abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58794084
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:00 schreef Py het volgende:

[..]

Morgennacht kunnen ze toch nog?

en vanavond
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_58794089
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:01 schreef humberto.tan het volgende:
Toch snap ik nog steeds niet hoe haat opeens omgaat in vriendschap in een streamlock van een paar uur.
Ik geloof niet dat die afkeer tussen Huub en Amanda/Brian van beide kanten alleen maar spel was.
Geld maakt (bijna) alles goed.....
pi_58794090
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 00:53 schreef Borga het volgende:

[..]

Held Huub kan het faciliteren maar niet laten
Amanda ook niet
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  woensdag 21 mei 2008 @ 01:02:44 #104
16715 Mylene
*schatje*
pi_58794093
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:01 schreef humberto.tan het volgende:
Toch snap ik nog steeds niet hoe haat opeens omgaat in vriendschap in een streamlock van een paar uur.
Ik geloof niet dat die afkeer tussen Huub en Amanda/Brian van beide kanten alleen maar spel was.
John de Mol heeft ze vast toegesproken.
  woensdag 21 mei 2008 @ 01:03:08 #105
188345 Py
op zich
pi_58794102
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe denken jullie over het volgende:

De hele finale is gescript. Alle bewoners krijgen gewoon 750.000 euro voor bewezen diensten. De show gaat over de hoofdprijs, maar die is er helemaal niet. Hoe zou je dat ook moeten doen in een spel waarbij iedereen een rol is aangemeten en opdrachten kreeg....
Ik zie het zo:
Elke speler heeft een karakter aangemeten. Die hebben ze samen met achter gevormd en ontwikkelt. Ze waren hun eigen avatar om het zo te zeggen. En met hun karakters moesten ze elkaar eruit acteren. Zo liep het spel op een gegeven moment volgens mij.
pi_58794104
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:00 schreef Py het volgende:

[..]

Morgennacht kunnen ze toch nog?
Opzich wel maar ik zou er met al die stress geen zin in hebben morgen
Maarja, je weet maar nooit met hun....
pi_58794106
Huub zou een talkshow moeten krijgen. Hij laat iedereen ( echt IEDEREEN0 goed uitkomen. Als je dat kunt bij zulke ..... mwah ja.... wat zijn het eigenlijk, dan kun je echt iedereen in je show op een podium krijgen.
En er zelf heel onder blijven.

Zeker die hijg hijg Jensen zou het afleggen tegen de populariteit van Huub. Goeie concurrentie ( Huub heeft ook wel wat van Carlo Boshart, qua manier van doen. Ook snel in denken en zo speels)

Huub kan het nog ver gaan schoppen. ( zonder kickbokstraining! )
  woensdag 21 mei 2008 @ 01:04:14 #108
188345 Py
op zich
pi_58794116
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:02 schreef Ziet het volgende:

[..]

en vanavond
Ja dat bedoelde ik ook eigenlijk Morgenavond is na de finale
pi_58794117
Ik ben dan wel weer benieuwd of Brian en Amanda het morgen weer de hele dag over Huub gaan hebben.
pi_58794121
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:02 schreef Borga het volgende:

[..]

Amanda ook niet
ligt ze weer de paardjes te vervangen? Anaal ditmaal maar weer eens?
pi_58794125
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:03 schreef Py het volgende:

[..]

Ik zie het zo:
Elke speler heeft een karakter aangemeten. Die hebben ze samen met achter gevormd en ontwikkelt. Ze waren hun eigen avatar om het zo te zeggen. En met hun karakters moesten ze elkaar eruit acteren. Zo liep het spel op een gegeven moment volgens mij.
Jups, maar ze kregen daarnaast ook opdrachten, mochten medewoners er niet uitstemmen, etc.
De winnaar zal nooit een eerlijke winnaar zijn. Misschien was het oliebollen akkoord de aanzet tot de oplossing van dit probleem. En heeft men nu op basis van inzet een verdeelsleutel gevonden om iedereen redelijk tegemoet te komen. Hiet hoeft niet persé gedeeld door vier te zijn.....
pi_58794126
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe denken jullie over het volgende:

De hele finale is gescript. Alle bewoners krijgen gewoon 750.000 euro voor bewezen diensten. De show gaat over de hoofdprijs, maar die is er helemaal niet. Hoe zou je dat ook moeten doen in een spel waarbij iedereen een rol is aangemeten en opdrachten kreeg....
ik zou het wel fair vinden als iedereen een deel krijgt, maar ik kan me van John de Mol niet voorstellen dat ie opeens Sinterklaas gaat spelen. Daarvoor zijn de bedragen te hoog, en het programma heeft geen cent opgeleverd.

Maar goed, hij is rijk, het kan. Ik denk dan eerder aan een oplopende trap voor de nummers 4,3,2 en 1
pi_58794134
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:03 schreef Py het volgende:

[..]

Ik zie het zo:
dat idee is niet zo gek....
maar je kan nooit iemand zn persoonlijkheid totaal uitvlakken...dus vandaar regelmatig vlam in de pan,en nu ook de haat/liefde naar elkaar.
maar ook het nu collectief opgelucht zijn.....wij zijn klaar bijna!
reden dat natasja eruit moest...en menig andere bewoner...die deden niet mee aan het collectieve geheel!
natasja was te egocentrisch,sylvia te mat,etc etc
pi_58794135
Het trieste is natuurlijk dat die mensen maar smsjes blijven sturen...zo oliedom eigenlijk....(no offence)
pi_58794136
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jups, maar ze kregen daarnaast ook opdrachten, mochten medewoners er niet uitstemmen, etc.
De winnaar zal nooit een eerlijke winnaar zijn. Misschien was het oliebollen akkoord de aanzet tot de oplossing van dit probleem. En heeft men nu op basis van inzet een verdeelsleutel gevonden om iedereen redelijk tegemoet te komen. Hiet hoeft niet persé gedeeld door vier te zijn.....
Amanda kun je vast nog wel wijsmaken dat een kwart van anderhalf miljoen 26.000 is.
pi_58794146
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:05 schreef avonne het volgende:

[..]

ik zou het wel fair vinden als iedereen een deel krijgt, maar ik kan me van John de Mol niet voorstellen dat ie opeens Sinterklaas gaat spelen. Daarvoor zijn de bedragen te hoog, en het programma heeft geen cent opgeleverd.

Maar goed, hij is rijk, het kan. Ik denk dan eerder aan een oplopende trap voor de nummers 4,3,2 en 1
Dat zou ook nog kunnen Avonne.....met niet teveel verschil ertussen en dat dan wel weer op basis van smsjes......Maar als er niet zoiets zou zijn, dan zou de hel losbreken, omdat het geen recht doet....
pi_58794147
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:05 schreef avonne het volgende:

[..]

denk inderdaad dat iedereen een soort bonus verdiend...(als is het maar dat ze hun kleppie houden over het echte gebeuren).
pi_58794156
quote:
Het trieste is natuurlijk dat die mensen maar smsjes blijven sturen...zo oliedom eigenlijk....(no offence)
dit is 1 van de weinige dingen waar ik het mee eens ben!
het is inderdaad olie dom om smsjes te versturen,terwijl je zelf niet eens kan nagaan wat ermee gebeurd!
net zoals met al die belspelletjes op tv!
pi_58794170
quote:

[..]

nee die 4e pakt een koffertje met veel minder geld?
denk het niet.
áls er al zo'n verdeling is, dan zal ie door 4en zijn.

maar ik zou behoorlijk pissig zijn als ik in een programma stapte waarin ruim een miljoen werd beloofd voor de winnaar (en de villa!) en ik vervolgens anderhalf jaar van mijn leven er aan heb gegeven
en maar met zo'n bedrag zou worden afgescheept omdat de programmamakers zich er geen raad meer mee weten
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_58794183
Kijk, na twee jaar zou het huis ook vrij vallen. We spreken dan over 2 miljoen. Als je al die apperatuur en bijgebouwen erbij op gaat ellen, dan zit je zo aan 2.5 tot 3 miljoen. Een vette afschrijving. Als ze het weer gebruiken, dan is het klaar. Die winst kunnen ze ook voor een deel onder die bewoners verdelen.

Echt, het is niet zo dat 2,3 en 4 met lege handen gaan. Die zitten er straks warmpjes bij. Kan bijna niet anders. Zie je Huub al langs alle kranten rennen als hij niets zou krijgen?
  woensdag 21 mei 2008 @ 01:12:39 #121
188345 Py
op zich
pi_58794184
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:05 schreef cindy10 het volgende:

[..]

dat idee is niet zo gek....
maar je kan nooit iemand zn persoonlijkheid totaal uitvlakken...dus vandaar regelmatig vlam in de pan,en nu ook de haat/liefde naar elkaar.
maar ook het nu collectief opgelucht zijn.....wij zijn klaar bijna!
reden dat natasja eruit moest...en menig andere bewoner...die deden niet mee aan het collectieve geheel!
natasja was te egocentrisch,sylvia te mat,etc etc
Ja zoiets
pi_58794187
quote:
ik vind ook dat men beter niet kan sms-en

Ten eerste weten we niet of de Febo betrouwbaar is met het tellen
Ten tweede zijn de regels voor de finale zo ingewikkeld dat ik vind dat iedereen zo'n systeem principieel moet boycotten
Ten derde ben ik er nog niet uit of de finale wel fair is, in de zin dat Brian en Huub vér op achterstand gezet zijn.

Als nu ook nog blijkt dat de overgebleven personen zowiezo een flinke duit krijgen, kun je je afvragen waarom er uberhaupt een winnaar aangewezen moet worden. Het publiek hoeft zijn favoriet in dat geval niet te steunen, want geld krijgt ie dan toch wel.
pi_58794195
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:10 schreef Ziet het volgende:

[..]

nee die 4e pakt een koffertje met veel minder geld?
denk het niet.
áls er al zo'n verdeling is, dan zal ie door 4en zijn.

maar ik zou behoorlijk pissig zijn als ik in een programma stapte waarin ruim een miljoen werd beloofd voor de winnaar (en de villa!) en ik vervolgens anderhalf jaar van mijn leven er aan heb gegeven
en maar met zo'n bedrag zou worden afgescheept omdat de programmamakers zich er geen raad meer mee weten
In die show pakt die vierde voor de show het geld, zeg 125.000. Maar achteraf wordt gewoon de rest op de bankrekening gestort. Klaar is Kees.

En ik zou niet woedend zijn, zonder scripting was het al veel eerder afgelopen. Het contract gaf ook aan dat het gewijzigd kon worden. Het was aan de bewoners, vertrek of blijf en doe mee!
pi_58794205
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:13 schreef avonne het volgende:

[..]

Als nu ook nog blijkt dat de overgebleven personen zowiezo een flinke duit krijgen, kun je je afvragen waarom er uberhaupt een winnaar aangewezen moet worden. Het publiek hoeft zijn favoriet in dat geval niet te steunen, want geld krijgt ie dan toch wel.
Omdat ze anders niet meer smsen natuurlijk. Ze houden de schijn op, dus mensen blijven maar bellen. Als iedereen het zou weten, waren de inkomsten gelijk weg...
  woensdag 21 mei 2008 @ 01:17:13 #125
188345 Py
op zich
pi_58794210
quote:

[..]

Er komt nog een schnabbelperiode voor allemaal. Als de deal een beetje handig in elkaar zit dan stellen ze dat de bewoners zelf medeverantwoordelijk zijn voor hun marktwaarde. En dat de uiteindelijke winst van hun deelname pas na de schnabbelperiode zal blijken. Zo kan iemand er pas na maanden achter komen dat hij minder overhoudt dan hij had gedacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')