Ik had ook niet anders verwacht van jequote:
Neuh het had wel gekund. Je hebt niks te doen op je werk dus ZIT je in het groenquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Plantjes
Als ik in het leger zat dan liep ik in het groen. Hahaha! Geen goed idee; de kleur staat me niet
veel plezier thuisquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:53 schreef Bellerophon het volgende:
Nog een paar minuten en dan naar huis, yeuh! Feest!![]()
slimme collega, je moet je opdrachten spreidenquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:58 schreef MaLo het volgende:
Ah lekker dat je werkdag er bijna op zit!
Ik moet nog een halfuur, dan mag ik ook naar huis
En dan heb ik lekker weekend, lang leve het parttimer zijn.
Oh, er is een opdracht binnengekomen, maar mijn collega adviseerde me dringend om die maandag maar op te pakken zodat ik dan ook wat te doen heb.
tot morgen bellerquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:01 schreef Bellerophon het volgende:
@MaLo fijn weekend en maandag dan wel terug komen he![]()
En de rest natuurlijk, adieu en tot morgen!!![]()
hahahah wel zondequote:
Lange rit voor een fiets terug brengen, waarvoor jij eerst de sleutels moet komen brengen... biertje doen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:05 schreef lynda het volgende:
Ik ook nietO wacht ik ben niet aan het werk
Kom morgen me fiets maar terug brengen
Zo ff bellen met mijn vriendin en daarna ben ik je man, trouwens mijn bluetooth headset, als ik die wil verbinden dan herkent hij hem geeneens, bummer...quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
@Beller...
Damn, lekker precies nu een update voor die PS3... ben zo online als die update klaar is...
Zet maar alvast je PS3 aan voor die update, zelfs hier met 24 mbit doet hij er al even overquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo ff bellen met mijn vriendin en daarna ben ik je man, trouwens mijn bluetooth headset, als ik die wil verbinden dan herkent hij hem geeneens, bummer...
Heb hem daarnet al binnen gehaaldquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zet maar alvast je PS3 aan voor die update, zelfs hier met 24 mbit doet hij er al even over![]()
Laat via de PS3 maar even weten als je klaar bent, trouwens klote zooi met je headset....
USB headset FTW
Stuurd je invite nou ff, ik blijf wachten zo... je bent al aan het spelen gastquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb hem daarnet al binnen gehaaldEn dat doe ik, gozert
Hij staat op pauzequote:Op donderdag 15 mei 2008 20:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stuurd je invite nou ff, ik blijf wachten zo... je bent al aan het spelen gast
Ik maar wachten op die invite van jequote:
Was even single player aan het doen, heb nu een stripbar erbij en een internet cafe, aaaightquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik maar wachten op die invite van je
aha, ben ook maar single player gaan doen... ik heb nu doe gozer met zijn grote bek eindelijk mogen neerknallenquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was even single player aan het doen, heb nu een stripbar erbij en een internet cafe, aaaight
heb je nix sterkers ? ben gisteren door mn rug gegaan met het verplaatsen van mn TV gvd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, ben ook maar single player gaan doen... ik heb nu doe gozer met zijn grote bek eindelijk mogen neerknallen
* Dr.Droxz zet dienblad met koffie/thee/droxz specials neer
* Dr.Droxz zet speciaal voor WL goldstrike neer!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je nix sterkers ? ben gisteren door mn rug gegaan met het verplaatsen van mn TV gvd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |