idd maar fons is wel voor Huub ...................quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:29 schreef Verida het volgende:
In het AD staat ook een heel groot artikel
En ook daar mogen Del en rat hun gang gaan met het zwartmaken van Huub, het halve artikel gaat haast over de vreselijke dingen die Huub gedaan en gezegd zou hebben, en dat allemaal uit de mond van Del en rat.
Het is te walgelijk voor woorden, en valt me vies tegen van de kranten dat ze op zo'n manier artikelen plaatsen die duidelijk ingefluisterd zijn door JdM.
quote:"Wie er donderdag gaat winnen? ,,Ik heb een lichte persoonlijke voorkeur voor Huub, bekent Van Westerloo. ,,Hij heeft het spel wel heel geraffineerd gespeeld. Hij heeft de grenzen opgezocht en is daar soms overheen gegaan.'
Niet Fons maar Remko van Westerloo.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
idd maar fons is wel voor Huub ...................
Zal wel voor het opbouwen zijn en alvast wat dingen openemen etc.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:40 schreef Jewscky het volgende:
De streams zijn vanavond om 19.00 uur al afgelopen. volgens de Volkskrant.
Thanks bq.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:33 schreef beequeen het volgende:
Voor de liefhebber. En ja Verida, het is een schande, bah.
Het AD.
en dat was het dan?? Dit is de laatste streamdag??quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:40 schreef Jewscky het volgende:
Voorgoed?quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:40 schreef Jewscky het volgende:
ik baal als een stekker als we niet kunnen streamen, heb er helemaal vrij voor genomen s'middags.......gofferquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:48 schreef AutumnTears het volgende:
Ze kunnen die streams toch gewoon laten lopen bij bb kon het dus nu ook zou het zeer flauw vinden.
Ze zijn wel vrij hysterisch daar met de locks en dergelijke dus als er echte voorbereidingen plaats gaan vinden dan halen ze het er idd af. Als ze voor een shot van een Brian die een bommetje maakt al de streams locken dan kun je er donder op zeggen dat het niet lang meer duurt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:48 schreef AutumnTears het volgende:
Ze kunnen die streams toch gewoon laten lopen bij bb kon het dus nu ook zou het zeer flauw vinden.
Had ik ook met die van HiDiHo..ik schrok al.quote:
thanks...kijken we daar maar ff....quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Had ik ook met die van HiDiHo..ik schrok al.![]()
Kijk nu ff hier: http://www.radio.nl/degoudenkooi/
quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:53 schreef Jewscky het volgende:
Het is echt vanavond afgelopen,om 19.00 uur.![]()
Volgens mij slaat het op de halve finale: http://www.volkskrant.nl/(...)_tot_finale_op_zwartquote:
Nou, ok danquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:53 schreef Jewscky het volgende:
Het is echt vanavond afgelopen,om 19.00 uur.
STELLETJE RATTEN DAAR!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:53 schreef Jewscky het volgende:
Het is echt vanavond afgelopen,om 19.00 uur.
ik ook hoor ...................quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, ok danIk was nog zo naief om te denken dat we donderdag ook nog konden streamen
Je hebt gelijk, dat artikel gaat niet over vandaagquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Volgens mij slaat het op de halve finale: http://www.volkskrant.nl/(...)_tot_finale_op_zwart
zie data.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |