Uiteraardquote:
Succes met het uitzoekenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:58 schreef MaLo het volgende:
Wheeeee ik heb nu een vreselijk saaie uitzoekklus gekregen
Dan doe ik liever niks
@Bellerophon, ik werk bij een vrij klein bedrijf, zo'n 45 medewerkers.
Heb net lekker op het dakterras geluncht en nu moet ik dus met mijn saaie klusje beginnen.
Misschien tot straks!
lijkt wel een hobby ondertussen van je. vergaderen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Succes met het uitzoeken
Nee dat is niet echt groot nee, maar kan wel ontzettend gezellig zijnIn welke regio zit je?
Ongekend... over een half uur weer is vergaderen
Oost Nederland (Twente). En zo gezellig is het hier niet. Ik overweeg ander werk te zoeken. Het is hier heel vaak veel te rustig en er heerst geen supersfeer.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Succes met het uitzoeken
Nee dat is niet echt groot nee, maar kan wel ontzettend gezellig zijnIn welke regio zit je?
Ongekend... over een half uur weer is vergaderen
ja begrijp ik. wordt je een beetje slaperig van héh ?quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, helaasch kies ik daar niet zelf voor... Blugh heb er totaal geen zin in
jah bijna allemaal in de itquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:47 schreef MaLo het volgende:
En klaar
Whehehe Bellerophon, vergader ze. Zetten wij daarna wel een bak sterke koffie voor je klaar.
Het zijn wel veel IT gerelateerde banen hier of niet? Ik werk dus ook bij een IT dienstverlener(tje)
Ik had hier meer ambtenaren verwacht. O nee, die zijn te druk met uit het raam starenquote:
Jep, hier ook IT, alleen heb ik vandaag gewoon eens genoeg te doenquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:47 schreef MaLo het volgende:
En klaar
Whehehe Bellerophon, vergader ze. Zetten wij daarna wel een bak sterke koffie voor je klaar.
Het zijn wel veel IT gerelateerde banen hier of niet? Ik werk dus ook bij een IT dienstverlener(tje)
Ah, ik ben hier niet de enige dame?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:05 schreef lynda het volgende:Leef ook weer
MaLo..Vrouwelijke nieuweling!!!!
Zijn wel meer vrouwen hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ah, ik ben hier niet de enige dame?
Hoi!
Wat doe jij in het dagelijks leven (behalve Geen reet te doen hebben op je werk?)
wat moet je er mee?... je koude handen onder mijn trui stoppen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Zijn wel meer vrouwen hoorAlleen die mannen.. Wat moet je ermee
![]()
![]()
Ik ben gewoon blijven hangen nadat ik hier een half jaar heb gepost tijdens me stage![]()
Voltijd studie waarvoor ik niet naar school ga.. En bijbaan waar geen internet isdus dat haal ik na werktijd in
Hmm dat is wel jammer, ik ga met mijn toekomstige werk juist die kant opquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oost Nederland (Twente). En zo gezellig is het hier niet. Ik overweeg ander werk te zoeken. Het is hier heel vaak veel te rustig en er heerst geen supersfeer.
Pffff, ik moet dus wat uitzoeken en de foute dingen aanpassen op de site van een leverancier, maar degene die mij deze opdracht gaf weet niet eens of en zo ja hoe je die gegevens aan kunt passen
Succes jongen! En denk eraan he... GTA galorequote:Op donderdag 15 mei 2008 14:18 schreef WhiteLightning het volgende:
zo luitjes ik ga mijn buurjongen verrot schelden.
tot de volgende keer maar weer
Heb ik nu ook al slechte invloed op je planten in de tuin?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:43 schreef lynda het volgende:
Ik heb geen koude handen meer ja!!
Trouwens toen je hier afgelopen week was he.. Waren de waterlelies nog klein.. Ze zijn ontploft nu![]()
Kom me fiets trouwens eens terug brengen.. Ik ben te lui om hem te halen
Nee, hoor!quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ah, ik ben hier niet de enige dame?
Hoi!
Wat doe jij in het dagelijks leven (behalve Geen reet te doen hebben op je werk?)
Goed juistquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ik nu ook al slechte invloed op je planten in de tuin?![]()
Sgoed, ik kom zo je kant wel op fietsen
Giet je gauw vol met koffiequote:Op donderdag 15 mei 2008 15:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is wel jammer, ik ga met mijn toekomstige werk juist die kant opArnhem, en ik ga dan werken in de driehoek Zwolle - Arnhem - Utrecht. De ideale driehoek voor mij
Ow ben weer terug van de ontzettende enoverende vergadering
Of coursequote:Op donderdag 15 mei 2008 15:21 schreef Bellerophon het volgende:
RUNZ, ZE WIMEN, THEH R ORGINASEZ
Alle dames ook weer blij dat er een nieuwe dame ten tonele is verschenen
Daar heb ik mijn vriend voorquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:27 schreef MaLo het volgende:
@ seventees, gezellig! Ook in de IT werkzaam?
In het groen? Leger of tuinbouw?quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn vriend voor
* Seventees zit in het groen
Plantjesquote:
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Giet je gauw vol met koffie.
Had ik zojuist zomaar wat te doen.
Ben alweer meer als een half uur bezig geweest.
@ seventees, gezellig! Ook in de IT werkzaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |