De huftersquote:Op donderdag 15 mei 2008 07:26 schreef WhiteLightning het volgende:
ja en het schijnt dat ik niets kan verhalen qua emotioneel leed
Gisteren nog maar even ruim 2 uur zitten spelen, ik heb de knoppen nu wel een beetje doorquote:Op donderdag 15 mei 2008 07:09 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh WL, maar ze hadden het toch "gefixed"? Man wat ontzettend klote zeg.
@Droxz, jahaaah vandaag is die opgeladen
Dat is niet cool dude!quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:15 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm hoor net op de radio dat ze verwachten de storingen aan het einde vd week pas opgelost te hebben GVD zeg!
Geen reet te doen op je werk #215
Bwehehe ja zekers te weten, headset is nu opgeladen en joystick ookquote:Op donderdag 15 mei 2008 07:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren nog maar even ruim 2 uur zitten spelen, ik heb de knoppen nu wel een beetje door
Oja, autoaim stond bij mij uit... deze maar aangezet, en alles gaat toch echt een stuk makkelijker hahaha
Wel weer lekker bezig jij, je joystick leeg... je headset leeg.... maar vanavond nog een poging doen?
Ongekend! En wat weten zij te melden? Iets in de richting van; "Joah... we zijn er mee bezig?"quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:53 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb wel een paar keer storing gehad, maar nooit zoals dit. helaas ben ik afhankelijk van hun acties
eerst maar s die tv zien te fixen. gvd gisteren maar 1 helft van de uefa cup finale gezien. precies de doelpunten gemist dus
nee dat weer kan me aan me reet roesten eerlijk gezegt. ik wil online gamen!quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet cool dude!
Dan toch maar lekker genieten van het lekkere weer met b.v een biertje erbij?
Idd, dat handmatig moeten mikken... daar ben ik niet zo goed in met die kut pols...quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwehehe ja zekers te weten, headset is nu opgeladen en joystick ook
Het werkt zeker makkelijker als wij weer eens zo'n hoeveelheid politie achter ons aan hebben
Weet je dat mijn pc al bijna een week niet heeft aangestaan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat weer kan me aan me reet roesten eerlijk gezegt. ik wil online gamen!
ik heb gelukkig wel nog de film ""The forbidden kingdom" kunnen binnenhalen gisteren in de tijd dat het eventjes werkte
volgens hun ligt het aan mijn kabels. dat ga ik dus vanmiddag even testen of dat zo is. anders kan de monteur langs komen. (ze dreigden met 80 euro kosten als de monteur voor neits kwam, en toen ik zei, "vergoeden jullie de kabels dan als dit niet het probleem blijkt te zijn ?" was hun antwoord natuurlijk Nee!quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend! En wat weten zij te melden? Iets in de richting van; "Joah... we zijn er mee bezig?"
En we zijn natuurlijk liever lui dan moe in zo'n vuurgevechtquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Idd, dat handmatig moeten mikken... daar ben ik niet zo goed in met die kut pols...
Ben nu gewoon het verhaal aan het volgen om het spel een beetje door krijgen,
de laatste GTA die ik heb gedaan is GTA2 ofzo hahaha
Dat lijkt mij heel sterk, dat het aan jouw kabels ligt...quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens hun ligt het aan mijn kabels. dat ga ik dus vanmiddag even testen of dat zo is. anders kan de monteur langs komen. (ze dreigden met 80 euro kosten als de monteur voor neits kwam, en toen ik zei, "vergoeden jullie de kabels dan als dit niet het probleem blijkt te zijn ?" was hun antwoord natuurlijk Nee!
Hij staat bij mij wel aan, maar dat is voor het neerladen en verder... tjah verder staan er games van mijn vriendin opquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weet je dat mijn pc al bijna een week niet heeft aangestaan?
Ik mis dat online (shooters dan) helemaal niet meer!![]()
Zo af en toe een spelletje op de PS3 online, maar voor de rest....
mja, ik speel normaal gesproken iedere dag wel even, of ik zie mensen online. dat kan nu ook niet meer.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weet je dat mijn pc al bijna een week niet heeft aangestaan?
Ik mis dat online (shooters dan) helemaal niet meer!![]()
Zo af en toe een spelletje op de PS3 online, maar voor de rest....
ja en als je vriendin er niet is stieken WOW spelen heh ?quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij staat bij mij wel aan, maar dat is voor het neerladen en verder... tjah verder staan er games van mijn vriendin op![]()
Ik game alleen nog maar op de Wii en de PS3Bevalt me goed
quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en als je vriendin er niet is stieken WOW spelen heh ?
whhehequote:Op donderdag 15 mei 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]Up yours... Die meuk zal nooit op mijn pc komen
neequote:Op donderdag 15 mei 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
Trouwens WL
http://www.nu.nl/news/1567225/51/KPN%3A_storing_verholpen.html
Zou het dan toch?
Idd, heb gisteren ook maar die online tutorial gedaan...quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En we zijn natuurlijk liever lui dan moe in zo'n vuurgevechtDan wil ik geen moeite doen met mikken, dan wil ik alleen maar zoveel mogelijk knakkers neer schieten
En ongekend... GTA2 de laatsteGast, ik heb ze allemaal gespeeld
That's the spiritquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Idd, heb gisteren ook maar die online tutorial gedaan...
Gewoon lekker mensen neer raggen en niet moeilijk doen hahaha
Ik niet, ik speel normaal alleen shooters he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |