In ieder geval niet mijn USB bluetooth headsetquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ff , wat voor headset moet ik halen ? zoek wel een lichte versie!
Dat durf ik niet te zeggenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik haat WMP, ik gebruik altijd de classic media player , die is veel toegankelijker, met meer opties
weet alleen niet of die streaming ondersteund.
whehequote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In ieder geval niet mijn USB bluetooth headset
En dat krijg ik nu steeds voor mijn kiezen van Droxz
Maar gelukkig hebben auto's een claxon in GTAquote:
gedaan, alleen is photobucket hier geblocked, dus kan ik niet zien of het werkt of nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:28 schreef lynda het volgende:
Hoi!
WL Photobucket doet stom![]()
http://img.photobucket.com/albums/v604/lynlife/Ppoosstteerrss.jpg Wil je ff kijken of die link het wel doet in de op?
ja je gaat toch niet toeteren voor voetgangers ?? overrijden die hap hahaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben auto's een claxon in GTA
Werkt weerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gedaan, alleen is photobucket hier geblocked, dus kan ik niet zien of het werkt of niet
maar das toch juist romantisch ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:41 schreef lynda het volgende:
O en doe ook maar om tien over 7.. hoeven droxz en ik niet door de regen te fietsen
Ik gebruik gewoon mijn logitech (USB!) headset van mijn pc,quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ff , wat voor headset moet ik halen ? zoek wel een lichte versie!
Geen reet te doen op je werk #216
Inderdaad, ik wil lekker in de zon fietsen!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:41 schreef lynda het volgende:
O en doe ook maar om tien over 7.. hoeven droxz en ik niet door de regen te fietsen
haha en jij maar schelden godver de godverquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon mijn logitech (USB!) headset van mijn pc,
en beller kon me horen (dat wist ik alleen niet....)
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha en jij maar schelden godver de godver![]()
maar ik heb geen headset, ja van die achtelijk grote retro headphones. maja na een half uur heb ik rooie oortjesmoet nog ff kijken voor eentje dus. en moet ook een draadloos usb toetsenbord trouwens. is dat gelijk ook geregeld
oh daar zeg je wat, ik heb natuurlijk nog een logitech mic standaard, zou die daarop werken ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn (microsoft) mediacentre toetsenbordje werk prima op die ps3
Ik wil eigenlijk ook een draadloos ding hebben, geluid over de speakers,
en lullen in die Mic.
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je gaat toch niet toeteren voor voetgangers ?? overrijden die hap haha
zit er trouwens Riot mode in dat spel zoals bij voorgaande delen ?
Bwehehe en je was een partij aan het fluitenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon mijn logitech (USB!) headset van mijn pc,
en beller kon me horen (dat wist ik alleen niet....)
dat de hele buurt een grote vechtpartij wordt, voetgangers vechten met mekaar, autos scheuren rond, en rijden over voetgangers ed. geweldig gewoon. lekker met een bazooka op een gebouw staan en knallenquote:
Ze rennen al gillend een auto uit als je alleen een wapen op ze richt, geniaalquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat de hele buurt een grote vechtpartij wordt, voetgangers vechten met mekaar, autos scheuren rond, en rijden over voetgangers ed. geweldig gewoon. lekker met een bazooka op een gebouw staan en knallen![]()
Prettig weekend Beller!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:04 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ga er vandeur! Adieu![]()
Weeekend!!
Laten jullie me voor dat laatste half uurtje van mijn dag alleen?!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
prettig weekend beller!
nou ik ga er ook maar vandoor.laters allen!
Wij blijven over mopquote:
WTF, heb jij een (huis) eend thuis ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:23 schreef lynda het volgende:
BAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er ligt een vogel/eend weet niet wat me aan te kijken op de trap
Kan het me voorstellen hahahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:28 schreef lynda het volgende:
Nee dat was WEER me kat die wat thuis kwam brengen
tiende beest al in 2 weken tijd denk ik
Bahhhhh hij keek me gewoon aan vanaf de trap!!!!!!!!! Ik krijg echt nog een afkeer tegen die beesten op ruimen
Dezelfde kat als laatst zoek was?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:28 schreef lynda het volgende:
Nee dat was WEER me kat die wat thuis kwam brengen
tiende beest al in 2 weken tijd denk ik
Bahhhhh hij keek me gewoon aan vanaf de trap!!!!!!!!! Ik krijg echt nog een afkeer tegen die beesten op ruimen
Hoi!quote:
waren de stoepranden misschien ook scheef?quote:Op zondag 18 mei 2008 04:27 schreef lynda het volgende:
Woooooooooooooohoo
het word al licht buiten
Wil nog niet slapen
Edit:
en we gaan nog niet naar bedddddd nog lange niet nog lange niet!![]()
Nog even en de vogels beginnen te fluiten![]()
Dat klote ja, iig werkse!quote:Op maandag 19 mei 2008 05:11 schreef lynda het volgende:
De week is weer begonnennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!
Van negen tot half 5 slapen is goed![]()
Beetje minder alleen dat ik gelijk van 6 tot 4 mag werken vandaag
Goede morgen dracu!quote:
Mogguh tripack!quote:
Ik heb echt geen zin om te werken...quote:Op maandag 19 mei 2008 09:08 schreef draculettetje het volgende:
ha lekker, kan ik daarna eens kijken wat ik moet gaan doen vandaag
dat is ook een kunstquote:Op maandag 19 mei 2008 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
...
ajax weet weer eens een prijs te missen....
quote:
nja das dan vervelend voor jequote:Op maandag 19 mei 2008 09:55 schreef MaLo het volgende:
Goedemorgen! Ik ben weer van de partij!
Heb mijn werk voor vandaag erop zitten.
Ik kan nu wachten tot 4 uur, dan hebben we personeelsvergadering.
En ik ben blij voor Twente, ben een Tukker dus.
Op dit moment niksquote:Op maandag 19 mei 2008 10:07 schreef tripack het volgende:
[..]
nja das dan vervelend voor jedamn
wat verkoopt je bedrijf dan?
hebben ze veel negatieve publiciteit gekregen dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 10:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
Op dit moment niks.
Normaliter hardware, software en de bijbehorende support.
Nee, geen negatieve publiciteit. Niemand weet waarom het zo rustig is op het moment.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:11 schreef tripack het volgende:
[..]
hebben ze veel negatieve publiciteit gekregen dan?
of doen ze daar helemaal niet aan?
Oh ja dat had je in het vorige topic ook geschreven. Waarom heb jij niks te doen dan? Niks te ontwikkelenquote:Op maandag 19 mei 2008 10:17 schreef tripack het volgende:
ik loop momenteel stage bij een webontwikkelaar die gespecialeerd is in een OpenSource CMS.
nee ik reageer zo nu en dan als ik me een beetje verveel en tussen de werkzaamhedenquote:Op maandag 19 mei 2008 10:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oh ja dat had je in het vorige topic ook geschreven. Waarom heb jij niks te doen dan? Niks te ontwikkelen?
Haha, dat is ook een goede redenquote:Op maandag 19 mei 2008 10:31 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ik reageer zo nu en dan als ik me een beetje verveel en tussen de werkzaamheden
en ben nu nog niks aant ontwikkelen net pas begonnen
das ook wel erg... zo erg is het hier meestal nietquote:Op maandag 19 mei 2008 10:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Haha, dat is ook een goede reden.
Weet dat van mijn stages ook nog wel ja, dan zijn je dagen ook nooit helemaal gevuld.
Op één stage was het zo dramatisch rustig dat we een beamer ritselden en alle afleveringen van SouthPark op de beamer gingen kijken.
altijd lekkerquote:Op maandag 19 mei 2008 11:02 schreef MaLo het volgende:
Ha, een lichtpuntje vandaag, er wordt gebak uitgedeeld!
welkomquote:Op maandag 19 mei 2008 12:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ komt zich ook melden ... is het al 15:00 ???
woooow das fokking langquote:Op maandag 19 mei 2008 13:22 schreef Bellerophon het volgende:
Gaarheid... vanaf deze morgen (08.00) tot daarnet wezen vergaderen... woensdag mag ik weer de hele dag, yeay
duss een beetje chaos daarbinnenquote:Op maandag 19 mei 2008 13:42 schreef Bellerophon het volgende:
Mwah kritieke succesfactoren van bepaalde projecten zijn aanzienlijk gedaald. Lees: Crisis aan de it-kan en business-kant
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:45 schreef tripack het volgende:
[..]
welkom
nope tis bijna 1 uur... nog 22 uurtjes voor jouw
whehehe hoe een vertyping zo'n effect kan hebbenquote:Op maandag 19 mei 2008 13:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
O.o 22 uur dat hoop ik niet ....... dan zit ik hier nog wel even...
Ja inderdaad jaquote:
Haai MaLo, ja eigenlijk ben ik dat alleen maar aan het doen. Vergaderen... Vergaderen... En nog eens vergaderen, leuk johquote:Op maandag 19 mei 2008 13:55 schreef MaLo het volgende:
Nou, ik heb vanmorgen dus een half uur gewerkt en net 20 minuten en nu kan ik wachten tot 4 uur voordat ik mag vergaderen![]()
Hahaha Bellerophon, dat wordt dus nog een boel vergaderen de komende tijd.
Jij doet tenminste IETSquote:Op maandag 19 mei 2008 13:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haai MaLo, ja eigenlijk ben ik dat alleen maar aan het doen. Vergaderen... Vergaderen... En nog eens vergaderen, leuk joh
Ja en bedankt he... zullen we even ruilen dan? Bedoel het vooruizicht dat ik woensdag van 8 - 16.00 zit te vergaderen is niet iets waarvan ik spontaan vrolijk wordquote:Op maandag 19 mei 2008 14:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jij doet tenminste IETS.
Ik zit nu op een productieve werkdag van 50 minuten (80 minuten inclusief naderende vergadering). Echt te tragisch gewoon.
(Maar toch, ik zit liever te internetten dan de halve dag te vergaderen, dat dan weer wel)
Vergaderen is inderdaad te vaak nutteloos... en zeker bij de INGquote:Op maandag 19 mei 2008 14:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jij doet tenminste IETS.
Ik zit nu op een productieve werkdag van 50 minuten (80 minuten inclusief naderende vergadering). Echt te tragisch gewoon.
(Maar toch, ik zit liever te internetten dan de halve dag te vergaderen, dat dan weer wel)
"Nuttig tijdverdrijf"quote:Op maandag 19 mei 2008 14:10 schreef MaLo het volgende:
zo, ik heb een boodschappenlijstje gemaakt. En heb alle artikelen op volgorde van waarin ze in de winkel stan op het lijstje gezet. Je moet toch wat met je tijd
.
Nu maar weer rookpauze ofzo.
Aanwezigheidspremiequote:
En ofquote:Op maandag 19 mei 2008 14:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vergaderen is inderdaad te vaak nutteloos... en zeker bij de ING![]()
Laat me dan inderdaad maar internetten hahah
Aaaight natuurlijk gaan we dat vanavond nog even doenquote:Op maandag 19 mei 2008 14:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aanwezigheidspremie![]()
p.s
Gaat vanavond GTA nog door?
Ben trouwens al weer een stuk verder hahaha
Toppie!!!quote:Op maandag 19 mei 2008 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight natuurlijk gaan we dat vanavond nog even doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op maandag 19 mei 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toppie!!!Bitch!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
alles expres fout doen zodat je echt werk hebtquote:Op maandag 19 mei 2008 14:31 schreef MaLo het volgende:
Whahahaha had ik dat ene wat ik had gedaan vanmiddag nog fout gedaan ook. Nu dus maar ff hersteld. Het houdt je van de straat
.
Ondertussen heb je het gewoon met opzet fout gedaan... zo had je tenminste iets te doenquote:Op maandag 19 mei 2008 14:31 schreef MaLo het volgende:
Whahahaha had ik dat ene wat ik had gedaan vanmiddag nog fout gedaan ook. Nu dus maar ff hersteld. Het houdt je van de straat
.
Geweldig, wat een onderbewustzijnquote:Op maandag 19 mei 2008 14:36 schreef MaLo het volgende:
Ik denk dat ik het onbewust opzettelijk fout heb gedaan ja
Mijn onderbewustzijn helpt mij om de dag door te komen.
quote:Op maandag 19 mei 2008 14:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bitch!!Beetje jammer maar weer....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
zeker ben er ook blij meequote:Op maandag 19 mei 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, haaai, en ok dan! Dat is toch wel een positieve uitkomst van dat gesprek?
@MaLo, heftuuug hoor zo'n roelerend onderbewustzijn. En leuk toch zo'n tijdschrift
quote:Op maandag 19 mei 2008 14:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer maar weer....
En bedankt he... maar ja dat moet wel lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
Het is hier idd was erg rustig vandaagquote:Op maandag 19 mei 2008 16:45 schreef lynda het volgende:Thank god zit me werkdag er weer op
Doorposten doen jullie ook niet echt he..
Dan maar de demo van Overlord proberenquote:Op maandag 19 mei 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
@beller, er is voor vanavond even iets tussengekomen... ik kan dus vanavond geen GTA spelen
Vertel hoe is het gesprek gegaan?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is hier idd was erg rustig vandaag![]()
Ben trouwens ook erg blij als mijn dag er op zit...
Wel een heul heul heule goede beoordeling gehad net (functionerings gesprek)
Stond eigenlijk binnen 10 minuten al weer buiten.quote:
Kijk dat zijn berichtenquote:Op maandag 19 mei 2008 19:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stond eigenlijk binnen 10 minuten al weer buiten.
Lijst was nog beter dan vorige keeren niets toe te voegen!
Ik krijg er zelfs taken bij![]()
(kut collega heeft ruim een uur gezeten, en kwam toch wat minder vrolijk terug![]()
)
Inderdaad, lekker gevoel!quote:
Wij weten wel beterquote:Op maandag 19 mei 2008 19:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker gevoel!
Heeft er tenminste nog iemand een idee dat ik veel doe
tijdens het bellen ed. kan ik nog wel typen, dus ben meestal wel aan het "werk"quote:
Ja dat bedoel ikquote:Op maandag 19 mei 2008 19:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
tijdens het bellen ed. kan ik nog wel typen, dus ben meestal wel aan het "werk"
Ik zit op mijn laptop maar maak gebruik van het internet van mijn telefoon... god ik voel me een nerdquote:Op maandag 19 mei 2008 21:56 schreef lynda het volgende:
Ik had gewoon simpel een laptop om op internet te gaan.. Oke en om te werken
Op het werk is er geen, niet beveiligde verbinding te vinden met normaal internet.. Is allang al uitgetest door ons
We zien het wel
Ik denk dat ik zo me kruik maar in de magnetron gooi en mee naar bed neem
Haha daar ben je dan weer mooi klaar meequote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
alweer gelukt
ze en daarbij ik ook doet het erg goed ha ha
nu rent ze achter een balletje aan
dikke kans dat ze dan zo weer moet plassen
Ja en dat is het belangrijkste he, dat een hond wel lekker zijn of haar energie kwijt kanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:10 schreef draculettetje het volgende:
ach ja nu ff d'r energie kwijt gaat ze daarna lekker slapen
zeker, vooral omdat ze bij mij niet veel kan lopen, al mag ze dat nu nog nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja en dat is het belangrijkste he, dat een hond wel lekker zijn of haar energie kwijt kan
Ja zo kan je haar ook moe maken natuurlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zeker, vooral omdat ze bij mij niet veel kan lopen, al mag ze dat nu nog niet
ik gooi gewoon veel met balletjes zodat ze wat heen en weer rent
en nu ligt ze dan ook al in de bench te slapen
kan ik mooi ff mn spulletjes pakken en dan zo op naar het werk
we vinden onze weg welquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zo kan je haar ook moe maken natuurlijk
Haha dan zal er een wereld voor haar open gaanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we vinden onze weg wel
binnenkort kan ze ook mee naar het bos enzo
verklaar u nader....quote:
Verstandigquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:26 schreef MaLo het volgende:
Goedemorgen! Inmiddels 1,5 uur aanwezig en nog niks gedaan.
Ik heb vanmiddag vrij genomen, ik word knettergek hier.
En dan ga ik maar eens monsterboard uitpluizen![]()
Positieve instelling noemen we datquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
verklaar u nader....
bijna weekend ? wil ik ook wel
Serieus, je begroet ons als een klein meisjequote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:28 schreef TommyGun het volgende:
Haaaaaaaaaaaaai mensen.
Ik lees uit verveling http://www.hornylittledevil.be/blog.php
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD val ik net in een BHV training...
ik: loop naar iemand toe voor een wachtwoorden
dude: staat een vent raar te lopen, dingen te roepen, en valt schokkende op de grond..
ik: ren er naar toe, en zie een briefje op zijn buik "dit is een oefening" SCHROK ME DOOD GVD!
dude: begint raar te lullen en te schudden
ik: ren naar een BHVér, die was er niet, snel opzoek naar een andere BHVér... en samen terug naar die dude
dude: begint te lullen over zijn hart...
ik: moest alarm nummer bellen... daarna terug gerent naar die dude...
dude: krijgt "hard massage"
WTF! SCHROK ME DOOD!Donders zulke dingen zijn nooit leuk in de vroege morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
Ben ik stiekem ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus, je begroet ons als een klein meisje
Je zou het wel gaan denken jaquote:
Haaaaaaaaiii TommyGirl!quote:
Meh nog steeds even nichterigquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:45 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Nou, denk de 'i' weg uit 'Haai' en laat me even weten of je het dan minder eng vind, kay?
Kerel! Biertje?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh nog steeds even nichterigMaar de bedoeling is goed, dat dan weer wel
Mijn waterquote:
Zo, lekker veel spelfouten gemaakt maarja, je snapt het.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Donders zulke dingen zijn nooit leuk in de vroege morgen
Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo, lekker veel spelfouten gemaakt maarja, je snapt het.
Geen lekker begin nee, voel me niet echt relaxt ofzo
Nee kan ik me voorstellen, doe je wel een beetje rustig aan vandaag dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo, lekker veel spelfouten gemaakt maarja, je snapt het.
Geen lekker begin nee, voel me niet echt relaxt ofzo
Inderdaad, let dat lekker over aan de interne mensen hier, ik ben extern....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Zoiets zou voor mij ook helemaal niks zijn. Laat ze lekker iemand anders uitzoeken.
Gaat alweer "iets" beter, maar ik ga zeker rustig aan doen vandaag!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee kan ik me voorstellen, doe je wel een beetje rustig aan vandaag dan?
Das een heul legitieme reden ja!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, let dat lekker over aan de interne mensen hier, ik ben extern....![]()
Does a bear crap in the forest? Natuurlijk ben ik er vanavondquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaat alweer "iets" beter, maar ik ga zeker rustig aan doen vandaag!
Niet superveel te doen vandaag, vanavond maar even GTA spelen relaxen![]()
Ben je er vanavond toevallig ook?
ING mentaliteit!! BOEMquote:
Dat is pas een stoere mannelijke begroetingquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!
autobots transform and roll out!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alles beter dan "Haaaaaai"quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat is pas een stoere mannelijke begroeting
quote:
Met de huidige dollarkoers is hij best wel een beetje betaalbaarquote:
Ik hou je niet tegen hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Met de huidige dollarkoers is hij best wel een beetje betaalbaar
Een nichterige begroeting, of iets waar ik niemand anders mee lastig valquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:32 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Najah jij kijkt Anime... wat is erger?![]()
![]()
Het is maar waar je je aan stoort hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een nichterige begroeting, of iets waar ik niemand anders mee lastig valMeh mijn keuze is dan wel gemaakt...
Leuk he, zo'n ping-pong spel?
What else is new?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:59 schreef draculettetje het volgende:
wrom doet fok het hier zo ontzettend slecht?
gefeliciteerdquote:
Fok en serieus in 1 zin, wauwquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:55 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Het is maar waar je je aan stoort heMistah "I take the internet very serious!"
Verder zul je mij niet op die manier _serieus_ zien groeten, zeker niet IRL dus ik snap niet waar je je zo druk om maakt
OT maar weer?
Doet Fok het wel is goed dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:59 schreef draculettetje het volgende:
wrom doet fok het hier zo ontzettend slecht?
Schrik! Dat is wennenquote:
fok heet niet voor niets fuckquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doet Fok het wel is goed dan?
Mogguh Tripack!
Pfff zeg dat wel zeg, bagger bendequote:
da's waar jaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:35 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, ons vervelen... is ook zo gewoon aan het worden he
werken?quote:
En ik mag hopen dat die positief was?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar ja
net de eerste reactie op mn uitnodiging gehad erg leuk!
Blasphemy!!11EinzZwei!11!quote:
ja hoor, nou als de sodemieter die van de avond gasten afmaken kunnen die ook op de post!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ik mag hopen dat die positief was?
Haha succes dan maarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor, nou als de sodemieter die van de avond gasten afmaken kunnen die ook op de post!
komt wel goed!quote:
Wel aardig wat te doen... veel uitzoeken... net een half uur met Dell moeten bellen... garantie ja/nee... kosten, facturen.... blablabla... Laptop moet gewoon gefixed worden hahahaquote:
quote:
Ongekend... je hebt gewoon werk te doenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel aardig wat te doen... veel uitzoeken... net een half uur met Dell moeten bellen... garantie ja/nee... kosten, facturen.... blablabla... Laptop moet gewoon gefixed worden hahaha
Nu 2 laptops op mijn bruro aan het opbouwen voor uitleen,
af en toe telefoon opnemen, mail beantwoorden en natuurlijk roken
Bij Dell krijg je altijd de vraag:quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... je hebt gewoon werk te doen![]()
En dergelijke telefoon gesprekken zijn altijd leuk![]()
"Ehr... ik verbind u even door"
Dat is ook zo, met dat opgefokte gedrag schiet je niks op, en het gaat er echt niet sneller door hoor…quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bij Dell krijg je altijd de vraag:
"Wilt u wel of geen muziekje in de wacht?"hahaha
Ik blijf altijd zo vriendelijk mogelijk, krijg je meestal het meeste voorelkaar
en kon je ook nog kiezen welk muziekje?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bij Dell krijg je altijd de vraag:
"Wilt u wel of geen muziekje in de wacht?"hahaha
Ik blijf altijd zo vriendelijk mogelijk, krijg je meestal het meeste voorelkaar
Toets 2 voor emo muziekquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:46 schreef tripack het volgende:
[..]
en kon je ook nog kiezen welk muziekje?
en dan meezingen en je rot schrikken als je opeens de andere persoon weer hoort praten tegen jequote:
Doen alsof je neus bloedt hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:05 schreef lynda het volgende:
[..]
en dan meezingen en je rot schrikken als je opeens de andere persoon weer hoort praten tegen je
Ik zeg gewoon vrolijk: Wees creatief!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is ook zo, met dat opgefokte gedrag schiet je niks op, en het gaat er echt niet sneller door hoor…
En natuurlijk wil je een muziekje![]()
Ga toch fietsen, ik heb pas echt heulemaal geen zin meer na deze kut ochtend!quote:
Ik moest lachenquote:
Bwahahahaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon vrolijk: Wees creatief!
Krijg ik alsnog een muziekje...
Pakt die gozer de telefoon, en... leuk muziekje?
ik: Nee, dat mag wel wat vrolijker hoor
Ja is goed, straks weer als ik ga sportenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga toch fietsen, ik heb pas echt heulemaal geen zin meer na deze kut ochtend!
Huh, ga je gewoon (betaald) moe worden?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja is goed, straks weer als ik ga sporten
Dat ken ik ergens van, ik alleen van mijn collegaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:50 schreef draculettetje het volgende:
ik wordt hier zoooooooooo erg moe!
Dat is wel een ontzettende anti-climax ja... bedoel gisteren een ontzettend mooie afsluiting gehad van de dag... en vandaag, Wham-bam-thank-you-ma'am... hoplakee, je dag kan niet slechter beginnenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
En door dat gesprek van gisteren hier had ik vandaag juist zin om te werken vandaag!
Kan ik ook niet weten dat het alsnog een kut dag ging worden hahaha
Damn, totaal geen energie meer hiero....
Damn, juist als het lekker weer is in de middag gaan werken...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:25 schreef lynda het volgende:
Ik moet over 30 minuten nog 5 uur.. GRR![]()
Maarja de rest van de week weer zo goed als vrij.. Scheelt wel als je 15 uur in 2 dagen werkt
Inderdaad, zo maar weer even rokenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is wel een ontzettende anti-climax ja... bedoel gisteren een ontzettend mooie afsluiting gehad van de dag... en vandaag, Wham-bam-thank-you-ma'am... hoplakee, je dag kan niet slechter beginnen
En of! 4 keer per weekquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Huh, ga je gewoon (betaald) moe worden?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van, ik alleen van mijn collegaBwehehe PWND!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
Ehr die P.S.? Donde esta?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, zo maar weer even roken
Damn, dit is echt zo'n dag dat je de minuten zit te tellen... ik moet nog tot 17:30!
Vanvond maar even afreageren in GTA hoor!
p.s
Gingen wel trouwens nog met zijn allen afspreken of een vrijdag?
Als je maar niet zo'n sjonnie gaat worden met zo'n strak t-shirt en een te grote zonnebrilquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En of! 4 keer per week
BOEM!
[ afbeelding ]
Huh ?!quote:
Wel thuisquote:
Ik snapte deze zin niet helemaalquote:
quote:p.s
Gingen wel trouwens nog met zijn allen afspreken of een vrijdag?
aha, dat moet natuurlijk zijn:quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik snapte deze zin niet helemaal
[..]
Ja natuurlijk gaan we datquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, dat moet natuurlijk zijn:
Gingen we nog eens met zijn allen afspreken op een vrijdag?
Relaxt!quote:
Voor mij is dat best ver ofzo, maar ik zal wel even kijken naar de vrije dagen, dan is het wel te doenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:53 schreef draculettetje het volgende:
en het aanbod om hier te bbq'en staat ook nog steeds hoor
al is het dan wat ver voor de meeste
gaat om het idee
Zal thuis ff kijken, weet de naam van die stad niet uit mijn hoofd (hoor je vanavond wel).quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
@Droxz, waar in twente zit je?
En die fotoHahaha
ik kan je niet horen hoor vanavond maar ben ook altijd wel benieuwdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal thuis ff kijken, weet de naam van die stad niet uit mijn hoofd (hoor je vanavond wel).
Die foto is hilarisch
Nou heb ik nog veul minder zin!quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik nog veul minder zin!
OJA!
Ben ik bij Lynda op haar werk, kom ik daar sorry martin tegen!
Nou komt sorry martin daar dus elke dag langs lynda, en krijgt hij nu elke morgen/middag SOORY MARTIN! naar zijn hoofd
Nee dat dan weer niet, wel penstrepen op mijn armquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:06 schreef draculettetje het volgende:
nog koude handen onder je trui gehad?
Die had me liever niet aangesproken denk ik hahahahaquote:
"Bezig" ?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:24 schreef draculettetje het volgende:
zo en nu ben ik in mn huis bezig!
Je moeder?quote:
stomme echoputquote:
hahahahaquote:
Whaha geniaal, laat hem is een stuk tekst in het Engels overtypenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mijn kut collega spreekt echt vloeiend Engels:
"if you are in de zaak, you ken konnekt...."
Ik dus welquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik kan je niet horen hoor vanavond maar ben ook altijd wel benieuwd
waar blijf je danquote:
neuj ik lag dus al te slapen kan me wel wat van smsjes herinnerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |