quote:Op maandag 19 mei 2008 22:53 schreef Leandra het volgende:
Ah.. Amanda denkt nog steeds dat tieten scoren en probeert door te badderen nog wat stemmen binnen te slepen?
Mag deze info de villa in......?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef schatje het volgende:
Voor iedere keer dat Brian, Amanda en Jaap Huub noemen een sms-je sturen of een belletje plegen.
Ik kan het geluid van BAJ even niet verdragen dus alles staat op mute.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
Letten jullie wel op?
Brian moet even weg.....en terwijl hij off stream is: Goed gespeeld Brian...WTF...en dan: MAAR NU.......en dan geluid weg...
Veel te weinig......gewoon door blijven bellen en SMSsen, RTL lacht zich een sla in de rondtequote:Op maandag 19 mei 2008 22:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Geeft niks. Ik heb al 6x voor H gebeld.
Wie zei dat tegen hem.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
Letten jullie wel op?
Brian moet even weg.....en terwijl hij off stream is: Goed gespeeld Brian...WTF...en dan: MAAR NU.......en dan geluid weg...
Heb je enig idee hoeveel geld dat kostquote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef schatje het volgende:
Voor iedere keer dat Brian, Amanda en Jaap Huub noemen een sms-je sturen of een belletje plegen.
Trusten bqquote:Op maandag 19 mei 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dag vriend(inne)tje.
Brian en Amanda gaan in bad, Jaap loopt verdwaasd rond. Tijd om de streams te sluiten, tot morgen en trusten voor straks lieve FOK!kers.
JA!!! Mooi!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:51 schreef Katewalker het volgende:
[..]
ff f5ven en hup..Huub's gouden kooi..
jaap is top sms jaap naar 5656quote:
Die Claire was echt goed voor 10 ruggen aan smsjes vanavond....quote:Op maandag 19 mei 2008 22:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Veel te weinig......gewoon door blijven bellen en SMSsen, RTL lacht zich een sla in de rondte
Vrouwenstem...door de speaker ik weet het niet....meerderen hebben het gehoordquote:Op maandag 19 mei 2008 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het geluid van BAJ even niet verdragen dus alles staat op mute.
Wie zei dan goed gespeeld?
Zoiets hoorde ik ook.. alleen toen ik het wou posten deed fok weer moeilijkquote:Op maandag 19 mei 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
Letten jullie wel op?
Een troela van het hokje, elders las ik het ook al.quote:
Ik zie nu een heel zielig iemand voor me aan zijn ongewassen pielemuis sjorren..effe de postings nakijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |