Richting de zon, lekker niets doen en bier drinkenquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:23 schreef tripack het volgende:
stakingen storingen waar gaat het heen met dit land
Zo erg vind ik het niet. Het is lastig, maar ik kan nog op mijn werk komen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:23 schreef tripack het volgende:
stakingen storingen waar gaat het heen met dit land
Als je terug komt hoef je niet lang meerquote:
Ik ga gelukkig niet meer met de bus, heb nergens last van...quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:27 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zo erg vind ik het niet. Het is lastig, maar ik kan nog op mijn werk komen.
Dat zal niet voor iedereen gelden..
Nou op de A6 was het dikke pret, om 6.20 al in de file staan voor Almere... I shit you not!quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga gelukkig niet meer met de bus, heb nergens last van...
oja... de trein was misschien wat drukker vanochtend... maar alsnog goed te doen...
Ben alweer terug, nog maar een kwartierquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je terug komt hoef je niet lang meer
Spreek je vanavond dude!quote:
Dat zuigt man!quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
Zo mn internet/bellen is eindelijk gemaakt.
toch 1 1/2 dag zonder gezeten.
Inderdaad, vraag me nog steeds af waarom ze dat nou doenquote:
das wel een lullige actie.... waarom download je em dan ook legaalquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:44 schreef Sm0keZ het volgende:
Geweldig, had ik Guitar Hero Mobile op geheel legale wijze gedownload
Zit er geen serial bij
Nouja, legaal... Dequote:Op woensdag 14 mei 2008 17:06 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel een lullige actie.... waarom download je em dan ook legaal
Omdat den Neerlandsche Leeuw in ons allen leeft?quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, vraag me nog steeds af waarom ze dat nou doen
Aaaightquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Spreek je vanavond dude!
Hopen dat mijn headset werkt
En dat zeg je natuurlijk net nadat ik naar huis ging hahahaquote:
Vandaar dat mijn naam niet orange isquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Omdat den Neerlandsche Leeuw in ons allen leeft?
Ah joh ga jij nou maar lekker fluitenquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn naam niet orange is
Wat ziekigquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En dat zeg je natuurlijk net nadat ik naar huis ging hahaha
Nog een relaxte dag gehad?
Ik wil steeds optijd slapen maar het lukt maar niet me dit warme weerquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat ziekigGister thuis gekomen en gelijk KO gegaan.. Vandaag lekker rustig op de bank gehangen
![]()
Hele heupen en rug doen zeer![]()
Kom je langs?![]()
![]()
En nog ffvoor jou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |