Ja en bedankt he... zullen we even ruilen dan? Bedoel het vooruizicht dat ik woensdag van 8 - 16.00 zit te vergaderen is niet iets waarvan ik spontaan vrolijk wordquote:Op maandag 19 mei 2008 14:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jij doet tenminste IETS.
Ik zit nu op een productieve werkdag van 50 minuten (80 minuten inclusief naderende vergadering). Echt te tragisch gewoon.
(Maar toch, ik zit liever te internetten dan de halve dag te vergaderen, dat dan weer wel)
Vergaderen is inderdaad te vaak nutteloos... en zeker bij de INGquote:Op maandag 19 mei 2008 14:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jij doet tenminste IETS.
Ik zit nu op een productieve werkdag van 50 minuten (80 minuten inclusief naderende vergadering). Echt te tragisch gewoon.
(Maar toch, ik zit liever te internetten dan de halve dag te vergaderen, dat dan weer wel)
"Nuttig tijdverdrijf"quote:Op maandag 19 mei 2008 14:10 schreef MaLo het volgende:
zo, ik heb een boodschappenlijstje gemaakt. En heb alle artikelen op volgorde van waarin ze in de winkel stan op het lijstje gezet. Je moet toch wat met je tijd
.
Nu maar weer rookpauze ofzo.
Aanwezigheidspremiequote:
En ofquote:Op maandag 19 mei 2008 14:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vergaderen is inderdaad te vaak nutteloos... en zeker bij de ING![]()
Laat me dan inderdaad maar internetten hahah
Aaaight natuurlijk gaan we dat vanavond nog even doenquote:Op maandag 19 mei 2008 14:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aanwezigheidspremie![]()
p.s
Gaat vanavond GTA nog door?
Ben trouwens al weer een stuk verder hahaha
Toppie!!!quote:Op maandag 19 mei 2008 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight natuurlijk gaan we dat vanavond nog even doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op maandag 19 mei 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toppie!!!Bitch!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
alles expres fout doen zodat je echt werk hebtquote:Op maandag 19 mei 2008 14:31 schreef MaLo het volgende:
Whahahaha had ik dat ene wat ik had gedaan vanmiddag nog fout gedaan ook. Nu dus maar ff hersteld. Het houdt je van de straat
.
Ondertussen heb je het gewoon met opzet fout gedaan... zo had je tenminste iets te doenquote:Op maandag 19 mei 2008 14:31 schreef MaLo het volgende:
Whahahaha had ik dat ene wat ik had gedaan vanmiddag nog fout gedaan ook. Nu dus maar ff hersteld. Het houdt je van de straat
.
Geweldig, wat een onderbewustzijnquote:Op maandag 19 mei 2008 14:36 schreef MaLo het volgende:
Ik denk dat ik het onbewust opzettelijk fout heb gedaan ja
Mijn onderbewustzijn helpt mij om de dag door te komen.
quote:Op maandag 19 mei 2008 14:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bitch!!Beetje jammer maar weer....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
zeker ben er ook blij meequote:Op maandag 19 mei 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, haaai, en ok dan! Dat is toch wel een positieve uitkomst van dat gesprek?
@MaLo, heftuuug hoor zo'n roelerend onderbewustzijn. En leuk toch zo'n tijdschrift
quote:Op maandag 19 mei 2008 14:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer maar weer....
En bedankt he... maar ja dat moet wel lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Het is hier idd was erg rustig vandaagquote:Op maandag 19 mei 2008 16:45 schreef lynda het volgende:Thank god zit me werkdag er weer op
Doorposten doen jullie ook niet echt he..
Dan maar de demo van Overlord proberenquote:Op maandag 19 mei 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
@beller, er is voor vanavond even iets tussengekomen... ik kan dus vanavond geen GTA spelen
Vertel hoe is het gesprek gegaan?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is hier idd was erg rustig vandaag![]()
Ben trouwens ook erg blij als mijn dag er op zit...
Wel een heul heul heule goede beoordeling gehad net (functionerings gesprek)
Stond eigenlijk binnen 10 minuten al weer buiten.quote:
Kijk dat zijn berichtenquote:Op maandag 19 mei 2008 19:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stond eigenlijk binnen 10 minuten al weer buiten.
Lijst was nog beter dan vorige keeren niets toe te voegen!
Ik krijg er zelfs taken bij![]()
(kut collega heeft ruim een uur gezeten, en kwam toch wat minder vrolijk terug![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |