skattie, dan ben ik faillietquote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef schatje het volgende:
Voor iedere keer dat Brian, Amanda en Jaap Huub noemen een sms-je sturen of een belletje plegen.
Volgens mij is bellen niet duurder als je met je vaste lijn belt... en dat is denk ik ook de reden dat ze een belnummer hebben: zodat mensen die, om wat voor reden dan ook, niet kunnen/willen SMSen wel kunnen stemmen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:54 schreef Shayndel het volgende:
Wat is eigelijk het stemverschil tussen bellen of smsen?
Telt bellen zwaarder of is het alleen maar duurder? (als ik de mob kosten erbij moet rekenen)
En welk nummer moet ik dan bellen?
Denk niet dat ze zoiets door de speaker gaan roepenquote:Op maandag 19 mei 2008 22:57 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Vrouwenstem...door de speaker ik weet het niet....meerderen hebben het gehoord
Volhouden hoor,ik doe het ook nietquote:Op maandag 19 mei 2008 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jammer Jaap...maar toch![]()
Nee, nee, niet smsen...![]()
Er kwam een vrouwenstem...of Brian zat achter...dat de audio niet uitstond of door de speaker, maar meerderen hebben het gehoord...quote:Op maandag 19 mei 2008 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het geluid van BAJ even niet verdragen dus alles staat op mute.
Wie zei dan goed gespeeld?
Zie nu hoe stumperig Jaap is. Zelfs nu zijn de beelden op Huub interessanter en die doet niet eens iets. Jaap heeft veel te veel geacteerd.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Veel te weinig......gewoon door blijven bellen en SMSsen, RTL lacht zich een sla in de rondte![]()
We zulen door gaan.....en de winnaar is..................JAAP![]()
Een sms sturen is duurderquote:Op maandag 19 mei 2008 22:54 schreef Shayndel het volgende:
Wat is eigelijk het stemverschil tussen bellen of smsen?
Telt bellen zwaarder of is het alleen maar duurder? (als ik de mob kosten erbij moet rekenen)
En welk nummer moet ik dan bellen?
Wat een raar verhaal weerquote:Op maandag 19 mei 2008 22:57 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Vrouwenstem...door de speaker ik weet het niet....meerderen hebben het gehoord
Zie je wel die pannekoek weerquote:Op maandag 19 mei 2008 22:58 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Er kwam een vrouwenstem...of Brian zat achter...dat de audio niet uitstond of door de speaker, maar meerderen hebben het gehoord...
Wisten ze voor de koffer keuze hun puntenaantal?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Claire had 30 punten, het meeste van allemaal, drie keer raden waar ze zit...hoezo een speler?
pff, gelukkig dat er nog mensen B&A niet standaard muten.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
Letten jullie wel op?
Brian moet even weg.....en terwijl hij off stream is: Goed gespeeld Brian...WTF...en dan: MAAR NU.......en dan geluid weg...
Omdat Claire er was en Huub eea verteld heeft waardoor Jaap er t.o.v. Huub niet meer zo postief op staat, en dus voelt hij zich eenzaam, verlaten en verraden, want nu is Huub de enige echte underdog en heeft Jaap geen rol meer die hem nog sympathie-stemmen zou kunnen opleveren.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:58 schreef avonne het volgende:
ik val net binnen, dus heb het niet gevolgd
Waarom is Jaap zo "down, teleurgesteld en zielig"?
Gisteren zag ik hem nog op tv grote praatjes hebben tegen Huub dat Huub niet zal winnen en dat soort dingen.
Handen aan het toetsenbord!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie nu een heel zielig iemand voor me aan zijn ongewassen pielemuis sjorren..effe de postings nakijken![]()
Nope.....quote:Op maandag 19 mei 2008 22:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wisten ze voor de koffer keuze hun puntenaantal?
Slaap lekker BQ!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dag vriend(inne)tje.
Brian en Amanda gaan in bad, Jaap loopt verdwaasd rond. Tijd om de streams te sluiten, tot morgen en trusten voor straks lieve FOK!kers.
quote:Op maandag 19 mei 2008 23:01 schreef Kinga het volgende:
Weet Huub uberhaupt wel waarom ie 'boos' op Jaap is/moet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |