BEL HEM DAN, DROPPIE!!!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:33 schreef cindy10 het volgende:
[..]
had eric maar even hier geweest had hij meteen onze nieuwkomer kunnen welkom heten
Nouquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik heb eric zn nummer niet,spreek hem slechts via ......euhhh geloof dat ik al teveel zeg....
ik beroep me op stilzwijgen tot er een advocaat aanwezig is!quote:
vocht vasthouden bij de finale moet je aan jaap overlaten......dus piesen maar huubje!!!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doettie goed!!
HUUB MOET WINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan vraag ik het zelf wel aan Erikquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik beroep me op stilzwijgen tot er een advocaat aanwezig is!
dit alles heb ik geleerd van john de moll,dan wel talpa!
schrijf dan in elk geval zn naam goed...ERIC!quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan vraag ik het zelf wel aan Erik![]()
Trustels Ziet!!! Hierna nog één nachtje..dan kunnen we weer normaal slapen!![]()
vroeger had ik geen wallen onder mijn ogenquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
schrijf dan in elk geval zn naam goed...ERIC!
ik slaap elke nacht goed hoor,jij niet dan???
vroeguhh had ik ook geen pondspak koffie nodig om wakker te worden!quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
vroeger had ik geen wallen onder mijn ogen
quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:50 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vroeguhh had ik ook geen pondspak koffie nodig om wakker te worden!
Nee dusquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:58 schreef cindy10 het volgende:
kleine troost.....nog even en we kunnen weer lekker op ons gemakje koffie leuten,peukje roken,hondje uitlaten....zonder run op de pc na elke handeling!![]()
je hoeft je niet meer af te vragen of de bekkenbeul daadwerkelijk bij brian of amanda schade heeft aangericht,of dat het slechts een familie bezoekje was!![]()
je hoeft je niet langer af te vragen of jaap nu daadwerkelijk gestoord is,of gewoon een acteur(dan wel een slechte,als patient van een afdeling zou hij geloofwaardiger overkomen).
huub zn alcohol en vrouwen probleem is niet langer belangrijk,en met wat volharding duurt dat huwelijk ook nog gewoon voort!
je kan je neerleggen bij het feit dat mikey gewoon een zuipschuit en gebruiker is,en zal blijven!![]()
enige wat zal nadreunen in menig geest en portemonix....is het grote geld wat john de moll heeft gejat in de tijd dat we allemaal ons lieten meeslepen!
iets waarmee menig psych zich ook weer handenwrijvend op zijn beurt op kan verheugen!
ik schop mn minaar over exact 56 minuten naar zn werk,en neem dan het bed alleen voor mn rekening!quote:Op woensdag 21 mei 2008 03:03 schreef Lobasca het volgende:
Cin, je heb gelijk..
Maar een lol dat we hadden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik duik ook maar eens naast mijn minaar![]()
nee dus??quote:
Meid, ik bedoel jou ermee, het zal me echt aan mijn reet oxideren dat die zooi stoptquote:Op woensdag 21 mei 2008 03:09 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee dus??
hoe bedoel je nee dus???
ik geef alleen even aan dat het niet het einde van de wereld is als de kooi stopt...
of had je de scheermesjes en touwen al binnen handbereik?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |