Ik ook niet helemaalquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep kan, maar ik zie het doel er niet helemaal van eigenlijk....
mja homebrew zooi erop gooienquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep kan, maar ik zie het doel er niet helemaal van eigenlijk....
Dat klinkt wel als.... ziek... ofzoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dank je. Maar nee. Zelfs geen mangothee
Vanmorgen loeiwarm. Druppels op mijn rug buiten... Nu zit ik binnen met kippenvel. Dat is toch niet gezond
Helaas kan je niet alles files afspelen vanaf de ps3, veel mensen hebben aardig wat problemen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja homebrew zooi erop gooien
vond ik bij mn ps2 ook altijd geweldig
joh! ik dacht dat je alles wel kon afspelen. er stond zelfs divx bijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas kan je niet alles files afspelen vanaf de ps3, veel mensen hebben aardig wat problemen.
Als ik jou was zou ik eerst even goed rondkijken voordat je dat gaat doen
Ik gebruik mijn ps3 daar niet voor, maar ik lees aardig wat klachen...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh! ik dacht dat je alles wel kon afspelen. er stond zelfs divx bij
ah thanks voor de tipquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn ps3 daar niet voor, maar ik lees aardig wat klachen...
Van geen image bestanden kunnen openen, tot geluid is slecht tot bepaalde codecs die niet ondersteund worden. Kijk even op tweakers naar "PS3 als mediacentre", heel topic vol software + uitleg.
Wat Droxz dus zegt, dat loopt nog niet helemaal soepelquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja homebrew zooi erop gooien
vond ik bij mn ps2 ook altijd geweldig
We hadden het dan ook over de PS3quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:55 schreef julian6 het volgende:
Tversity op je xbox is echt veel gehannes.. heb er denk ik 1x gebruik van gemaakt
ahzoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
We hadden het dan ook over de PS3
Maar ik waag mij daar niet aan WL, hij doet het goed nu, en dat wil ik graag houden zo
mja dat schiet niet op! het moet wel vloeiend lopen natuurlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:58 schreef julian6 het volgende:
Het zal wel veel overeenkomsten tonen met de xbox denk ik.. toen ik het eindelijk aan de praat had (dagen prutsen) ging dat streamen tergend langzaam. Ik gooi me films/series gewoon op een dvd'tje, werkt toch wel wat lekkerder
mja mijn pc is wel duurder dan 500 euro en daar rommel ik ook meequote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:17 schreef Bellerophon het volgende:
Mwah divx komt geeneens in mijn PS3Wil alleen Blue Ray of gewoon DVD
En ja rommelen is leuk, maar rommelen met een speeltje van 500 euro is mij iets te gortig
Divx zal wel geupscaled worden, dan ga ik liever meteen voor een Blue Ray filmquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja mijn pc is wel duurder dan 500 euro en daar rommel ik ook mee
waarom wil je geen divx ?
Klopt, maar BOL beviel me nooit (sowieso een gruwelijke hekel aan school, werk veel liever).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
@Tommy, BBL? Standaard is het toch BOL?
@WL, I command the! Buy a PS3Het is echt een gaaf ding
Tjah iedereen zo zijn ding natuurlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:44 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Klopt, maar BOL beviel me nooit (sowieso een gruwelijke hekel aan school, werk veel liever).
Verschil moet er wezenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah iedereen zo zijn ding natuurlijkIk vond het persoonlijk een fijn systeem (BOL)
Pauzequote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:57 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Verschil moet er wezenWel lekker zo, beetje verdienen, goed bedrijf, leuke collega's en een manager waarmee ik vroeger al 's gewerkt heb
Maar goed, iedereen druk of?
Ik heb er zelf ook naar gezocht, en kwam dat topic toevallig tegen... voordeel van tweakers, die OP's zijn gewoon perfect! Goede uitleg en ervaringen, alles zullen bijna alles delenquote:
Gewoon klote dit, moest gewoon mijn jas weer aan vanochtendquote:
MBOquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pauze
Maar wat voor opleiding doe je nu dan? MBO? HBO?
alles van de ps3 wordt geupscaled behalve blue rayquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Divx zal wel geupscaled worden, dan ga ik liever meteen voor een Blue Ray filmEn Divx deed nog raar qua het direct meebranden van Subs.
Ja maar de pc bestaat uit losse onderdelen, ik vervang niet 1-2-3 een blue ray-lezer van mijn PS3
idd beter jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook naar gezocht, en kwam dat topic toevallig tegen... voordeel van tweakers, die OP's zijn gewoon perfect! Goede uitleg en ervaringen, alles zullen bijna alles delen
Qua vervangen doelde ik op het rommelen met je pc, als mijn dvd brander in mijn pc kapot gaat dan kan ik die zelf zo vervangen... als hij in mijn PS3 kapot gaat (bijwijze van) dan heb ik een probleem... daarom rommel ik liever niet met mijn PS3quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alles van de ps3 wordt geupscaled behalve blue raydus ook alle DVD's en games!
ik begrijp niet waarom je de blue ray zou moeten vervangen als je divx afspeelt via de hd , of gaat dat juist niet ?
Niks mis mee tochquote:
Ik heb dat ding eigenlijk alleen gekocht voor die Blue ray spelerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd beter jamoet me eens verdiepen in de ps3 eigelijk, maja heb er nog geen een hahaha
ja je denkt toch niet dat ik mn ps3 zou openschroeven ofzo, ik bedoelde meer met rommelen de programmas enzo uitproberen. hardware matig blijf ik er natuurlijk vanafquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Qua vervangen doelde ik op het rommelen met je pc, als mijn dvd brander in mijn pc kapot gaat dan kan ik die zelf zo vervangen... als hij in mijn PS3 kapot gaat (bijwijze van) dan heb ik een probleem... daarom rommel ik liever niet met mijn PS3
Klopt alles behalve Blue Ray wordt tot nu toe geupscaled, Full HD games moeten nog komen
Divx kan je gewoon op je HDD plaatsen jaDat had mijn broer al gedaan, alleen de subs werden niet getoond
* Dr.Droxz schuift een bakje koffie toequote:
Dat durf ik nog niet te zeggen, is er wel een andere media player (officieel gezien dan) dan die van Sony zelf?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je denkt toch niet dat ik mn ps3 zou openschroeven ofzo, ik bedoelde meer met rommelen de programmas enzo uitproberen. hardware matig blijf ik er natuurlijk vanaf![]()
misschien dat je voor de subs een andere media speler moet proberen ?
En zou je hem software matig ook niet kunnen bricken?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je denkt toch niet dat ik mn ps3 zou openschroeven ofzo, ik bedoelde meer met rommelen de programmas enzo uitproberen. hardware matig blijf ik er natuurlijk vanaf![]()
misschien dat je voor de subs een andere media speler moet proberen ?
Ik zit al vanaf dat ik mijn ps3 heb youtube filmpjes te kijken?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat durf ik nog niet te zeggen, is er wel een andere media player (officieel gezien dan) dan die van Sony zelf?
Trouwens PS3 gaat denk ik Youtube ondersteuning krijgen
kunnen jullie niet even zeggen dat het een kutding is, voordat ik er vanmiddag al eentje ga halenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb dat ding eigenlijk alleen gekocht voor die Blue ray speler![]()
Alleen GT5, en GTA vond ik wel lachen. Ik verwacht niet snel een nieuw spel te komen trouwens.
Een mediacentre ed. heb ik al, dus daar wil ik geen gebruik van maken op die PS3..
Internetten is trouwens wel goed te doen op dat ding! (blauw tand toetsenbordje erbij....)
ja dat gaat wel, kijk maar naar GTA4quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En zou je hem software matig ook niet kunnen bricken?
KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kunnen jullie niet even zeggen dat het een kutding is, voordat ik er vanmiddag al eentje ga halen
had ik al verteld dat ik selectief dyslectisch benquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN! KOPEN!
Zo goed?
Ik bedoel Youtube filmpjes maken van gebeurtenissen uit games en die automatisch uploadenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf dat ik mijn ps3 heb youtube filmpjes te kijken?![]()
(of bedoel je wat anders)
You must buy!!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kunnen jullie niet even zeggen dat het een kutding is, voordat ik er vanmiddag al eentje ga halen
Hmmm WMP11 kan direct streamen naar de PS3quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat gaat wel, kijk maar naar GTA4maja om nou niets ermee te doen is ook weer wat
Je moeder... uh....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had ik al verteld dat ik selectief dyslectisch ben
ik haat WMP, ik gebruik altijd de classic media player , die is veel toegankelijker, met meer optiesquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmmm WMP11 kan direct streamen naar de PS3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |