Dat kan Huub beter niet aannemen, anders moet Peter R opnieuw naar de Antillenquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:34 schreef agter het volgende:
Huub en Brian nodigen elkaar uit voor Carnaval in respectivelijk Oldenzaal en Bonaire.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:35 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dat kan Huub beter niet aannemen, anders moet Peter R opnieuw naar de Antillen
om hem dan, met het bootje van zijn oom tom, te lozen...quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:34 schreef T-lex het volgende:
Huub nodigde Brian al uit voor carnaval.
Brian wil op zijn beurt dat Huub dan over 5 jaar ofzo (als hij veilig die kant op kan) ook naar de antillen moet komen voor het carnaval daar.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:36 schreef agter het volgende:
Ondertussen in de slaapkamer drukt Amanda wat puistjes uit.
quote:
Welnee joh, Jensen was een absolute ramp, zelfs René Froger is boos weggelopen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
Vorige COS was er een streamlock.
Huub en Brian zijn momenteel gezellig in gesprek.
ik zag het wel hoor, op stream 3 en 4.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:41 schreef Disana het volgende:
Het was niet te zien, maar je kon horen dat ze elkaar even omhelsden en op de rug klopten.
Ik snap er HELEMAAL NIETS van.
Het komt op mij over alsof er al een belangrijke beslissing genomen is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:41 schreef Disana het volgende:
Het was niet te zien, maar je kon horen dat ze elkaar even omhelsden en op de rug klopten.
Oh, bij mij staat op 4 nog steeds africam... te moe om te bedenken hoe ik dat weg kan krijgen.quote:
Ik was te verbaasd om het te cappenquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:41 schreef Disana het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welnee joh, Jensen was een absolute ramp, zelfs René Froger is boos weggelopen.
Brian nog een dikke clash met Huub![]()
Beetje inlezen Peter.
die beslissing is volgens mij allang genomen...de mannen kunnen nu dus weer normaal door 1 deur...op de uitzendings en streammomentjes na...quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het komt op mij over alsof er al een belangrijke beslissing genomen is.
Nee joh, laat je niet meeslepen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:43 schreef VirtualPOM het volgende:
Hoop niet dat Jaap weg is, maar het zou goed kunnen...
Dat ging echt niet van hartequote:Op woensdag 21 mei 2008 00:41 schreef Disana het volgende:
klopt toch.... vandaag is het woensdag en morgen donderdag.... lampiequote:Op woensdag 21 mei 2008 00:43 schreef L0t.. het volgende:
Amanda: morgen is één van ons miljonair.
Brian: ja, morgen is één van ons de winnaar.
Hahaha, hij voelde zich zeker gepasseerd! De blaaskaak!quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:44 schreef Ziet het volgende:
[..]
is rené froger weggelopen????
whahahahahaha
Aaah, dat hielpquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:43 schreef Py het volgende:
[..]
Ik was te verbaasd om het te cappen![]()
t was on stream, refresh de streams misschien?
Die kan wat mij betreft niet ver genoeg lopenquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:44 schreef Ziet het volgende:
[..]
whahahahahaha
Ik geloof dat hij boos was dat hij anderhalf uur moest wachten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hahaha, hij voelde zich zeker gepasseerd! De blaaskaak!
hij had toch dat nummer,where there`s a will,there`s a way???......wat lafbek dan met dat weglopenquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:44 schreef Ziet het volgende:
[..]
whahahahahaha
africamquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, bij mij staat op 4 nog steeds africam... te moe om te bedenken hoe ik dat weg kan krijgen.
Ok, laten we het daar maar op houden danquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee joh, laat je niet meeslepen.
Die finale is gewoon live, donderdag.
Ja maar dan nog is het hoogst ongebruikelijk dus verdacht.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:45 schreef Borga het volgende:
[..]
Die kan wat mij betreft niet ver genoeg lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |