Die krijgt vanzelf spijt, let op. Ik hoop echt dat wij het nog eens zullen horen.......quote:Op maandag 19 mei 2008 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die Claire was echt goed voor 10 ruggen aan smsjes vanavond....
Huub heeft Jaap bij de eerste keer dat Jaap op de stoel zat wel weg gestemd....quote:Op maandag 19 mei 2008 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub mocht niet stemmen.Effe bij de les blijven
En waar Huub eerst nog zei, ik verlaag me niet tot dat niveau ik blijf mezelf, heeft ie uiteindelijk wel haar advies opgevolgdquote:Op maandag 19 mei 2008 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire was inderdaad heel erg ok vanavond. Het bevreemd mij dat ze echt alle ruimte kreeg, maar ze maakte er optimaal gebruik van.....
Ik geef ze twee maanden....dan is het klaar......quote:Op maandag 19 mei 2008 23:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Die krijgt vanzelf spijt, let op. Ik hoop echt dat wij het nog eens zullen horen.......
Zeer slecht acteerwerk.......quote:Op maandag 19 mei 2008 23:07 schreef akveor het volgende:
Jee die Jaap is echt in paniek.... gooit er een compleet toneelspel in 3 delen tegenaan.
Allemaal voor de tv.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:08 schreef Kinga het volgende:
Ff serieus, want ik kijk de uitzendingen niet. Die kop wat Jaap nu trekt tijdens het praten.... tijdens zijn acteeruurtje... die komt toch super nep over.... ook op tv?
En dat gaat hij niet volhouden. Geloof er niets van. Morgen praat hij weer....quote:Op maandag 19 mei 2008 23:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
En waar Huub eerst nog zei, ik verlaag me niet tot dat niveau ik blijf mezelf, heeft ie uiteindelijk wel haar advies opgevolgd
En de volgende keer hem er in gehouden, als je iets vertelt moet je de hele geschiedenis vertellen.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap bij de eerste keer dat Jaap op de stoel zat wel weg gestemd....
Toen mocht Huub toch niet mee stemmen.Moet even denken waarom.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap bij de eerste keer dat Jaap op de stoel zat wel weg gestemd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |