Maar dat zeg ik nietquote:Op maandag 19 mei 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind je? Je kunt ook zeggen dat Huub dat doet....door niet meer te willen spreken
Ha, dat zou ik echt niet doen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Huub is de dozen naar boven aan het sjouwen. Jaap helpt hem mee. Huub zou nu eigenlijk moeten zeggen dat Jaap met zijn gore poten van zijn spullen af moet blijven.
En als ik Huub mag geloven kan ze ook lekker wiebelen.quote:
Ja, kicke he om Huub's stem te horen.."blijf je me steunen"..quote:Op maandag 19 mei 2008 22:31 schreef agter het volgende:
Heb net even voor Huub gebeld...Heerlijk!
"Hoi met Huub"
Broodje smeren-niveauquote:Op maandag 19 mei 2008 22:36 schreef Kinga het volgende:
OMG daar ging het dus echt om he? Dat Huub haar geen drinken aanbood, ging Brian ff.....
Denk dat Huub even moet nadenken over hij de info van Claire het best kan toepassen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind je? Je kunt ook zeggen dat Huub dat doet....door niet meer te willen spreken
Wat gek, ik wil juist altijd graag antipathiequote:Op maandag 19 mei 2008 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wil symphatie oleeeeeeeee oleeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huub wil symphatie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huub wil symphatie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je doet je naam eer aan!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:39 schreef schatje het volgende:
Dat waren mooie streams. Ik heb genoten van een wiebelende Jaap en Brian en Amanda die zich weer lieten kennen.
Ik heb 10 keer gebeld voor Huub.
Nog 3 dagen, dat gaat Hupert redden met 2 vingers in zijn neus......quote:Op maandag 19 mei 2008 22:36 schreef Kaat38 het volgende:
Hoe houdt hij het vol tussen die zwaar gestoorde gasten, ik zou bijna denken: stap in de auto en hoppa de poort uit.
Luisteren ja graag! Hij moet niet gaan meezingen want dat is echt geen gehoor!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:38 schreef Smash-it het volgende:
H gaat weer Ryan Adams - Wonderwall luisteren. Ik heb hem sinds vorige keer op maar op mijn iPod gezet!
Claire had 30 punten, het meeste van allemaal, drie keer raden waar ze zit...hoezo een speler?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is slechts vanuit jouw perceptie dat je Claire geen speler hebt gevonden. Voor mij heeft ze altijd dezelfde waarde gehad als Sylvia. Dat zijn voor mij de mensen die er toe zouden moeten doen. Geen acteur als een Jaap en een die andere misantropen als Amanda en Brian. Zij liften slechts mee op het succes van 1 man en dat is Huub.
Ik ook en doe nog maar even een belletje.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:39 schreef schatje het volgende:
Dat waren mooie streams. Ik heb genoten van een wiebelende Jaap en Brian en Amanda die zich weer lieten kennen.
Ik heb 10 keer gebeld voor Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |