Geloof er maar niet in. Het verontrust hem misschien een beetje, maar wat je nu ziet is alleen maar een heel slecht toneelspel voor de streamers.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:46 schreef Ziet het volgende:
het zou toch fijn zijn als jaap nu in de laatste dagen écht kapot zou gaan...
Haha hij houd het nog geen 5 minuten volquote:Op maandag 19 mei 2008 22:46 schreef Disana het volgende:
Die informatie over het haatzaaien van Brian en Amanda had tijden geleden al De Kooi binnen moeten komen. Brian heeft het feilloos door, hij maande Amanda met pesten op te houden omdat Huub er alleen maar zieliger door zou worden.
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Geloof er maar niet in. Het verontrust hem misschien een beetje, maar wat je nu ziet is alleen maar een heel slecht toneelspel voor de streamers.
sms jaap naar 5656quote:Op maandag 19 mei 2008 22:47 schreef milk-shake het volgende:
Huub Huub Huub ....ik ga bellen ............ik heb er wat voor over dat Rat en del en jaap niet winnen
Laat brian jou maar niet horen..."heks netty".quote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef rooie3 het volgende:
Brian zal nu wel weer effe achter zijn,wat hij hoorde over heks Netty was niet leuk.
Ik ga pas weer naar Jaap luisteren als hij het besmettelijke maagvirus loost in het bad van A en B!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:47 schreef Kinga het volgende:
Nee nee nee nee... ik weiger om naar Jaap te luisteren....
Ha ja, ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt. Voor Amanda lijkt het me nóg moeilijker om niet meer tegen Huub tekeer te gaan. Toch zal Brian wel even nadenken voor ze hun zoveelste haatzaaisessie beginnen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha hij houd het nog geen 5 minuten vol![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |