!!
GA MEE MET DE MEERDERHEID VAN DE OUDBEWONERS,EN STEM HUUB NAAR DE OVERWINNING!
***einde reclame!***![]()
![]()
![]()
dus amanda was ook medewerkster,die dr haar ziet er niet uit?quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
zelfs niet voor de eigen medewerkers, die zaten regelmatig met hun handen in het haar
die butler met de haarband, diadeempje, die in den beginne met Dimitri mee kwamquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:22 schreef cindy10 het volgende:
[..]
owwww leest hij mee???
![]()
![]()
tommy is oke,oleeee oleeeeeeee
![]()
![]()
![]()
pstttt,wie is tommy in godsnaam?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:22 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Tommy is een schatjeHij las wel vaker mee ("streamverslagen..oh nee Cossen heet dat bij jullie") maar aan het begin vond iedereen hem stom
Hij wilde de foto's wel zien dus hij zou nog wel komen kijken, ik heb maar meteen gezeurd dat ie moet registreren
owww dieee!!!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die butler met de haarband, diadeempje, die in den beginne met Dimitri mee kwam
Ik vind Tommy zeker niet stomquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:26 schreef Ziet het volgende:
vond iedereen hem stom?
ik niet!
ricardo is stom
amanda is stom
brian is stom
dimitri is stom
maar tommy niet!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:27 schreef cindy10 het volgende:
[..]
owww dieee!!!!
jaa die is okeeee ole ole ole!!!!!![]()
![]()
leek me trouwens wel een leukerd voor eric om een gezellig avondje mee te punniken!
had eric maar even hier geweest had hij meteen onze nieuwkomer kunnen welkom hetenquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Scandulous, bedankt voor de foto's en het verslag, slaap lekkert!![]()
![]()
BEL HEM DAN, DROPPIE!!!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:33 schreef cindy10 het volgende:
[..]
had eric maar even hier geweest had hij meteen onze nieuwkomer kunnen welkom heten
Nouquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik heb eric zn nummer niet,spreek hem slechts via ......euhhh geloof dat ik al teveel zeg....
ik beroep me op stilzwijgen tot er een advocaat aanwezig is!quote:
vocht vasthouden bij de finale moet je aan jaap overlaten......dus piesen maar huubje!!!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doettie goed!!
HUUB MOET WINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan vraag ik het zelf wel aan Erikquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik beroep me op stilzwijgen tot er een advocaat aanwezig is!
dit alles heb ik geleerd van john de moll,dan wel talpa!
schrijf dan in elk geval zn naam goed...ERIC!quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan vraag ik het zelf wel aan Erik![]()
Trustels Ziet!!! Hierna nog één nachtje..dan kunnen we weer normaal slapen!![]()
vroeger had ik geen wallen onder mijn ogenquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
schrijf dan in elk geval zn naam goed...ERIC!
ik slaap elke nacht goed hoor,jij niet dan???
vroeguhh had ik ook geen pondspak koffie nodig om wakker te worden!quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
vroeger had ik geen wallen onder mijn ogen
quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:50 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vroeguhh had ik ook geen pondspak koffie nodig om wakker te worden!
Nee dusquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:58 schreef cindy10 het volgende:
kleine troost.....nog even en we kunnen weer lekker op ons gemakje koffie leuten,peukje roken,hondje uitlaten....zonder run op de pc na elke handeling!![]()
je hoeft je niet meer af te vragen of de bekkenbeul daadwerkelijk bij brian of amanda schade heeft aangericht,of dat het slechts een familie bezoekje was!![]()
je hoeft je niet langer af te vragen of jaap nu daadwerkelijk gestoord is,of gewoon een acteur(dan wel een slechte,als patient van een afdeling zou hij geloofwaardiger overkomen).
huub zn alcohol en vrouwen probleem is niet langer belangrijk,en met wat volharding duurt dat huwelijk ook nog gewoon voort!
je kan je neerleggen bij het feit dat mikey gewoon een zuipschuit en gebruiker is,en zal blijven!![]()
enige wat zal nadreunen in menig geest en portemonix....is het grote geld wat john de moll heeft gejat in de tijd dat we allemaal ons lieten meeslepen!
iets waarmee menig psych zich ook weer handenwrijvend op zijn beurt op kan verheugen!
ik schop mn minaar over exact 56 minuten naar zn werk,en neem dan het bed alleen voor mn rekening!quote:Op woensdag 21 mei 2008 03:03 schreef Lobasca het volgende:
Cin, je heb gelijk..
Maar een lol dat we hadden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik duik ook maar eens naast mijn minaar![]()
nee dus??quote:
Meid, ik bedoel jou ermee, het zal me echt aan mijn reet oxideren dat die zooi stoptquote:Op woensdag 21 mei 2008 03:09 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee dus??
hoe bedoel je nee dus???
ik geef alleen even aan dat het niet het einde van de wereld is als de kooi stopt...
of had je de scheermesjes en touwen al binnen handbereik?![]()
geloof maar rustig dat mijn dagen,en nog veel meer van mij gevuld is hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meid, ik bedoel jou ermee, het zal me echt aan mijn reet oxideren dat die zooi stoptNog 2 dagen, kan jij je dagen dan nog vullen, ik wel
![]()
dat weet je nooit zeker....quote:Op woensdag 21 mei 2008 03:16 schreef Dementor het volgende:
Jezus het oestrogeen vliegt hier in het rond, gelukkig is het niet besmettelijk.
ZIJN, doeiquote:Op woensdag 21 mei 2008 03:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
geloof maar rustig dat mijn dagen,en nog veel meer van mij gevuld ishoor![]()
breek daar vooral je hoofdje niet over....
wel is je reactie op een vrij simpel iets wat overtrokken,en zou toch eens denken aan nazorg?![]()
wie weet kan je wat duidelijker zijn ...???quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 03:30 schreef Huub_wint het volgende:
Ik ben er wel een beetje klaar mee inmiddels ...... wat is er over van die mooie verhalen
dat Bart nog een aantal dagen de Kooi in zou komen om de miljonairs te begeleiden,
waar is die voorgestelde dropping gebleven, wanneer gaan ze een dagje werken buiten
de Kooi, etc .... Allemaal afgeblazen omdat je kritiek had op Amanda en Brian, toch ?
Bart als je dit leest, baal je hier ook niet ontzettend van of loop je lekker mee in het
keurslijf van de FEBO en houd je gewoon je mond ...... spreek je hier uit zou ik zeggen.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 03:30 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wie weet kan je wat duidelijker zijn ...???
of heb je een bepaald limiet in korte opmerkingen die niemand begrijpt?
mijns inziens...heeft bart ook even mogen dienen als pion en zoethouder...quote:Op woensdag 21 mei 2008 03:30 schreef Huub_wint het volgende:
Ik ben er wel een beetje klaar mee inmiddels ...... wat is er over van die mooie verhalen
dat Bart nog een aantal dagen de Kooi in zou komen om de miljonairs te begeleiden,
waar is die voorgestelde dropping gebleven, wanneer gaan ze een dagje werken buiten
de Kooi, etc .... Allemaal afgeblazen omdat je kritiek had op Amanda en Brian, toch ?
Bart als je dit leest, baal je hier ook niet ontzettend van of loop je lekker mee in het
keurslijf van de FEBO en houd je gewoon je mond ...... spreek je hier uit zou ik zeggen.
je hebt ook een ga slapen tic,als je er verder niet uitkomt?quote:Op woensdag 21 mei 2008 03:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe nou niet zo dom
Ga maar lekker slapen
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef Scandalous het volgende:
Oh ja foto's van de Dam, en nou niet meteen op alle andere fora posten![]()
(Leest de laatste COSsen terug, En k vraag mezelf af, waarom lees ik streamlocks)
[quote]Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef Scandalous het volgende:
Oh ja foto's van de Dam, en nou niet meteen op alle andere fora posten![]()
http://i14.photobucket.com/albums/a315/bijdehand/yeaheric.jpgEric
fokheld
Ook goeie morgenquote:Op woensdag 21 mei 2008 07:52 schreef jassy het volgende:
Goeiemoggel!
De site met streams van HiDiHo doet het niet, ik krijg 4 zwarte vlakken
quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
In de Volkskrant een behoorlijk lang (paginavullend) artikel over DGK. Van Westerloo wordt oa met het doucheincident geconfronteerd. Moet nu werken dus kan het helaas niet scannen, maar ik zou even een krantje kopen vandaag.
Haha, ja maar, half 9, dan moest ze half 8 op! Op uitslaapdag! Ik hoorde haar iets van verzetten naar half 10 zeggen. Dan moet ze dus half 9 op. Nog 2 minuten!quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:22 schreef Varen het volgende:
Amanda haar rijles zal wel verzet zijn. Ze moest 0m 8.30 uur.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:51 schreef Prospera het volgende:
Huub"morgen is er hier eentje miljonair."
Goedemorgenquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:22 schreef Varen het volgende:
Amanda haar rijles zal wel verzet zijn. Ze moest 0m 8.30 uur.
ze is vanmorgen al gewekt , had wat moeite maar was wakker ..............ligt ze nog in bed?quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:28 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, ja maar, half 9, dan moest ze half 8 op! Op uitslaapdag! Ik hoorde haar iets van verzetten naar half 10 zeggen. Dan moet ze dus half 9 op. Nog 2 minuten!
idd maar fons is wel voor Huub ...................quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:29 schreef Verida het volgende:
In het AD staat ook een heel groot artikel
En ook daar mogen Del en rat hun gang gaan met het zwartmaken van Huub, het halve artikel gaat haast over de vreselijke dingen die Huub gedaan en gezegd zou hebben, en dat allemaal uit de mond van Del en rat.
Het is te walgelijk voor woorden, en valt me vies tegen van de kranten dat ze op zo'n manier artikelen plaatsen die duidelijk ingefluisterd zijn door JdM.
quote:"Wie er donderdag gaat winnen? ,,Ik heb een lichte persoonlijke voorkeur voor Huub, bekent Van Westerloo. ,,Hij heeft het spel wel heel geraffineerd gespeeld. Hij heeft de grenzen opgezocht en is daar soms overheen gegaan.'
Niet Fons maar Remko van Westerloo.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
idd maar fons is wel voor Huub ...................
Zal wel voor het opbouwen zijn en alvast wat dingen openemen etc.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:40 schreef Jewscky het volgende:
De streams zijn vanavond om 19.00 uur al afgelopen. volgens de Volkskrant.
Thanks bq.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:33 schreef beequeen het volgende:
Voor de liefhebber. En ja Verida, het is een schande, bah.
Het AD.
en dat was het dan?? Dit is de laatste streamdag??quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:40 schreef Jewscky het volgende:
Voorgoed?quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:40 schreef Jewscky het volgende:
ik baal als een stekker als we niet kunnen streamen, heb er helemaal vrij voor genomen s'middags.......gofferquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:48 schreef AutumnTears het volgende:
Ze kunnen die streams toch gewoon laten lopen bij bb kon het dus nu ook zou het zeer flauw vinden.
Ze zijn wel vrij hysterisch daar met de locks en dergelijke dus als er echte voorbereidingen plaats gaan vinden dan halen ze het er idd af. Als ze voor een shot van een Brian die een bommetje maakt al de streams locken dan kun je er donder op zeggen dat het niet lang meer duurt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:48 schreef AutumnTears het volgende:
Ze kunnen die streams toch gewoon laten lopen bij bb kon het dus nu ook zou het zeer flauw vinden.
Had ik ook met die van HiDiHo..ik schrok al.quote:
thanks...kijken we daar maar ff....quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Had ik ook met die van HiDiHo..ik schrok al.![]()
Kijk nu ff hier: http://www.radio.nl/degoudenkooi/
quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:53 schreef Jewscky het volgende:
Het is echt vanavond afgelopen,om 19.00 uur.![]()
Volgens mij slaat het op de halve finale: http://www.volkskrant.nl/(...)_tot_finale_op_zwartquote:
Nou, ok danquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:53 schreef Jewscky het volgende:
Het is echt vanavond afgelopen,om 19.00 uur.
STELLETJE RATTEN DAAR!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:53 schreef Jewscky het volgende:
Het is echt vanavond afgelopen,om 19.00 uur.
ik ook hoor ...................quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, ok danIk was nog zo naief om te denken dat we donderdag ook nog konden streamen
Je hebt gelijk, dat artikel gaat niet over vandaagquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Volgens mij slaat het op de halve finale: http://www.volkskrant.nl/(...)_tot_finale_op_zwart
zie data.
Daar kan ik me verschrikkelijk boos over makenquote:
Wij blijven gewoon zitten waar ze zitten. Wij zijn de Ed van dgk!quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:54 schreef milk-shake het volgende:
tjeezzz...echt afgelopen ..zal jullie zooo missen
enige recente die ik vond was van 20 mei maar dat ging alleen over grof taalgebruik.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat artikel gaat niet over vandaag![]()
Maar is er nog een ander artikel?
Zou kunnenquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Volgens mij slaat het op de halve finale: http://www.volkskrant.nl/(...)_tot_finale_op_zwart
zie data.
Ohquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:59 schreef Dark het volgende:
ANP
gepubliceerd op 13 mei 2008 18:07, bijgewerkt op 18:07
EEMNES - De gebeurtenissen in De Gouden Kooi zijn niet langer te volgen op internet. In afwachting van de halve finale, die donderdagavond wordt uitgezonden op televisie, gaat de website dinsdag vanaf 19.00 uur ‘op zwart’.
Bezoekers zien vanaf dan niet meer de gebruikelijke live beelden uit de luxueuze villa in Eemnes en ook kunnen ze niet meer de verslagen over de ‘miljonairs’ lezen in de rubriek Villa Vandaag, omdat RTL5 hiermee wil voorkomen dat er vóór donderdag uitlekt wie de villa dinsdagavond moet verlaten. Om dezelfde reden moet deze ex-bewoner tot het moment van de televisieuitzending onderduiken.
Oud nieuws!
je onder schrift is blijkbaar niet van jou van toepassingquote:Op woensdag 21 mei 2008 03:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe nou niet zo dom
Ga maar lekker slapen
Wie heeft dat gezegd?quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:04 schreef Dark het volgende:
Quote uit het Volkskrant artikel:
Wie is wat dat betreft de beste Gouden Kooi-bewoner?
‘Huub. Hij maakt letterlijk zijn eigen soap. Hij denkt heel goed na en neemt het spel heel serieus. Ik kijk met bewondering naar de manier waarop hij zijn duivelse manipulaties uitvergroot en de kijker meeneemt in zijn complotten; ik vind hem echt een groots acteur.’
Van Westerloo: ‘Ik ben geen psycholoog en jij ook niet. Maar ik weet wel dat alle bewoners bovengemiddeld intelligent zijn.’quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:01 schreef Dark het volgende:
Nieuw artikel Volkskrant:
http://www.volkskrant.nl/(...)_salonfahig_geworden
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:04 schreef Dark het volgende:
Quote uit het Volkskrant artikel:
Wie is wat dat betreft de beste Gouden Kooi-bewoner?
‘Huub. Hij maakt letterlijk zijn eigen soap. Hij denkt heel goed na en neemt het spel heel serieus. Ik kijk met bewondering naar de manier waarop hij zijn duivelse manipulaties uitvergroot en de kijker meeneemt in zijn complotten; ik vind hem echt een groots acteur.’
Alle bewoners zijn "bovengemiddeld intelligent".....quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:01 schreef Dark het volgende:
quote:Ook Brian werd regelmatig ‘para’ en leek zijn agressie soms nauwelijks te kunnen beheersen.
‘Dat is een misverstand. Hij heeft in De Gouden Kooi juist geleerd om zichzelf in de hand te houden. Uiteindelijk heeft hij nooit iemand iets aangedaan.’
Of deze (ook Van Westerloo):quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:01 schreef Dark het volgende:
Ja, hier moest ik ook even hardop lachenquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Van Westerloo: ‘Ik ben geen psycholoog en jij ook niet. Maar ik weet wel dat alle bewoners bovengemiddeld intelligent zijn.’
![]()
hahaha, al gevonden dus, ja mooi he! hoe onwijs achterlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alle bewoners zijn "bovengemiddeld intelligent".....![]()
Deze is ook leuk.
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, hier moest ik ook even hardop lachen, zag gelijk die slabek van een Dellie voor me
En deze dan.........over Brianquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of deze (ook Van Westerloo):
Ook Brian werd regelmatig ‘para’ en leek zijn agressie soms nauwelijks te kunnen beheersen.
‘Dat is een misverstand. Hij heeft in De Gouden Kooi juist geleerd om zichzelf in de hand te houden. Uiteindelijk heeft hij nooit iemand iets aangedaan.’
wie heeft hier gesproken wat een debiel die zegt dat de bewoners bovengemiddeld inteligent zijn ja Huub en Jaap wel maar de rest ...............quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:01 schreef Dark het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |