Bedankt voor je stem, blijf Huub steunen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:26 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb zojuist nog maar even 0909-1303 gebeld. Door dit trieste gedoe van Jaap en omdat ik Claire zo ubertof vindt.
Zeg Lieke was tofquote:Op maandag 19 mei 2008 22:27 schreef lunareclipse het volgende:
Goh blij dat HUUB CLAIRE naast zich heeft en niet die LIEKEBITCH
Jaap voelt zich heel ongemakkelijk. Ook wel logisch, er komt ineens een stoot info binnen waar je U tegen zegt......Dit is nog nooit vertoond. Wat hier achter zit weet ik niet, maar ik denk toch instructies van de FEBO om de zaak nog even wakker te schudden?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:24 schreef Varen het volgende:
marrije bedankt.
Er hangt zo'n spanning ineens in die gekke kooi, ik voel met door mijn beeldscherm heen
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:27 schreef lunareclipse het volgende:
Kijk, daar hebben wat aan, net SMS'en hoor, alleen bellen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:26 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb zojuist nog maar even 0909-1303 gebeld. Door dit trieste gedoe van Jaap en omdat ik Claire zo ubertof vindt.
Ja, en Huub weigert ineens te spelen de afgelopen dagen. Ineens staat hij overal boven. Als we alles terugkijken weten we echter dat Huub net als Brian en Amanda meer dan eens over de schreef is gegaan in en buiten het spel. En hij heeft de arrogantie nog om Jaap, zijn spelmaatje, de overwinning niet te gunnen (hij heeft altijd overal achteraangehobbeld). Ben wel benieuwd naar zijn reactie als dat wel gebeurdquote:Op maandag 19 mei 2008 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Thnx Marrije
Het is heel bizar, Claire is uit de Kooi en opeens begint ze te spelen. Had ze dat nu maar eerder gedaan......
Lieke wie??????? I love Huub's pianospel.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:27 schreef lunareclipse het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |