En dat gaat hij niet volhouden. Geloof er niets van. Morgen praat hij weer....quote:Op maandag 19 mei 2008 23:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
En waar Huub eerst nog zei, ik verlaag me niet tot dat niveau ik blijf mezelf, heeft ie uiteindelijk wel haar advies opgevolgd
En de volgende keer hem er in gehouden, als je iets vertelt moet je de hele geschiedenis vertellen.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap bij de eerste keer dat Jaap op de stoel zat wel weg gestemd....
Toen mocht Huub toch niet mee stemmen.Moet even denken waarom.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap bij de eerste keer dat Jaap op de stoel zat wel weg gestemd....
Het gesprekje nu is zó oprecht, hier komt geen acteerwerk aan te pas.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dat gaat hij niet volhouden. Geloof er niets van. Morgen praat hij weer....
Hoe kun je nou spijt krijgen van al zoveel mooie momenten.... dat is zo zwart gedacht.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Die krijgt vanzelf spijt, let op. Ik hoop echt dat wij het nog eens zullen horen.......
Hoezo de hele geschiedenis vertellen, alle 500 dagenquote:Op maandag 19 mei 2008 23:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En de volgende keer hem er in gehouden, als je iets vertelt moet je de hele geschiedenis vertellen.
Was dat niet bij de binnenkomst van Nicolaas?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Toen mocht Huub toch niet mee stemmen.Moet even denken waarom.
Ik heb de beelden van Huub nog nooit intresant gevonden, dus nu ook niet. Ik vind dat Huub altijd over de rug van Jaap TV gemaakt heeft en dat hij dit alleen onder invloed van alcohol gedaan heeft. En dat is niet zo moeilijk hoor.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:58 schreef marky het volgende:
[..]
Zie nu hoe stumperig Jaap is. Zelfs nu zijn de beelden op Huub interessanter en die doet niet eens iets. Jaap heeft veel te veel geacteerd.
Zonder Huub zou er geen kooi zijn geweest zonder Huub was de kooi al lang geleden gestopt.
Nee, natuurlijk niet, maar wél dat Huub Jaap er ook een keer ingehouden heeft.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo de hele geschiedenis vertellen, alle 500 dagen
Omdat Jaap toen iemand mocht aanwijzen die niet hoefde te stemmen ofzoietsquote:Op maandag 19 mei 2008 23:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Toen mocht Huub toch niet mee stemmen.Moet even denken waarom.
Ja en toen moest Jaap op de stoel.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was dat niet bij de binnenkomst van Nicolaas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |