Dat kan Huub beter niet aannemen, anders moet Peter R opnieuw naar de Antillenquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:34 schreef agter het volgende:
Huub en Brian nodigen elkaar uit voor Carnaval in respectivelijk Oldenzaal en Bonaire.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:35 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dat kan Huub beter niet aannemen, anders moet Peter R opnieuw naar de Antillen
om hem dan, met het bootje van zijn oom tom, te lozen...quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:34 schreef T-lex het volgende:
Huub nodigde Brian al uit voor carnaval.
Brian wil op zijn beurt dat Huub dan over 5 jaar ofzo (als hij veilig die kant op kan) ook naar de antillen moet komen voor het carnaval daar.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:36 schreef agter het volgende:
Ondertussen in de slaapkamer drukt Amanda wat puistjes uit.
quote:
Welnee joh, Jensen was een absolute ramp, zelfs René Froger is boos weggelopen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
Vorige COS was er een streamlock.
Huub en Brian zijn momenteel gezellig in gesprek.
ik zag het wel hoor, op stream 3 en 4.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:41 schreef Disana het volgende:
Het was niet te zien, maar je kon horen dat ze elkaar even omhelsden en op de rug klopten.
Ik snap er HELEMAAL NIETS van.
Het komt op mij over alsof er al een belangrijke beslissing genomen is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:41 schreef Disana het volgende:
Het was niet te zien, maar je kon horen dat ze elkaar even omhelsden en op de rug klopten.
Oh, bij mij staat op 4 nog steeds africam... te moe om te bedenken hoe ik dat weg kan krijgen.quote:
Ik was te verbaasd om het te cappenquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:41 schreef Disana het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welnee joh, Jensen was een absolute ramp, zelfs René Froger is boos weggelopen.
Brian nog een dikke clash met Huub![]()
Beetje inlezen Peter.
die beslissing is volgens mij allang genomen...de mannen kunnen nu dus weer normaal door 1 deur...op de uitzendings en streammomentjes na...quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het komt op mij over alsof er al een belangrijke beslissing genomen is.
Nee joh, laat je niet meeslepen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:43 schreef VirtualPOM het volgende:
Hoop niet dat Jaap weg is, maar het zou goed kunnen...
Dat ging echt niet van hartequote:Op woensdag 21 mei 2008 00:41 schreef Disana het volgende:
klopt toch.... vandaag is het woensdag en morgen donderdag.... lampiequote:Op woensdag 21 mei 2008 00:43 schreef L0t.. het volgende:
Amanda: morgen is één van ons miljonair.
Brian: ja, morgen is één van ons de winnaar.
Hahaha, hij voelde zich zeker gepasseerd! De blaaskaak!quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:44 schreef Ziet het volgende:
[..]
is rené froger weggelopen????
whahahahahaha
Aaah, dat hielpquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:43 schreef Py het volgende:
[..]
Ik was te verbaasd om het te cappen![]()
t was on stream, refresh de streams misschien?
Die kan wat mij betreft niet ver genoeg lopenquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:44 schreef Ziet het volgende:
[..]
whahahahahaha
Ik geloof dat hij boos was dat hij anderhalf uur moest wachten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hahaha, hij voelde zich zeker gepasseerd! De blaaskaak!
hij had toch dat nummer,where there`s a will,there`s a way???......wat lafbek dan met dat weglopenquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:44 schreef Ziet het volgende:
[..]
whahahahahaha
africamquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, bij mij staat op 4 nog steeds africam... te moe om te bedenken hoe ik dat weg kan krijgen.
Ok, laten we het daar maar op houden danquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee joh, laat je niet meeslepen.
Die finale is gewoon live, donderdag.
Ja maar dan nog is het hoogst ongebruikelijk dus verdacht.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:45 schreef Borga het volgende:
[..]
Die kan wat mij betreft niet ver genoeg lopen
tja geen aandacht is dodelijk voor zo`n volle zalen trekkerquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hahaha, hij voelde zich zeker gepasseerd! De blaaskaak!
Ja, nee, maar dat wist ik welquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:45 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt toch.... vandaag is het woensdag en morgen donderdag.... lampie
Ja? Leuk, kom je dan ook in het africam topic in flora en fauna? Gaan we gewoon die beesten namen geven. Ik heb 'Huub' al gereserveerd voor een wrattenzwijnquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:46 schreef miesy het volgende:
[..]
africam![]()
die zal mij gelukkig een beetje kunnen helpen met het afkicken na DGK.
Het spel is over. De laatste opnames voor de uitzendigen zijn gemaakt. Ze hebben het draaiboek voor de uitzending van de finale doorgenomen....quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Aaah, dat hielp![]()
Wat Dementor zegt, het is net alsof er al een kogel door de kerk is. Dat, of ze hebben ook een psycholoog voor een groepsgesprek gehad... ik kan er niets van maken.
geen ideequote:Op woensdag 21 mei 2008 00:46 schreef MargrietV het volgende:
Naar Jensen geweest? Voor nieuwe opnames?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:47 schreef Desii het volgende:
Amanda wenst zowaar Huub vriendelijk welterusten........... wats gebeurd daaro
Ja, hij zei ook zoiets van 'welterusten lief huis' ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:47 schreef Ziet het volgende:
daar ligt jaap
huub kuste net de muur van de trap
ze komen opgelucht over. geen spanning meer te bekennen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar dan nog is het hoogst ongebruikelijk dus verdacht.
Ze zijn alledrie trouwens zo vrolijk.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
Er ligt een acteur die Jaap speelt op stream 1, of het zijn oude beelden.
Jaap heeft zelf natuurlijk een koffer geaccepteerd en is onderweg naar een onderduikadres in de Ardennen.
haha!quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja? Leuk, kom je dan ook in het africam topic in flora en fauna? Gaan we gewoon die beesten namen geven. Ik heb 'Huub' al gereserveerd voor een wrattenzwijn
Dat klinkt nog helemaal niet zo gek. Het zou alleen veel te laat zijn. Het haatzaaien heeft maanden en maanden plaats mogen vinden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:47 schreef humberto.tan het volgende:
Zou het kunnen dat de Febo eindelijk eens een keer is gaan nadenken en heeft gezegd: om een einde te maken aan alle dreigementen op internet doen jullie nu alsof jullie vriendjes zijn en anders ga je maar naar huis?
Nee, daar geloof ik niet in. Ik denk wel dat de dreigementen een rol gespeeld kunnen hebben in een groepsgesprek geleid door een professional, dat wel.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:47 schreef humberto.tan het volgende:
Zou het kunnen dat de Febo eindelijk eens een keer is gaan nadenken en heeft gezegd: om een einde te maken aan alle dreigementen op internet doen jullie nu alsof jullie vriendjes zijn en anders ga je maar naar huis?
Dus ze nemen de boel morgen op?quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:51 schreef Prospera het volgende:
Huub"morgen is er hier eentje miljonair."
Held Huub kan het faciliteren maar niet latenquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:49 schreef VirtualPOM het volgende:
Blij dat we deze afsluiting hebben kunnen zien en zijn oprecht blij, Huub lacht zelfs hartelijk terwijl hij tegen Brian en Mannie praat.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:52 schreef MargrietV het volgende:
De Gouden kooi wordt niet meer bij Jensen genoemd. Uitzending gaat niet door?
'Welterusten gekkenhuis'quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, hij zei ook zoiets van 'welterusten lief huis' ofzo![]()
Wat een gemoedelijkheid in het huis nu zeg....
Het is al woensdagquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus ze nemen de boel morgen op?
Lekker live.
Dat was ook mijn gedachte, dat er tijdens de streamlock oa duidelijk is gemaakt dat ook de verliezers voldoende vergoeding mee naar huis krijgen, om iets op te kunnen bouwen. Geen tienduizenden euro`s, maar wel gewoon voldoende.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:50 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat ze allemaal met genoeg geld naar huis gaan,
Ik hoop op harmonie en een gezellige finalequote:Op woensdag 21 mei 2008 00:53 schreef Py het volgende:
[..]
'Welterusten gekkenhuis'![]()
Ben benieuwd morgen aan het ontbijt
Ellende qua posten. Niet belangrijk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Wat jammer, bij mij gaat fok zelfs behoorlijk snel op dit moment.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte, dat er tijdens de streamlock oa duidelijk is gemaakt dat ook de verliezers voldoende vergoeding mee naar huis krijgen, om iets op te kunnen bouwen. Gaan tienduizenden euro`s, maar wel gewoon voldoende.
Er is iig iets gezegd of gedaan waardoor er een groepsgevoel is gecreëerd, want zo vriendelijk heb ik ze de afgelopen maand niet gezien.
Ik denk dat we de beelden en opnames donderdag live mogen bekijken...quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:49 schreef Ziet het volgende:
[..]
misschien is het al opgenomen en mag ie er pas donderdag uit in de live
Ohh, ik dacht al!quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:53 schreef Py het volgende:
[..]
'Welterusten gekkenhuis'![]()
Ben benieuwd morgen aan het ontbijt
Ik hoop ook op anderhalf uur hoogte- en dieptepunten, tussenstanden, bezweette bilspleten, klamme handjes, koffers, oud-bewoners, ...quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:54 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik hoop op harmonie en een gezellige finale
Ik vond Huub toeschietelijker dan Brian.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:41 schreef Disana het volgende:
kan ik wel mee leven........ alleen dan gaat het nog om de titelquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe denken jullie over het volgende:
De hele finale is gescript. Alle bewoners krijgen gewoon 750.000 euro voor bewezen diensten. De show gaat over de hoofdprijs, maar die is er helemaal niet. Hoe zou je dat ook moeten doen in een spel waarbij iedereen een rol is aangemeten en opdrachten kreeg....
Ik denk dat er dan nog een miljonair is die als winnaar iets meer mee naar huis neemt, ik denk niet dat ze iedereen 750k euro geven want dan hadden ze de winnende miljonair net zo goed het huis kunnen geven.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De hele finale is gescript. Alle bewoners krijgen gewoon 750.000 euro voor bewezen diensten. De show gaat over de hoofdprijs, maar die is er helemaal niet. Hoe zou je dat ook moeten doen in een spel waarbij iedereen een rol is aangemeten en opdrachten kreeg....
ik ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vond Huub toeschietelijker dan Brian.
Ik vond Brian erg op de vlakte.
Dat is juist het probleem, het huis kun je niet delen door vier. Dat wordt gewoon verkocht.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan nog een miljonair is die als winnaar iets meer mee naar huis neemt, ik denk niet dat ze iedereen 750k euro geven want dan hadden ze de winnende miljonair net zo goed het huis kunnen geven.
Morgennacht kunnen ze toch nog?quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht al!
Laatste keer wiebelen in DGK nu voor B&A?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat huis word niet verkocht maar zal waarschijnlijk gebruikt worden voor een nieuwe show.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, het huis kun je niet delen door vier. Dat wordt gewoon verkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |