Zelfs het neerladen van films heb ik al een tijdje niet meer gedaan... hier ook alleen nog maar de Wii en de PS3 hahaha Bevalt me hier ook prima! Op die ps3 is ook wel aardig te internetten, hoef daarvoor dus ook mijn pc/mediacentre niet meer aan te zettenquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij staat bij mij wel aan, maar dat is voor het neerladen en verder... tjah verder staan er games van mijn vriendin op![]()
Ik game alleen nog maar op de Wii en de PS3Bevalt me goed
Doe je het typen via de joypad of gewoon via een usb toetsenbord?quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelfs het neerladen van films heb ik al een tijdje niet meer gedaan... hier ook alleen nog maar de Wii en de PS3 hahaha Bevalt me hier ook prima! Op die ps3 is ook wel aardig te internetten, hoef daarvoor dus ook mijn pc/mediacentre niet meer aan te zetten
nope nu niet meer... er was gistermiddag na 4 al weer internet op het werk... dus vandaag maar gekomenquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh Tripack! nog thuis vandaag ?
ah , bij mij heeft hij het eventjes gedaan. half uur ofzo, net een film binnen kunnnen halen en paar minuten css kunnen doenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:04 schreef tripack het volgende:
[..]
nope nu niet meer... er was gistermiddag na 4 al weer internet op het werk... dus vandaag maar gekomen
Blauwtand toetsenbord van mijn mediacentrequote:Op donderdag 15 mei 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe je het typen via de joypad of gewoon via een usb toetsenbord?
jij hebt er echt thuis last vanquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah , bij mij heeft hij het eventjes gedaan. half uur ofzo, net een film binnen kunnnen halen en paar minuten css kunnen doen
Mogguh tripack!quote:
ik kan hier niet gamenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:09 schreef tripack het volgende:
[..]
jij hebt er echt thuis last vanthat's bad!
moet je het maar op je werk de verloren tijd inhalen
de schoftenquote:
gaan we schelden ?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:18 schreef TommyGun het volgende:
Ik post hier veel te weinig deze dagen! Maar ik werk dan voor de verandering ook een beetje
Fijne dag allen
Vergeef mequote:Op donderdag 15 mei 2008 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gaan we schelden ?![]()
mogge, en werkse
ja zit wel goed hoorquote:
Chocoquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zit wel goed hoorkoffie,thee,limonade ?
kan je mooi even testen met crysis benchmarkquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zit hier een leuke pc te installeren op het werk...
Dell XPS quad core, 3 gig intern, 750 gig schijfruimte... vista ultimate... Geforce 8800,
mediacentre afstandbediening... leuk speelgoed
Desktop, zit zelfs een lcd display in die kast, je kan daar op patiencenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je mooi even testen met crysis benchmark
is het een desktop of laptop ?
en wat voor drivers gooi jij er nou op trouwens qua moederbord en videodrivers ? en is dat vista 64bit ?
Hoe minder ik hoef te doen, hoe beter hahahaquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
Boem! Dat is wel een leuke pc Droxz
En tjah niet iedereen heeft zo'n toetsenbord heIk doe het typen met een joypad
En groot gelijk heb jequote:Op donderdag 15 mei 2008 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoe minder ik hoef te doen, hoe beter hahaha
Heb je zelf niet nog gewoon ergens een oud USB bordje liggen?
das idd leuk speelgoedquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zit hier een leuke pc te installeren op het werk...
Dell XPS quad core, 3 gig intern, 750 gig schijfruimte... vista ultimate... Geforce 8800,
mediacentre afstandbediening... leuk speelgoed
Maar dat zeg, heb je niet nog ergens gewoon een usb bordje liggen ofzo?quote:
"22 tft erbij, ik wil hem houden!!!!!!!quote:
oh ja, dat klinkt als een leuk dingetjequote:Op donderdag 15 mei 2008 09:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Desktop, zit zelfs een lcd display in die kast, je kan daar op patiencen
Windows is al geinstalleerd op die dingen, ga ik dus niets aan aanpassen...
Is alleen een pc voor het overzetten van VHS naar DVD
1 x 8800.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja, dat klinkt als een leuk dingetje![]()
zit er trouwens 1 8800 in of 2 ?
vraag me nl af of die voedingen van dell veel herrie maken.
mijn 1000watt voeding is net een stofzuiger (en dat is mét geluids dempers erop! )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |