SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij wordt nog al eens gerickrolled!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver, ben ik gewoon per voicemail gerickrolled
Mja, ik rickroll ook nogal veel mensen... Wie kaatst kan de bal verwachten hequote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij wordt nog al eens gerickrolled!
net weer schoenen wezen passen, morgen nog een afspraak staan
worden niet de meest modieuse schoenen maar wel de beste voor mijn voet
Nu ben ik al twéémaal gerickrolled!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:24 schreef Bellerophon het volgende:
BOEM!! Waren we weer
Rickroll? Wie? Wat? Waar? Speciaal voor jullie
[ afbeelding ]
Sorry jongenquote:
Hmm ben je mooi klaar meequote:Op woensdag 14 mei 2008 07:40 schreef WhiteLightning het volgende:
nee sinds eergisteren al![]()
landelijke storing. ik zal vanmiddag weer s bellen.
http://www.nu.nl/news/156(...)ft_internet_KPN.html
schiet lekker op dus
goeiemorgen trouwens
Ik zag het staan ja! Toch eens kijken wat zo'n headsetje kostquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:44 schreef Bellerophon het volgende:
Gast, als je een USB / Bluetooth headset hebt dan kan je gewoon ingame bellen![]()
En zag die politieknakker gaan
Dat goede mag je hier wel weglaten hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 07:40 schreef WhiteLightning het volgende:
nee sinds eergisteren al![]()
landelijke storing. ik zal vanmiddag weer s bellen.
http://www.nu.nl/news/156(...)ft_internet_KPN.html
schiet lekker op dus
goeiemorgen trouwens
Wat kon je niet voor elkaar krijgen? Een kill op een voetganger of een speler? En druk voor de grap is R1 in als je wilt schieten, dan krijg je een "auto-aim" op je dichtsbijzijnde doelwitquote:Op woensdag 14 mei 2008 07:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zag het staan ja! Toch eens kijken wat zo'n headsetje kost
Gisteren nog even online wezen gamen met GTA, ik kreeg het niet voorelkaar om een kill te maken hoor.. mijn handen zijn niet gemaakt om met zo'n joypad ding precies te schieten
Autoaim? aha... daarom schieten die gasten zo goed hahahaquote:Op woensdag 14 mei 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat kon je niet voor elkaar krijgen? Een kill op een voetganger of een speler? En druk voor de grap is R1 in als je wilt schieten, dan krijg je een "auto-aim" op je dichtsbijzijnde doelwit
Goedemorgen draakjequote:
Hahahaquote:Op woensdag 14 mei 2008 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Autoaim? aha... daarom schieten die gasten zo goed hahaha
Ik krijg geen kills op bewegende doelen, gewoon lastig mikken vind ik
dat wou ik nou net vragen...quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh droxz en draakje!
en hoe is het gisteren afgelopen droxz ?
ja ik werd gewoon onrustig gisteren avond. ik heb gewoon TV gekeken manquote:Op woensdag 14 mei 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm ben je mooi klaar mee
Alleen dan snap ik 1 ding niet, Planet was toch onderdeel van KPN? Ik heb namelijk thuis Planet, en daar zijn geen problemen mee.
Jaquote:
bah autoaimquote:Op woensdag 14 mei 2008 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Autoaim? aha... daarom schieten die gasten zo goed hahaha
Ik krijg geen kills op bewegende doelen, gewoon lastig mikken vind ik
TV?!? This is madness!quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik werd gewoon onrustig gisteren avond. ik heb gewoon TV gekeken man
Tjah GTA is geen UT of CoDquote:
Zekers te wetenquote:
Geen idee, ik dacht je zit gewoon wat rond te knallenquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
HahahaGast hoe denk je anders dat ik kon rollen en schieten tegelijk?
kunnen ze dat niet uitzetten op de server ?quote:
Jawel dat kan gewoon hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kunnen ze dat niet uitzetten op de server ?
Nee manquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht je zit gewoon wat rond te knallen![]()
Ik ben geen GTA fan he.. heb dat spel toevallig omdat deze bij mijn PS3 zat hahaha
Vanavond toch maar eens die autoaim proberen hahahaha
p.s
Ga jij ook kijken voor een headset?
Ken eigenlijk geen andere mensen in mijn directe omgeving met een ps3
KUTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh droxz en draakje!
en hoe is het gisteren afgelopen droxz ?
Dus eigenlijk ben je nu nog steeds net zo ver als voorheen? Je wordt gewoon steeds door verwezen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
KUTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!
Het eerste wat de arts tegen me zegt:
"U pols is goed.."
Alleen aan de buitenkant van mijn pols zit wat kraakbeen wat verkalkt is.
Mijn gegevens worden nu doorgestuurd naar het ziekenhuis in Beverwijk.
Heb in Juni een orrienterend gesprek met een plastisch chirurg voor een eventuele kijkoperatie,
om die/dat kraakbeen/kalk te laten aanpassen/verwijderen/geen fucking idee..........
Gisteren dus aardig met wat tranen thuis gezeten van wanhoop... maarja, we zien het allemaal wel....
Jep... om moedeloos van te wordenquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je nu nog steeds net zo ver als voorheen? Je wordt gewoon steeds door verwezen?
Ja dat kan ik mij heel goed voorstellenquote:
GVD das behoorlijk kut man! hebben ze vooruitzicht gegeven of het na de kijkoperatie erop vooruit gaat , of is dit orienterend gesprek daar juist voor ? hopelijk blijf je het toch positief zien man. kop op!quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
KUTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!
Het eerste wat de arts tegen me zegt:
"U pols is goed.."
Alleen aan de buitenkant van mijn pols zit wat kraakbeen wat verkalkt is.
Mijn gegevens worden nu doorgestuurd naar het ziekenhuis in Beverwijk.
Heb in Juni een orrienterend gesprek met een plastisch chirurg voor een eventuele kijkoperatie,
om die/dat kraakbeen/kalk te laten aanpassen/verwijderen/geen fucking idee..........
Gisteren dus aardig met wat tranen thuis gezeten van wanhoop... maarja, we zien het allemaal wel....
je moeder , die duikt pas achter een politie autoquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee manBedoel het was een bewuste keuze om achter een politie auto te duiken en zo een beetje te schuilen
Dat doe je trouwens met R2, dan kan je achter objecten schuilen
Ik heb thuis al een bluetooth headset liggenAls het goed is moet je die gewoon in je PS3 kunnen knallen, zal vanavond ook vragen of mijn broer meedoet
Die duikt erin hequote:Op woensdag 14 mei 2008 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moeder , die duikt pas achter een politie auto
beter toch ?quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:40 schreef Bellerophon het volgende:
Whehehe
Maar GTA online loopt (voor mij dan) echt geweldig
nee idd. ik kan alleen maar afwachten. maar online gamen kan ik nu vergetenquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:45 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, donders... dat schiet dus echt niet op met dat KPN gezeik
Woehoeh!! Jeugdsentiment FTWquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
wow er komt een GI Joe film zie ik net![]()
![]()
http://www.imdb.com/media/rm2281084672/tt1046173
Ja is het ook hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
beter toch ?
lijkt me leuk om te doen. heb die multiplayer addons voor d e pc ook vaak gespeeld. erg leuk om te doen
Nope, ik ga dus overleggen met die plastisch chirurg.. positief blijven is lastig... gisteren helemaal...quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
GVD das behoorlijk kut man! hebben ze vooruitzicht gegeven of het na de kijkoperatie erop vooruit gaat , of is dit orienterend gesprek daar juist voor ? hopelijk blijf je het toch positief zien man. kop op!
Ik ga vanavond even kijken of mijn usb headset van mijn pc op die ps3 werkquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
ah gaaf man![]()
kan je droxz een noob noemen(althans als zn headset werkt
)
Inderdaad, kut collega wil ook meedoen vanavond... maar dat zien we dan wel hahahaquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja is het ook hoor
Het speelt lekker soepel weg, en bedoel de laatste MP modus is meteen de beste, samen cruisen door Liberty City
Meuningquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:16 schreef Axia het volgende:
Goedemorgen... ben nu Rick Astley op mijn werk aan het luisteren...
zie handtekening voor tekst...
Rick Astley is jeugdsentiment, vroegah was ik er helemaal fan van...quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
MeuningEnne... het is maar wat je leuke muziek vindt he
Dat is toch wel knap voor iemand uit het jaar '0000'quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:30 schreef Axia het volgende:
[..]
Rick Astley is jeugdsentiment, vroegah was ik er helemaal fan van...
Richting de zon, lekker niets doen en bier drinkenquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:23 schreef tripack het volgende:
stakingen storingen waar gaat het heen met dit land
Zo erg vind ik het niet. Het is lastig, maar ik kan nog op mijn werk komen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:23 schreef tripack het volgende:
stakingen storingen waar gaat het heen met dit land
Als je terug komt hoef je niet lang meerquote:
Ik ga gelukkig niet meer met de bus, heb nergens last van...quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:27 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zo erg vind ik het niet. Het is lastig, maar ik kan nog op mijn werk komen.
Dat zal niet voor iedereen gelden..
Nou op de A6 was het dikke pret, om 6.20 al in de file staan voor Almere... I shit you not!quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga gelukkig niet meer met de bus, heb nergens last van...
oja... de trein was misschien wat drukker vanochtend... maar alsnog goed te doen...
Ben alweer terug, nog maar een kwartierquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je terug komt hoef je niet lang meer
Spreek je vanavond dude!quote:
Dat zuigt man!quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
Zo mn internet/bellen is eindelijk gemaakt.
toch 1 1/2 dag zonder gezeten.
Inderdaad, vraag me nog steeds af waarom ze dat nou doenquote:
das wel een lullige actie.... waarom download je em dan ook legaalquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:44 schreef Sm0keZ het volgende:
Geweldig, had ik Guitar Hero Mobile op geheel legale wijze gedownload
Zit er geen serial bij
Nouja, legaal... Dequote:Op woensdag 14 mei 2008 17:06 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel een lullige actie.... waarom download je em dan ook legaal
Omdat den Neerlandsche Leeuw in ons allen leeft?quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, vraag me nog steeds af waarom ze dat nou doen
Aaaightquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Spreek je vanavond dude!
Hopen dat mijn headset werkt
En dat zeg je natuurlijk net nadat ik naar huis ging hahahaquote:
Vandaar dat mijn naam niet orange isquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Omdat den Neerlandsche Leeuw in ons allen leeft?
Ah joh ga jij nou maar lekker fluitenquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn naam niet orange is
Wat ziekigquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En dat zeg je natuurlijk net nadat ik naar huis ging hahaha
Nog een relaxte dag gehad?
Ik wil steeds optijd slapen maar het lukt maar niet me dit warme weerquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat ziekigGister thuis gekomen en gelijk KO gegaan.. Vandaag lekker rustig op de bank gehangen
![]()
Hele heupen en rug doen zeer![]()
Kom je langs?![]()
![]()
En nog ffvoor jou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |