ff f5ven en hup..Huub's gouden kooi..quote:
En dat heeft hij allemaal aan zijn eigen te danken.En die matennaaier wilde we nog wel helpen op zijn jaardag.En dat noemen ze een schakerquote:Op maandag 19 mei 2008 22:49 schreef Dementor het volgende:
Jaap het spel is uit!
Geweldige capsquote:Op maandag 19 mei 2008 22:48 schreef miesy het volgende:
sorrie maar uh, ik moet nog even..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TOP stel, en weer even heerlijk genoten van 2 heerlijk normale mensen die oprecht van elkaar genieten.
Een paar van die deksels zou ik wel kunnen waarderen vannacht.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed niet dat Huub het vol kan houden om niet te praten tot aan de finale....Maar tactisch vind ik wel sterk als hij het zou doen.....
Dat denk ik ook, hij baalt als een stekker. Mooi zo, de lafbek. Met zijn 0 punten voor Huub. What goes around comes around.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef Marrije het volgende:
Zo, ben ook weer bij
Jaap staat weer een stukje drama op te voeren in de tuin.
Toch denk ik dat ie echt wel baalt dat Huub tussen neus en lippen door heeft gezegd dat ie dood kan vallen tot donderdag.
Dag vriend(inne)tje.quote:
Kan niet missen, daar baalt Jaap zeker van.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef Marrije het volgende:
Zo, ben ook weer bij
Jaap staat weer een stukje drama op te voeren in de tuin.
Toch denk ik dat ie echt wel baalt dat Huub tussen neus en lippen door heeft gezegd dat ie dood kan vallen tot donderdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |