Nee, uiteraard niet, dan was een kofferkeuze geen spel meer geweest.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wisten ze voor de koffer keuze hun puntenaantal?
Was het niet eerst Brain die Jaap niet naar huis stuurde, terwijhl Huub hem er wel uitgestemt had toen......ja,ja, ik weet het, het gaat snel allemaal....maar wel even bij de les blijven.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:46 schreef schatje het volgende:
Jaap, laffe vetklep, Brian heeft jou goed verraden. Die stuurde je naar huis en niet Huub.
Brian, die ook het adres van jouw Cora noemde en haar bedreigde.
Jij gaat een donderdag als eerste naar huis.
quote:Op maandag 19 mei 2008 23:02 schreef mazaru het volgende:
Feitje voor Jaap
Komt die..............................
[ afbeelding ]
Ja vanwege gekke bekken die Jaap achter z'n rug trekt....quote:Op maandag 19 mei 2008 23:01 schreef Kinga het volgende:
Weet Huub uberhaupt wel waarom ie 'boos' op Jaap is/moet zijn?
quote:
Dankquote:Op maandag 19 mei 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldige caps![]()
Ik heb van ze genoten vanavond en vooral van Claire, stoer wuuf
yep op NL las ik dat de stem zei dat b & a het goed hadden gedaan dus ze werden bedankt voor hun aktiequote:
Volgens mij zit tie eerst goed op te letten, hoe Huub zoent en dan doet tie het naquote:Op maandag 19 mei 2008 22:58 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb Brian en Amanda nog nooit zo vaak zien zoenen als de afgelopen tijd. Die vuile teringrat wilde haar nooit zoenen!
Was ook niet helemaal waar. Huub kreeg opdracht van achter om met Jaap te spelen. Regie rules...quote:Op maandag 19 mei 2008 23:02 schreef coldstar het volgende:
[..]
Pas toen Huub inzag dat hij over de rug van Jaap TV kon maken, trok hij ineens Jaap naar zich toe en liet zelfs zijn maatje Eric vallen, die nou ineens de grote vriend van Huub is
quote:Op maandag 19 mei 2008 23:04 schreef BarryK het volgende:
Huub: "ja jaap je wordt helemaal gek van me, kun je niet tegen he"
en inderdaad, ik denk dat 'm dit goed gaat irriteren.
Dan kan ik me voorstellen dat Claire kiest voor de centen.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet, dan was een kofferkeuze geen spel meer geweest.
De kijkers wisten het niet eens voor de koffer gekozen was.
En al het andere dat Jaap achter de rug van Huub heeft bekokstoofd met Brian en Amanda, aldus Claire.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja vanwege gekke bekken die Jaap achter z'n rug trekt....
aldus Claire
Je kunt natuurlijk gewoon smsen maar dan krijg je bij je bedankje nog een vraag over wie je NIET wilt dat de kooi wiint. Die naam moet je dan naar een ander nummer smsen. Het gevaar bestaat dat je dan op 'beantwoorden' drukt en daarmee juist stemt voor degene waarvan je juist niet wilt dat die de kooi wint.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:54 schreef Shayndel het volgende:
Wat is eigelijk het stemverschil tussen bellen of smsen?
Telt bellen zwaarder of is het alleen maar duurder? (als ik de mob kosten erbij moet rekenen)
En welk nummer moet ik dan bellen?
mooi zo en dat hij maar lekker onzeker blijftquote:Op maandag 19 mei 2008 23:05 schreef Deisyy het volgende:
Het zit Jaap helemaal niet lekker, hij krijgt het een beetje benauwd, volgens mij. Hij gaat het romantische badmoment van Brian en Amanda verstoren. Hij wil van hen weten waar Huub mee zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |