Klik op start, dan Programma's, dan Bureau Assecoires en dan kies je systeemwerkset en vervogens systeemherstel, daar kun je een datum kiezen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:47 schreef RSie het volgende:
[..]
en hoe doe ik dat?
excuseer mijn off-topic gedoe!!
Las het. Maar bedenk dat het voorjaar is. Dan willen poesjes en katers nog wel eens van huis blijven.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahaha. Jij vrolijkt echt mijn katloze dag op
Ehm... het is een gesteriliseerde poes?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:59 schreef Py het volgende:
[..]
Las het. Maar bedenk dat het voorjaar is. Dan willen poesjes en katers nog wel eens van huis blijven.
Die van jou komt binnenkort met een grote tevreden grijns weer binnenwandelen of er niets is gebeurd.
Of bel voor ¤ 0,80 p/mquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:58 schreef Py het volgende:
SMS 3040 naar NMNS!!!
dan niet zonder brian gepatst te hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:00 schreef Lady-night het volgende:
Als ik Huub was klom ik over het hek....
Amanda zei net dat Huub haar beledigde en aan haar zat.. Tja, het is wat allemaal. Gen geweld? Stem op Jaapquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is er nu gebeurt bij Jensen achter? Huub zegt dat Brian of Amanda geslagen heeft en Jaap doet suggestie naar messentrekkerij (gekscherend?)
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:02 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Amanda zei net dat Huub haar beledigde en aan haar zat.. Tja, het is wat allemaal. Gen geweld? Stem op Jaap
Grappig. GeenStijl, zoals ik Huub hoorde zeggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:03 schreef Borga het volgende:
Kom dat zien
http://www.dumpert.nl/med(...)g_op_de_streams.html
Cora zei tegen Jaap : Als er een koffer komt neem hem dan, want er stemt bijna niemand op je.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:02 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Amanda zei net dat Huub haar beledigde en aan haar zat.. Tja, het is wat allemaal. Gen geweld? Stem op Jaap
Goed gedaan Huub en Jaap.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:03 schreef Borga het volgende:
Kom dat zien
http://www.dumpert.nl/med(...)g_op_de_streams.html
Leuke foto`s.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef Scandalous het volgende:
Oh ja foto's van de Dam, en nou niet meteen op alle andere fora posten![]()
[
brian kan niet tegen kritiek, dus zal hij Fok wel mijden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:02 schreef Disana het volgende:
Nee he, Brian zegt dat hij altijd op fok (en GeenStijl) was. Ik hoop niet dat hij terugkomt.
Tenzij we een rel willen
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef Scandalous het volgende:
[ afbeelding ]
drukte, en een arm van Ben![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Joris had het er maar druk mee
[ afbeelding ]Eric
fokheld
[ afbeelding ]
Tommy
[ afbeelding ]
en Susan
[ afbeelding ]
Sylvia en Joris
Als ik het zelfde over hem mag doen, graag....of zien we dat dan over users aanvallen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:08 schreef Scandalous het volgende:
Moet er trouwens een welkomst topic voor Tommy komen?Hij had wel zin om z'n gal te spuwen, dusseeee
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Leuke foto`s.
Die foto met de 2 mannen met dat spandoek.![]()
![]()
Wat een geweldig mooie foto's, thanks.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind zijn hele levenshouding zo verwerpelijk dat ik hem net zo lief niet hier zie.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:10 schreef miesy het volgende:
[..]
brian kan niet tegen kritiek, dus zal hij Fok wel mijden.
zou wel grappig zijn om zijn achterlijke gebruik van de nederlandse taal hier te lezen.
Inderdaad, ik zat er net naar te kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:11 schreef agter het volgende:
Wat heeft Amanda toch een chagerijnig hoofd gekregen in de tijd dat ze in DGK zit.
misschien maar beter ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:10 schreef Marrije het volgende:
4 streams op Brian en Amanda
beetje te veel van het goede hoor
Lekker he, geweld?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:06 schreef T-lex het volgende:
Tijdens Jensen sloeg de sfeer ff om toen het publiek op de hand van Amanda kwam. Toen Huub vervolgens "aan Amanda ging ziten" greep Brian in. En heeft huubje dus hoogstwaarschijnlijk een "pats" gegeven.![]()
...
GS en FOK! gaan volgens Yvonne niet heel goed samen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:06 schreef Disana het volgende:
Grappig. GeenStijl, zoals ik Huub hoorde zeggen.
Dat wil ik toch even recht zetten. Als er iemand niet van verraad houdt, dan is het NMNS. Misschien af en toe teveel zelfs...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef neehe het volgende:
[..]
Cora zei tegen Jaap : Als er een koffer komt neem hem dan, want er stemt bijna niemand op je.
Jaap was het daar wel mee eens.
En zeg nou zelf, niemand houd van verraders, op enkele Fokkers na dan, maar die zijn op 1 hand te tellen.![]()
Kun we hem niet nu vast een ban geven?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind zijn hele levenshouding zo verwerpelijk dat ik hem net zo lief niet hier zie.
nee, niks gevonden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:03 schreef Verida het volgende:
Brian zit nu te vertellen dat hij altijd op geenstijl en FOK was, op het forum, iemand iets teruggevonden hiervan?
Hij zei dat hij hier ook op het forum zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |