De huftersquote:Op donderdag 15 mei 2008 07:26 schreef WhiteLightning het volgende:
ja en het schijnt dat ik niets kan verhalen qua emotioneel leed
Gisteren nog maar even ruim 2 uur zitten spelen, ik heb de knoppen nu wel een beetje doorquote:Op donderdag 15 mei 2008 07:09 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh WL, maar ze hadden het toch "gefixed"? Man wat ontzettend klote zeg.
@Droxz, jahaaah vandaag is die opgeladen
Dat is niet cool dude!quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:15 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm hoor net op de radio dat ze verwachten de storingen aan het einde vd week pas opgelost te hebben GVD zeg!
Geen reet te doen op je werk #215
Bwehehe ja zekers te weten, headset is nu opgeladen en joystick ookquote:Op donderdag 15 mei 2008 07:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren nog maar even ruim 2 uur zitten spelen, ik heb de knoppen nu wel een beetje door
Oja, autoaim stond bij mij uit... deze maar aangezet, en alles gaat toch echt een stuk makkelijker hahaha
Wel weer lekker bezig jij, je joystick leeg... je headset leeg.... maar vanavond nog een poging doen?
Ongekend! En wat weten zij te melden? Iets in de richting van; "Joah... we zijn er mee bezig?"quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:53 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb wel een paar keer storing gehad, maar nooit zoals dit. helaas ben ik afhankelijk van hun acties
eerst maar s die tv zien te fixen. gvd gisteren maar 1 helft van de uefa cup finale gezien. precies de doelpunten gemist dus
nee dat weer kan me aan me reet roesten eerlijk gezegt. ik wil online gamen!quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet cool dude!
Dan toch maar lekker genieten van het lekkere weer met b.v een biertje erbij?
Idd, dat handmatig moeten mikken... daar ben ik niet zo goed in met die kut pols...quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwehehe ja zekers te weten, headset is nu opgeladen en joystick ook
Het werkt zeker makkelijker als wij weer eens zo'n hoeveelheid politie achter ons aan hebben
Weet je dat mijn pc al bijna een week niet heeft aangestaan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat weer kan me aan me reet roesten eerlijk gezegt. ik wil online gamen!
ik heb gelukkig wel nog de film ""The forbidden kingdom" kunnen binnenhalen gisteren in de tijd dat het eventjes werkte
volgens hun ligt het aan mijn kabels. dat ga ik dus vanmiddag even testen of dat zo is. anders kan de monteur langs komen. (ze dreigden met 80 euro kosten als de monteur voor neits kwam, en toen ik zei, "vergoeden jullie de kabels dan als dit niet het probleem blijkt te zijn ?" was hun antwoord natuurlijk Nee!quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend! En wat weten zij te melden? Iets in de richting van; "Joah... we zijn er mee bezig?"
En we zijn natuurlijk liever lui dan moe in zo'n vuurgevechtquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Idd, dat handmatig moeten mikken... daar ben ik niet zo goed in met die kut pols...
Ben nu gewoon het verhaal aan het volgen om het spel een beetje door krijgen,
de laatste GTA die ik heb gedaan is GTA2 ofzo hahaha
Dat lijkt mij heel sterk, dat het aan jouw kabels ligt...quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens hun ligt het aan mijn kabels. dat ga ik dus vanmiddag even testen of dat zo is. anders kan de monteur langs komen. (ze dreigden met 80 euro kosten als de monteur voor neits kwam, en toen ik zei, "vergoeden jullie de kabels dan als dit niet het probleem blijkt te zijn ?" was hun antwoord natuurlijk Nee!
Hij staat bij mij wel aan, maar dat is voor het neerladen en verder... tjah verder staan er games van mijn vriendin opquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weet je dat mijn pc al bijna een week niet heeft aangestaan?
Ik mis dat online (shooters dan) helemaal niet meer!![]()
Zo af en toe een spelletje op de PS3 online, maar voor de rest....
mja, ik speel normaal gesproken iedere dag wel even, of ik zie mensen online. dat kan nu ook niet meer.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weet je dat mijn pc al bijna een week niet heeft aangestaan?
Ik mis dat online (shooters dan) helemaal niet meer!![]()
Zo af en toe een spelletje op de PS3 online, maar voor de rest....
ja en als je vriendin er niet is stieken WOW spelen heh ?quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij staat bij mij wel aan, maar dat is voor het neerladen en verder... tjah verder staan er games van mijn vriendin op![]()
Ik game alleen nog maar op de Wii en de PS3Bevalt me goed
quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en als je vriendin er niet is stieken WOW spelen heh ?
whhehequote:Op donderdag 15 mei 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]Up yours... Die meuk zal nooit op mijn pc komen
neequote:Op donderdag 15 mei 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
Trouwens WL
http://www.nu.nl/news/1567225/51/KPN%3A_storing_verholpen.html
Zou het dan toch?
Idd, heb gisteren ook maar die online tutorial gedaan...quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En we zijn natuurlijk liever lui dan moe in zo'n vuurgevechtDan wil ik geen moeite doen met mikken, dan wil ik alleen maar zoveel mogelijk knakkers neer schieten
En ongekend... GTA2 de laatsteGast, ik heb ze allemaal gespeeld
That's the spiritquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Idd, heb gisteren ook maar die online tutorial gedaan...
Gewoon lekker mensen neer raggen en niet moeilijk doen hahaha
Ik niet, ik speel normaal alleen shooters he
Zelfs het neerladen van films heb ik al een tijdje niet meer gedaan... hier ook alleen nog maar de Wii en de PS3 hahaha Bevalt me hier ook prima! Op die ps3 is ook wel aardig te internetten, hoef daarvoor dus ook mijn pc/mediacentre niet meer aan te zettenquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij staat bij mij wel aan, maar dat is voor het neerladen en verder... tjah verder staan er games van mijn vriendin op![]()
Ik game alleen nog maar op de Wii en de PS3Bevalt me goed
Doe je het typen via de joypad of gewoon via een usb toetsenbord?quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelfs het neerladen van films heb ik al een tijdje niet meer gedaan... hier ook alleen nog maar de Wii en de PS3 hahaha Bevalt me hier ook prima! Op die ps3 is ook wel aardig te internetten, hoef daarvoor dus ook mijn pc/mediacentre niet meer aan te zetten
nope nu niet meer... er was gistermiddag na 4 al weer internet op het werk... dus vandaag maar gekomenquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh Tripack! nog thuis vandaag ?
ah , bij mij heeft hij het eventjes gedaan. half uur ofzo, net een film binnen kunnnen halen en paar minuten css kunnen doenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:04 schreef tripack het volgende:
[..]
nope nu niet meer... er was gistermiddag na 4 al weer internet op het werk... dus vandaag maar gekomen
Blauwtand toetsenbord van mijn mediacentrequote:Op donderdag 15 mei 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe je het typen via de joypad of gewoon via een usb toetsenbord?
jij hebt er echt thuis last vanquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah , bij mij heeft hij het eventjes gedaan. half uur ofzo, net een film binnen kunnnen halen en paar minuten css kunnen doen
Mogguh tripack!quote:
ik kan hier niet gamenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:09 schreef tripack het volgende:
[..]
jij hebt er echt thuis last vanthat's bad!
moet je het maar op je werk de verloren tijd inhalen
de schoftenquote:
gaan we schelden ?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:18 schreef TommyGun het volgende:
Ik post hier veel te weinig deze dagen! Maar ik werk dan voor de verandering ook een beetje
Fijne dag allen
Vergeef mequote:Op donderdag 15 mei 2008 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gaan we schelden ?![]()
mogge, en werkse
ja zit wel goed hoorquote:
Chocoquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zit wel goed hoorkoffie,thee,limonade ?
kan je mooi even testen met crysis benchmarkquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zit hier een leuke pc te installeren op het werk...
Dell XPS quad core, 3 gig intern, 750 gig schijfruimte... vista ultimate... Geforce 8800,
mediacentre afstandbediening... leuk speelgoed
Desktop, zit zelfs een lcd display in die kast, je kan daar op patiencenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je mooi even testen met crysis benchmark
is het een desktop of laptop ?
en wat voor drivers gooi jij er nou op trouwens qua moederbord en videodrivers ? en is dat vista 64bit ?
Hoe minder ik hoef te doen, hoe beter hahahaquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
Boem! Dat is wel een leuke pc Droxz
En tjah niet iedereen heeft zo'n toetsenbord heIk doe het typen met een joypad
En groot gelijk heb jequote:Op donderdag 15 mei 2008 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoe minder ik hoef te doen, hoe beter hahaha
Heb je zelf niet nog gewoon ergens een oud USB bordje liggen?
das idd leuk speelgoedquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zit hier een leuke pc te installeren op het werk...
Dell XPS quad core, 3 gig intern, 750 gig schijfruimte... vista ultimate... Geforce 8800,
mediacentre afstandbediening... leuk speelgoed
Maar dat zeg, heb je niet nog ergens gewoon een usb bordje liggen ofzo?quote:
"22 tft erbij, ik wil hem houden!!!!!!!quote:
oh ja, dat klinkt als een leuk dingetjequote:Op donderdag 15 mei 2008 09:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Desktop, zit zelfs een lcd display in die kast, je kan daar op patiencen
Windows is al geinstalleerd op die dingen, ga ik dus niets aan aanpassen...
Is alleen een pc voor het overzetten van VHS naar DVD
1 x 8800.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja, dat klinkt als een leuk dingetje![]()
zit er trouwens 1 8800 in of 2 ?
vraag me nl af of die voedingen van dell veel herrie maken.
mijn 1000watt voeding is net een stofzuiger (en dat is mét geluids dempers erop! )
Ehr volgens mij niet meerquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar dat zeg, heb je niet nog ergens gewoon een usb bordje liggen ofzo?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:28 schreef speciwacy het volgende:
Iets met pik vocht
Dude... de homo bar is even verder op, ga daar maar heenquote:
Te snel F5'en?quote:
hoe weet jij dat daar een homo bar is ? ik ga er maar niet verder op in .. sorry zat in het verkeerde topic .. wens jullie allen nog een prettige dagquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude... de homo bar is even verder op, ga daar maar heen
Apple + R / Ctrl + R, ook goedquote:
weet niet....quote:
Waarom zou je een dell voeding willen hebben dan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
nou , geen losse voedingen bij dell
Oranje FTW!quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:57 schreef tripack het volgende:
[..]
weet niet....
maar we zijn wel oranje
zoek jij s een stille danquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waarom zou je een dell voeding willen hebben dan?
Dell is duur, en er zijn genoeg betere voedingen hoor
je gaat toch niet afhaken toch ?quote:
samen staan we sterk....quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je gaat toch niet afhaken toch ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:44 schreef tripack het volgende:
[..]
samen staan we sterk....ach 2 wedstrijden en dan is het alweer gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
welkom ik heb je volgens mij nog niet eerder gezien hierquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:45 schreef Grimm het volgende:
half 1 pas weer een patient :s
mhoa dat wil ik dan ook weer niet zeggen (ik vind em een kwal imho)quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
Zal je zien, dan is van Basten meteen volksheld #1
Tjah ik hou mijn hart vast voor zijn periode bij Ajaxquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:54 schreef tripack het volgende:
[..]
mhoa dat wil ik dan ook weer niet zeggen (ik vind em een kwal imho)
welke voetballer is dat niet dan ?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:54 schreef tripack het volgende:
[..]
mhoa dat wil ik dan ook weer niet zeggen (ik vind em een kwal imho)
ach ajax boeit me nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ik hou mijn hart vast voor zijn periode bij Ajax
tjah... daar ken ik te weinig voetballers voorquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welke voetballer is dat niet dan ?
welkom Malo. kom erbijquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:01 schreef MaLo het volgende:
Hoi! Mag ik meekletsen?
Ik zal me netjes voorstellen, zoals de OP aangeeft.
Ben MaLo en heb niks te doen op mijn werk. Ik moet nog tot 16:30 uur en het is nu al bekend dat er geen reet meer te doen is voor mij vanmiddag. Ik heb vanmorgen maar liefst 1 uur gewerkt.
Oh ik ben trouwens wel moeder, mag ik dan niet meeposten
?
Dank je! Kan ik jullie ook wat inschenken?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:05 schreef tripack het volgende:
[..]
welkom Malo. kom erbijen neem wat te drinken.
het is nog veilig voor moeders nu
Bitch... Ajax FTWquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:02 schreef tripack het volgende:
[..]
ach ajax boeit me niet![]()
[..]
tjah... daar ken ik te weinig voetballers voortuurlijk, maar er zitten vast ook vrij normale voetballers tussen
jah doe mij maar een lekker bakkie koffiequote:Op donderdag 15 mei 2008 12:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dank je! Kan ik jullie ook wat inschenken?
Echt ernstig, mijn dag tot nu toe:
- 1,5 uur theedrinken / internetten
- 1 uur werken (waarvan effectieve werktijd 30 minuten)
- tussendoor 4 rookpauzes
Wat is er voor ergs voor moeders hier in het topic dan?
Ik maak hem maar alvast...quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:01 schreef MaLo het volgende:
Hoi! Mag ik meekletsen?
Ik zal me netjes voorstellen, zoals de OP aangeeft.
Ben MaLo en heb niks te doen op mijn werk. Ik moet nog tot 16:30 uur en het is nu al bekend dat er geen reet meer te doen is voor mij vanmiddag. Ik heb vanmorgen maar liefst 1 uur gewerkt.
Oh ik ben trouwens wel moeder, mag ik dan niet meeposten
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom trouwens
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Tripack zijn moeder! BOEM!quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dank je! Kan ik jullie ook wat inschenken?
Echt ernstig, mijn dag tot nu toe:
- 1 uur werken (waarvan effectieve werktijd 30 minuten)
- tussendoor 4 rookpauzes
Wat is er voor ergs voor moeders hier in het topic dan?
Ow dat schiet niet op nee. Wij hebben geen storing ofzo, er komen gewoon geen opdrachten binnenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:13 schreef tripack het volgende:
[..]
jah doe mij maar een lekker bakkie koffie
das idd heel erg... ik had dinsdag en woensdag last van de KPN storing. ik kon gewoon niet verderheel veel spelletjes gespeeld.
nja niet voor vrouwen die moeder zijn hoormaar er komt wel een een opmerking van : je moeder die ...... maar das altijd met een knipoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |