Klik op start, dan Programma's, dan Bureau Assecoires en dan kies je systeemwerkset en vervogens systeemherstel, daar kun je een datum kiezen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:47 schreef RSie het volgende:
[..]
en hoe doe ik dat?
excuseer mijn off-topic gedoe!!
Las het. Maar bedenk dat het voorjaar is. Dan willen poesjes en katers nog wel eens van huis blijven.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahaha. Jij vrolijkt echt mijn katloze dag op
Ehm... het is een gesteriliseerde poes?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:59 schreef Py het volgende:
[..]
Las het. Maar bedenk dat het voorjaar is. Dan willen poesjes en katers nog wel eens van huis blijven.
Die van jou komt binnenkort met een grote tevreden grijns weer binnenwandelen of er niets is gebeurd.
Of bel voor ¤ 0,80 p/mquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:58 schreef Py het volgende:
SMS 3040 naar NMNS!!!
dan niet zonder brian gepatst te hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:00 schreef Lady-night het volgende:
Als ik Huub was klom ik over het hek....
Amanda zei net dat Huub haar beledigde en aan haar zat.. Tja, het is wat allemaal. Gen geweld? Stem op Jaapquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is er nu gebeurt bij Jensen achter? Huub zegt dat Brian of Amanda geslagen heeft en Jaap doet suggestie naar messentrekkerij (gekscherend?)
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:02 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Amanda zei net dat Huub haar beledigde en aan haar zat.. Tja, het is wat allemaal. Gen geweld? Stem op Jaap
Grappig. GeenStijl, zoals ik Huub hoorde zeggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:03 schreef Borga het volgende:
Kom dat zien
http://www.dumpert.nl/med(...)g_op_de_streams.html
Cora zei tegen Jaap : Als er een koffer komt neem hem dan, want er stemt bijna niemand op je.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:02 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Amanda zei net dat Huub haar beledigde en aan haar zat.. Tja, het is wat allemaal. Gen geweld? Stem op Jaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |