stagiairquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:21 schreef MaLo het volgende:
@Bellerophon, ik doe verkoop binnendienst. Ik ben geen verkoper maar doe de administratieve afhandeling. Maar niemand koopt wat momenteel.
Wat doen jullie voor werk? (Geen zin om 215 topics terug te lezen)
Welkom Malo!quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:01 schreef MaLo het volgende:
Hoi! Mag ik meekletsen?
Ik zal me netjes voorstellen, zoals de OP aangeeft.
Ben MaLo en heb niks te doen op mijn werk. Ik moet nog tot 16:30 uur en het is nu al bekend dat er geen reet meer te doen is voor mij vanmiddag. Ik heb vanmorgen maar liefst 1 uur gewerkt.
Oh ik ben trouwens wel moeder, mag ik dan niet meeposten
?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik maak hem maar alvast...whahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom trouwens![]()
![]()
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Ja ik dacht, ik maak hem maar alvast voordat jij het doetquote:
ja je kent me al een beetje jaquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik dacht, ik maak hem maar alvast voordat jij het doet![]()
Que??quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
meeeennnnnn ik heb gewoon 3 bakjes koffie in de luchtijd gedronken. val echt zowat in slaap
kan ik me mooi even opvreten voor het gesprek met de buurjongen vanmiddag
Bwehehequote:Op donderdag 15 mei 2008 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je kent me al een beetje ja
ja hij zat weer te feesten gisteren avond. aantal lui over de vloer, en die stonden om 2 uur snachts van zn balkon te bleren. ik denk dat de hele buurt het heeft gehoord. ik geef hem vandaag de laatste waarschuwing, ben het zat nl. heb dus wakker gelegen van 2 tot 5 , want toen ging de wekker weerquote:
das wel ernstig ja.... die moet ff zijn lesje lerenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hij zat weer te feesten gisteren avond. aantal lui over de vloer, en die stonden om 2 uur snachts van zn balkon te bleren. ik denk dat de hele buurt het heeft gehoord. ik geef hem vandaag de laatste waarschuwing, ben het zat nl. heb dus wakker gelegen van 2 tot 5 , want toen ging de wekker weer
Misschien is de politie langs laten komen? Of doen die niks?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hij zat weer te feesten gisteren avond. aantal lui over de vloer, en die stonden om 2 uur snachts van zn balkon te bleren. ik denk dat de hele buurt het heeft gehoord. ik geef hem vandaag de laatste waarschuwing, ben het zat nl. heb dus wakker gelegen van 2 tot 5 , want toen ging de wekker weer
dat ga ik hem ook vertellen. en als die niet langs komen , neem ik zelf het heft in handenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Misschien is de politie langs laten komen? Of doen die niks?
strijkers op zijn balkon gooienquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat ga ik hem ook vertellen. en als die niet langs komen , neem ik zelf het heft in handen
ik denk niet dat dat effectief genoeg isquote:
U roept, wij leverenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat ga ik hem ook vertellen. en als die niet langs komen , neem ik zelf het heft in handen
jij snapt hemquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
U roept, wij leveren
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:
Succes met het uitzoekenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:58 schreef MaLo het volgende:
Wheeeee ik heb nu een vreselijk saaie uitzoekklus gekregen
Dan doe ik liever niks
@Bellerophon, ik werk bij een vrij klein bedrijf, zo'n 45 medewerkers.
Heb net lekker op het dakterras geluncht en nu moet ik dus met mijn saaie klusje beginnen.
Misschien tot straks!
lijkt wel een hobby ondertussen van je. vergaderen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Succes met het uitzoeken
Nee dat is niet echt groot nee, maar kan wel ontzettend gezellig zijnIn welke regio zit je?
Ongekend... over een half uur weer is vergaderen
Oost Nederland (Twente). En zo gezellig is het hier niet. Ik overweeg ander werk te zoeken. Het is hier heel vaak veel te rustig en er heerst geen supersfeer.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Succes met het uitzoeken
Nee dat is niet echt groot nee, maar kan wel ontzettend gezellig zijnIn welke regio zit je?
Ongekend... over een half uur weer is vergaderen
ja begrijp ik. wordt je een beetje slaperig van héh ?quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, helaasch kies ik daar niet zelf voor... Blugh heb er totaal geen zin in
jah bijna allemaal in de itquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:47 schreef MaLo het volgende:
En klaar
Whehehe Bellerophon, vergader ze. Zetten wij daarna wel een bak sterke koffie voor je klaar.
Het zijn wel veel IT gerelateerde banen hier of niet? Ik werk dus ook bij een IT dienstverlener(tje)
Ik had hier meer ambtenaren verwacht. O nee, die zijn te druk met uit het raam starenquote:
Jep, hier ook IT, alleen heb ik vandaag gewoon eens genoeg te doenquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:47 schreef MaLo het volgende:
En klaar
Whehehe Bellerophon, vergader ze. Zetten wij daarna wel een bak sterke koffie voor je klaar.
Het zijn wel veel IT gerelateerde banen hier of niet? Ik werk dus ook bij een IT dienstverlener(tje)
Ah, ik ben hier niet de enige dame?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:05 schreef lynda het volgende:Leef ook weer
MaLo..Vrouwelijke nieuweling!!!!
Zijn wel meer vrouwen hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ah, ik ben hier niet de enige dame?
Hoi!
Wat doe jij in het dagelijks leven (behalve Geen reet te doen hebben op je werk?)
wat moet je er mee?... je koude handen onder mijn trui stoppen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Zijn wel meer vrouwen hoorAlleen die mannen.. Wat moet je ermee
![]()
![]()
Ik ben gewoon blijven hangen nadat ik hier een half jaar heb gepost tijdens me stage![]()
Voltijd studie waarvoor ik niet naar school ga.. En bijbaan waar geen internet isdus dat haal ik na werktijd in
Hmm dat is wel jammer, ik ga met mijn toekomstige werk juist die kant opquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oost Nederland (Twente). En zo gezellig is het hier niet. Ik overweeg ander werk te zoeken. Het is hier heel vaak veel te rustig en er heerst geen supersfeer.
Pffff, ik moet dus wat uitzoeken en de foute dingen aanpassen op de site van een leverancier, maar degene die mij deze opdracht gaf weet niet eens of en zo ja hoe je die gegevens aan kunt passen
Succes jongen! En denk eraan he... GTA galorequote:Op donderdag 15 mei 2008 14:18 schreef WhiteLightning het volgende:
zo luitjes ik ga mijn buurjongen verrot schelden.
tot de volgende keer maar weer
Heb ik nu ook al slechte invloed op je planten in de tuin?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:43 schreef lynda het volgende:
Ik heb geen koude handen meer ja!!
Trouwens toen je hier afgelopen week was he.. Waren de waterlelies nog klein.. Ze zijn ontploft nu![]()
Kom me fiets trouwens eens terug brengen.. Ik ben te lui om hem te halen
Nee, hoor!quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ah, ik ben hier niet de enige dame?
Hoi!
Wat doe jij in het dagelijks leven (behalve Geen reet te doen hebben op je werk?)
Goed juistquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ik nu ook al slechte invloed op je planten in de tuin?![]()
Sgoed, ik kom zo je kant wel op fietsen
Giet je gauw vol met koffiequote:Op donderdag 15 mei 2008 15:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is wel jammer, ik ga met mijn toekomstige werk juist die kant opArnhem, en ik ga dan werken in de driehoek Zwolle - Arnhem - Utrecht. De ideale driehoek voor mij
Ow ben weer terug van de ontzettende enoverende vergadering
Of coursequote:Op donderdag 15 mei 2008 15:21 schreef Bellerophon het volgende:
RUNZ, ZE WIMEN, THEH R ORGINASEZ
Alle dames ook weer blij dat er een nieuwe dame ten tonele is verschenen
Daar heb ik mijn vriend voorquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:27 schreef MaLo het volgende:
@ seventees, gezellig! Ook in de IT werkzaam?
In het groen? Leger of tuinbouw?quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn vriend voor
* Seventees zit in het groen
Plantjesquote:
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Giet je gauw vol met koffie.
Had ik zojuist zomaar wat te doen.
Ben alweer meer als een half uur bezig geweest.
@ seventees, gezellig! Ook in de IT werkzaam?
Ik had ook niet anders verwacht van jequote:
Neuh het had wel gekund. Je hebt niks te doen op je werk dus ZIT je in het groenquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Plantjes
Als ik in het leger zat dan liep ik in het groen. Hahaha! Geen goed idee; de kleur staat me niet
veel plezier thuisquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:53 schreef Bellerophon het volgende:
Nog een paar minuten en dan naar huis, yeuh! Feest!![]()
slimme collega, je moet je opdrachten spreidenquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:58 schreef MaLo het volgende:
Ah lekker dat je werkdag er bijna op zit!
Ik moet nog een halfuur, dan mag ik ook naar huis
En dan heb ik lekker weekend, lang leve het parttimer zijn.
Oh, er is een opdracht binnengekomen, maar mijn collega adviseerde me dringend om die maandag maar op te pakken zodat ik dan ook wat te doen heb.
tot morgen bellerquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:01 schreef Bellerophon het volgende:
@MaLo fijn weekend en maandag dan wel terug komen he![]()
En de rest natuurlijk, adieu en tot morgen!!![]()
hahahah wel zondequote:
Lange rit voor een fiets terug brengen, waarvoor jij eerst de sleutels moet komen brengen... biertje doen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:05 schreef lynda het volgende:
Ik ook nietO wacht ik ben niet aan het werk
Kom morgen me fiets maar terug brengen
Zo ff bellen met mijn vriendin en daarna ben ik je man, trouwens mijn bluetooth headset, als ik die wil verbinden dan herkent hij hem geeneens, bummer...quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
@Beller...
Damn, lekker precies nu een update voor die PS3... ben zo online als die update klaar is...
Zet maar alvast je PS3 aan voor die update, zelfs hier met 24 mbit doet hij er al even overquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo ff bellen met mijn vriendin en daarna ben ik je man, trouwens mijn bluetooth headset, als ik die wil verbinden dan herkent hij hem geeneens, bummer...
Heb hem daarnet al binnen gehaaldquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zet maar alvast je PS3 aan voor die update, zelfs hier met 24 mbit doet hij er al even over![]()
Laat via de PS3 maar even weten als je klaar bent, trouwens klote zooi met je headset....
USB headset FTW
Stuurd je invite nou ff, ik blijf wachten zo... je bent al aan het spelen gastquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb hem daarnet al binnen gehaaldEn dat doe ik, gozert
Hij staat op pauzequote:Op donderdag 15 mei 2008 20:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stuurd je invite nou ff, ik blijf wachten zo... je bent al aan het spelen gast
Ik maar wachten op die invite van jequote:
Was even single player aan het doen, heb nu een stripbar erbij en een internet cafe, aaaightquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik maar wachten op die invite van je
aha, ben ook maar single player gaan doen... ik heb nu doe gozer met zijn grote bek eindelijk mogen neerknallenquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was even single player aan het doen, heb nu een stripbar erbij en een internet cafe, aaaight
heb je nix sterkers ? ben gisteren door mn rug gegaan met het verplaatsen van mn TV gvd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, ben ook maar single player gaan doen... ik heb nu doe gozer met zijn grote bek eindelijk mogen neerknallen
* Dr.Droxz zet dienblad met koffie/thee/droxz specials neer
* Dr.Droxz zet speciaal voor WL goldstrike neer!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je nix sterkers ? ben gisteren door mn rug gegaan met het verplaatsen van mn TV gvd.
nee is goed gegaan. had eerst gesprek gehad met mede bewoners, scheen dat ik niet alleen was met dit probleem. en toen hij thuis was even geconfronteerd ermee. kreeg gelijk bijstand van een andere bewoner aan de andere kant, die had ook last van hem.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet speciaal voor WL goldstrike neer!
Trouwens nog ruzie gehad met je buurjongen gisteren?
Beter een goede buur dan een verre vriend...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee is goed gegaan. had eerst gesprek gehad met mede bewoners, scheen dat ik niet alleen was met dit probleem. en toen hij thuis was even geconfronteerd ermee. kreeg gelijk bijstand van een andere bewoner aan de andere kant, die had ook last van hem.
hij zou het niet meer doen zei hij, maar even afwachten of dat zo is.
sprak gisteren een maat van me , en die zij dat die gozer echt psychisch gestoord is.
dus even afwachten wat er gebeurt
mogguh Beller!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
Meuning WL en Droxz!!
@Droxz, je hebt Vlad neer mogen schieten dus
Wel beter dat je niet alleen staat en er dus ook andere mensen last van die mongool hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee is goed gegaan. had eerst gesprek gehad met mede bewoners, scheen dat ik niet alleen was met dit probleem. en toen hij thuis was even geconfronteerd ermee. kreeg gelijk bijstand van een andere bewoner aan de andere kant, die had ook last van hem.
hij zou het niet meer doen zei hij, maar even afwachten of dat zo is.
sprak gisteren een maat van me , en die zij dat die gozer echt psychisch gestoord is.
dus even afwachten wat er gebeurt
ja voorbeeld #1quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel beter dat je niet alleen staat en er dus ook andere mensen last van die mongool hebben.
Mocht hij doorgaan inderdaad gewoon de politie bellen anders blijft die gast doorgaan...
Leuk.. een psychisch gestoorde buurman
Jij hebt dus een gelovige, dronken, psychisch gestoorde buurmanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja voorbeeld #1
hij is bijna verdronken in de zee , omdat hij naar god wou zwemmen
voorbeeld #2
hij kan communiceren met god als hij stoned is, en hij bid dan voor degene die in de coffeeshop zitten.
hij werd hierdoor ook geweigerd op een gegeven moment.
dit alles hoorde ik gisteren pas.
aardig gek dus
ja hij zit er zwaar aan, sos , en de hele teringzooi.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij hebt dus een gelovige, dronken, psychisch gestoorde buurman![]()
In de koffieshop gaan bidden... die rookt vast meer dan alleen wiet/hash
Laat het hem maar lekker ergens anders uitzoeken hahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hij zit er zwaar aan, sos , en de hele teringzooi.
maja hij zoekt het maar uit!
Mogguh!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:32 schreef TommyGun het volgende:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
Gelukkig weer bijna weekend
denk dat hij rond de 26 isquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat het hem maar lekker ergens anders uitzoeken hahaha
Maar is het een oudere gast?
helaas is het geen weer om buiten te zuipenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
Inderdaad, 14:45 ga ik er lekker vandoor.... (naar Lynda!)
Wat 'n asociale tijd zeg!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
Inderdaad, 14:45 ga ik er lekker vandoor.... (naar Lynda!)
Kan vanavond wel ff kijken voor je?... heb nu sinds 2 weken digitale tv thuis (upc)....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:40 schreef WhiteLightning het volgende:
stomme vraag, maar heeft er iemand hier ervaring met , hoe sterk het digitale tv signaal van de UPC box moet zijn ?
Inderdaad, of gewoon bij iemand thuis is ook altijd wel gezellig!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helaas is het geen weer om buiten te zuipendan maar de kroeg
ja ok bedanktquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan vanavond wel ff kijken voor je?... heb nu sinds 2 weken digitale tv thuis (upc)....
Kwart voor 8 begonnen, en heb nog wat overwerk staan... dan is vrijdag een mooie dag om dat op te nemen dacht ik zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |