Dat had ik idd ook wel door dat het ergens aan die router moet liggen... maar wat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
blijkbaar is de ps3 net teveel van het goede. wedden als je je internetkabel direct in je ps3 stopt dat hji perfect werkt ? gewoon het feit dat je gelimiteerd met een dmz werkt en dan een update binnen 2 dagen binnenhaalt, terwijl beller er een half uur over doet zegt genoeg denk ikmisschien ontbreekt er in de router een functie die de ps3 nodig heeft
idd, normaal nooit problemen, heerlijk routertjequote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:03 schreef WhiteLightning het volgende:
wel kut hoor dat gezeik met routers. bij mij gingen ze verrot met torrents downloaden. teveel requests dat hij het niet meer aankon.
een keer meegemaakt dat hij niet meer reageerde. ok kon ik niet meer in de setup vd router zelf komen.
en met msn trouwens. werd dat protocol niet ondersteund
ja vet irritant. durf te wedden als je een andere router probeert dat alles gelijk werkt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat had ik idd ook wel door dat het ergens aan die router moet liggen... maar wat?
Zowel wifi als kabel geven zelfde problemen... alleen upnp werkt op 1 of andere mannier niet....
Hey succes manquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd, normaal nooit problemen, heerlijk routertje
Maar mensen, ik ga richting (zieken)huis, spreek jullie misschien vanmiddag nog even!
zo dan..... lekker begin vd week voor jequote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:24 schreef Bellerophon het volgende:
Bwehehe, het heeft wel wat![]()
Ongekend... zo weer een vergadering
nogmaals succes!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd, normaal nooit problemen, heerlijk routertje
Maar mensen, ik ga richting (zieken)huis, spreek jullie misschien vanmiddag nog even!
master of science?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:28 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
En weer een examentje gehaald!
Nog eentje en ik ben officieel MCSE
Kloontjequote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:33 schreef Faithy het volgende:![]()
het is dat het te warm is voor koffie, maar anders![]()
Ja dat bedoel ik, pfff gaarheid galore... en morgen weer een paarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan..... lekker begin vd week voor jeals je nog niet gaar was ben je het daarna wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij wordt nog al eens gerickrolled!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver, ben ik gewoon per voicemail gerickrolled
Mja, ik rickroll ook nogal veel mensen... Wie kaatst kan de bal verwachten hequote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij wordt nog al eens gerickrolled!
net weer schoenen wezen passen, morgen nog een afspraak staan
worden niet de meest modieuse schoenen maar wel de beste voor mijn voet
Nu ben ik al twéémaal gerickrolled!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:24 schreef Bellerophon het volgende:
BOEM!! Waren we weer
Rickroll? Wie? Wat? Waar? Speciaal voor jullie
[ afbeelding ]
Sorry jongenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |