Een van Amanda en een van Brian zeker.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog 3 dagen, dat gaat Hupert redden met 2 vingers in zijn neus......
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
En als ik Huub mag geloven kan ze ook lekker wiebelen.
Claire wist ook wel dat lang niet zoveel mensen voor haar zouden smsen/bellen. Dan zou ik ook weglopen met 25.000 euro, zeker als ik dan als extra voordeel heb dat mijn man er dan sowieso in blijft.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire had 30 punten, het meeste van allemaal, drie keer raden waar ze zit...hoezo een speler?
Tuurlijk... in het slechtste geval ontploft alleen haar maag.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
mag die snol wel drinken met dr tabletten??
Het wachten is op een SL, als je dat bedoelt.quote:
Ik vermoed niet dat Huub het vol kan houden om niet te praten tot aan de finale....Maar tactisch vind ik wel sterk als hij het zou doen.....quote:Op maandag 19 mei 2008 22:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk dat Huub even moet nadenken over hij de info van Claire het best kan toepassen.
Dat zeg je goed, zo denk ik er ook over, vaak zijn de stille krachten belangrijker dan de grote bekken, dat blijkt nu wel weer.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is slechts vanuit jouw perceptie dat je Claire geen speler hebt gevonden. Voor mij heeft ze altijd dezelfde waarde gehad als Sylvia. Dat zijn voor mij de mensen die er toe zouden moeten doen. Geen acteur als een Jaap en een die andere misantropen als Amanda en Brian. Zij liften slechts mee op het succes van 1 man en dat is Huub.
Zij was de speler die niet mocht spelen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Claire had 30 punten, het meeste van allemaal, drie keer raden waar ze zit...hoezo een speler?
Geloof er maar niet in. Het verontrust hem misschien een beetje, maar wat je nu ziet is alleen maar een heel slecht toneelspel voor de streamers.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:46 schreef Ziet het volgende:
het zou toch fijn zijn als jaap nu in de laatste dagen écht kapot zou gaan...
Haha hij houd het nog geen 5 minuten volquote:Op maandag 19 mei 2008 22:46 schreef Disana het volgende:
Die informatie over het haatzaaien van Brian en Amanda had tijden geleden al De Kooi binnen moeten komen. Brian heeft het feilloos door, hij maande Amanda met pesten op te houden omdat Huub er alleen maar zieliger door zou worden.
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Geloof er maar niet in. Het verontrust hem misschien een beetje, maar wat je nu ziet is alleen maar een heel slecht toneelspel voor de streamers.
sms jaap naar 5656quote:Op maandag 19 mei 2008 22:47 schreef milk-shake het volgende:
Huub Huub Huub ....ik ga bellen ............ik heb er wat voor over dat Rat en del en jaap niet winnen
Laat brian jou maar niet horen..."heks netty".quote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef rooie3 het volgende:
Brian zal nu wel weer effe achter zijn,wat hij hoorde over heks Netty was niet leuk.
Ik ga pas weer naar Jaap luisteren als hij het besmettelijke maagvirus loost in het bad van A en B!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:47 schreef Kinga het volgende:
Nee nee nee nee... ik weiger om naar Jaap te luisteren....
Ha ja, ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt. Voor Amanda lijkt het me nóg moeilijker om niet meer tegen Huub tekeer te gaan. Toch zal Brian wel even nadenken voor ze hun zoveelste haatzaaisessie beginnen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha hij houd het nog geen 5 minuten vol![]()
Jaap is walgelijkquote:Op maandag 19 mei 2008 22:43 schreef Kinga het volgende:
Och och Jaap is zo zielig...
Miesy geweldig!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:48 schreef miesy het volgende:
sorrie maar uh, ik moet nog even..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TOP stel, en weer even heerlijk genoten van 2 heerlijk normale mensen die oprecht van elkaar genieten.
Jaap durft niet tegen zijn medespelers te spelen...............dat is zijn Waterloo!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:49 schreef Dementor het volgende:
Jaap het spel is uit!
Ik ben me daar gek, dan kom ik niet meer aan iets anders toequote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef schatje het volgende:
Voor iedere keer dat Brian, Amanda en Jaap Huub noemen een sms-je sturen of een belletje plegen.
Een kleuter met siliconen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef Smash-it het volgende:
jakkie, inzoomen op A's tetterende tetten.
ff f5ven en hup..Huub's gouden kooi..quote:
En dat heeft hij allemaal aan zijn eigen te danken.En die matennaaier wilde we nog wel helpen op zijn jaardag.En dat noemen ze een schakerquote:Op maandag 19 mei 2008 22:49 schreef Dementor het volgende:
Jaap het spel is uit!
Geweldige capsquote:Op maandag 19 mei 2008 22:48 schreef miesy het volgende:
sorrie maar uh, ik moet nog even..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TOP stel, en weer even heerlijk genoten van 2 heerlijk normale mensen die oprecht van elkaar genieten.
Een paar van die deksels zou ik wel kunnen waarderen vannacht.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed niet dat Huub het vol kan houden om niet te praten tot aan de finale....Maar tactisch vind ik wel sterk als hij het zou doen.....
Dat denk ik ook, hij baalt als een stekker. Mooi zo, de lafbek. Met zijn 0 punten voor Huub. What goes around comes around.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef Marrije het volgende:
Zo, ben ook weer bij
Jaap staat weer een stukje drama op te voeren in de tuin.
Toch denk ik dat ie echt wel baalt dat Huub tussen neus en lippen door heeft gezegd dat ie dood kan vallen tot donderdag.
Dag vriend(inne)tje.quote:
Kan niet missen, daar baalt Jaap zeker van.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef Marrije het volgende:
Zo, ben ook weer bij
Jaap staat weer een stukje drama op te voeren in de tuin.
Toch denk ik dat ie echt wel baalt dat Huub tussen neus en lippen door heeft gezegd dat ie dood kan vallen tot donderdag.
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:53 schreef Leandra het volgende:
Ah.. Amanda denkt nog steeds dat tieten scoren en probeert door te badderen nog wat stemmen binnen te slepen?
Mag deze info de villa in......?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef schatje het volgende:
Voor iedere keer dat Brian, Amanda en Jaap Huub noemen een sms-je sturen of een belletje plegen.
Ik kan het geluid van BAJ even niet verdragen dus alles staat op mute.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
Letten jullie wel op?
Brian moet even weg.....en terwijl hij off stream is: Goed gespeeld Brian...WTF...en dan: MAAR NU.......en dan geluid weg...
Veel te weinig......gewoon door blijven bellen en SMSsen, RTL lacht zich een sla in de rondtequote:Op maandag 19 mei 2008 22:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Geeft niks. Ik heb al 6x voor H gebeld.
Wie zei dat tegen hem.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
Letten jullie wel op?
Brian moet even weg.....en terwijl hij off stream is: Goed gespeeld Brian...WTF...en dan: MAAR NU.......en dan geluid weg...
Heb je enig idee hoeveel geld dat kostquote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef schatje het volgende:
Trusten bqquote:Op maandag 19 mei 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dag vriend(inne)tje.
Brian en Amanda gaan in bad, Jaap loopt verdwaasd rond. Tijd om de streams te sluiten, tot morgen en trusten voor straks lieve FOK!kers.
JA!!! Mooi!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:51 schreef Katewalker het volgende:
[..]
ff f5ven en hup..Huub's gouden kooi..
jaap is top sms jaap naar 5656quote:
Die Claire was echt goed voor 10 ruggen aan smsjes vanavond....quote:Op maandag 19 mei 2008 22:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Veel te weinig......gewoon door blijven bellen en SMSsen, RTL lacht zich een sla in de rondte
Vrouwenstem...door de speaker ik weet het niet....meerderen hebben het gehoordquote:Op maandag 19 mei 2008 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het geluid van BAJ even niet verdragen dus alles staat op mute.
Wie zei dan goed gespeeld?
Zoiets hoorde ik ook.. alleen toen ik het wou posten deed fok weer moeilijkquote:Op maandag 19 mei 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
Letten jullie wel op?
Een troela van het hokje, elders las ik het ook al.quote:
Ik zie nu een heel zielig iemand voor me aan zijn ongewassen pielemuis sjorren..effe de postings nakijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |