Het zal er misschien wel instaan, maar niet JdM gaat over dat wat mensen mogen doen of laten. Althans, maar zeer beperkt. Je kunt ook in je algemene voorwaarden zetten wat je wil, uiteindelijk gaat het de rechter erom wat er in de normale wetgeving staat. Die overruled alles.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:38 schreef Ziet het volgende:
ilona heeft het wel gezegd in die uitzending hoor, op de webradio, van dat levenslange zwijgcontract
Dat zal wel kunnen kloppen. mamanda wil zeker niet met amanda gezien worden. Bang om te herkent te worden. Dat wilde ze in dgk niet en straks buiten ook zeker weten niet. Dus je zult amanda nimmer nooit met haar moeder zien. En als ze toch ergens samen heen moeten zal dat heel stiekem gaan zodat er een later aankomt op de plek van de bestemming, meters achteraan loopt (om er niet bij te horen) of door middel van vermommingen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:25 schreef Lieve het volgende:
Ik voorspel een spoedig einde aan haar leven, in ieder geval aan haar mobiliteit. En dan hoeft mama haar weer niet meer te zien. Wat een leuke jongen is die Brian Amanda. En Hub, mama manda mag weer weg want Brian slaat zijn mokkeltje wel het ziekenhuis in. En daar kan thea niet gezien worden.
het zou ook aangenaam zijn als je ongenuanceerde uitspraken eens achterwege zou latenquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zou aangenaam zijn als je mij er even buiten liet.
Verder heb ik heb streams gekeken en geconstateerd....
Vergeet niet dat Huub een halve dag compleet van de wereld was op de jaardag van natasia.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
het zou ook aangenaam zijn als je ongenuanceerde uitspraken eens achterwege zou laten![]()
dus pot verwijt de ketel?
blijkbaar heb je niet genoeg streams genoeg gekeken om je uitspraken te kunnen staven....want huub zn drank gebruik/misbruik was miniem,in tegenstelling tot bv amanda,die dagelijks laveloos op de streams huppelde!)
Heel prima dat je het niet met mij eens bent Cindy, Maar mijn verzoek was of je mij er buiten wilde laten zodat het niet te persoonlijk wordt. Je kan ut...quote:
ieder zijn mening, maar mijn mening is het ook dat Huub absoluut niet met drank kan omgaan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:31 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vraag me echt af of jij een drank obsessie hebt?
zie een soort spiegelend gedrag van jou naar huub?
huub drinkt al maanden geen druppel,maar meestal in jouw topics die zich richten op huub,voel je de noodzaak alcohol te melden?
zie je een herkenbaar punt in huub,,,,of heb je een persoonlijk probleem met alcohol wat je wil verbloemen door juist hem als drankorgel neer te zetten?
sorry,maar als gedwongen was een verjaardag van natasja bij te wonen....had ik mezelf ook lam lazerus gezopen en gaan maffen!quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:44 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Huub een halve dag compleet van de wereld was op de jaardag van natasia.
luister liefie,het is net zoals in het huis....sommige mensen zie je vaak voorbij komen en soms drijven ze je erg ver!quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heel prima dat je het niet met mij eens bent Cindy, Maar mijn verzoek was of je mij er buiten wilde laten zodat het niet te persoonlijk wordt. Je kan ut...![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:48 schreef cindy10 het volgende:
[..]
sorry,maar als gedwongen was een verjaardag van natasja bij te wonen....had ik mezelf ook lam lazerus gezopen en gaan maffen!
zal niet beweren dat huub optimaal is met drank op!quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:47 schreef avonne het volgende:
[..]
ieder zijn mening, maar mijn mening is het ook dat Huub absoluut niet met drank kan omgaan.
Verschillende keren hebben we hem sterke drank uit volle limonade glazen zien drinken.
De alcoholverboden waren ook niet om hem te pesten.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:52 schreef cindy10 het volgende:
[..]
luister liefie,het is net zoals in het huis..
quote:
ben het met je eens dat huub een doorzuiper is,en geen mate weet te houden...quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:54 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik ook,
maar dan had ik nog wel geweten wat ze daarna allemaal met me uitspookten...
sylvia kreeg heb met geen mogelijkheid wakker, weet je nog?
nee ik ben het wel eens: huub kan geen mate houden.
toch heb ik de leukste streamavonden toen gehad.
daarna was het alleen maar saai
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:58 schreef Ziet het volgende:
[..]
![]()
heb eigenlijk alleen nooit begrepen waarom brian nooit een kickboxverbod heeft gekregen
oke ,dat houd in,horen,zien en zwijgen!quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even snel, dit vond ik op het weblog van kleine Frankie.....klinkt plausibel vind ik, met mijn boerenverstand.
Ambtelijke zwijgplicht kan met pijn en moeite 30 jaar lang duren, maar in de privésfeer zoals hier het geval is, duurt het meestal niet langer als 3-5 jaar en komt tot stand door een schriftelijke (meestal notariele) overeenkomst tussen de verschillende partijen.
Zolang zoals in dit geval een programma nog in productie is, kan de producent zijn (ex-) deelnemers aan de overeenkomst houden, wat enigzins logisch is.
Doch de wet vindt dit eigenlijk een inmening en inbreuk op en in de privesfeer (niet te vergelijken met de staat) en een handige advocaat weet vaak al na enkele maanden zo’n overeenkomst van de tafel te vegen. Bij de Gouden Kooi is veel te verbergen, met name hoe men het programma en deelnemers manipuleert, RTL zal derhalve alle deelgenomen personen zeer zeker een bepaalde periode een maandelijkse of jaarlijkse vergoeding of zwijggeld geven, op die manier moeten de deelnemers zich wel aan hun zwijgplicht houden anders krijgen ze niets meer. En deze vergoedingen liggen echt wel hoger als de opbrengst van een boek over DGK.
In het budget van DGK , 6 miljoen euro (prijzengeld, eten en voor te besteden activiteiten) blijft na de finale meer als de helft nog over, villa valt niet binnen dat bedrag, De totale inrichtingvan de villa, kleding, make up, 80% van de activiteiten zijn gesponserd en hebben Endemol/RTL niets gekost, dus blijft er genoeg over om de deelnemers met zwijggeld te laten horen, zien en zwijgen!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even snel, dit vond ik op het weblog van kleine Frankie.....klinkt plausibel vind ik, met mijn boerenverstand.
Ambtelijke zwijgplicht kan met pijn en moeite 30 jaar lang duren, maar in de privésfeer zoals hier het geval is, duurt het meestal niet langer als 3-5 jaar en komt tot stand door een schriftelijke (meestal notariele) overeenkomst tussen de verschillende partijen.
Zolang zoals in dit geval een programma nog in productie is, kan de producent zijn (ex-) deelnemers aan de overeenkomst houden, wat enigzins logisch is.
Doch de wet vindt dit eigenlijk een inmening en inbreuk op en in de privesfeer (niet te vergelijken met de staat) en een handige advocaat weet vaak al na enkele maanden zo’n overeenkomst van de tafel te vegen. Bij de Gouden Kooi is veel te verbergen, met name hoe men het programma en deelnemers manipuleert, RTL zal derhalve alle deelgenomen personen zeer zeker een bepaalde periode een maandelijkse of jaarlijkse vergoeding of zwijggeld geven, op die manier moeten de deelnemers zich wel aan hun zwijgplicht houden anders krijgen ze niets meer. En deze vergoedingen liggen echt wel hoger als de opbrengst van een boek over DGK.
In het budget van DGK , 6 miljoen euro (prijzengeld, eten en voor te besteden activiteiten) blijft na de finale meer als de helft nog over, villa valt niet binnen dat bedrag, De totale inrichtingvan de villa, kleding, make up, 80% van de activiteiten zijn gesponserd en hebben Endemol/RTL niets gekost, dus blijft er genoeg over om de deelnemers met zwijggeld te laten horen, zien en zwijgen!
gelukkig... het jenssen-mysterie ook weer opgelost.quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:01 schreef Dementor het volgende:
Ik zag weer een DGK promo bij jensen.
De 4 deelnemers rechtsonder heel klein in beeld die 1 voor 1 aankomen lopen en altijd als laatste komt Jaap gister met de bassie pruik vandaag met zijn opblaaspop Gea 2?
zingen jullie allemaal effe mee,en haak in????quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:01 schreef Ziet het volgende:
[..]
als ze dit jaarlijks moeten doen
bij ALLE (ex) miljonairs
dan is jdm toch wel de boot in gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |