quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:05 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zingen jullie allemaal effe mee,en haak in????
IK HEB EEN BOOT,IK HEB EEN HELE GROTE BOOT,MIJN NAAM IS NIET EENS VAN DR SLOOT LALALALALA
IK DOE ALLEEN CONSEPTEN VERKOPEN IN HET GROOT,LALALALAA![]()
![]()
MAAK IK ME KWAAD, DAN WORD IK ROODquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:07 schreef Ziet het volgende:
[..]
EN IDEREEN VINDT ME EEN GROTE IDIOOOT
ALS IK DIT GEWETEN HAD DAN WAS IK LIEVER DOOOOOD
![]()
![]()
ZE NOEMEN MIJ NIET VOOR NIETS EEN GROTE KLOOTquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:07 schreef Ziet het volgende:
[..]
EN IDEREEN VINDT ME EEN GROTE IDIOOOT
ALS IK DIT GEWETEN HAD DAN WAS IK LIEVER DOOOOOD
![]()
![]()
ZE NOEMEN JAPIE ALTIJD WEL LEKKER SNOOD!!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
MAAK IK ME KWAAD, DAN WORD IK ROOD
EN MANNIE LOOPT IN ROMMEL VAN DE KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPGOOT!!!!
![]()
![]()
tussen die regels moest je doorlezen...ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:02 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zit al die tijd al te peinzen,en me af te vragen....er waren toch regels???![]()
zelfs tussen die regels...stonden geen kleine lettertjes??quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
tussen die regels moest je doorlezen...ofzo
die stonden er wel, maar waren zwart gemaaktquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:14 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zelfs tussen die regels...stonden geen kleine lettertjes??
quote:
owwhh vandaar onleesbaar,en dus niet te volgen voor bewoners danwel streamers?quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die stonden er wel, maar waren zwart gemaakt
TOMMY IS OKÉ, OLÉ OLÉquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:17 schreef Ziet het volgende:
[..]
was tommy aardig vandaag?
(misschien een hele domme vraag!)
je hebt toch wel gezegd dat wij fan zijn he?
zelfs niet voor de eigen medewerkers, die zaten regelmatig met hun handen in het haarquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:17 schreef cindy10 het volgende:
[..]
owwhh vandaar onleesbaar,en dus niet te volgen voor bewoners danwel streamers?![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
TOMMY IS OKÉ, OLÉ OLÉ![]()
hij ging hier toch meelezen???
Tommy is een schatjequote:Op woensdag 21 mei 2008 02:17 schreef Ziet het volgende:
[..]
was tommy aardig vandaag?
(misschien een hele domme vraag!)
je hebt toch wel gezegd dat wij fan zijn he?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
TOMMY IS OKÉ, OLÉ OLÉ![]()
hij ging hier toch meelezen???
ZET DAN WEL EVEN HET NR IN BEELD oelewapperquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:20 schreef cindy10 het volgende:
gezien de rust.....vind ik het wel tijd voor een reclame blok(op tv krijg je dat ook constant tussendoor!)
STEM OP HUUB!!!!!!!!
GA MEE MET DE MEERDERHEID VAN DE OUDBEWONERS,EN STEM HUUB NAAR DE OVERWINNING!
***einde reclame!***![]()
![]()
![]()
dus amanda was ook medewerkster,die dr haar ziet er niet uit?quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
zelfs niet voor de eigen medewerkers, die zaten regelmatig met hun handen in het haar
die butler met de haarband, diadeempje, die in den beginne met Dimitri mee kwamquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:22 schreef cindy10 het volgende:
[..]
owwww leest hij mee???
![]()
![]()
tommy is oke,oleeee oleeeeeeee
![]()
![]()
![]()
pstttt,wie is tommy in godsnaam?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:22 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Tommy is een schatjeHij las wel vaker mee ("streamverslagen..oh nee Cossen heet dat bij jullie") maar aan het begin vond iedereen hem stom
Hij wilde de foto's wel zien dus hij zou nog wel komen kijken, ik heb maar meteen gezeurd dat ie moet registreren
owww dieee!!!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die butler met de haarband, diadeempje, die in den beginne met Dimitri mee kwam
Ik vind Tommy zeker niet stomquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:26 schreef Ziet het volgende:
vond iedereen hem stom?
ik niet!
ricardo is stom
amanda is stom
brian is stom
dimitri is stom
maar tommy niet!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:27 schreef cindy10 het volgende:
[..]
owww dieee!!!!
jaa die is okeeee ole ole ole!!!!!![]()
![]()
leek me trouwens wel een leukerd voor eric om een gezellig avondje mee te punniken!
had eric maar even hier geweest had hij meteen onze nieuwkomer kunnen welkom hetenquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Scandulous, bedankt voor de foto's en het verslag, slaap lekkert!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |