Geld maakt (bijna) alles goed.....quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:01 schreef humberto.tan het volgende:
Toch snap ik nog steeds niet hoe haat opeens omgaat in vriendschap in een streamlock van een paar uur.
Ik geloof niet dat die afkeer tussen Huub en Amanda/Brian van beide kanten alleen maar spel was.
Amanda ook nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:53 schreef Borga het volgende:
[..]
Held Huub kan het faciliteren maar niet laten
John de Mol heeft ze vast toegesproken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:01 schreef humberto.tan het volgende:
Toch snap ik nog steeds niet hoe haat opeens omgaat in vriendschap in een streamlock van een paar uur.
Ik geloof niet dat die afkeer tussen Huub en Amanda/Brian van beide kanten alleen maar spel was.
Ik zie het zo:quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe denken jullie over het volgende:
De hele finale is gescript. Alle bewoners krijgen gewoon 750.000 euro voor bewezen diensten. De show gaat over de hoofdprijs, maar die is er helemaal niet. Hoe zou je dat ook moeten doen in een spel waarbij iedereen een rol is aangemeten en opdrachten kreeg....
Opzich wel maar ik zou er met al die stress geen zin in hebben morgenquote:
Jups, maar ze kregen daarnaast ook opdrachten, mochten medewoners er niet uitstemmen, etc.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:03 schreef Py het volgende:
[..]
Ik zie het zo:
Elke speler heeft een karakter aangemeten. Die hebben ze samen met achter gevormd en ontwikkelt. Ze waren hun eigen avatar om het zo te zeggen. En met hun karakters moesten ze elkaar eruit acteren. Zo liep het spel op een gegeven moment volgens mij.
ik zou het wel fair vinden als iedereen een deel krijgt, maar ik kan me van John de Mol niet voorstellen dat ie opeens Sinterklaas gaat spelen. Daarvoor zijn de bedragen te hoog, en het programma heeft geen cent opgeleverd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe denken jullie over het volgende:
De hele finale is gescript. Alle bewoners krijgen gewoon 750.000 euro voor bewezen diensten. De show gaat over de hoofdprijs, maar die is er helemaal niet. Hoe zou je dat ook moeten doen in een spel waarbij iedereen een rol is aangemeten en opdrachten kreeg....
dat idee is niet zo gek....quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:03 schreef Py het volgende:
[..]
Ik zie het zo:
Elke speler heeft een karakter aangemeten. Die hebben ze samen met achter gevormd en ontwikkelt. Ze waren hun eigen avatar om het zo te zeggen. En met hun karakters moesten ze elkaar eruit acteren. Zo liep het spel op een gegeven moment volgens mij.
Amanda kun je vast nog wel wijsmaken dat een kwart van anderhalf miljoen 26.000 is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, maar ze kregen daarnaast ook opdrachten, mochten medewoners er niet uitstemmen, etc.
De winnaar zal nooit een eerlijke winnaar zijn. Misschien was het oliebollen akkoord de aanzet tot de oplossing van dit probleem. En heeft men nu op basis van inzet een verdeelsleutel gevonden om iedereen redelijk tegemoet te komen. Hiet hoeft niet persé gedeeld door vier te zijn.....
Dat zou ook nog kunnen Avonne.....met niet teveel verschil ertussen en dat dan wel weer op basis van smsjes......Maar als er niet zoiets zou zijn, dan zou de hel losbreken, omdat het geen recht doet....quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:05 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zou het wel fair vinden als iedereen een deel krijgt, maar ik kan me van John de Mol niet voorstellen dat ie opeens Sinterklaas gaat spelen. Daarvoor zijn de bedragen te hoog, en het programma heeft geen cent opgeleverd.
Maar goed, hij is rijk, het kan. Ik denk dan eerder aan een oplopende trap voor de nummers 4,3,2 en 1
denk inderdaad dat iedereen een soort bonus verdiend...(als is het maar dat ze hun kleppie houden over het echte gebeuren).quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:05 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zou het wel fair vinden als iedereen een deel krijgt, maar ik kan me van John de Mol niet voorstellen dat ie opeens Sinterklaas gaat spelen. Daarvoor zijn de bedragen te hoog, en het programma heeft geen cent opgeleverd.
Maar goed, hij is rijk, het kan. Ik denk dan eerder aan een oplopende trap voor de nummers 4,3,2 en 1
dit is 1 van de weinige dingen waar ik het mee eens ben!quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het trieste is natuurlijk dat die mensen maar smsjes blijven sturen...zo oliedom eigenlijk....(no offence)
nee die 4e pakt een koffertje met veel minder geld?quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, maar ze kregen daarnaast ook opdrachten, mochten medewoners er niet uitstemmen, etc.
De winnaar zal nooit een eerlijke winnaar zijn. Misschien was het oliebollen akkoord de aanzet tot de oplossing van dit probleem. En heeft men nu op basis van inzet een verdeelsleutel gevonden om iedereen redelijk tegemoet te komen. Hiet hoeft niet persé gedeeld door vier te zijn.....
Ja zoietsquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:05 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat idee is niet zo gek....
maar je kan nooit iemand zn persoonlijkheid totaal uitvlakken...dus vandaar regelmatig vlam in de pan,en nu ook de haat/liefde naar elkaar.
maar ook het nu collectief opgelucht zijn.....wij zijn klaar bijna!![]()
reden dat natasja eruit moest...en menig andere bewoner...die deden niet mee aan het collectieve geheel!
natasja was te egocentrisch,sylvia te mat,etc etc
ik vind ook dat men beter niet kan sms-enquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het trieste is natuurlijk dat die mensen maar smsjes blijven sturen...zo oliedom eigenlijk....(no offence)
In die show pakt die vierde voor de show het geld, zeg 125.000. Maar achteraf wordt gewoon de rest op de bankrekening gestort. Klaar is Kees.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:10 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee die 4e pakt een koffertje met veel minder geld?
denk het niet.
áls er al zo'n verdeling is, dan zal ie door 4en zijn.
maar ik zou behoorlijk pissig zijn als ik in een programma stapte waarin ruim een miljoen werd beloofd voor de winnaar (en de villa!) en ik vervolgens anderhalf jaar van mijn leven er aan heb gegeven
en maar met zo'n bedrag zou worden afgescheept omdat de programmamakers zich er geen raad meer mee weten
Omdat ze anders niet meer smsen natuurlijk. Ze houden de schijn op, dus mensen blijven maar bellen. Als iedereen het zou weten, waren de inkomsten gelijk weg...quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Als nu ook nog blijkt dat de overgebleven personen zowiezo een flinke duit krijgen, kun je je afvragen waarom er uberhaupt een winnaar aangewezen moet worden. Het publiek hoeft zijn favoriet in dat geval niet te steunen, want geld krijgt ie dan toch wel.
Er komt nog een schnabbelperiode voor allemaal. Als de deal een beetje handig in elkaar zit dan stellen ze dat de bewoners zelf medeverantwoordelijk zijn voor hun marktwaarde. En dat de uiteindelijke winst van hun deelname pas na de schnabbelperiode zal blijken. Zo kan iemand er pas na maanden achter komen dat hij minder overhoudt dan hij had gedacht.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |