abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58794348
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:38 schreef Ziet het volgende:
ilona heeft het wel gezegd in die uitzending hoor, op de webradio, van dat levenslange zwijgcontract
Het zal er misschien wel instaan, maar niet JdM gaat over dat wat mensen mogen doen of laten. Althans, maar zeer beperkt. Je kunt ook in je algemene voorwaarden zetten wat je wil, uiteindelijk gaat het de rechter erom wat er in de normale wetgeving staat. Die overruled alles.
  woensdag 21 mei 2008 @ 01:41:53 #152
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_58794354
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:25 schreef Lieve het volgende:

Ik voorspel een spoedig einde aan haar leven, in ieder geval aan haar mobiliteit. En dan hoeft mama haar weer niet meer te zien. Wat een leuke jongen is die Brian Amanda. En Hub, mama manda mag weer weg want Brian slaat zijn mokkeltje wel het ziekenhuis in. En daar kan thea niet gezien worden.

Dat zal wel kunnen kloppen. mamanda wil zeker niet met amanda gezien worden. Bang om te herkent te worden. Dat wilde ze in dgk niet en straks buiten ook zeker weten niet. Dus je zult amanda nimmer nooit met haar moeder zien. En als ze toch ergens samen heen moeten zal dat heel stiekem gaan zodat er een later aankomt op de plek van de bestemming, meters achteraan loopt (om er niet bij te horen) of door middel van vermommingen.
Volgens mij was eral een gerucht dat mamanda haar haar opeens al donkerder gekleurd had nadat ze al jaren blond was. amanda wil straks haar moeder zien, maar ik denk dat die kans na dgk zelf nog kleiner is geworden dan toen ze nog onbekend was.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_58794356
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

't Zou aangenaam zijn als je mij er even buiten liet.
Verder heb ik heb streams gekeken en geconstateerd....
het zou ook aangenaam zijn als je ongenuanceerde uitspraken eens achterwege zou laten
dus pot verwijt de ketel?
blijkbaar heb je niet genoeg streams genoeg gekeken om je uitspraken te kunnen staven....want huub zn drank gebruik/misbruik was miniem,in tegenstelling tot bv amanda,die dagelijks laveloos op de streams huppelde!)
pi_58794357
ontopic: jaap slaapt wel met een zware adem zeg... alsof ie buikkrampen heeft
zelfs zijn mond beweegt mee in het ritme
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_58794368
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:42 schreef cindy10 het volgende:

[..]

het zou ook aangenaam zijn als je ongenuanceerde uitspraken eens achterwege zou laten
dus pot verwijt de ketel?
blijkbaar heb je niet genoeg streams genoeg gekeken om je uitspraken te kunnen staven....want huub zn drank gebruik/misbruik was miniem,in tegenstelling tot bv amanda,die dagelijks laveloos op de streams huppelde!)
Vergeet niet dat Huub een halve dag compleet van de wereld was op de jaardag van natasia.
pi_58794369
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:42 schreef cindy10 het volgende:

[..]

<knip>
Heel prima dat je het niet met mij eens bent Cindy, Maar mijn verzoek was of je mij er buiten wilde laten zodat het niet te persoonlijk wordt. Je kan ut...
pi_58794374
Anyway, ik zou gaan. Veel plezier vannacht.....
pi_58794381
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:31 schreef cindy10 het volgende:

[..]

vraag me echt af of jij een drank obsessie hebt?
zie een soort spiegelend gedrag van jou naar huub?
huub drinkt al maanden geen druppel,maar meestal in jouw topics die zich richten op huub,voel je de noodzaak alcohol te melden?
zie je een herkenbaar punt in huub,,,,of heb je een persoonlijk probleem met alcohol wat je wil verbloemen door juist hem als drankorgel neer te zetten?
ieder zijn mening, maar mijn mening is het ook dat Huub absoluut niet met drank kan omgaan.

Verschillende keren hebben we hem sterke drank uit volle limonade glazen zien drinken.
De alcoholverboden waren ook niet om hem te pesten.
pi_58794388
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:44 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Huub een halve dag compleet van de wereld was op de jaardag van natasia.
sorry,maar als gedwongen was een verjaardag van natasja bij te wonen....had ik mezelf ook lam lazerus gezopen en gaan maffen!
pi_58794400
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Heel prima dat je het niet met mij eens bent Cindy, Maar mijn verzoek was of je mij er buiten wilde laten zodat het niet te persoonlijk wordt. Je kan ut...
luister liefie,het is net zoals in het huis....sommige mensen zie je vaak voorbij komen en soms drijven ze je erg ver!
maar ook jou zal ik missen als alles voorbij is! (of lieg ik nu,en zit ik aan een biertje net zoals huub??)
pi_58794409
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:48 schreef cindy10 het volgende:

[..]

sorry,maar als gedwongen was een verjaardag van natasja bij te wonen....had ik mezelf ook lam lazerus gezopen en gaan maffen!

ik ook,
maar dan had ik nog wel geweten wat ze daarna allemaal met me uitspookten...
sylvia kreeg heb met geen mogelijkheid wakker, weet je nog?

nee ik ben het wel eens: huub kan geen mate houden.

toch heb ik de leukste streamavonden toen gehad.
daarna was het alleen maar saai
pi_58794413
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:47 schreef avonne het volgende:

[..]

ieder zijn mening, maar mijn mening is het ook dat Huub absoluut niet met drank kan omgaan.

Verschillende keren hebben we hem sterke drank uit volle limonade glazen zien drinken.
De alcoholverboden waren ook niet om hem te pesten.
zal niet beweren dat huub optimaal is met drank op!
sterker nog,juist niet...
maar hij kreeg dus inderdaad dat drankverbod,dus vind niet dat er telkens op terug gegrepen moet worden dat hij een zuiperd is!
hij heeft de laatste maanden amper wat gekregen,in tegenstelling tot dellie,die ook geen maat weet te houden en regelmatig haar snaai opentrekt of dingen gaat gooien.
pi_58794419
Sterk spul, the XTC....
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58794422
Nog even snel, dit vond ik op het weblog van kleine Frankie.....klinkt plausibel vind ik, met mijn boerenverstand.

Ambtelijke zwijgplicht kan met pijn en moeite 30 jaar lang duren, maar in de privésfeer zoals hier het geval is, duurt het meestal niet langer als 3-5 jaar en komt tot stand door een schriftelijke (meestal notariele) overeenkomst tussen de verschillende partijen.
Zolang zoals in dit geval een programma nog in productie is, kan de producent zijn (ex-) deelnemers aan de overeenkomst houden, wat enigzins logisch is.
Doch de wet vindt dit eigenlijk een inmening en inbreuk op en in de privesfeer (niet te vergelijken met de staat) en een handige advocaat weet vaak al na enkele maanden zo’n overeenkomst van de tafel te vegen. Bij de Gouden Kooi is veel te verbergen, met name hoe men het programma en deelnemers manipuleert, RTL zal derhalve alle deelgenomen personen zeer zeker een bepaalde periode een maandelijkse of jaarlijkse vergoeding of zwijggeld geven, op die manier moeten de deelnemers zich wel aan hun zwijgplicht houden anders krijgen ze niets meer. En deze vergoedingen liggen echt wel hoger als de opbrengst van een boek over DGK.
In het budget van DGK , 6 miljoen euro (prijzengeld, eten en voor te besteden activiteiten) blijft na de finale meer als de helft nog over, villa valt niet binnen dat bedrag, De totale inrichtingvan de villa, kleding, make up, 80% van de activiteiten zijn gesponserd en hebben Endemol/RTL niets gekost, dus blijft er genoeg over om de deelnemers met zwijggeld te laten horen, zien en zwijgen!
pi_58794424
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:52 schreef cindy10 het volgende:

[..]

luister liefie,het is net zoals in het huis..
pi_58794425
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:56 schreef Lobasca het volgende:
Sterk spul, the XTC....

heb eigenlijk alleen nooit begrepen waarom brian nooit een kickboxverbod heeft gekregen
pi_58794428
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:54 schreef Ziet het volgende:

[..]

ik ook,
maar dan had ik nog wel geweten wat ze daarna allemaal met me uitspookten...
sylvia kreeg heb met geen mogelijkheid wakker, weet je nog?

nee ik ben het wel eens: huub kan geen mate houden.

toch heb ik de leukste streamavonden toen gehad.
daarna was het alleen maar saai
ben het met je eens dat huub een doorzuiper is,en geen mate weet te houden...
kan me ook nog goed voor de geest halen dat het hele forum hier op zn kop stond die bewuste dag...omdat huub aardig had gezopen...maar zelfs voor iemand die veel op had...erg ver weg was plots!
persoonlijk ben ik er nog steeds niet uit,of het geen combi van alcohol en wat anders is geweest...wat helaas op de streams belande
pi_58794435
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:58 schreef Ziet het volgende:

[..]

heb eigenlijk alleen nooit begrepen waarom brian nooit een kickboxverbod heeft gekregen

ik begrijp wel meer niet
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58794440
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even snel, dit vond ik op het weblog van kleine Frankie.....klinkt plausibel vind ik, met mijn boerenverstand.

Ambtelijke zwijgplicht kan met pijn en moeite 30 jaar lang duren, maar in de privésfeer zoals hier het geval is, duurt het meestal niet langer als 3-5 jaar en komt tot stand door een schriftelijke (meestal notariele) overeenkomst tussen de verschillende partijen.
Zolang zoals in dit geval een programma nog in productie is, kan de producent zijn (ex-) deelnemers aan de overeenkomst houden, wat enigzins logisch is.
Doch de wet vindt dit eigenlijk een inmening en inbreuk op en in de privesfeer (niet te vergelijken met de staat) en een handige advocaat weet vaak al na enkele maanden zo’n overeenkomst van de tafel te vegen. Bij de Gouden Kooi is veel te verbergen, met name hoe men het programma en deelnemers manipuleert, RTL zal derhalve alle deelgenomen personen zeer zeker een bepaalde periode een maandelijkse of jaarlijkse vergoeding of zwijggeld geven, op die manier moeten de deelnemers zich wel aan hun zwijgplicht houden anders krijgen ze niets meer. En deze vergoedingen liggen echt wel hoger als de opbrengst van een boek over DGK.
In het budget van DGK , 6 miljoen euro (prijzengeld, eten en voor te besteden activiteiten) blijft na de finale meer als de helft nog over, villa valt niet binnen dat bedrag, De totale inrichtingvan de villa, kleding, make up, 80% van de activiteiten zijn gesponserd en hebben Endemol/RTL niets gekost, dus blijft er genoeg over om de deelnemers met zwijggeld te laten horen, zien en zwijgen!

oke ,dat houd in,horen,zien en zwijgen!
tot iemand besluit het zat te zijn!
pi_58794441
Ik zag weer een DGK promo bij jensen.
De 4 deelnemers rechtsonder heel klein in beeld die 1 voor 1 aankomen lopen en altijd als laatste komt Jaap gister met de bassie pruik vandaag met zijn opblaaspop Gea 2?
pi_58794443
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

als ze dit jaarlijks moeten doen
bij ALLE (ex) miljonairs
dan is jdm toch wel de boot in gegaan
pi_58794445
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:00 schreef Lobasca het volgende:

[..]

ik begrijp wel meer niet
ik zit al die tijd al te peinzen,en me af te vragen....er waren toch regels???
pi_58794450
huub was vaak "out of controle" als hij ongeremd aan de drank was.
en dat waren idd wel de leukste tijden van DGK, maar jammer genoeg liep dat op
een paar momenten een beetje uit de hand. daarom snap ik die drank verbod wel.
al snap ik niet waarom ze hem af en toe niet gewoon 2 of 3 drankjes gunden.
dank kon hij in ieder geval een beetje relaxen. vond dat een beetje overdreven.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_58794452
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:01 schreef Dementor het volgende:
Ik zag weer een DGK promo bij jensen.
De 4 deelnemers rechtsonder heel klein in beeld die 1 voor 1 aankomen lopen en altijd als laatste komt Jaap gister met de bassie pruik vandaag met zijn opblaaspop Gea 2?
gelukkig... het jenssen-mysterie ook weer opgelost.
ze komen weer
pi_58794456
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:01 schreef Ziet het volgende:

[..]

als ze dit jaarlijks moeten doen
bij ALLE (ex) miljonairs
dan is jdm toch wel de boot in gegaan
zingen jullie allemaal effe mee,en haak in????
IK HEB EEN BOOT,IK HEB EEN HELE GROTE BOOT,MIJN NAAM IS NIET EENS VAN DR SLOOT LALALALALA
IK DOE ALLEEN CONSEPTEN VERKOPEN IN HET GROOT,LALALALAA
pi_58794464
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:05 schreef cindy10 het volgende:

[..]

zingen jullie allemaal effe mee,en haak in????
IK HEB EEN BOOT,IK HEB EEN HELE GROTE BOOT,MIJN NAAM IS NIET EENS VAN DR SLOOT LALALALALA
IK DOE ALLEEN CONSEPTEN VERKOPEN IN HET GROOT,LALALALAA

EN IDEREEN VINDT ME EEN GROTE IDIOOOT
ALS IK DIT GEWETEN HAD DAN WAS IK LIEVER DOOOOOD

pi_58794471
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:07 schreef Ziet het volgende:

[..]

MAAK IK ME KWAAD, DAN WORD IK ROOD
EN MANNIE LOOPT IN ROMMEL VAN DE KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPGOOT!!!!

Dolf is de baas
Insaantje
pi_58794474
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:07 schreef Ziet het volgende:

[..]

ZE NOEMEN MIJ NIET VOOR NIETS EEN GROTE KLOOT
pi_58794483
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:10 schreef Lobasca het volgende:

[..]

MAAK IK ME KWAAD, DAN WORD IK ROOD
EN MANNIE LOOPT IN ROMMEL VAN DE KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPGOOT!!!!

ZE NOEMEN JAPIE ALTIJD WEL LEKKER SNOOD!!!
MAAR DIE KAN NIET TIPPEN AAN MIJN ROOD LALALALALALA
ZELFS MARCO BORSATO VERBLEEKT NOG BIJ MIJN NOOD LALALALALA
pi_58794488
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:02 schreef cindy10 het volgende:

[..]

ik zit al die tijd al te peinzen,en me af te vragen....er waren toch regels???
tussen die regels moest je doorlezen...ofzo
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58794492
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:13 schreef Lobasca het volgende:

[..]

tussen die regels moest je doorlezen...ofzo
zelfs tussen die regels...stonden geen kleine lettertjes??
  woensdag 21 mei 2008 @ 02:16:02 #182
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58794496

Tommy
Oh Tommy
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58794498
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:14 schreef cindy10 het volgende:

[..]

zelfs tussen die regels...stonden geen kleine lettertjes??
die stonden er wel, maar waren zwart gemaakt
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58794506
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:16 schreef Scandalous het volgende:

Tommy
Oh Tommy

was tommy aardig vandaag?
(misschien een hele domme vraag!)
je hebt toch wel gezegd dat wij fan zijn he?
pi_58794508
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:16 schreef Lobasca het volgende:

[..]

die stonden er wel, maar waren zwart gemaakt
owwhh vandaar onleesbaar,en dus niet te volgen voor bewoners danwel streamers?
pi_58794512
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:17 schreef Ziet het volgende:

[..]

TOMMY IS OKÉ, OLÉ OLÉ

hij ging hier toch meelezen???
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58794514
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:17 schreef cindy10 het volgende:

[..]

owwhh vandaar onleesbaar,en dus niet te volgen voor bewoners danwel streamers?
zelfs niet voor de eigen medewerkers, die zaten regelmatig met hun handen in het haar
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58794515
gezien de rust.....vind ik het wel tijd voor een reclame blok(op tv krijg je dat ook constant tussendoor!)
STEM OP HUUB!!!!!!!!
GA MEE MET DE MEERDERHEID VAN DE OUDBEWONERS,EN STEM HUUB NAAR DE OVERWINNING!
***einde reclame!***
pi_58794520
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:19 schreef Lobasca het volgende:

[..]

TOMMY IS OKÉ, OLÉ OLÉ

owwww leest hij mee???
tommy is oke,oleeee oleeeeeeee
pstttt,wie is tommy in godsnaam?
  woensdag 21 mei 2008 @ 02:22:32 #190
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58794521
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:17 schreef Ziet het volgende:

[..]

Tommy is een schatje Hij las wel vaker mee ("streamverslagen..oh nee Cossen heet dat bij jullie") maar aan het begin vond iedereen hem stom Hij wilde de foto's wel zien dus hij zou nog wel komen kijken, ik heb maar meteen gezeurd dat ie moet registreren
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58794522
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:19 schreef Lobasca het volgende:

[..]

TOMMY IS OKÉ, OLÉ OLÉ

nog leuker als hij ook zou komen schrijven!
pi_58794523
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:20 schreef cindy10 het volgende:
gezien de rust.....vind ik het wel tijd voor een reclame blok(op tv krijg je dat ook constant tussendoor!)
STEM OP HUUB!!!!!!!!
GA MEE MET DE MEERDERHEID VAN DE OUDBEWONERS,EN STEM HUUB NAAR DE OVERWINNING!
***einde reclame!***
ZET DAN WEL EVEN HET NR IN BEELD oelewapper
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58794525
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:20 schreef Lobasca het volgende:

[..]

zelfs niet voor de eigen medewerkers, die zaten regelmatig met hun handen in het haar
dus amanda was ook medewerkster,die dr haar ziet er niet uit?
pi_58794528
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:22 schreef cindy10 het volgende:

[..]

owwww leest hij mee???
tommy is oke,oleeee oleeeeeeee
pstttt,wie is tommy in godsnaam?
die butler met de haarband, diadeempje, die in den beginne met Dimitri mee kwam
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58794536
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:22 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Tommy is een schatje Hij las wel vaker mee ("streamverslagen..oh nee Cossen heet dat bij jullie") maar aan het begin vond iedereen hem stom Hij wilde de foto's wel zien dus hij zou nog wel komen kijken, ik heb maar meteen gezeurd dat ie moet registreren

vond iedereen hem stom?
ik niet!
ricardo is stom
amanda is stom
brian is stom
dimitri is stom
maar tommy niet!
pi_58794539
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:24 schreef Lobasca het volgende:

[..]

die butler met de haarband, diadeempje, die in den beginne met Dimitri mee kwam
owww dieee!!!!
jaa die is okeeee ole ole ole!!!!!
leek me trouwens wel een leukerd voor eric om een gezellig avondje mee te punniken!
  woensdag 21 mei 2008 @ 02:29:14 #197
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58794542
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:26 schreef Ziet het volgende:

vond iedereen hem stom?
ik niet!
ricardo is stom
amanda is stom
brian is stom
dimitri is stom
maar tommy niet!
Ik vind Tommy zeker niet stom Ik vind dat hij zijn eigen spin off serie moet krijgen (ok tijd om naar bed te gaan )
pi_58794547
[quote]Op woensdag 21 mei 2008 02:22 schreef Lobasca het volgende:

[..]

ZET DAN WEL EVEN HET NR IN BEELD oelewapper
[/quote
OOPS 5656 Natuurlijk!!!!
tja stem zelf nooit dus ben niet zo thuis in die dingen!
ik lever slechts commentaar en ben een soort mental coach
pi_58794548
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:27 schreef cindy10 het volgende:

[..]

owww dieee!!!!
jaa die is okeeee ole ole ole!!!!!
leek me trouwens wel een leukerd voor eric om een gezellig avondje mee te punniken!

Scandulous, bedankt voor de foto's en het verslag, slaap lekkert!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58794552
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:31 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Scandulous, bedankt voor de foto's en het verslag, slaap lekkert!
had eric maar even hier geweest had hij meteen onze nieuwkomer kunnen welkom heten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')