quote:Op maandag 19 mei 2008 22:09 schreef Smash-it het volgende:
B: wat vond je van het gevecht dat niet doorging?
C: Ik heb echt alleen maar staan juichen en met mij heel veel anderen..
Als Huub en Claire dan de chill ontvluchten en buiten nog even van elkaar willen genieten loopt Jaap er achteraan. Maar:quote:Op maandag 19 mei 2008 22:10 schreef Smash-it het volgende:
A: Hij durfde gewoon niet
C: Hij had er gewoon geen behoefte aan
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Huub wil niet meer met Jaap praten, pas na donderdag wil hij weer met Jaap praten.
Dit is het vervolg op [COS # 3749] Claire.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:19 schreef Disana het volgende:
Je hebt lang genoeg met me meegehitcht Jaap, tijd om het zelf te doen. Huub spreekt hem pas na donderdag weer.
Voor mij heeft ze dat vanavond wel een klein beetje goed gemaakt.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Thnx Marrije
Het is heel bizar, Claire is uit de Kooi en opeens begint ze te spelen. Had ze dat nu maar eerder gedaan......
Bedankt voor je stem, blijf Huub steunen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:26 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb zojuist nog maar even 0909-1303 gebeld. Door dit trieste gedoe van Jaap en omdat ik Claire zo ubertof vindt.
Zeg Lieke was tofquote:Op maandag 19 mei 2008 22:27 schreef lunareclipse het volgende:
Goh blij dat HUUB CLAIRE naast zich heeft en niet die LIEKEBITCH
Jaap voelt zich heel ongemakkelijk. Ook wel logisch, er komt ineens een stoot info binnen waar je U tegen zegt......Dit is nog nooit vertoond. Wat hier achter zit weet ik niet, maar ik denk toch instructies van de FEBO om de zaak nog even wakker te schudden?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:24 schreef Varen het volgende:
marrije bedankt.
Er hangt zo'n spanning ineens in die gekke kooi, ik voel met door mijn beeldscherm heen
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:27 schreef lunareclipse het volgende:
Kijk, daar hebben wat aan, net SMS'en hoor, alleen bellen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:26 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb zojuist nog maar even 0909-1303 gebeld. Door dit trieste gedoe van Jaap en omdat ik Claire zo ubertof vindt.
Ja, en Huub weigert ineens te spelen de afgelopen dagen. Ineens staat hij overal boven. Als we alles terugkijken weten we echter dat Huub net als Brian en Amanda meer dan eens over de schreef is gegaan in en buiten het spel. En hij heeft de arrogantie nog om Jaap, zijn spelmaatje, de overwinning niet te gunnen (hij heeft altijd overal achteraangehobbeld). Ben wel benieuwd naar zijn reactie als dat wel gebeurdquote:Op maandag 19 mei 2008 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Thnx Marrije
Het is heel bizar, Claire is uit de Kooi en opeens begint ze te spelen. Had ze dat nu maar eerder gedaan......
Lieke wie??????? I love Huub's pianospel.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:27 schreef lunareclipse het volgende:
Ik vind Claire ook een heerlijk huppeltje.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:26 schreef Smash-it het volgende:
Janken Bollequote:Op maandag 19 mei 2008 22:30 schreef schatje het volgende:
Kijk Jaap eens wiebelen.
Helemaal juist, maar dit is wel heel effectief. Jaap zou nu al bijna z'n koffers willen pakkenquote:Op maandag 19 mei 2008 22:30 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja, en Huub weigert ineens te spelen de afgelopen dagen. Ineens staat hij overal boven. Als we alles terugkijken weten we echter dat Huub net als Brian en Amanda meer dan eens over de schreef is gegaan in en buiten het spel. En hij heeft de arrogantie nog om Jaap, zijn spelmaatje, de overwinning niet te gunnen (hij heeft altijd overal achteraangehobbeld). Ben wel benieuwd naar zijn reactie als dat wel gebeurd
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb zojuist 5 keer voor Brian gebeld.
0909-1302.
Omdat Huub zo zielig loopt te doen.
Geeft niks. Ik heb al 6x voor H gebeld.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
0909-1302.
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
0909-1302.
Het is slechts vanuit jouw perceptie dat je Claire geen speler hebt gevonden. Voor mij heeft ze altijd dezelfde waarde gehad als Sylvia. Dat zijn voor mij de mensen die er toe zouden moeten doen. Geen acteur als een Jaap en een die andere misantropen als Amanda en Brian. Zij liften slechts mee op het succes van 1 man en dat is Huub.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Thnx Marrije
Toe maar.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
0909-1302.
Vind je? Je kunt ook zeggen dat Huub dat doet....door niet meer te willen sprekenquote:Op maandag 19 mei 2008 22:34 schreef Dementor het volgende:
Jaap lokt een dikke ruzie uit.
Maar dat zeg ik nietquote:Op maandag 19 mei 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind je? Je kunt ook zeggen dat Huub dat doet....door niet meer te willen spreken
Ha, dat zou ik echt niet doen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Huub is de dozen naar boven aan het sjouwen. Jaap helpt hem mee. Huub zou nu eigenlijk moeten zeggen dat Jaap met zijn gore poten van zijn spullen af moet blijven.
En als ik Huub mag geloven kan ze ook lekker wiebelen.quote:
Ja, kicke he om Huub's stem te horen.."blijf je me steunen"..quote:Op maandag 19 mei 2008 22:31 schreef agter het volgende:
Heb net even voor Huub gebeld...Heerlijk!
"Hoi met Huub"
Broodje smeren-niveauquote:Op maandag 19 mei 2008 22:36 schreef Kinga het volgende:
OMG daar ging het dus echt om he? Dat Huub haar geen drinken aanbood, ging Brian ff.....
Denk dat Huub even moet nadenken over hij de info van Claire het best kan toepassen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind je? Je kunt ook zeggen dat Huub dat doet....door niet meer te willen spreken
Wat gek, ik wil juist altijd graag antipathiequote:Op maandag 19 mei 2008 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wil symphatie oleeeeeeeee oleeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huub wil symphatie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huub wil symphatie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je doet je naam eer aan!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:39 schreef schatje het volgende:
Dat waren mooie streams. Ik heb genoten van een wiebelende Jaap en Brian en Amanda die zich weer lieten kennen.
Ik heb 10 keer gebeld voor Huub.
Nog 3 dagen, dat gaat Hupert redden met 2 vingers in zijn neus......quote:Op maandag 19 mei 2008 22:36 schreef Kaat38 het volgende:
Hoe houdt hij het vol tussen die zwaar gestoorde gasten, ik zou bijna denken: stap in de auto en hoppa de poort uit.
Luisteren ja graag! Hij moet niet gaan meezingen want dat is echt geen gehoor!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:38 schreef Smash-it het volgende:
H gaat weer Ryan Adams - Wonderwall luisteren. Ik heb hem sinds vorige keer op maar op mijn iPod gezet!
Claire had 30 punten, het meeste van allemaal, drie keer raden waar ze zit...hoezo een speler?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is slechts vanuit jouw perceptie dat je Claire geen speler hebt gevonden. Voor mij heeft ze altijd dezelfde waarde gehad als Sylvia. Dat zijn voor mij de mensen die er toe zouden moeten doen. Geen acteur als een Jaap en een die andere misantropen als Amanda en Brian. Zij liften slechts mee op het succes van 1 man en dat is Huub.
Ik ook en doe nog maar even een belletje.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:39 schreef schatje het volgende:
Dat waren mooie streams. Ik heb genoten van een wiebelende Jaap en Brian en Amanda die zich weer lieten kennen.
Ik heb 10 keer gebeld voor Huub.
Een van Amanda en een van Brian zeker.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog 3 dagen, dat gaat Hupert redden met 2 vingers in zijn neus......
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
En als ik Huub mag geloven kan ze ook lekker wiebelen.
Claire wist ook wel dat lang niet zoveel mensen voor haar zouden smsen/bellen. Dan zou ik ook weglopen met 25.000 euro, zeker als ik dan als extra voordeel heb dat mijn man er dan sowieso in blijft.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire had 30 punten, het meeste van allemaal, drie keer raden waar ze zit...hoezo een speler?
Tuurlijk... in het slechtste geval ontploft alleen haar maag.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
mag die snol wel drinken met dr tabletten??
Het wachten is op een SL, als je dat bedoelt.quote:
Ik vermoed niet dat Huub het vol kan houden om niet te praten tot aan de finale....Maar tactisch vind ik wel sterk als hij het zou doen.....quote:Op maandag 19 mei 2008 22:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk dat Huub even moet nadenken over hij de info van Claire het best kan toepassen.
Dat zeg je goed, zo denk ik er ook over, vaak zijn de stille krachten belangrijker dan de grote bekken, dat blijkt nu wel weer.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is slechts vanuit jouw perceptie dat je Claire geen speler hebt gevonden. Voor mij heeft ze altijd dezelfde waarde gehad als Sylvia. Dat zijn voor mij de mensen die er toe zouden moeten doen. Geen acteur als een Jaap en een die andere misantropen als Amanda en Brian. Zij liften slechts mee op het succes van 1 man en dat is Huub.
Zij was de speler die niet mocht spelen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Claire had 30 punten, het meeste van allemaal, drie keer raden waar ze zit...hoezo een speler?
Geloof er maar niet in. Het verontrust hem misschien een beetje, maar wat je nu ziet is alleen maar een heel slecht toneelspel voor de streamers.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:46 schreef Ziet het volgende:
het zou toch fijn zijn als jaap nu in de laatste dagen écht kapot zou gaan...
Haha hij houd het nog geen 5 minuten volquote:Op maandag 19 mei 2008 22:46 schreef Disana het volgende:
Die informatie over het haatzaaien van Brian en Amanda had tijden geleden al De Kooi binnen moeten komen. Brian heeft het feilloos door, hij maande Amanda met pesten op te houden omdat Huub er alleen maar zieliger door zou worden.
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Geloof er maar niet in. Het verontrust hem misschien een beetje, maar wat je nu ziet is alleen maar een heel slecht toneelspel voor de streamers.
sms jaap naar 5656quote:Op maandag 19 mei 2008 22:47 schreef milk-shake het volgende:
Huub Huub Huub ....ik ga bellen ............ik heb er wat voor over dat Rat en del en jaap niet winnen
Laat brian jou maar niet horen..."heks netty".quote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef rooie3 het volgende:
Brian zal nu wel weer effe achter zijn,wat hij hoorde over heks Netty was niet leuk.
Ik ga pas weer naar Jaap luisteren als hij het besmettelijke maagvirus loost in het bad van A en B!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:47 schreef Kinga het volgende:
Nee nee nee nee... ik weiger om naar Jaap te luisteren....
Ha ja, ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt. Voor Amanda lijkt het me nóg moeilijker om niet meer tegen Huub tekeer te gaan. Toch zal Brian wel even nadenken voor ze hun zoveelste haatzaaisessie beginnen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha hij houd het nog geen 5 minuten vol![]()
Jaap is walgelijkquote:Op maandag 19 mei 2008 22:43 schreef Kinga het volgende:
Och och Jaap is zo zielig...
Miesy geweldig!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:48 schreef miesy het volgende:
sorrie maar uh, ik moet nog even..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TOP stel, en weer even heerlijk genoten van 2 heerlijk normale mensen die oprecht van elkaar genieten.
Jaap durft niet tegen zijn medespelers te spelen...............dat is zijn Waterloo!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:49 schreef Dementor het volgende:
Jaap het spel is uit!
Ik ben me daar gek, dan kom ik niet meer aan iets anders toequote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef schatje het volgende:
Voor iedere keer dat Brian, Amanda en Jaap Huub noemen een sms-je sturen of een belletje plegen.
Een kleuter met siliconen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef Smash-it het volgende:
jakkie, inzoomen op A's tetterende tetten.
ff f5ven en hup..Huub's gouden kooi..quote:
En dat heeft hij allemaal aan zijn eigen te danken.En die matennaaier wilde we nog wel helpen op zijn jaardag.En dat noemen ze een schakerquote:Op maandag 19 mei 2008 22:49 schreef Dementor het volgende:
Jaap het spel is uit!
Geweldige capsquote:Op maandag 19 mei 2008 22:48 schreef miesy het volgende:
sorrie maar uh, ik moet nog even..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TOP stel, en weer even heerlijk genoten van 2 heerlijk normale mensen die oprecht van elkaar genieten.
Een paar van die deksels zou ik wel kunnen waarderen vannacht.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed niet dat Huub het vol kan houden om niet te praten tot aan de finale....Maar tactisch vind ik wel sterk als hij het zou doen.....
Dat denk ik ook, hij baalt als een stekker. Mooi zo, de lafbek. Met zijn 0 punten voor Huub. What goes around comes around.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef Marrije het volgende:
Zo, ben ook weer bij
Jaap staat weer een stukje drama op te voeren in de tuin.
Toch denk ik dat ie echt wel baalt dat Huub tussen neus en lippen door heeft gezegd dat ie dood kan vallen tot donderdag.
Dag vriend(inne)tje.quote:
Kan niet missen, daar baalt Jaap zeker van.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef Marrije het volgende:
Zo, ben ook weer bij
Jaap staat weer een stukje drama op te voeren in de tuin.
Toch denk ik dat ie echt wel baalt dat Huub tussen neus en lippen door heeft gezegd dat ie dood kan vallen tot donderdag.
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:53 schreef Leandra het volgende:
Ah.. Amanda denkt nog steeds dat tieten scoren en probeert door te badderen nog wat stemmen binnen te slepen?
Mag deze info de villa in......?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef schatje het volgende:
Voor iedere keer dat Brian, Amanda en Jaap Huub noemen een sms-je sturen of een belletje plegen.
Ik kan het geluid van BAJ even niet verdragen dus alles staat op mute.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
Letten jullie wel op?
Brian moet even weg.....en terwijl hij off stream is: Goed gespeeld Brian...WTF...en dan: MAAR NU.......en dan geluid weg...
Veel te weinig......gewoon door blijven bellen en SMSsen, RTL lacht zich een sla in de rondtequote:Op maandag 19 mei 2008 22:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Geeft niks. Ik heb al 6x voor H gebeld.
Wie zei dat tegen hem.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
Letten jullie wel op?
Brian moet even weg.....en terwijl hij off stream is: Goed gespeeld Brian...WTF...en dan: MAAR NU.......en dan geluid weg...
Heb je enig idee hoeveel geld dat kostquote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef schatje het volgende:
Trusten bqquote:Op maandag 19 mei 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dag vriend(inne)tje.
Brian en Amanda gaan in bad, Jaap loopt verdwaasd rond. Tijd om de streams te sluiten, tot morgen en trusten voor straks lieve FOK!kers.
JA!!! Mooi!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:51 schreef Katewalker het volgende:
[..]
ff f5ven en hup..Huub's gouden kooi..
jaap is top sms jaap naar 5656quote:
Die Claire was echt goed voor 10 ruggen aan smsjes vanavond....quote:Op maandag 19 mei 2008 22:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Veel te weinig......gewoon door blijven bellen en SMSsen, RTL lacht zich een sla in de rondte
Vrouwenstem...door de speaker ik weet het niet....meerderen hebben het gehoordquote:Op maandag 19 mei 2008 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het geluid van BAJ even niet verdragen dus alles staat op mute.
Wie zei dan goed gespeeld?
Zoiets hoorde ik ook.. alleen toen ik het wou posten deed fok weer moeilijkquote:Op maandag 19 mei 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
Letten jullie wel op?
Een troela van het hokje, elders las ik het ook al.quote:
Ik zie nu een heel zielig iemand voor me aan zijn ongewassen pielemuis sjorren..effe de postings nakijkenquote:
skattie, dan ben ik faillietquote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef schatje het volgende:
Volgens mij is bellen niet duurder als je met je vaste lijn belt... en dat is denk ik ook de reden dat ze een belnummer hebben: zodat mensen die, om wat voor reden dan ook, niet kunnen/willen SMSen wel kunnen stemmen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:54 schreef Shayndel het volgende:
Wat is eigelijk het stemverschil tussen bellen of smsen?
Telt bellen zwaarder of is het alleen maar duurder? (als ik de mob kosten erbij moet rekenen)
En welk nummer moet ik dan bellen?
Denk niet dat ze zoiets door de speaker gaan roepenquote:Op maandag 19 mei 2008 22:57 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Vrouwenstem...door de speaker ik weet het niet....meerderen hebben het gehoord
Volhouden hoor,ik doe het ook nietquote:Op maandag 19 mei 2008 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jammer Jaap...maar toch![]()
Nee, nee, niet smsen...![]()
Er kwam een vrouwenstem...of Brian zat achter...dat de audio niet uitstond of door de speaker, maar meerderen hebben het gehoord...quote:Op maandag 19 mei 2008 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het geluid van BAJ even niet verdragen dus alles staat op mute.
Wie zei dan goed gespeeld?
Zie nu hoe stumperig Jaap is. Zelfs nu zijn de beelden op Huub interessanter en die doet niet eens iets. Jaap heeft veel te veel geacteerd.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Veel te weinig......gewoon door blijven bellen en SMSsen, RTL lacht zich een sla in de rondte![]()
We zulen door gaan.....en de winnaar is..................JAAP![]()
Een sms sturen is duurderquote:Op maandag 19 mei 2008 22:54 schreef Shayndel het volgende:
Telt bellen zwaarder of is het alleen maar duurder? (als ik de mob kosten erbij moet rekenen)
Wat een raar verhaal weerquote:Op maandag 19 mei 2008 22:57 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Vrouwenstem...door de speaker ik weet het niet....meerderen hebben het gehoord
Zie je wel die pannekoek weerquote:Op maandag 19 mei 2008 22:58 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Er kwam een vrouwenstem...of Brian zat achter...dat de audio niet uitstond of door de speaker, maar meerderen hebben het gehoord...
Wisten ze voor de koffer keuze hun puntenaantal?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
pff, gelukkig dat er nog mensen B&A niet standaard muten.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
Letten jullie wel op?
Omdat Claire er was en Huub eea verteld heeft waardoor Jaap er t.o.v. Huub niet meer zo postief op staat, en dus voelt hij zich eenzaam, verlaten en verraden, want nu is Huub de enige echte underdog en heeft Jaap geen rol meer die hem nog sympathie-stemmen zou kunnen opleveren.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:58 schreef avonne het volgende:
ik val net binnen, dus heb het niet gevolgd
Waarom is Jaap zo "down, teleurgesteld en zielig"?
Gisteren zag ik hem nog op tv grote praatjes hebben tegen Huub dat Huub niet zal winnen en dat soort dingen.
Handen aan het toetsenbord!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie nu een heel zielig iemand voor me aan zijn ongewassen pielemuis sjorren..effe de postings nakijken![]()
Nope.....quote:Op maandag 19 mei 2008 22:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wisten ze voor de koffer keuze hun puntenaantal?
Slaap lekker BQ!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dag vriend(inne)tje.
Brian en Amanda gaan in bad, Jaap loopt verdwaasd rond. Tijd om de streams te sluiten, tot morgen en trusten voor straks lieve FOK!kers.
quote:Op maandag 19 mei 2008 23:01 schreef Kinga het volgende:
Weet Huub uberhaupt wel waarom ie 'boos' op Jaap is/moet zijn?
Nee, uiteraard niet, dan was een kofferkeuze geen spel meer geweest.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wisten ze voor de koffer keuze hun puntenaantal?
Was het niet eerst Brain die Jaap niet naar huis stuurde, terwijhl Huub hem er wel uitgestemt had toen......ja,ja, ik weet het, het gaat snel allemaal....maar wel even bij de les blijven.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:46 schreef schatje het volgende:
Jaap, laffe vetklep, Brian heeft jou goed verraden. Die stuurde je naar huis en niet Huub.
Brian, die ook het adres van jouw Cora noemde en haar bedreigde.
Jij gaat een donderdag als eerste naar huis.
quote:Op maandag 19 mei 2008 23:02 schreef mazaru het volgende:
Feitje voor Jaap
Komt die..............................
[ afbeelding ]
Ja vanwege gekke bekken die Jaap achter z'n rug trekt....quote:Op maandag 19 mei 2008 23:01 schreef Kinga het volgende:
Weet Huub uberhaupt wel waarom ie 'boos' op Jaap is/moet zijn?
quote:
Dankquote:Op maandag 19 mei 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldige caps![]()
Ik heb van ze genoten vanavond en vooral van Claire, stoer wuuf
yep op NL las ik dat de stem zei dat b & a het goed hadden gedaan dus ze werden bedankt voor hun aktiequote:
Volgens mij zit tie eerst goed op te letten, hoe Huub zoent en dan doet tie het naquote:Op maandag 19 mei 2008 22:58 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb Brian en Amanda nog nooit zo vaak zien zoenen als de afgelopen tijd. Die vuile teringrat wilde haar nooit zoenen!
Was ook niet helemaal waar. Huub kreeg opdracht van achter om met Jaap te spelen. Regie rules...quote:Op maandag 19 mei 2008 23:02 schreef coldstar het volgende:
[..]
Pas toen Huub inzag dat hij over de rug van Jaap TV kon maken, trok hij ineens Jaap naar zich toe en liet zelfs zijn maatje Eric vallen, die nou ineens de grote vriend van Huub is
quote:Op maandag 19 mei 2008 23:04 schreef BarryK het volgende:
Huub: "ja jaap je wordt helemaal gek van me, kun je niet tegen he"
en inderdaad, ik denk dat 'm dit goed gaat irriteren.
Dan kan ik me voorstellen dat Claire kiest voor de centen.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet, dan was een kofferkeuze geen spel meer geweest.
De kijkers wisten het niet eens voor de koffer gekozen was.
En al het andere dat Jaap achter de rug van Huub heeft bekokstoofd met Brian en Amanda, aldus Claire.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja vanwege gekke bekken die Jaap achter z'n rug trekt....
aldus Claire
Je kunt natuurlijk gewoon smsen maar dan krijg je bij je bedankje nog een vraag over wie je NIET wilt dat de kooi wiint. Die naam moet je dan naar een ander nummer smsen. Het gevaar bestaat dat je dan op 'beantwoorden' drukt en daarmee juist stemt voor degene waarvan je juist niet wilt dat die de kooi wint.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:54 schreef Shayndel het volgende:
mooi zo en dat hij maar lekker onzeker blijftquote:Op maandag 19 mei 2008 23:05 schreef Deisyy het volgende:
Het zit Jaap helemaal niet lekker, hij krijgt het een beetje benauwd, volgens mij. Hij gaat het romantische badmoment van Brian en Amanda verstoren. Hij wil van hen weten waar Huub mee zit.
Huub mocht niet stemmen.Effe bij de les blijvenquote:Op maandag 19 mei 2008 23:02 schreef coldstar het volgende:
[..]
Was het niet eerst Brain die Jaap niet naar huis stuurde, terwijhl Huub hem er wel uitgestemt had toen......ja,ja, ik weet het, het gaat snel allemaal....maar wel even bij de les blijven.
Pas toen Huub inzag dat hij over de rug van Jaap TV kon maken, trok hij ineens Jaap naar zich toe en liet zelfs zijn maatje Eric vallen, die nou ineens de grote vriend van Huub is
Ik heb nog een keer 10 keer gebeld voor Huubquote:Op maandag 19 mei 2008 23:02 schreef mazaru het volgende:
Feitje voor Jaap
Komt die..............................
[ afbeelding ]
Voor die mensen heb ik een OP gemaaktquote:Op maandag 19 mei 2008 22:58 schreef avonne het volgende:
ik val net binnen, dus heb het niet gevolgd
Waarom is Jaap zo "down, teleurgesteld en zielig"?
Gisteren zag ik hem nog op tv grote praatjes hebben tegen Huub dat Huub niet zal winnen en dat soort dingen.
quote:Op maandag 19 mei 2008 23:06 schreef Lady-night het volgende:
Ik heb de indruk dat ze nu met drie op Huub los moeten gaan...
Die krijgt vanzelf spijt, let op. Ik hoop echt dat wij het nog eens zullen horen.......quote:Op maandag 19 mei 2008 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die Claire was echt goed voor 10 ruggen aan smsjes vanavond....
Huub heeft Jaap bij de eerste keer dat Jaap op de stoel zat wel weg gestemd....quote:Op maandag 19 mei 2008 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub mocht niet stemmen.Effe bij de les blijven
En waar Huub eerst nog zei, ik verlaag me niet tot dat niveau ik blijf mezelf, heeft ie uiteindelijk wel haar advies opgevolgdquote:Op maandag 19 mei 2008 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire was inderdaad heel erg ok vanavond. Het bevreemd mij dat ze echt alle ruimte kreeg, maar ze maakte er optimaal gebruik van.....
Ik geef ze twee maanden....dan is het klaar......quote:Op maandag 19 mei 2008 23:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Die krijgt vanzelf spijt, let op. Ik hoop echt dat wij het nog eens zullen horen.......
Zeer slecht acteerwerk.......quote:Op maandag 19 mei 2008 23:07 schreef akveor het volgende:
Jee die Jaap is echt in paniek.... gooit er een compleet toneelspel in 3 delen tegenaan.
Allemaal voor de tv.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:08 schreef Kinga het volgende:
Ff serieus, want ik kijk de uitzendingen niet. Die kop wat Jaap nu trekt tijdens het praten.... tijdens zijn acteeruurtje... die komt toch super nep over.... ook op tv?
En dat gaat hij niet volhouden. Geloof er niets van. Morgen praat hij weer....quote:Op maandag 19 mei 2008 23:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
En waar Huub eerst nog zei, ik verlaag me niet tot dat niveau ik blijf mezelf, heeft ie uiteindelijk wel haar advies opgevolgd
En de volgende keer hem er in gehouden, als je iets vertelt moet je de hele geschiedenis vertellen.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap bij de eerste keer dat Jaap op de stoel zat wel weg gestemd....
Toen mocht Huub toch niet mee stemmen.Moet even denken waarom.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap bij de eerste keer dat Jaap op de stoel zat wel weg gestemd....
Het gesprekje nu is zó oprecht, hier komt geen acteerwerk aan te pas.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dat gaat hij niet volhouden. Geloof er niets van. Morgen praat hij weer....
Hoe kun je nou spijt krijgen van al zoveel mooie momenten.... dat is zo zwart gedacht.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Die krijgt vanzelf spijt, let op. Ik hoop echt dat wij het nog eens zullen horen.......
Hoezo de hele geschiedenis vertellen, alle 500 dagenquote:Op maandag 19 mei 2008 23:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En de volgende keer hem er in gehouden, als je iets vertelt moet je de hele geschiedenis vertellen.
Was dat niet bij de binnenkomst van Nicolaas?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Toen mocht Huub toch niet mee stemmen.Moet even denken waarom.
Ik heb de beelden van Huub nog nooit intresant gevonden, dus nu ook niet. Ik vind dat Huub altijd over de rug van Jaap TV gemaakt heeft en dat hij dit alleen onder invloed van alcohol gedaan heeft. En dat is niet zo moeilijk hoor.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:58 schreef marky het volgende:
[..]
Zie nu hoe stumperig Jaap is. Zelfs nu zijn de beelden op Huub interessanter en die doet niet eens iets. Jaap heeft veel te veel geacteerd.
Zonder Huub zou er geen kooi zijn geweest zonder Huub was de kooi al lang geleden gestopt.
Nee, natuurlijk niet, maar wél dat Huub Jaap er ook een keer ingehouden heeft.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo de hele geschiedenis vertellen, alle 500 dagen
Omdat Jaap toen iemand mocht aanwijzen die niet hoefde te stemmen ofzoietsquote:Op maandag 19 mei 2008 23:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Toen mocht Huub toch niet mee stemmen.Moet even denken waarom.
Ja en toen moest Jaap op de stoel.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was dat niet bij de binnenkomst van Nicolaas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |