Gevolgd door: "Die andere drie zijn heel erg bezig met zich anders voordoen dan ze zijn, voor de kijker. Daar pas ik voor."quote:Op maandag 19 mei 2008 21:59 schreef Smash-it het volgende:
H: We zijn gewoon uitgesproken en uitgeruzied. En ook dit schept best een band.. die laatste dagen hier.
Over hem en Brian.
Hij heeft alweer aardig gezopen.....SL in de maak?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:01 schreef Disana het volgende:
Brian wil het bezoek verstoren? 'Dit is niemand z'n huis.'
Ik denk dat het punt meer is dat Huub alleen tot helemaal niets in staat is. Hij heeft Jaap nodig om iets leuks te doen. Dat is al zes maanden het gevalquote:Op maandag 19 mei 2008 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk echt dat Huub een denkfout maakt.
Als je een miljoen kan winnen door je anders voor te doen dan je bent: waarom zou je dat dan na anderhalf jaar niet een paar dagen doen.
Eerder zei hij nog dat ethiek te koop is, dus gewetensbezwaren heeft hij niet.
Conclusie: had was dus WEER een nietszeggende monoloog, die door niemand tegengesproken werd.
Dat gaat op voor Brian en Amanda. Die waren vanmiddag wel heel erg vervelend bezig...quote:Op maandag 19 mei 2008 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Gevolgd door: "Die andere drie zijn heel erg bezig met zich anders voordoen dan ze zijn, voor de kijker. Daar pas ik voor."
Het is niet nieuw voor hem, maar het maakt hem niet uit.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Claire probeert het precies zo op Huub over te brengen hoe ik erover denk, helaas wil Huub het niet echt horen.
B A J zijn een stel hypocriete lamzakken
Ook niet waar. Dat heeft Huub in het verleden al zo vaak bewezen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt meer is dat Huub alleen tot helemaal niets in staat is. Hij heeft Jaap nodig om iets leuks te doen. Dat is al zes maanden het geval
Die gaan echt tot het gaatje he? Bikkelhard en vals tot op het bot.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
Die ratten komen er gewoon bijzitten.......OPZOUTEN.
Wel een beetje logisch, ze zit natuurlijk alleen tussen Huub fans. Zelf heeft ze natuurlijk maar weinig fans.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook even, ze maakt ook wel een punt hoor, maar een beetje té
Je bedoelt toen ze zo begaan waren met hun fansquote:Op maandag 19 mei 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gaat op voor Brian en Amanda. Die waren vanmiddag wel heel erg vervelend bezig...
Ja, inderdaad. Viel mij ook op. Huub moet dikke middelvinger doen, maar zij babbelt ook lekker nu. Is ook wel normaal, zou ik ook doen, maar dan kan je het niet van H verwachten.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:07 schreef Marrije het volgende:
Claire praat nu zelf ook met Brian en Amanda, precies zoals Huub dat ook doet, zij zegt dus ook niet: opzouten, dikke middelvinger.
Waarom zeggen Huub en Claire niks, toch een SL binnen een paar minuten?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:07 schreef Disana het volgende:
Die gaan echt tot het gaatje he? Bikkelhard en vals tot op het bot.
Ja hoor, die hebben geen scrupules, sterker nog, ze weten niet een wat het betekent.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Die gaan echt tot het gaatje he? Bikkelhard en vals tot op het bot.
Ik vind hem agressief.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:08 schreef Ziet het volgende:
de houding en toon van brian!
*kots*
echt zo van: reageer dan!
maar gelukkig praat claire normaal terug
dus daar trapt ze niet in
Sorry, het is zoals jij het vindt....quote:Op maandag 19 mei 2008 22:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, zoals het ís, zoals we het allemaal hebben kunnen zien. Dat weet je best.
Jij zegt altijd dat Huub een etter IS, dus kom me daar niet mee aan.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, het is zoals jij het vindt....
Waarom? Huub is volgens mij begonnen op het verjaardagsfeestje van Brian om bezoek lastig te vallen...quote:Op maandag 19 mei 2008 22:09 schreef Kinga het volgende:
GAD-VER-DAMME.
Dit is te walgelijk voor woorden gewoon.
Mijn ideequote:Op maandag 19 mei 2008 22:09 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Viel mij ook op. Huub moet dikke middelvinger doen, maar zij babbelt ook lekker nu. Is ook wel normaal, zou ik ook doen, maar dan kan je het niet van H verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |