abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58794214
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:17 schreef Py het volgende:

[..]
Zo kan iemand er pas na maanden achter komen dat hij minder overhoudt dan hij had gedacht.
Ja, en dan krijg je alsnog het gelazer en komt alles naar buiten......Er moet meer zijn dan dat Py
pi_58794219
ik denk dat alles nu wel vast staat en aan het gescripte gesprekje tussen huub en brian te zien/horen naar ieders tevrededenheid opgelost.

bij de finale mag er nog één een koffer pakken (met 100.000 euro) dat wordt dus Jaap

de rest is spel alleen een winnaar voor het publiek maar de Poet is onderling verdeeld.

Het zou ook nog kunnen dat de poet gewoon in vieren is gedeeld en dat Jaap dus ook gewoon
meedoet in de finale.

al met al.......... één grote nepzooi, maar helaas zal het wel niet anders kunne want stel dat Huub (die ik de meeste kans geef op de meeste sms'sjes) zou winnen dan zou ie zeker groot gevaar lopen vanwege de achterban met brian.

en tja sommige juubfans zijn ook niet helemaal tof, en die zouden brian en amanda wel eens iets kunnen aandoen.

het veiligste voor allemaal is om Jaap te laten winnen en dan een toneelstukje opvoeren dat ze het Jaap allemaal gunnen en iedereen gaat thuis zijn centjes tellen.

en dan......... tja ik ben benieuwd naar alles wat er daarna met die mensen gaat gebeuren.

in ieder geval zal hun leven nooit meer hetzelfde zijn, da's wel zeker
pi_58794226
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:13 schreef avonne het volgende:

[..]

ik vind ook dat men beter niet kan sms-en

Ten eerste weten we niet of de Febo betrouwbaar is met het tellen
Ten tweede zijn de regels voor de finale zo ingewikkeld dat ik vind dat iedereen zo'n systeem principieel moet boycotten
Ten derde ben ik er nog niet uit of de finale wel fair is, in de zin dat Brian en Huub vér op achterstand gezet zijn.

Als nu ook nog blijkt dat de overgebleven personen zowiezo een flinke duit krijgen, kun je je afvragen waarom er uberhaupt een winnaar aangewezen moet worden. Het publiek hoeft zijn favoriet in dat geval niet te steunen, want geld krijgt ie dan toch wel.
eigenlijk moet je dit hele geheel zien als een soort experiment,met zowel bewoners als tv kijkers en streamers!
hoever gaan mensen mee in dit concept...?
denk inderdaad dat de verliezers van dit spel,heus niet met niets vertrekken....
elke normaal mens zou het anders niet volhouden(die vette worst voor de neus,trekt ze nog net even over hun eigen principe`s).
een winnaar is er mijns inziens dus ook niet echt...alles is een samenloop van script,actie en reactie van bewoners.
enige jammere is...dat het niet zo getoond word op tv,als dat het daadwerkelijk is geweest !
er is in geknipt...en meestal ten gunste van bepaalde personen.
had het liever eerlijker gezien en dan maar minder dramatisch af toe.
of meer dramatisch en dan maar echte vecht partijen met meteen die sanctie erop en eruit vliegen.
kortom minder nep,en meer vasthoudend aan het voorgespiegelde consept!
pi_58794231
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijk, na twee jaar zou het huis ook vrij vallen. We spreken dan over 2 miljoen. Als je al die apperatuur en bijgebouwen erbij op gaat ellen, dan zit je zo aan 2.5 tot 3 miljoen. Een vette afschrijving. Als ze het weer gebruiken, dan is het klaar.
Zoals ik al eerder zei.
pi_58794232
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

In die show pakt die vierde voor de show het geld, zeg 125.000. Maar achteraf wordt gewoon de rest op de bankrekening gestort. Klaar is Kees.

En ik zou niet woedend zijn, zonder scripting was het al veel eerder afgelopen. Het contract gaf ook aan dat het gewijzigd kon worden. Het was aan de bewoners, vertrek of blijf en doe mee!

mja, het klinkt wel logisch zo...
helaas komen we het nooit te weten
(of er moet er eentje zo erg uit de band springen)

maar ik denk persoonlijk niet dat bijvoorbeeld een jaap of een huub, aan wie je meteen ziet als er iets is, zo blij zijn met een eventuele regeling als dit.
daarvoor zagen ze het spel veel teveel als spel
(en was huub net veel te vrolijk)
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_58794233
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

in ieder geval zal hun leven nooit meer hetzelfde zijn, da's wel zeker
Dat staat wel vast....
pi_58794235
oh jaap leeft nog, hij is omgedraaid!
pi_58794242
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:17 schreef Py het volgende:

[..]

Er komt nog een schnabbelperiode voor allemaal. Als de deal een beetje handig in elkaar zit dan stellen ze dat de bewoners zelf medeverantwoordelijk zijn voor hun marktwaarde. En dat de uiteindelijke winst van hun deelname pas na de schnabbelperiode zal blijken. Zo kan iemand er pas na maanden achter komen dat hij minder overhoudt dan hij had gedacht.
Toch kan ik me niet voorstellen dat die schnabbelperiode lang gaat duren. De timing is nog wel gunstig dat ze nog net even de foute tenten op Salou aan kunnen doen, maar veel meer zit er volgens mij toch echt niet in, daar kunnen ze gewoon te weinig voor.
  woensdag 21 mei 2008 @ 01:23:38 #134
188345 Py
op zich
pi_58794243
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, en dan krijg je alsnog het gelazer en komt alles naar buiten......Er moet meer zijn dan dat Py
Wat moet er nog zijn dan? Ze hebben anderhalf jaar in luxe geleefd. Wijven geneukt. Haren getangd. Vliegbrevetje hier. Paar nieuwe tieten daar. Ieder kon doen wat ie wou. Ze hebben maandelijks onkostenvergoeding op hun rekening gestort gekregen. Geen cent hoeven uitgeven. En straks nog ff wat ruggen scoren in het circuit. Zowiezo gaat er niemand minder dan 50.000 tot 100.000 overhouden. En das toch mooi meegenomen.
pi_58794244
moet eerlijk zeggen...zou in dit geheel het wel zeer geinig vinden,als iemand van de bewoners plots zou zeggen....IK TREK DIT NIET MEER,IK VERTREK NU ACUUT!
gohhh wat een paniek bij regie en allerhande betrokkenen!
pi_58794255
Het is 50.000
75.000 en 100.000

en dan de anderhalf miljoen. Zo komen Amnda en Brian er de winter wel mee door. Voor Amanda zal dat trouwens maar heel eventjes zijn.

Ik voorspel een spoedig einde aan haar leven, in ieder geval aan haar mobiliteit. En dan hoeft mama haar weer niet meer te zien. Wat een leuke jongen is die Brian Amanda. En Hub, mama manda mag weer weg want Brian slaat zijn mokkeltje wel het ziekenhuis in. En daar kan thea niet gezien worden.

(thea en theo van het tenenkaasimperium, had toch leuker geweest als het een andere combi was geworden? Maar deze combi is beter. Huub met Claire!)
pi_58794260
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:23 schreef Py het volgende:

[..]

Wat moet er nog zijn dan? Ze hebben anderhalf jaar in luxe geleefd. Wijven geneukt. Haren getangd. Vliegbrevetje hier. Paar nieuwe tieten daar. Ieder kon doen wat ie wou. Ze hebben maandelijks onkostenvergoeding op hun rekening gestort gekregen. Geen cent hoeven uitgeven. En straks nog ff wat ruggen scoren in het circuit. Zowiezo gaat er niemand minder dan 50.000 tot 100.000 overhouden. En das toch mooi meegenomen.
Voor 100.000 euro wil ik toch echt niet anderhalf jaar 24/7 bekeken worden. Als je dat bedrag deelt door het aantal uren is het een schijntje. Ik kom er in ieder geval niet mijn bed voor uit....

Nah, 't zal mij ook eigenlijk worst wezen.......'k ga nog even mediteren (op mijn eigenste wijze ) en dan lekker slapen....
  woensdag 21 mei 2008 @ 01:27:28 #138
188345 Py
op zich
pi_58794267
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:22 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Toch kan ik me niet voorstellen dat die schnabbelperiode lang gaat duren. De timing is nog wel gunstig dat ze nog net even de foute tenten op Salou aan kunnen doen, maar veel meer zit er volgens mij toch echt niet in, daar kunnen ze gewoon te weinig voor.
Ik denk ook dat hun 'houdbaarheidsdatum' erg snel verloopt
Maar daar denken ze zelf nog anders over volgens mij
pi_58794271
quote:
[b]Op woensdag 21 mei 2008 01:25
(thea en theo van het tenenkaasimperium, had toch leuker geweest als het een andere combi was geworden? Maar deze combi is beter. Huub met Claire!)
Huub loopt naast z'n schoentjes, Huub en drank is een fatale combi. Huub neukt binnen twee maanden een groupie. Huub en Claire is binnen een paar maanden over.

Tenzij Claire echt alles slikt en pikt van hem....
pi_58794274
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Vergeet de wurgcontracten niet waarin een (volgens Ilona) levenslange zwijgplicht is opgenomen.
Voor het geld dat je krijgt voor het verkopen van je verhaal hoef je het niet te doen, dat is direct opeisbaar door Talpa.
Je kunt natuurlijk wel proberen 1 van de bewoners dronken te voeren en hem/haar dan uit te gaan horen
pi_58794279
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:22 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Het EK komt eraan, dan is het helemaal klaar.....lijkt mij...
  woensdag 21 mei 2008 @ 01:29:17 #142
188345 Py
op zich
pi_58794281
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:23 schreef cindy10 het volgende:
moet eerlijk zeggen...zou in dit geheel het wel zeer geinig vinden,als iemand van de bewoners plots zou zeggen....IK TREK DIT NIET MEER,IK VERTREK NU ACUUT!
gohhh wat een paniek bij regie en allerhande betrokkenen!
pi_58794288
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:28 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Vergeet de wurgcontracten niet waarin een (volgens Ilona) levenslange zwijgplicht is opgenomen.
Voor het geld dat je krijgt voor het verkopen van je verhaal hoef je het niet te doen, dat is direct opeisbaar door Talpa.
Je kunt natuurlijk wel proberen 1 van de bewoners dronken te voeren en hem/haar dan uit te gaan horen
Er bestaan geen contracten voor het leven.....dat is gewoon een COS verhaal. Ik gok dat het maximaal 3-5 jaar zal zijn. Al het andere zal een rechter om lachen.
pi_58794293
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:28 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Of je lekt info via het internet via een openbare lokatie waar geen camera's hangen en je ongezien het pdfje kunt uploaden.
pi_58794296
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Huub loopt naast z'n schoentjes, Huub en drank is een fatale combi. Huub neukt binnen twee maanden een groupie. Huub en Claire is binnen een paar maanden over.

Tenzij Claire echt alles slikt en pikt van hem....
vraag me echt af of jij een drank obsessie hebt?
zie een soort spiegelend gedrag van jou naar huub?
huub drinkt al maanden geen druppel,maar meestal in jouw topics die zich richten op huub,voel je de noodzaak alcohol te melden?
zie je een herkenbaar punt in huub,,,,of heb je een persoonlijk probleem met alcohol wat je wil verbloemen door juist hem als drankorgel neer te zetten?
pi_58794300
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Er bestaan geen contracten voor het leven.....dat is gewoon een COS verhaal. Ik gok dat het maximaal 3-5 jaar zal zijn. Al het andere zal een rechter om lachen.
Ik kan me niet herinneren een tijdsduur te hebben zien staan op geheimhoudingsverklaringen die ik heb moeten ondertekenen bij het aangaan van een werkverband.
  woensdag 21 mei 2008 @ 01:32:54 #147
188345 Py
op zich
pi_58794301
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Voor 100.000 euro wil ik toch echt niet anderhalf jaar 24/7 bekeken worden. Als je dat bedrag deelt door het aantal uren is het een schijntje. Ik kom er in ieder geval niet mijn bed voor uit....

Nah, 't zal mij ook eigenlijk worst wezen.......'k ga nog even mediteren (op mijn eigenste wijze ) en dan lekker slapen....
Voor mij ook niet. Maar voor de bewoners is het een feest geweest. Maar die vinden zich dan ook helemaal da bomb

Mediteer ze en trusten kerel
pi_58794310
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:31 schreef cindy10 het volgende:

[..]

vraag me echt af of jij een drank obsessie hebt?
zie een soort spiegelend gedrag van jou naar huub?
huub drinkt al maanden geen druppel,maar meestal in jouw topics die zich richten op huub,voel je de noodzaak alcohol te melden?
zie je een herkenbaar punt in huub,,,,of heb je een persoonlijk probleem met alcohol wat je wil verbloemen door juist hem als drankorgel neer te zetten?
't Zou aangenaam zijn als je mij er even buiten liet.
Verder heb ik heb streams gekeken en geconstateerd....
pi_58794332
ilona heeft het wel gezegd in die uitzending hoor, op de webradio, van dat levenslange zwijgcontract
pi_58794336
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:32 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren een tijdsduur te hebben zien staan op geheimhoudingsverklaringen die ik heb moeten ondertekenen bij het aangaan van een werkverband.
Die termijnen zijn er wel. Ga maar eens vragen bij PZ of wie er dan ook maar over gaat. Kijk, als het over ontwikkeling van een nieuw apparaat gaat, waar octrooi op zit, dan heb je misschien iets langere termijnen. Maar zelfs dat geloof ik niet. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik het zou moeten nazoeken. Mijn logisch verstand zegt dat wat ik nu schrijf.

@Py slaap lekker....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')