Een van Amanda en een van Brian zeker.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog 3 dagen, dat gaat Hupert redden met 2 vingers in zijn neus......
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
En als ik Huub mag geloven kan ze ook lekker wiebelen.
Claire wist ook wel dat lang niet zoveel mensen voor haar zouden smsen/bellen. Dan zou ik ook weglopen met 25.000 euro, zeker als ik dan als extra voordeel heb dat mijn man er dan sowieso in blijft.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire had 30 punten, het meeste van allemaal, drie keer raden waar ze zit...hoezo een speler?
Tuurlijk... in het slechtste geval ontploft alleen haar maag.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
mag die snol wel drinken met dr tabletten??
Het wachten is op een SL, als je dat bedoelt.quote:
Ik vermoed niet dat Huub het vol kan houden om niet te praten tot aan de finale....Maar tactisch vind ik wel sterk als hij het zou doen.....quote:Op maandag 19 mei 2008 22:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk dat Huub even moet nadenken over hij de info van Claire het best kan toepassen.
Dat zeg je goed, zo denk ik er ook over, vaak zijn de stille krachten belangrijker dan de grote bekken, dat blijkt nu wel weer.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is slechts vanuit jouw perceptie dat je Claire geen speler hebt gevonden. Voor mij heeft ze altijd dezelfde waarde gehad als Sylvia. Dat zijn voor mij de mensen die er toe zouden moeten doen. Geen acteur als een Jaap en een die andere misantropen als Amanda en Brian. Zij liften slechts mee op het succes van 1 man en dat is Huub.
Zij was de speler die niet mocht spelen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Claire had 30 punten, het meeste van allemaal, drie keer raden waar ze zit...hoezo een speler?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |