Mogguh dracu!quote:
whehe, je bent aardig overgestapt van de wiskey zeg. drink je dat nog wel eens ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, of gewoon bij iemand thuis is ook altijd wel gezellig!
We zien wel wat er allemaal gaat gebeuren vanavond...
1 ding staat vast, ik lust wel een paar biertjes vanavond!
Maar "wat" wil je precies weten van het signaal eigenlijk?quote:
Wat is laat... half 5quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kwart voor 8 begonnen, en heb nog wat overwerk staan... dan is vrijdag een mooie dag om dat op te nemen dacht ik zo![]()
Moet jij tot laat vandaag dan?
Ik ben niet veel meer thuis de laatste tijd, en ben wat meer in de kroegen / feesten te vinden...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe, je bent aardig overgestapt van de wiskey zeg. drink je dat nog wel eens ?
oe lekker dank je wel!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh dracu!
Bakje thee voor mevrouw?
hoever de metertjes staan, met zenders opzoeken zeg maar , bij mij staan ze op de helf en minder zeg maar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar "wat" wil je precies weten van het signaal eigenlijk?
Dat valt toch ook wel weer mee?quote:
niet te geloven dat die gast nog niet ontslagen is zeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat valt toch ook wel weer mee?
p.s
Mijn kut collega belde net dat hij weer (lees.... hij is elke dag te laat!) later komt...
Andere collega is ziek.... damn....
Prive kut, maar hier wel lekker!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oe lekker dank je wel!
hoe gaat het hier?
alweerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s
Mijn kut collega belde net dat hij weer (lees.... hij is elke dag te laat!) later komt...
ik ben aan het genieten bij mn zoessie, het concert woensdag was erg geslaagd en om met haar op pad te zijn was ook super!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Prive kut, maar hier wel lekker!
Beetje rustig hier de laatste tijd![]()
Hoest met draakje?
goed voor de plantjesquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
met wel minder weer
Weljaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s
vrij vandaag? ik wist niet eens dat er een trein ontspoord was....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:08 schreef tripack het volgende:
mogguh mensen....lekker op de bank thuis
gelukkig vandaag niet met de trein naar me werk, ik had anders in de trein gezeten die ontspoord is
sommige mensen hebben best veel gelukquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:08 schreef tripack het volgende:
mogguh mensen....lekker op de bank thuis
gelukkig vandaag niet met de trein naar me werk, ik had anders in de trein gezeten die ontspoord is
nja halve dag... dalijk ff dingen regelen op school en daarna werkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vrij vandaag? ik wist niet eens dat er een trein ontspoord was....
jah soms heb ik we een gouwe pikquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sommige mensen hebben best veel geluk![]()
hoorde het net op het nieuws
goeiemorgen!
aaargh!!! en dat op vrijdagquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
En ik heb gewoon dingen te doen vandaagDenk dat k niet veel hier zal zijn
Foei!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
En ik heb gewoon dingen te doen vandaagDenk dat k niet veel hier zal zijn
ja ik ook. maar heb geen ps3quote:
Ik wil ook verder met GTA hahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Kutzooi heb zin om te gamen, heb vannochtend om 5.30 ff half uurtje css gedaan
Vanavond ben ik er ook niet hoor,quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
@Droxz, vanavond ben ik er nietMaar ik voorzie wel dat ik zaterdag even kan gamen
kijk, jij mag blijvenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik wil ook verder met GTA hahaha
* Dr.Droxz schuift een PS3 naar WL...
Moet hij me maar eens gaan accepteren als "friend"quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
Maandag gaan we weer vlammenAls het even meezit doet mijn broer dan wel mee
Jep kan, maar ik zie het doel er niet helemaal van eigenlijk....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
kan je eigelijk een andere hd erin zetten ? eentje van 500gb ofzo ?
* Dr.Droxz schuift een mangothee neer voor Seven!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:15 schreef Seventees het volgende:
Voel me beroerd...
En heb vanmiddag een huwelijkfeest...
Lekkere timing
Dank je. Maar nee. Zelfs geen mangotheequote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schuift een mangothee neer voor Seven!
Opbokken met je headset!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet hij me maar eens gaan accepteren als "friend"![]()
p.s
Werkt je headset nou al eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |